Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
LaMariposa
Kort karma: 354
Likede indlæg: 5894

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LaMariposa » 12. okt 2018, 12:01

achillaxedprune skrev:
LaMariposa skrev:
achillaxedprune skrev:...men... hvorfor har man et behov for at gemme på hullede sokker? Jeg forstår slet ikke dem, som ikke vil have dem smidt ud. Altså, hvor fattig er man lige, hvis man ikke har råd til et par sokker? :lol:

Jeg er virkelig forundret. Det er alligevel et stykke tid siden, at jeg slet ikke har kunne følge tankegangen hos så mange debattører. Jeg er oprigtig nysgerrig: Hvorfor vil I beholde ødelagte sokker?

Jeg tror mere det går på princippet i at smide den andens ting ud? :gruble:

Men det er jo affald. Hullede sokker skal jo i skraldespanden... Med mindre man har tænkt sig at reparere dem, men jeg troede egentlig ikke rigtigt så mange lappede sokker længere. Eller går folk i hullede sokker? ... For mig er hullede sokker som sagt affald. Det vil være det samme som at blive sur over man smed rester ud fra tallerkenen, en død potteplante eller lignende. Forstår ikke et princip om at beholde skrald. :gruble:

Ja, men man kan jo komme til at smide en eller anden yndlingsting ud. Jeg er helt enig i, at hullede sokker, sko uden såler osv., bare skal kyles ud, men jeg kan godt se, at det kan være lidt svært at skelne imellem, hvad man kan smide ud og hvad man skal lade være.
0
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 505
Likede indlæg: 8323

Indlægaf Rosa Espinosa » 12. okt 2018, 12:23

Jeg smider glædeligt kærestens tøj ud. Det er mig der vasker tøjet, ligger det sammen og køber det. Han kunne ikke være mere ligeglad, han tager det første og bedste i skabet. Vi har kendt hinanden i 12 år, så vi kender hinanden ind og ud og ved hvad der er acceptabelt i forholdet. Havde han nogen som helst mening om tøj, ud over trækken på skuldrene, så havde jeg nok en anden mening.

Ubevist så har vi nok påtaget os nogle roller i forholdet. Det den ene ikke gider bruge tid på, det passer meget godt med at den anden så gider.
7
You are only limited by your own imagination! And money. And talent. And time. And other people. Go for it!
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 432
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 6406

Indlægaf Studsgaard » 12. okt 2018, 14:34

Hvis jeg finder en hullet sok i vasketøjskurven, så ryger den ud, for så er det fordi manden ikke selv har opdaget det endnu/eller glemt at smide den ud da han tog den af.
Han er virkelig hår ved sokkerne han bruger på arbejde, så de skiftes jævnligt ud pga huller. Han syntes også det vil være fjollet at jeg vaskede den for at han selv kunne tage den og smide ud.
De “pæne” sokker finder jeg vist aldrig med huller.

Andet tøj så hører jeg lige om det skal ud eller hvad planen er- han gemmer tit slidte og forvaskede t-shirts til når han maler eller laver håndværker arbejde. Så der vil jeg lige høre om det skal ud hvis jeg falder over noget med huller.
Jeg vil da også blive irriteret hvis han pludselig smed noget af mit ud, for selvom det måske er hullet eller har fået en plet, så syr jeg nogle ting om og genbruger. Dog må han gerne påpege hullerne så det kan komme i sybunken
Men strømper hører under bagatelgrænsen hjemme hos os.
4
HappyHippo
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1079

Indlægaf HappyHippo » 12. okt 2018, 15:36

Min mand tangerer til at være hoarder. Hans far er fx, hvilket er grunden til de ikke ser hinanden, så det er i generne.
Nå, men jeg smider jævnligt noget af hans lort ud, og jeg er ligeglad. Det er han i øvrigt også, for han opdager det ikke. Fx havde han 3 kaffemaskiner han aldrig brugte. Der røg 2 af dem og han smed den sidste ud selv.
3
Brugeravatar
I Killed Barbie
Kort karma: 11
Likede indlæg: 186

Indlægaf I Killed Barbie » 12. okt 2018, 16:55

Han er pisse irriterende for tiden.
Han har ferie og laver ikke en skid.
Han er blevet en sofakartoffel indenfor de sidste tre dage :tie:
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 834
Likede indlæg: 5768

Indlægaf Bøtte » 15. okt 2018, 15:20

Jeg er syg, har halsbetændelse og er faktisk ret skidt. Han er skredet i værkstedet uden barnet (den store er i det mindste ikke hjemme, så der er kun en af dem hjemme) og jeg kan overhovedet ikke holde til at være ‘den, der er den’.
1
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 360
Likede indlæg: 4428

Indlægaf Æble » 15. okt 2018, 15:23

Det er næsten altid mig der laver mad. Som i 90%. Så idag beder jeg ham om at gøre det. Vi har en kasse fra årstiderne med opskrift og det hele. Nu stresser han rundt og skælder ud på mig fordi han ikke kan finde ud af det.

