Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf ina » 24. jul 2019, 05:18

Han er slet ikke morgenmenneske, hvilket muligvis er fordi han altid går sent i seng. Han skal derfor altid hives ud af sengen, tager 700 år om at vågne, lægger sig ofte på sofaen og sover videre, når han skal stå op med børnene og brokker sig konstant.

Og så overdriver han ofte og siger at han slet ikke har sovet. Så undrer jeg mig bare over hvorfor han ikke tog børnene om natten, når nu han alligevel var oppe?
Grunden til at han ikke kunne sove i nat, var at han frøs (vi sov i telt). Men han stod ikke op og tog mere tøj på for at kunne sove, han ville hellere ligge og lide og ikke sove. Tror ikke en skid på det, tror bare han føler at han ikke har sovet.

Og ja, jeg er muligvis sur og bitter, fordi jeg selv har været vågen for at hjælpe børnene mange gange i nat og han nu ligger og sover, mens jeg er vågen og hjælper børnene og prøver at holde dem i ro på campingpladsen.
12
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12460

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf IrmaPigen » 26. jul 2019, 13:57

Han har fået en irriterende brun kulør.

Jeg derimod er rød som en krebs.
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17177
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3570
Likede indlæg: 41740

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf LaMariposa » 26. jul 2019, 14:01

IrmaPigen skrev:Han har fået en irriterende brun kulør.

Jeg derimod er rød som en krebs.


Nøj, hvor flabet! :-D
0
:lun: Be brave
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40713

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Akehurst2 » 26. jul 2019, 14:03

IrmaPigen skrev:Han har fået en irriterende brun kulør.

Jeg derimod er rød som en krebs.


Så er vi to. Han er bare lækkert, jævnt nøddebrun og jeg er spredt rød, hvid og brun med soleksem.

Havde faktisk helt glemt hvor irriterende han er om sommeren.
4
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12388

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Joe » 8. aug 2019, 18:53

I morges skulle jeg gøre sønnen klar og følge ham i dagpleje. Jeg selv havde ingen planer efter afleveringen, da jeg først begynder arbejde efter barsel på mandag.. Kl 7.45 var han fuldstændig klar, og jeg manglede kun at børste tænder. Min mand var så netop lige gået på badeværelset og pludselig valgt først at fjerne skægget (det var ret stort), derefter at gå i bad. Fordi søn og jeg ikke havde travlt, valgte jeg at være tålmodig og vente på at min mand var færdig med alle sine sysler, så vi kunne følges ud af døren sammen. Klip til 8.20, hvor han endelig kom ud, jeg fik børstet mine tænder, og vi kunne gå ud af døren alle tre. Og nu til min mands irriterende bemærkning:
“I er kommet lidt sent afsted i dag, i forhold til når du skal på arbejde. Måske skal du være lidt mere effektiv.”
25
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5030

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Yetie » 9. aug 2019, 17:43

Joe skrev:I morges skulle jeg gøre sønnen klar og følge ham i dagpleje. Jeg selv havde ingen planer efter afleveringen, da jeg først begynder arbejde efter barsel på mandag.. Kl 7.45 var han fuldstændig klar, og jeg manglede kun at børste tænder. Min mand var så netop lige gået på badeværelset og pludselig valgt først at fjerne skægget (det var ret stort), derefter at gå i bad. Fordi søn og jeg ikke havde travlt, valgte jeg at være tålmodig og vente på at min mand var færdig med alle sine sysler, så vi kunne følges ud af døren sammen. Klip til 8.20, hvor han endelig kom ud, jeg fik børstet mine tænder, og vi kunne gå ud af døren alle tre. Og nu til min mands irriterende bemærkning:
“I er kommet lidt sent afsted i dag, i forhold til når du skal på arbejde. Måske skal du være lidt mere effektiv.”


Lever han endnu? :deer:
9
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12388

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Joe » 10. aug 2019, 07:17

Yetie skrev:
Joe skrev:I morges skulle jeg gøre sønnen klar og følge ham i dagpleje. Jeg selv havde ingen planer efter afleveringen, da jeg først begynder arbejde efter barsel på mandag.. Kl 7.45 var han fuldstændig klar, og jeg manglede kun at børste tænder. Min mand var så netop lige gået på badeværelset og pludselig valgt først at fjerne skægget (det var ret stort), derefter at gå i bad. Fordi søn og jeg ikke havde travlt, valgte jeg at være tålmodig og vente på at min mand var færdig med alle sine sysler, så vi kunne følges ud af døren sammen. Klip til 8.20, hvor han endelig kom ud, jeg fik børstet mine tænder, og vi kunne gå ud af døren alle tre. Og nu til min mands irriterende bemærkning:
“I er kommet lidt sent afsted i dag, i forhold til når du skal på arbejde. Måske skal du være lidt mere effektiv.”


