Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 14. aug 2016, 17:07

Skralde skrev:
kidkomb skrev:IGEN vasker han sit tøj forkert!
(Allerede dér kan den opmærksomme læser godt mærke, hvor det bærer hen her. Jeg ER en stram trunte at bo med. I know.)
Men altså, come on, det er ikke raketvidenskab.

Tøm lommer.
Knap knapper/lyn lynlåse.
Vend vrangen ud på bluser og bukser og sørg for at opsmøg osv er foldet ud.
Hæng op, så tøjet ikke krøller helt vildt bagefter.

Det er krafteddeme irriterende. Jeg gider ikke at købe nye t-shirts, når der går hul i dem hele tiden, fordi han ikke fatter at lukke lynlåse. Jeg gider ikke at stryge hans bukser, fordi han ikke kan finde ud af, lige at folde lommerne rigtigt når han hænger dem op. Og jeg gider heller ikke at ses med ham offentligt, når hans bukser er så krøllede og lommeflapper stikker i alle retninger. Og jeg gider slet, slet ikke, at mit eget vasketøj bliver fyldt med fnuller, fordi han ikke evner at tømme sin lommer.
Nar!


Jeg vidste slet ikke at man skulle lukke lynlåse og knapper :blush: Er det sådan en salgs allemandsviden, som ingen har fortalt mig om?

Det vidste jeg heller ikke. :genert: Jeg vidste så heller ikke at vrangen skal vende ud når man vasker. :mellow:
2
...
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pixie88 » 14. aug 2016, 17:21

Hvis man ikke lyner lynlåsene risikerer man de bliver skæve eller ødelægger det andet tøj. Man vender vrangen ud, så retsiden ikke bliver slidt unødvendigt og tøjet holder længere.
6
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 14. aug 2016, 17:48

Nemlig. De små takker i lynlåsene stikker huller i det andet tøj.
Sokker skal aldrig vende på vrangen, for så kan små hår og sand og sådan ikke rigtig komme ud, så de vaskes med retsiden udad.
Det samme gælder egentlig sengetøj, da hudscellerne sidder yderst på sengetøjet. -petitesser I know.
Tykke bukser, som jeans, vaskes med retten ud, hvis de har synlige pletter.
Her i huset gider ingen af os at stryge, så tøjet skal hænges op på en måde, så det ikke behøver strygning.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MissHindenburg » 14. aug 2016, 17:49

Han overfylder vores opvaskemaskine - lortet melder nu fejl 01 - og samtlige løsnings forslag på nettet og i brugsvejledningen har ingen effekt! Og ja, jeg er overbevist om at det første er årsagen!

Så jeg kan bruge min mandag på at ringe til teknikker og forhandler og hvad ved jeg! *suk*

+

Han laver mad og sviner hele køkkenet og en masse service til - du vasker bare selv op makker!!!!
0
*smb*
Indlæg: 65
Tilmeldt: 10. feb 2016, 14:41
Kort karma: 5
Likede indlæg: 38

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf *smb* » 14. aug 2016, 18:27

Han spillede på min tablet da jeg prøvede at snakke sådan seriøst med ham, sagde jeg synes det var lidt svært at snakke sådan når han var optaget af et spil, men han påstod han altså hørte efter (det gjorde han ikke) han fik svaret noget som egentlig gjorde jeg blev lidt ked af det og tænkte en del over det.. tog det så op senere hvor jeg sagde jeg blev lidt i tvivl om det virkelig var det han mente, hvor han så sagde noget andet.. sagde så jeg blev faktisk ked af det tidligere, det vælger han så at sige, at han bliver irriteret over jeg bliver såret over for nu havde han jo lavet det om...

Ass hat, han kan ikke forstå jeg faktisk ikke lige ved hvad jeg har at forholde mig til når han siger to fuldstændigt modstridende ting
2
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Skralde » 14. aug 2016, 19:04

Pixie88 skrev:Hvis man ikke lyner lynlåsene risikerer man de bliver skæve eller ødelægger det andet tøj. Man vender vrangen ud, så retsiden ikke bliver slidt unødvendigt og tøjet holder længere.


