Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf billiebean » 8. jun 2016, 09:22

Charly skrev:Min mand er en røv i dag. Vi går til afsindigt mange hospitalstjek/tandlæge/blodprøver med vores søn. For det første er det hårdt, fordi sønnike bliver bange og ked af det hver gang, og for det andet er det skidesvært at jonglere med alle de aftaler og så et fuldtidsjob. Men manden har åbenbart meldt sig helt ud af det her cirkus, fordi han har travlt på sit arbejde og Ikke kan overskue det.

Nå men, tak for det - for jeg har jo ikke travlt, og jeg er ikke ved at være fed up af at være den onde mor der slæber barnet rundt til diverse torturseancer.


Puha, den er dobbeltstreng. Ikke rimeligt overfor jer som familie at melde sig ud på den måde. Og de fleste arbejdsgivere er da også til at tale med når det handler om sygdom..
0
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3316

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Minionine » 8. jun 2016, 10:46

Bøtte skrev:I dag.
Jeg bliver 30 i dag. Og jeg har fået en hårtørrer af ham. Da han blev 30 fik han er weekendophold med alt betalt. (Og han har i weekenden fået en skidedyr Farsdagsgave). Jeg synes simpelthen godt han kunne have oppet sig bare lidt. Jeg er skide skuffet!

Men måske er det i virkeligheden mig, der er en utaknemmelig nar.


Først tillykke med fødselsdagen! :pompom:

Jeg runder selv det skarpe hjørne om et par uger :panik:

Jeg kan virkelig godt forstå dig. Nøj hvor bliver jeg også skuffet, hvis min kæreste disker op med en hårtørrer eller lignende :wacko:
2
Brugeravatar
Ea_m
Indlæg: 39
Tilmeldt: 16. feb 2016, 20:14
Kort karma: 8
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 127

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Ea_m » 8. jun 2016, 11:39

i dag!
Gah aftalte for en uge siden at vi skulle hjem og spise hos min mor i dag, det er første gang han skal møde hende.
Så ringer han i morges og har glemt at han søn har sommerfest på skolen så han bliver nødt til at aflyse!
Ja selvfølgelig skal han tage med sin søn til sommerfest slet ingen tvivl, men er bare SUPER skuffet havde glædet mig til min mor skulle møde ham!
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lull » 8. jun 2016, 13:53

Bøtte skrev:I dag.
Jeg bliver 30 i dag. Og jeg har fået en hårtørrer af ham. Da han blev 30 fik han er weekendophold med alt betalt. (Og han har i weekenden fået en skidedyr Farsdagsgave). Jeg synes simpelthen godt han kunne have oppet sig bare lidt. Jeg er skide skuffet!

Men måske er det i virkeligheden mig, der er en utaknemmelig nar.


Tillykke med fødselsdagen søde Bøtte :blomst: :blomst: :blomst:

Håber at han har en awesome overraskelse i ærmet til i aften - ellers må du lige forklare ham at debattens damer har talt og en hårtørrer er bare ikke i nærheden af at være en ok gave til konen, når hun bliver 30 (med mindre den er købt på vegne af evt børn)
Senest rettet af Lull 8. jun 2016, 14:07, rettet i alt 1 gang.
7
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Anne Droid » 8. jun 2016, 13:59

Bøtte, jeg håber du har en fantastisk dag og at din kæreste opper sig lidt. Ellers kommer jeg gerne og fletter hans røvhår sammen med næsehårene.

Og tillykke med fødselsdagen. 30 år en fantastisk alder.
11
Klimatosse
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 8. jun 2016, 19:05

Bøtte skrev:I dag.
Jeg bliver 30 i dag. Og jeg har fået en hårtørrer af ham. Da han blev 30 fik han er weekendophold med alt betalt. (Og han har i weekenden fået en skidedyr Farsdagsgave). Jeg synes simpelthen godt han kunne have oppet sig bare lidt. Jeg er skide skuffet!

Men måske er det i virkeligheden mig, der er en utaknemmelig nar.


TAK! Tak, for alle jeres grønne kort og indlæg :kys: De varmer et hormonelt hjerte.

Min mand opdagede skuffelsen og var virkelig, virkelig ked af, og har lovet at i weekenden, når han har fri, skal vi kigge på de lamper jeg ønsker mig.

Han havde simpelthen så dårlig samvittighed og skyndte sig ud og købe blomster og chokolade!

Jeg ved jo godt, han ikke gør det for at være kedelig og nærig, men fordi han ikke forstår hvad det betyder for mig. Men jeg havde endda (fordi jeg ved han ikke er god til det) ladet et par hints falde i løbet af den sidste uges tid, så havde virkelig håbet det var trægt ind. Det er det forhåbentligt nu. Og jeg har lært at jeg ikke skal give ham samme ønskeseddel som andre får, men derimod en redigeret udgave uden 'kedelige' gaver.

