Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Æble » 9. nov 2019, 09:29

!!!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Slettet bruger » 9. nov 2019, 09:31

Purple Haze skrev:
abcd skrev:
Purple Haze skrev:
Akehurst2 skrev:
dolchevita skrev:Jomfru? Ja, det er jo den side af ægteskabet hun bringer til bordet. Der gør at jeg er parat til at gå den extra mile, fremfor bare at finde en lokal herfra.


Men hvad er det, jomfrueligheden ‘bringer til bordet’?


Det vil jeg også gerne hører?
Og hvorfor det er vigtigt at kvinden skal bære jomfruelig, men ikke manden.


Hvorfor skal manden forsvare sine præferencer over for jer? Det rager da ikke jer hvorfor han vil have en jomfru. Hvis han svarede "jeg vil bare ikke have en kvinde som er smudset til af andre mænd", ville I sikkert være ved at falde over hinanden af forargelse - for hvor vover manden at slutshame på den måde.

Men det er altså bare hans ret at foretrække en ung jomfru, og det rager ingen hvorfor.


Det må han da selv om.
Men når der er noget der ikke giver mening for en, så finder man jo ikke ud af hvad det handler om, hvis ikke man spørger.
Folk har også spurgt om hvorfor hun skal være yngre, og fået et fint svar. Så tænker han muligvis også har et svar på det med at jomfruelighed er noget der bidrager til noget.


Jeg tror ikke rigtigt på det. Hvis han havde haft politisk korrekte præferencer, ville de ikke blive udfordret. Det lugter langt væk af forargelse.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Purple Haze » 9. nov 2019, 09:34

Hvad er det egentlig du vil med din tråd TS?
Senest rettet af Purple Haze 9. nov 2019, 09:40, rettet i alt 2 gange.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Modesty Blame » 9. nov 2019, 09:36

Hvilket forum foreslog, at du skulle skrive her?
2
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9555
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26707

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Santa » 9. nov 2019, 09:37

abcd skrev:
Purple Haze skrev:
abcd skrev:
Purple Haze skrev:
Akehurst2 skrev:
dolchevita skrev:Jomfru? Ja, det er jo den side af ægteskabet hun bringer til bordet. Der gør at jeg er parat til at gå den extra mile, fremfor bare at finde en lokal herfra.


Men hvad er det, jomfrueligheden ‘bringer til bordet’?


Det vil jeg også gerne hører?
Og hvorfor det er vigtigt at kvinden skal bære jomfruelig, men ikke manden.


Hvorfor skal manden forsvare sine præferencer over for jer? Det rager da ikke jer hvorfor han vil have en jomfru. Hvis han svarede "jeg vil bare ikke have en kvinde som er smudset til af andre mænd", ville I sikkert være ved at falde over hinanden af forargelse - for hvor vover manden at slutshame på den måde.

Men det er altså bare hans ret at foretrække en ung jomfru, og det rager ingen hvorfor.


Det må han da selv om.
Men når der er noget der ikke giver mening for en, så finder man jo ikke ud af hvad det handler om, hvis ikke man spørger.
Folk har også spurgt om hvorfor hun skal være yngre, og fået et fint svar. Så tænker han muligvis også har et svar på det med at jomfruelighed er noget der bidrager til noget.


Jeg tror ikke rigtigt på det. Hvis han havde haft politisk korrekte præferencer, ville de ikke blive udfordret. Det lugter langt væk af forargelse.

Jeg ER forarget, ok?
Men når han skriver på et debatforum, så må han forvente at få sine meninger og holdninger udfordret.
Du udfordrer jo osse altid holdninger herinde, så hvad er der galt med at vi gør det samme med hans?