Hvor er det dog dejligt at man stadigvæk kan lære noget nyt som 31årig :genert: Jeg klandrer SÅ meget min mor for den manglende opdragelse :D
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf HappyHippo » 14. aug 2016, 22:04

Ok, jeg er vildt doven, når det kommer til tøjvask, så gør ikke alt det der, dog folder min mand altid sine beskidte sokker sammen, så jeg skal folde dem ud igen, når de skal vaskes. Det er skide irriterende, men til at leve med.
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Novella » 15. aug 2016, 01:48

Jeg har aldrig hørt, at man skal lyne lynlåse. Jeg hægter højst bh'erne, når jeg vasker dem med blondeting. Men det forklarer måske de små huller, der kommer i min kærestes tshirts.

Jeg gider ikke vende vrangen ud på tøj (med mindre det er fint og mit eget). Det må de andre i familien selv ordne. Jeg vasker lortet præcis som det kommer ud inkl ærmer og bukseben, der er trukket ind og smøget op, og sokker der er en klump. Jeg hænger det op sådan, og jeg lægger det sammen sådan. Det er ikke særlig rart at skulle lægge det ind i sit skab eller tage det voldkrøllet på bagefter, men det er jeg kold i ryven over. Denne fremgangsmåde virker på tweens, som langsomt begynder at forberede deres eget tøj. Måske også på mænd?

Det der med tøm lommerne til gengæld... :cuss: Min kæreste har bla for nylig brilleret med at vaske sine yndlingsbukser med en kuglepen. Godt det ikke var mit tøj, det gik ud over.
12
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Anne Droid » 15. aug 2016, 07:00

Novella skrev:Jeg har aldrig hørt, at man skal lyne lynlåse. Jeg hægter højst bh'erne, når jeg vasker dem med blondeting. Men det forklarer måske de små huller, der kommer i min kærestes tshirts.

Jeg gider ikke vende vrangen ud på tøj (med mindre det er fint og mit eget). Det må de andre i familien selv ordne. Jeg vasker lortet præcis som det kommer ud inkl ærmer og bukseben, der er trukket ind og smøget op, og sokker der er en klump. Jeg hænger det op sådan, og jeg lægger det sammen sådan. Det er ikke særlig rart at skulle lægge det ind i sit skab eller tage det voldkrøllet på bagefter, men det er jeg kold i ryven over. Denne fremgangsmåde virker på tweens, som langsomt begynder at forberede deres eget tøj. Måske også på mænd?

Det der med tøm lommerne til gengæld... :cuss: Min kæreste har bla for nylig brilleret med at vaske sine yndlingsbukser med en kuglepen. Godt det ikke var mit tøj, det gik ud over.


Jeg gør som dig. Ikke om jeg gider bruge tid på at vende andres tøj. Tøj i vasketøjskurven er klar til vask.

Min søn var ikke ret god til at tømme lommer, så han fik at vide, at utømte lommer, ville resultere i ingen lommer. Det tog kun et par lommeløse bukser at lære det.
8
Klimatosse
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf HappyHippo » 15. aug 2016, 07:26

Jeg har vasket min mands iPhone. Jeg var kold, så må han lære at tømme lortet inden han smider det til vask.

Jeg har så også 2 små børn, så har andet at bruge tid på end vende vrangen ud, knappe og lyne. Vores tøj har dog ikke fået huller eller nævneværdig slidtage endnu...
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 15. aug 2016, 08:20

Jeg vender også kun barnets vasketøj og mit eget. Så snart barnet selv er stort nok til at gøre det selv og forstå konsekvensen af ikke at at gøre så, bliver det hendes egen opgave.
Jeg vasker også kun de tøj der ligger i vasketøjskurven til min mands irritation, men jeg gider ikke rende og lede efter vasketøj og jeg kan sgu ikke gennemskue hans system hvor man bare ligger tøjet på skamlen. Jeg har da ikke en chance for at vide hvilket af de tre par jeans, der ligger, som skal vaskes.

Brugte strømper der ligger på gulvet, kyler jeg ind under sengen inden støvsugning :genert:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 15. aug 2016, 09:00

Ballademager skrev:
Bøtte skrev:Jeg vender også kun barnets vasketøj og mit eget. Så snart barnet selv er stort nok til at gøre det selv og forstå konsekvensen af ikke at at gøre så, bliver det hendes egen opgave.
Jeg vasker også kun de tøj der ligger i vasketøjskurven til min mands irritation, men jeg gider ikke rende og lede efter vasketøj og jeg kan sgu ikke gennemskue hans system hvor man bare ligger tøjet på skamlen. Jeg har da ikke en chance for at vide hvilket af de tre par jeans, der ligger, som skal vaskes.