Men hans reaktion på det gjorde, at min skuffelse hurtigt lagde sig og dagen har været helt fantastisk :love:
38
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11295
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23351

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mani » 8. jun 2016, 19:13

Han lod min karamelstang ligge i supermarkedet - og jeg har slet ikke godt af den fordi jeg skal tabe mig, men jeg havde gemt kalorier til den og nu er der luuuuukket :blush:
4
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 9. jun 2016, 19:49

Bøtte skrev:
Bøtte skrev:I dag.
Jeg bliver 30 i dag. Og jeg har fået en hårtørrer af ham. Da han blev 30 fik han er weekendophold med alt betalt. (Og han har i weekenden fået en skidedyr Farsdagsgave). Jeg synes simpelthen godt han kunne have oppet sig bare lidt. Jeg er skide skuffet!

Men måske er det i virkeligheden mig, der er en utaknemmelig nar.


TAK! Tak, for alle jeres grønne kort og indlæg :kys: De varmer et hormonelt hjerte.

Min mand opdagede skuffelsen og var virkelig, virkelig ked af, og har lovet at i weekenden, når han har fri, skal vi kigge på de lamper jeg ønsker mig.

Han havde simpelthen så dårlig samvittighed og skyndte sig ud og købe blomster og chokolade!

Jeg ved jo godt, han ikke gør det for at være kedelig og nærig, men fordi han ikke forstår hvad det betyder for mig. Men jeg havde endda (fordi jeg ved han ikke er god til det) ladet et par hints falde i løbet af den sidste uges tid, så havde virkelig håbet det var trægt ind. Det er det forhåbentligt nu. Og jeg har lært at jeg ikke skal give ham samme ønskeseddel som andre får, men derimod en redigeret udgave uden 'kedelige' gaver.

Men hans reaktion på det gjorde, at min skuffelse hurtigt lagde sig og dagen har været helt fantastisk :love:



Årh. Godt han indså miseren! Jeg håber virkelig, du/I får en rigtig hyggelig og gavsommelig weekend. Og ved du hvad? Nu kan du oven i købet se frem til en helt fantastisk 40-års fødselsdag ... ;) :D
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9464

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sorenspige » 10. jun 2016, 20:37

Han skal støvsuge, men får det ikke gjort, selvom han siger, at det ikke er noget problem, når jeg spørger til det.

Jeg kan ikke selv støvsuge pt, så jeg overvejer at ringe efter et rengøringsfirma.

Jeg har ikke kun ventet i dage, men i uger.... :tie:.
1
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf OberstNasig » 11. jun 2016, 20:38

Nu. Vi har igennem hele vores forhold haft det samme issue, som er vendt tilbage som herpes på kønsdelene- dvs. igen og igen.

Rengøring og oprydning.

Han er meget, skal vi sige, afslappet omkring det, hvor jeg har et større behov for at det ser nogenlunde ud. Især da vi bor på ganske få kvadratmeter.

Jeg kommer hjem her til aften efter at have været væk hele fredagen og det meste af lørdagen med. Og vores hjem sejler! Der er en stor opvask i køkkenet, store bunker rent tøj på gulvet, skraldeposer i gangen, planterne på altanen hænger trods aftale om vanding og nok værst af alt, så har han ikke engang skiftet sengetøj, selvom katten havde brækket sig i det. IGÅR AFTES.
Han er kraftedeme ikke i kridthuset. Når han vælger at prioritere at drikke øl dagen forinden, så må han også tage det ansvar, der følger med dagen efter. Og fordi det har været et gennemgående issue, er det bare endnu værre.
2
Thamilde
Indlæg: 8
Tilmeldt: 23. mar 2016, 20:21
Kort karma: 1
Likede indlæg: 13

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Thamilde » 12. jun 2016, 06:54

:sur: I dag.
Vi har 1/2 år bryllupsdag, og jeg har købt fine billetter til En koncert som vi begge gerne vil med til, men én af os er nødt til at give sig og blive hos børnene. Det bliver så mig.
Jeg står op med hans datter og nu kommer han ned efter at have sovet længe.
Nævner intet, så jeg er nødt til at spørge om han har fået billetten (sendte et billede på hans mobil og skrev tillykke med dagen)
Fik bare et surt "ja. Nu blegner den blomst som jeg skulle ned og købe til dig i eftermiddag jo"

Jamen... Fucking selv tak da.
Og BTW. Jeg GIDER ikke have en fucking blomst fra Kvickly som har stået udenfor og tørret ud i en hel uge og er købt 10 min inden lukketid, det fik jeg til mors dag og min fødselsdag og intet andet.

Er SÅ træt af ikke at føle mig det mindste værdsat.