Jeg synes at det er sexistisk, nedladende og gammeldags at kræve at ens partner skal være meget yngre og jomfru, så ønsker man tydeligvis ikke en ligeværdig partner, men en fødemaskine og et arm-trofæ.
Og den står jeg fast på.
17
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Slettet bruger » 9. nov 2019, 10:04

Santa skrev:
abcd skrev:
Purple Haze skrev:
abcd skrev:
Purple Haze skrev:
Akehurst2 skrev:
dolchevita skrev:Jomfru? Ja, det er jo den side af ægteskabet hun bringer til bordet. Der gør at jeg er parat til at gå den extra mile, fremfor bare at finde en lokal herfra.


Men hvad er det, jomfrueligheden ‘bringer til bordet’?


Det vil jeg også gerne hører?
Og hvorfor det er vigtigt at kvinden skal bære jomfruelig, men ikke manden.


Hvorfor skal manden forsvare sine præferencer over for jer? Det rager da ikke jer hvorfor han vil have en jomfru. Hvis han svarede "jeg vil bare ikke have en kvinde som er smudset til af andre mænd", ville I sikkert være ved at falde over hinanden af forargelse - for hvor vover manden at slutshame på den måde.

Men det er altså bare hans ret at foretrække en ung jomfru, og det rager ingen hvorfor.


Det må han da selv om.
Men når der er noget der ikke giver mening for en, så finder man jo ikke ud af hvad det handler om, hvis ikke man spørger.
Folk har også spurgt om hvorfor hun skal være yngre, og fået et fint svar. Så tænker han muligvis også har et svar på det med at jomfruelighed er noget der bidrager til noget.


Jeg tror ikke rigtigt på det. Hvis han havde haft politisk korrekte præferencer, ville de ikke blive udfordret. Det lugter langt væk af forargelse.

Jeg ER forarget, ok?
Men når han skriver på et debatforum, så må han forvente at få sine meninger og holdninger udfordret.
Du udfordrer jo osse altid holdninger herinde, så hvad er der galt med at vi gør det samme med hans?

Jeg synes at det er sexistisk, nedladende og gammeldags at kræve at ens partner skal være meget yngre og jomfru, så ønsker man tydeligvis ikke en ligeværdig partner, men en fødemaskine og et arm-trofæ.
Og den står jeg fast på.


Det må du selvfølgelig gerne synes. Men jeg vil så påpege at det du gør, er præcis det samme som hvis en mand havde spurgt hvor han kan finde andre mænd at have sex med, og jeg havde svaret noget med at mænd der har sex med mænd, er nogle klamme stoddere. Det er den bås du befinder dig i.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf LaScrooge » 9. nov 2019, 10:14

San.Dee skrev:
dolchevita skrev:
San.Dee skrev:Det vigtigste spørgsmål - Er du jomfru?
Jomfru er vist en kvindelige egenskab. Hvis jeg forstar sproget rigtigt. Men nej det er jeg naturlgivis ikke. Hvorfor er det det vigtigeste? Som jeg skriver, sa bringer vi begge vores side til bordet. Jeg forventer helle ikke hun kommer med de ting der kan skabe de ydre omgivelserne for et godt familieliv.

Naturligvis?
Jeg synes i det mindste du kunne have gemt din mandlinge blomst til din kommende brud. Det er ikke for meget forlangt af mænd.


Ja, jeg har det også sådan lidt: hvorfor skulle man gide sådan en inficeret pik man ikke ved, hvor har været (ud over altså i Kina og USA), når man selv har en ubesmittet fisse? Så er man jo bare endnu mere modtagelig overfor HPV og diverse. Altså, det kan jo sagtens være, at der findes unge kvinder derude der ikke studser over dobbeltmoralen, men jeg ville selv - også i dén alder (for 18 år siden) have tænkt, at det var inkonsistent på en meget mistænkelig måde.
9
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf LaScrooge » 9. nov 2019, 10:20

Thomas31 skrev:
TomKah skrev:Du kan kalde det høje krav eller ej, men faktum er at de allerfærreste danske piger bliver opdraget til at påtage sig en rolle som den du beskriver.
Hvorfor er det vigtigt at hun er 15-20 år yngre end dig? Man får indtryk af at du ønsker en kone som er i lommen på dig og som du kan påvirke fordi du er ældre og dermed som udgangspunkt er den magtfulde i forholdet (Du har pengene, livserfaringen, de materielle ting).

