Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20843

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Zombie » 30. aug 2019, 06:45

Min kæreste valgte at snooze 3 kvarter i morges. Helt fint, men han havde glemt, at jeg havde sagt, jeg skulle i bad lige efter ham, da jeg inden job skal til diverse undersøgelser. Så han var i bad, da jeg skulle derud og bagefter skal han jo også sætte hår, børste tænder... Vi har et lille Vesterbro badeværelse!
I stedet måtte jeg bytte om på morgenrutinen og gå ud med hunden imens.
Mit hår er super fedtet, min ånde er mega klam og jeg har ikke tisset efter natten.

Det værste er dog, at vi fik en mærkelig afsked, hvor han lige stak hovedet ud af badet - vi ser først hinanden sent i aften, og i morgen skal vi snakke med præsten inden vielsen.
Jeg er stadig lidt sårbar for tiden, selvom det bliver bedre, så jeg kunne godt have brugt et kram.

Jeg hader en rodet start på dagen, det går jo nok. Det er dog utroligt, at man som 33 årig kan blive så mut af en omvendt morgen...
3
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16218
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1405
Likede indlæg: 30151

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf TinaW » 30. aug 2019, 06:55

Zombie skrev:Min kæreste valgte at snooze 3 kvarter i morges. Helt fint, men han havde glemt, at jeg havde sagt, jeg skulle i bad lige efter ham, da jeg inden job skal til diverse undersøgelser. Så han var i bad, da jeg skulle derud og bagefter skal han jo også sætte hår, børste tænder... Vi har et lille Vesterbro badeværelse!
I stedet måtte jeg bytte om på morgenrutinen og gå ud med hunden imens.
Mit hår er super fedtet, min ånde er mega klam og jeg har ikke tisset efter natten.

Det værste er dog, at vi fik en mærkelig afsked, hvor han lige stak hovedet ud af badet - vi ser først hinanden sent i aften, og i morgen skal vi snakke med præsten inden vielsen.
Jeg er stadig lidt sårbar for tiden, selvom det bliver bedre, så jeg kunne godt have brugt et kram.

Jeg hader en rodet start på dagen, det går jo nok. Det er dog utroligt, at man som 33 årig kan blive så mut af en omvendt morgen...


Omvendte morgener er de værste.
Jeg havde dog nok beordret manden ud af badeværelset og gøre resten færdigt. Vores badeværelse er heldigvis stort nok til, at man sagtens kan gå i bad, mens den anden gør andre ting. Og skal jeg tisse, så skal jeg altså tisse og det må have fortrinsret over hårsætning og tandbørstning.
Men vi kan sagtens gå på wc og tisse, selv om den anden er i gang med noget.
1
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf MissHindenburg » 14. sep 2019, 07:31

Min mand hostede lidt i nat = han har helt sikkert en influenza i optakt. 9 ud af 10 gange fejler han ikke en skid, men hvis han så endelig fejler noget så er han døden nær. Jeg ved snart ikke hvad jeg fortrækker, at han tror han er ved at blive syg eller at han rent faktisk er syg. Han er næsten lige belastende :rulle:

Havde vi været der hjemme havde jeg bare tænkt nå og ladet ham passe sit eget hypokonder show...
Men vi er i sommerhus, hans forældre kommer kl 12 og jeg havde fucking glædet mig til nogle hyggelige dage med lidt luftforandring fra barselsorloven hjemme.

Jeg orker ikke hans ynkelige jeg-fejler-garanteret-noget show. ARGH! :sur:
8
JoyNips
Indlæg: 12084
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33981

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 14. sep 2019, 09:15

MissHindenburg skrev:Min mand hostede lidt i nat = han har helt sikkert en influenza i optakt. 9 ud af 10 gange fejler han ikke en skid, men hvis han så endelig fejler noget så er han døden nær. Jeg ved snart ikke hvad jeg fortrækker, at han tror han er ved at blive syg eller at han rent faktisk er syg. Han er næsten lige belastende :rulle:

Havde vi været der hjemme havde jeg bare tænkt nå og ladet ham passe sit eget hypokonder show...
Men vi er i sommerhus, hans forældre kommer kl 12 og jeg havde fucking glædet mig til nogle hyggelige dage med lidt luftforandring fra barselsorloven hjemme.

Jeg orker ikke hans ynkelige jeg-fejler-garanteret-noget show. ARGH! :sur:


Lad hans mor passe ham :-D
12
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 14. sep 2019, 10:19

MissHindenburg skrev:Min mand hostede lidt i nat = han har helt sikkert en influenza i optakt. 9 ud af 10 gange fejler han ikke en skid, men hvis han så endelig fejler noget så er han døden nær. Jeg ved snart ikke hvad jeg fortrækker, at han tror han er ved at blive syg eller at han rent faktisk er syg. Han er næsten lige belastende :rulle:

Havde vi været der hjemme havde jeg bare tænkt nå og ladet ham passe sit eget hypokonder show...
Men vi er i sommerhus, hans forældre kommer kl 12 og jeg havde fucking glædet mig til nogle hyggelige dage med lidt luftforandring fra barselsorloven hjemme.