Spassernar.
16
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2289
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 22013

Indlægaf kidkomb » 15. okt 2018, 15:31

achillaxedprune skrev:
Men det er jo affald. Hullede sokker skal jo i skraldespanden... Med mindre man har tænkt sig at reparere dem, men jeg troede egentlig ikke rigtigt så mange lappede sokker længere. Eller går folk i hullede sokker? ... For mig er hullede sokker som sagt affald. Det vil være det samme som at blive sur over man smed rester ud fra tallerkenen, en død potteplante eller lignende. Forstår ikke et princip om at beholde skrald. :gruble:

Af meget bitter erfaring ved jeg at min kæreste I N G E N fornemmelse har for hvad der er affald og hvad der ikke er.
Han ved at selv den mindste sølvpapirskugle skal han IKKE røre uden at spørge mig. Efter vi har fået den aftale i stand har jeg reddet både arvesmykker og vigtige papirer fra at ryge ud, fordi ting åbenbart ligner affald, hvis det ikke er hans eget.
4
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Sorenspige
Kort karma: 352
Likede indlæg: 1981

Indlægaf Sorenspige » 15. okt 2018, 17:17

Bøtte skrev:Jeg er syg, har halsbetændelse og er faktisk ret skidt. Han er skredet i værkstedet uden barnet (den store er i det mindste ikke hjemme, så der er kun en af dem hjemme) og jeg kan overhovedet ikke holde til at være ‘den, der er den’.

Æv, det kan han ikke være bekendt. Det er hårdt at være syg, når man samtidig skal være nogens mor.

Rigtig god bedring :kys:.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1303
Likede indlæg: 4847

Indlægaf Spjaerten » 15. okt 2018, 17:46

Egentlig ikke noget nar agtigt. Men blev stadig lige lidt :/

Blev simpelthen bekymret for ham fordi ham er så presset og ikke gav lyd i næsten 1 døgn. Han er selfli ok og det handlede ikke om jeg skulle ses/høres eller noget.
Ville bare gerne ha hørt han var ok.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 295
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 5314

Indlægaf Purple Haze » 16. okt 2018, 05:22

Det er ikke hans skyld, men kæft hvor har han bare snorket i nat!
Måtte rykke ind på sofa ved 4 tiden, og er helt kvæstet nu :cuss:
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
JoyNips
Kort karma: 594
Likede indlæg: 9422

Indlægaf JoyNips » 16. okt 2018, 19:51

Hvis jeg spiser eller drikke det sidste af noget kunne jeg godt lige have sagt det eller spurgt om han ville have noget. Det samme gælder selvfølgelig ikke når han har drukket det sidste mælk eller spist det sidste brød så jeg ikke har fået morgenmad, eller spist det sidste pålæg så jeg måtte spise brød med smør. Det er nemlig kun når jeg tager det sidste af noget at jeg skal bede om lov eller orientere ham?!
16
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 172
Likede indlæg: 3348

Indlægaf BlueBunny » 16. okt 2018, 20:19

Nu har jeg lige scrollet mig igennem et par sider om sokker. Altså sokker!? Min mand ville slet ikke opdage hvis jeg smed dem ud. Nok fordi vi har en kæmpe bunke blandede strømper, for på mærkværdigvis så er der altid kun een af hver. Engang imellem så hælder jeg hele bunken op og parrer dem. Ellers er dagens dont at søge og finde. Jeg har flere gange købt kun sorte (og hvide). Alligevel er de ligesom forskellige. Og mystisk mange stribede.

Vi er så par-agtige at vi bruger samme strømper ha ha
Strømper er for os begge uendelig ligegyldige.
De skal bare være behagelige og egnede (varme, til skoen el til sport).
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 475
Likede indlæg: 5828

Indlægaf Guilded_Lily » 16. okt 2018, 22:55

Han snorker! Og jeg kan ikke rigtig tillade mig at brokke mig, det er trods alt ikke mig, der skal op på arbejde i morgen.

Til gengæld kan jeg høre en myg i soveværelset, og den stikker ikke mig. Ha. Karma!
2
Brugeravatar
Maanii
Kort karma: 141
Likede indlæg: 995

Indlægaf Maanii » 17. okt 2018, 12:30

Vi har også par-srømper.

Én slags tykke og én slags tynde, allesammen sorte.

Life made easy.
3
Put egg on my house, I kill what you love!

Tilbage til "Forhold og sex"