Du finder det derudover vigtigt at understrege at jomfruelighed er vigtigt, uden at skrive hvorfor. Jeg kan også kun se to grunde: at du ønsker hun ikke har erfaringer med andre og kan sammenligne fordi du tidligere har følt dig utilstrækkelig på det område , eller du sætter en form for lighedstegn mellem manglende sexuelle erfaringer og være en pige du nemt kan undertrykke.


Og her ser vi så den moderne falske tolerance. Vi skal - med rette - være åbne og forstående overfor transeksuelle og alt muligt andet, men en mand, der foretrækker yngre kvinder kan bare helt åbent udskammes som et undertrykkende magtsygt svin.

Jeg foretrækker også yngre kvinder, dog også jævnaldrende, af mange forskellige grunde. Ofte er de bare langt nemmere at komme i kontakt med. Men det er så nokbare min utilstrækkelighed og fantasier om at undertrykke


Nej, det er også rigtigt. Det er klart at man må tage konsekvensen af sin afsmag for konceptet postordrebrude og indse, at det er forkert at være transkønnet. Det er to helt ens ting.
12
And we both know: I will be delicious
dolchevita
Indlæg: 17
Tilmeldt: 9. nov 2019, 05:15
Kort karma: 0

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf dolchevita » 9. nov 2019, 10:24

milisa skrev:
Purple Haze skrev:
milisa skrev:Ps. Midt 30'erne minus 18-23 er cirka lig med 12-17 års aldersforskel.... Så lige en skvis mere end de 8, du bliver ved med at skrive.... Så enten er du ikke midt i 30'erne, eller også kan du ikke regne.



???

Hun skal være mellem 18 og 23år.

23år + 8 = 31år
Er du sikker på det (kun) er TS der ikke kan regne. ;)

At det så nok snarer er 15 år hun skal være yngre hvis TS er midt trediverne er en anden sag.

35år - 15 = 20år


Siger han ikke, at han er midt i 30'erne? Dvs 35'ish. Samtidig protesterer han over, når folk siger, at aldersforskellen er 15-20 år, og mener, at han kun søger en aldersforskel på 8'ish år. Hvis han er 35 og hun er 18-23, så må det alt andet lige være mere end de 8 år, han siger. Kan ikke se, du og jeg er så uenige....?!
"omk. 18-23 (+/- et par år)" & "Noget info er ændret lidt"
0
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Thomas31 » 9. nov 2019, 10:26

LaScrooge skrev:
San.Dee skrev:
dolchevita skrev:
San.Dee skrev:Det vigtigste spørgsmål - Er du jomfru?
Jomfru er vist en kvindelige egenskab. Hvis jeg forstar sproget rigtigt. Men nej det er jeg naturlgivis ikke. Hvorfor er det det vigtigeste? Som jeg skriver, sa bringer vi begge vores side til bordet. Jeg forventer helle ikke hun kommer med de ting der kan skabe de ydre omgivelserne for et godt familieliv.

Naturligvis?
Jeg synes i det mindste du kunne have gemt din mandlinge blomst til din kommende brud. Det er ikke for meget forlangt af mænd.


Ja, jeg har det også sådan lidt: hvorfor skulle man gide sådan en inficeret pik man ikke ved, hvor har været (ud over altså i Kina og USA), når man selv har en ubesmittet fisse? Så er man jo bare endnu mere modtagelig overfor HPV og diverse. Altså, det kan jo sagtens være, at der findes unge kvinder derude der ikke studser over dobbeltmoralen, men jeg ville selv - også i dén alder (for 18 år siden) have tænkt, at det var inkonsistent på en meget mistænkelig måde.