Jeg orker ikke hans ynkelige jeg-fejler-garanteret-noget show. ARGH! :sur:

Det der gør min mand også.
Det har så blandt andet resulteret i, at jeg ikke reagerede på at han fik det skidt efter et hvepsestik, men tog til fødselsdag.
Da jeg kom hjem var armen svulmet voldsomt op og han havde feber. Det var så en kraftig infektion, der krævede øjeblikkelig behandling.

Men altså: hvor pokker skulle jeg vide det fra? Han pylrer jo lige så meget over et myggestik.
5
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf AgentPixie » 14. sep 2019, 12:41

Vi er alle syge i øjeblikket. Min kæreste og børn er snottede og hoster, jeg har lungebetændelse og er på penicillin.

Min kæreste har været SÅ ynkelig. Han har tyve gange sagt “det værste er, at hverken min mor eller dig kan nurse mig. Men sådan er det jo når man er voksen og har børn” i en totalt ynkelig og dramatisk tone.
Det er i sandhed hårdt at være voksen OG forkølet (forkælet?).
20
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
JoyNips
Indlæg: 12084
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33981

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 15. sep 2019, 07:08

Måske behøver man ikke lige at lave nr 2 på “vores” badeværelse lige før ens kæreste skal ud at børste tænder før sengetid? Man kunne jo vælge et af de to andre toiletter i huset.
11
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3095
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6067

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Lurende Peber » 15. sep 2019, 10:43

JoyNips skrev:Måske behøver man ikke lige at lave nr 2 på “vores” badeværelse lige før ens kæreste skal ud at børste tænder før sengetid? Man kunne jo vælge et af de to andre toiletter i huset.

Så ved man, at hvedebrødsdagene er forbi :devil:
:ae:
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 15. sep 2019, 13:02

JoyNips skrev:Måske behøver man ikke lige at lave nr 2 på “vores” badeværelse lige før ens kæreste skal ud at børste tænder før sengetid? Man kunne jo vælge et af de to andre toiletter i huset.



Min mand foretrækker at lave den slags på vores lille gæstetoilet. Altså medmindre vi skal ud af huset og alle mand skal i bad. Så skal dej naturligvis foregå på badeværelset, så vi andre ikke kan komme videre.
1
Aesel82
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4250

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Aesel82 » 15. sep 2019, 14:10

Bøtte skrev:
JoyNips skrev:Måske behøver man ikke lige at lave nr 2 på “vores” badeværelse lige før ens kæreste skal ud at børste tænder før sengetid? Man kunne jo vælge et af de to andre toiletter i huset.



Min mand foretrækker at lave den slags på vores lille gæstetoilet. Altså medmindre vi skal ud af huset og alle mand skal i bad. Så skal dej naturligvis foregå på badeværelset, så vi andre ikke kan komme videre.


Fantastisk slå-fejl! :D
14
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 15. sep 2019, 16:26

Aesel82 skrev:
Bøtte skrev:
JoyNips skrev:Måske behøver man ikke lige at lave nr 2 på “vores” badeværelse lige før ens kæreste skal ud at børste tænder før sengetid? Man kunne jo vælge et af de to andre toiletter i huset.



Min mand foretrækker at lave den slags på vores lille gæstetoilet. Altså medmindre vi skal ud af huset og alle mand skal i bad. Så skal dej naturligvis foregå på badeværelset, så vi andre ikke kan komme videre.


Fantastisk slå-fejl! :D


:lol:
0
JoyNips
Indlæg: 12084
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33981

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 15. sep 2019, 16:34

Bøtte skrev:
JoyNips skrev:Måske behøver man ikke lige at lave nr 2 på “vores” badeværelse lige før ens kæreste skal ud at børste tænder før sengetid? Man kunne jo vælge et af de to andre toiletter i huset.



Min mand foretrækker at lave den slags på vores lille gæstetoilet. Altså medmindre vi skal ud af huset og alle mand skal i bad. Så skal dej naturligvis foregå på badeværelset, så vi andre ikke kan komme videre.


Gaaah!
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10026

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf FruKuk » 1. okt 2019, 16:12

Lad nu for fuck være med at tage mine bilnøgler i lommen, når du kører på arbejde :træt3:
11
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5029

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Yetie » 2. okt 2019, 00:33

Vi er på ferie. Han sover tungt. Jeg er vågen. Fordi han snorker, så jeg overvejer om naboerne kan høre ham! Jeg har været vågen i halvanden time, og natten til i går fik jeg 5 timers søvn. Og det der med at sove i flyet - glem det. To gange vækkede han mig for at a) spørge om jeg ville af med affald (en sodavandsdåse, der stod ganske fint i lommen foran mig) og anden gang for at sikre sig at jeg nu også havde betalt for vores sodavand.

Han er billigt til salg lige nu. :deer:
5
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf MissHindenburg » 10. okt 2019, 09:44

Opvaskemaskinen er tom!! Og alligevel står hans service efter både aftensmad og morgenmad og blomstre på køkkenbordet... :sur:

Jeg er træt af at være den sure kone der minder ham om at sætte det i maskinen!
5

Tilbage til "Forhold og sex"