Nåeh ja, og forresten selv tak for at jeg med slem bækkenløsning brugte 7 timer med 5 skift i offentlig transport for at hente DIN datter til samvær og tager ned med hende igen Idag (tid der går fra MIN weekend med MIN søn)
Tak er måske kun et fattigt ord, men når man ikke engang får det. :cuss:
5
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3992
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5231

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf girl_beat » 12. jun 2016, 07:31

Thamilde skrev::sur: I dag.
Vi har 1/2 år bryllupsdag, og jeg har købt fine billetter til En koncert som vi begge gerne vil med til, men én af os er nødt til at give sig og blive hos børnene. Det bliver så mig.
Jeg står op med hans datter og nu kommer han ned efter at have sovet længe.
Nævner intet, så jeg er nødt til at spørge om han har fået billetten (sendte et billede på hans mobil og skrev tillykke med dagen)
Fik bare et surt "ja. Nu blegner den blomst som jeg skulle ned og købe til dig i eftermiddag jo"

Jamen... Fucking selv tak da.
Og BTW. Jeg GIDER ikke have en fucking blomst fra Kvickly som har stået udenfor og tørret ud i en hel uge og er købt 10 min inden lukketid, det fik jeg til mors dag og min fødselsdag og intet andet.

Er SÅ træt af ikke at føle mig det mindste værdsat.

Nåeh ja, og forresten selv tak for at jeg med slem bækkenløsning brugte 7 timer med 5 skift i offentlig transport for at hente DIN datter til samvær og tager ned med hende igen Idag (tid der går fra MIN weekend med MIN søn)
Tak er måske kun et fattigt ord, men når man ikke engang får det. :cuss:

Og du giftede dig med ham fordi...? :gruble:
15
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mulan » 12. jun 2016, 08:37

Thamilde skrev::sur: I dag.
Vi har 1/2 år bryllupsdag, og jeg har købt fine billetter til En koncert som vi begge gerne vil med til, men én af os er nødt til at give sig og blive hos børnene. Det bliver så mig.
Jeg står op med hans datter og nu kommer han ned efter at have sovet længe.
Nævner intet, så jeg er nødt til at spørge om han har fået billetten (sendte et billede på hans mobil og skrev tillykke med dagen)
Fik bare et surt "ja. Nu blegner den blomst som jeg skulle ned og købe til dig i eftermiddag jo"

Jamen... Fucking selv tak da.
Og BTW. Jeg GIDER ikke have en fucking blomst fra Kvickly som har stået udenfor og tørret ud i en hel uge og er købt 10 min inden lukketid, det fik jeg til mors dag og min fødselsdag og intet andet.

Er SÅ træt af ikke at føle mig det mindste værdsat.

Nåeh ja, og forresten selv tak for at jeg med slem bækkenløsning brugte 7 timer med 5 skift i offentlig transport for at hente DIN datter til samvær og tager ned med hende igen Idag (tid der går fra MIN weekend med MIN søn)
Tak er måske kun et fattigt ord, men når man ikke engang får det. :cuss:

Jge kan godt se, at han er mægtig træls, men øh, hvorfor tilbyder du at blive hjemme fra koncert? Hvorfor hente hans datter, når du har bækkenløsning? Der er sikkert vægtige grunde, men det lugter en lille smule af martyr, hvor du måske selv kunne sige fra?
7
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Thamilde
Indlæg: 8
Tilmeldt: 23. mar 2016, 20:21
Kort karma: 1
Likede indlæg: 13

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Thamilde » 12. jun 2016, 08:48

Jeg tænker lidt det damme Girl_Beat,
Mulan: Hvis jeg ikke hentede datteren, så ville hun ikke komme på besøg. Han kan ikke nå det efter job, og med vores økonomi har vi ikke råd til både at bruge 800 på at hente og bringe hende med det offentlige + at han skal have fri en hel fredag. (Og det ville han tage, er jeg 100 på)
Koncerten tænkte jeg ville gøre ham glad. Ikke så meget martyr dér dog. Selvom jeg dog havde forventet et "tak" eller noget.
0
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mulan » 12. jun 2016, 17:36

Thamilde skrev:Jeg tænker lidt det damme Girl_Beat,
Mulan: Hvis jeg ikke hentede datteren, så ville hun ikke komme på besøg. Han kan ikke nå det efter job, og med vores økonomi har vi ikke råd til både at bruge 800 på at hente og bringe hende med det offentlige + at han skal have fri en hel fredag. (Og det ville han tage, er jeg 100 på)
Koncerten tænkte jeg ville gøre ham glad. Ikke så meget martyr dér dog. Selvom jeg dog havde forventet et "tak" eller noget.

Det er da også irriiterende. Noget du ville snakke med ham om?
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "

Tilbage til "Forhold og sex"