Allerede i folkeskolealderen er der en tydelig dobbeltmoral ift antal partnere. Selvom TS krav er sære, er det svært at se logikken i et sarkastisk overfald baseret på en så solidt funderet generel dobbeltmoral.
0
Skriverjomfruen
Indlæg: 47
Tilmeldt: 5. nov 2017, 18:19
Kort karma: 4
Likede indlæg: 85

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Skriverjomfruen » 9. nov 2019, 10:27

abcd skrev:
Purple Haze skrev:
Akehurst2 skrev:
dolchevita skrev:Jomfru? Ja, det er jo den side af ægteskabet hun bringer til bordet. Der gør at jeg er parat til at gå den extra mile, fremfor bare at finde en lokal herfra.


Men hvad er det, jomfrueligheden ‘bringer til bordet’?


Det vil jeg også gerne hører?
Og hvorfor det er vigtigt at kvinden skal bære jomfruelig, men ikke manden.


Hvorfor skal manden forsvare sine præferencer over for jer? Det rager da ikke jer hvorfor han vil have en jomfru. Hvis han svarede "jeg vil bare ikke have en kvinde som er smudset til af andre mænd", ville I sikkert være ved at falde over hinanden af forargelse - for hvor vover manden at slutshame på den måde.

Men det er altså bare hans ret at foretrække en ung jomfru, og det rager ingen hvorfor.



Pssst...Dette er en debatside: fortæl det ikke til nogen...
11
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Thomas31 » 9. nov 2019, 10:30

LaScrooge skrev:
Thomas31 skrev:
TomKah skrev:Du kan kalde det høje krav eller ej, men faktum er at de allerfærreste danske piger bliver opdraget til at påtage sig en rolle som den du beskriver.
Hvorfor er det vigtigt at hun er 15-20 år yngre end dig? Man får indtryk af at du ønsker en kone som er i lommen på dig og som du kan påvirke fordi du er ældre og dermed som udgangspunkt er den magtfulde i forholdet (Du har pengene, livserfaringen, de materielle ting).

Du finder det derudover vigtigt at understrege at jomfruelighed er vigtigt, uden at skrive hvorfor. Jeg kan også kun se to grunde: at du ønsker hun ikke har erfaringer med andre og kan sammenligne fordi du tidligere har følt dig utilstrækkelig på det område , eller du sætter en form for lighedstegn mellem manglende sexuelle erfaringer og være en pige du nemt kan undertrykke.


Og her ser vi så den moderne falske tolerance. Vi skal - med rette - være åbne og forstående overfor transeksuelle og alt muligt andet, men en mand, der foretrækker yngre kvinder kan bare helt åbent udskammes som et undertrykkende magtsygt svin.

Jeg foretrækker også yngre kvinder, dog også jævnaldrende, af mange forskellige grunde. Ofte er de bare langt nemmere at komme i kontakt med. Men det er så nokbare min utilstrækkelighed og fantasier om at undertrykke


Nej, det er også rigtigt. Det er klart at man må tage konsekvensen af sin afsmag for konceptet postordrebrude og indse, at det er forkert at være transkønnet. Det er to helt ens ting.


Jeg kommenterede kun på tilsvining grundet aldersforskel.
0
dolchevita
Indlæg: 17
Tilmeldt: 9. nov 2019, 05:15
Kort karma: 0

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf dolchevita » 9. nov 2019, 10:31

Purple Haze skrev:Hvad er det egentlig du vil med din tråd TS?
Fra første indlæg: "Nogen der har nogle leads. Datinghjemmesider, eller lignede." Derudover var det mest lidt "shower of thoughts", eller "try concept out".