Brugte strømper der ligger på gulvet, kyler jeg ind under sengen inden støvsugning :genert:


Jeg kan nærmest ikke huske, hvornår jeg sidst har haft mere end et par stykker af min kærestes tøj med i en 40 graders vask. Kan heller ikke gennemskue hans sindrige system med opbevaring tøj i sofaer, på stole og på gulvet (kan slet ikke se, hvordan det skulle være bedre at opbevare det på gulvet end i skabet?), så han må sejle sin egen sø. Tøj bliver vasket, når det ligger i vasketøjskurven. Skal vi have gæster eller gøre rent samler jeg det hele sammen og lægger det på en stol i soveværelset. Gider ikke lege mor for en voksen mand.


Præcis.
Min mand opbevarer også sit tøj over alt, på stole, gæstesengen, gulvet osv. Det er til at blive idiot af :rulle:
0
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf billiebean » 16. aug 2016, 14:31

Han har så formået at fortrænge/glemme en tilbagebetaling af boligsikring fra da han boede i Frankrig. Efter at han forgæves havde forsøgt at få korrigeret regningen til det korrekte beløb (de opkrævede for meget) ad flere omgange har han åbenbart ignoreret det. Så i går lå det et effing brev fra et eller andet med stævningemyndigheden som truer med bål og brand. Venter stadig på at få de specifikke detaljer at vide, men for helvede hvordan kan man fortrænge den slags??? Fix dine problemer i stedet for at løbe fra dem! Shit jeg var gal (også selvom jeg havde lidt ondt af ham. Han var helt lost, tsk.)
2
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Evapeva » 16. aug 2016, 14:43

billiebean skrev:Han har så formået at fortrænge/glemme en tilbagebetaling af boligsikring fra da han boede i Frankrig. Efter at han forgæves havde forsøgt at få korrigeret regningen til det korrekte beløb (de opkrævede for meget) ad flere omgange har han åbenbart ignoreret det. Så i går lå det et effing brev fra et eller andet med stævningemyndigheden som truer med bål og brand. Venter stadig på at få de specifikke detaljer at vide, men for helvede hvordan kan man fortrænge den slags??? Fix dine problemer i stedet for at løbe fra dem! Shit jeg var gal (også selvom jeg havde lidt ondt af ham. Han var helt lost, tsk.)


Been there for 5+ år siden. Min mand var en klaphat til privatøkonomi, og vi har flere gange førhen oplevet, at en regning var vokset over dobbelt så stor i gebyrer alene, fordi han bare gjorde blah med den. Så jeg frygtede faktisk meget ofte, at én eller anden inkasso/stævningstype skulle banke på døren med et eller andet overset + flere tusinde i rykker/inkassogebyr. :sarkasme:

Han er heldigvis kommet efter det, og der har som sagt ikke været "noget" i mange år.
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf billiebean » 16. aug 2016, 19:15

Evapeva skrev:
billiebean skrev:Han har så formået at fortrænge/glemme en tilbagebetaling af boligsikring fra da han boede i Frankrig. Efter at han forgæves havde forsøgt at få korrigeret regningen til det korrekte beløb (de opkrævede for meget) ad flere omgange har han åbenbart ignoreret det. Så i går lå det et effing brev fra et eller andet med stævningemyndigheden som truer med bål og brand. Venter stadig på at få de specifikke detaljer at vide, men for helvede hvordan kan man fortrænge den slags??? Fix dine problemer i stedet for at løbe fra dem! Shit jeg var gal (også selvom jeg havde lidt ondt af ham. Han var helt lost, tsk.)


Been there for 5+ år siden. Min mand var en klaphat til privatøkonomi, og vi har flere gange førhen oplevet, at en regning var vokset over dobbelt så stor i gebyrer alene, fordi han bare gjorde blah med den. Så jeg frygtede faktisk meget ofte, at én eller anden inkasso/stævningstype skulle banke på døren med et eller andet overset + flere tusinde i rykker/inkassogebyr. :sarkasme:

Han er heldigvis kommet efter det, og der har som sagt ikke været "noget" i mange år.


Ret fantastisk at man kan præstere at fortrænge og ignorere sådan nogle forhold, altså?
Og han er ellers normalvis efter mig fordi jeg nogle gange udsætter det med at åbne og betale regninger. Men den her kunne han så åbenbart ikke overskue. Men mon ikke han har lært sin lektie nu :sarkasme:
0

Tilbage til "Forhold og sex"