Indtil videre har jeg fået Tinder & en sugar babe hjemmeside. Det sidste er naturligvis en no starter. Tinder kan man sætte Geo Location på hvis man bruger en PC version, så vidt jeg kan huske. Men Tinder er Netflix of Chill så ikke det eller den slags piger jeg er efter.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf LaScrooge » 9. nov 2019, 10:36

Thomas31 skrev:
LaScrooge skrev:
Thomas31 skrev:
TomKah skrev:Du kan kalde det høje krav eller ej, men faktum er at de allerfærreste danske piger bliver opdraget til at påtage sig en rolle som den du beskriver.
Hvorfor er det vigtigt at hun er 15-20 år yngre end dig? Man får indtryk af at du ønsker en kone som er i lommen på dig og som du kan påvirke fordi du er ældre og dermed som udgangspunkt er den magtfulde i forholdet (Du har pengene, livserfaringen, de materielle ting).

Du finder det derudover vigtigt at understrege at jomfruelighed er vigtigt, uden at skrive hvorfor. Jeg kan også kun se to grunde: at du ønsker hun ikke har erfaringer med andre og kan sammenligne fordi du tidligere har følt dig utilstrækkelig på det område , eller du sætter en form for lighedstegn mellem manglende sexuelle erfaringer og være en pige du nemt kan undertrykke.


Og her ser vi så den moderne falske tolerance. Vi skal - med rette - være åbne og forstående overfor transeksuelle og alt muligt andet, men en mand, der foretrækker yngre kvinder kan bare helt åbent udskammes som et undertrykkende magtsygt svin.

Jeg foretrækker også yngre kvinder, dog også jævnaldrende, af mange forskellige grunde. Ofte er de bare langt nemmere at komme i kontakt med. Men det er så nokbare min utilstrækkelighed og fantasier om at undertrykke


Nej, det er også rigtigt. Det er klart at man må tage konsekvensen af sin afsmag for konceptet postordrebrude og indse, at det er forkert at være transkønnet. Det er to helt ens ting.


Jeg kommenterede kun på tilsvining grundet aldersforskel.


Jeg ser stadig ikke følgen som må tages, som knytter sig til transkønnethed? "Ad - aldersforskel" versus "Ad - transkønnethed?"
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf LaScrooge » 9. nov 2019, 10:40

San.Dee skrev:
LaScrooge skrev:
San.Dee skrev:
dolchevita skrev:
San.Dee skrev:Det vigtigste spørgsmål - Er du jomfru?
Jomfru er vist en kvindelige egenskab. Hvis jeg forstar sproget rigtigt. Men nej det er jeg naturlgivis ikke. Hvorfor er det det vigtigeste? Som jeg skriver, sa bringer vi begge vores side til bordet. Jeg forventer helle ikke hun kommer med de ting der kan skabe de ydre omgivelserne for et godt familieliv.

Naturligvis?
Jeg synes i det mindste du kunne have gemt din mandlinge blomst til din kommende brud. Det er ikke for meget forlangt af mænd.


Ja, jeg har det også sådan lidt: hvorfor skulle man gide sådan en inficeret pik man ikke ved, hvor har været (ud over altså i Kina og USA), når man selv har en ubesmittet fisse? Så er man jo bare endnu mere modtagelig overfor HPV og diverse. Altså, det kan jo sagtens være, at der findes unge kvinder derude der ikke studser over dobbeltmoralen, men jeg ville selv - også i dén alder (for 18 år siden) have tænkt, at det var inkonsistent på en meget mistænkelig måde.

Sygdomsbefængt penis - Uf.
Hvis jeg nogensinde skulle finde en ny kæreste så skal han være jomfru og over 40 år.
Han må helst ikke bo hos sine forældre.


Jeg er 38 og selvom min kæreste er 4 år yngre, bliver han jo også ældre, desværre, så jeg tænker på at udskifte ham. Jeg kigger pt på aldersgruppe 15-18 og eftersom det er svært at komme i kontakt med unge mænd i dén aldersgruppe på datingapps grundet deres egne søgekriterier, regner jeg med at flytte til Herfølge til foråret. Jeg interesserer mig ikke en skid for fodbold, men jeg ofrer mig gerne lidt for sagen - no pain, no gain, som man siger.
5
And we both know: I will be delicious

Tilbage til "Forhold og sex"