Lever han endnu? :deer:


Han har glæden af en meget mild kone, heldigvis.
1
JoyNips
Indlæg: 12084
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33983

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 10. aug 2019, 13:20

Jeg elsker at min kæreste er sådan én, der bare går igang med de ting, han synes trænger. Men her i årene hvor vi har små børn driver hans evindelige projekter mig også til vanvid. For når han lørdag morgen går igang med et projekt - i dette tilfælde at bygge et raftehegn med naboen, i sidste weekend at omdanne skurets tunge fronter der skulle løftes af til låger på hængsler - så efterlader det mig med en 2-årig. Og, selvom vi prøver at inddrage barnet i så meget hverdagsliv som muligt, så er sådan en størrelse bare ikke lige helt kompatibel med fx at male paneler og dørkarme... Så nogle gange føler jeg, at vores weekender er en konkurrence om først at gå i projekt-mode så den anden er efterladt med barne-tjansen :lol:
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Æble » 10. aug 2019, 13:34

JoyNips skrev:Jeg elsker at min kæreste er sådan én, der bare går igang med de ting, han synes trænger. Men her i årene hvor vi har små børn driver hans evindelige projekter mig også til vanvid. For når han lørdag morgen går igang med et projekt - i dette tilfælde at bygge et raftehegn med naboen, i sidste weekend at omdanne skurets tunge fronter der skulle løftes af til låger på hængsler - så efterlader det mig med en 2-årig. Og, selvom vi prøver at inddrage barnet i så meget hverdagsliv som muligt, så er sådan en størrelse bare ikke lige helt kompatibel med fx at male paneler og dørkarme... Så nogle gange føler jeg, at vores weekender er en konkurrence om først at gå i projekt-mode så den anden er efterladt med barne-tjansen :lol:


Samme her :rulle: :lol:
0
london
Indlæg: 245
Tilmeldt: 23. nov 2016, 11:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 484

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf london » 10. aug 2019, 18:04

Min kæreste er typen, der rigtig gerne vil hjælpe andre, mens han er gået i gang med på til flere projekter derhjemme. Hvilket resulterer i at tingene ikke bliver færdiggjort derhjemme, men alle synes han er rigtig hjælpsom :)
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 11. aug 2019, 07:01

Min mand har brugt hele sommeren på at bygge en carport. Vi skal have to.
Det er også dejligt, at han gør det selv og hygger sig med det, men det har også betydet, at vi overhovedet ikke har foretaget os noget sammen ud over to ture til Voergaard middelaldermarked, og at han ikke snakker om andet.
Jeg fortæller måske om noget, jeg har læst - han svarer med carport.

Jeg bliver vanvittig.
11
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 11. aug 2019, 07:47

Æble skrev:
JoyNips skrev:Jeg elsker at min kæreste er sådan én, der bare går igang med de ting, han synes trænger. Men her i årene hvor vi har små børn driver hans evindelige projekter mig også til vanvid. For når han lørdag morgen går igang med et projekt - i dette tilfælde at bygge et raftehegn med naboen, i sidste weekend at omdanne skurets tunge fronter der skulle løftes af til låger på hængsler - så efterlader det mig med en 2-årig. Og, selvom vi prøver at inddrage barnet i så meget hverdagsliv som muligt, så er sådan en størrelse bare ikke lige helt kompatibel med fx at male paneler og dørkarme... Så nogle gange føler jeg, at vores weekender er en konkurrence om først at gå i projekt-mode så den anden er efterladt med barne-tjansen :lol:


Samme her :rulle: :lol:



Og her :genert:
0
JoyNips
Indlæg: 12084
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33983

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 11. aug 2019, 08:47

Jeg fortsætter i gør-det-selv-genren: uopfordrede gode råd! Argh!
Jeg skal male nogle stolper. Min kæreste stiller sig i vores terrassedør mens jeg gør klar og kigger. Jeg ved det kommer. Og ganske rigtigt “hvis nu du stiller dem sådan at...”

:rulle: Forstå nu at råd ikke er gode når man ikke har bedt om dem.
9
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3476

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Torn » 28. aug 2019, 18:38

Min kæreste hængte her til aften vores sengeborde op på væggen. Det er i og for sig både sødt og rart, at han lige gad at ordne det. Men det skulle gå huhej og med fart på, og jeg fik kun lige sagt i forbifarten, at det var vigtigt med en god afstand mellem bordene, når nu vi kigger på en ny seng, der er 180 cm bred frem for den, vi ejer nu, som er 140 cm bred. Bordene skal skæres til, så de passer med stikkontakter, så de er ikke lige til at flytte på igen.
Nu har jeg lige målt afstanden mellem dem. 165 cm. For fuck's sake. Så skal vi ikke have ny seng, kan jeg forstå.

Jeg er vildt irriteret, men ind til videre indebrændt, fordi jeg ikke kan tillade mig at mugge over det, når han nu var så sød at hænge dem op.
1
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8963
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18272

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 29. aug 2019, 12:21

Torn skrev:Min kæreste hængte her til aften vores sengeborde op på væggen. Det er i og for sig både sødt og rart, at han lige gad at ordne det. Men det skulle gå huhej og med fart på, og jeg fik kun lige sagt i forbifarten, at det var vigtigt med en god afstand mellem bordene, når nu vi kigger på en ny seng, der er 180 cm bred frem for den, vi ejer nu, som er 140 cm bred. Bordene skal skæres til, så de passer med stikkontakter, så de er ikke lige til at flytte på igen.
Nu har jeg lige målt afstanden mellem dem. 165 cm. For fuck's sake. Så skal vi ikke have ny seng, kan jeg forstå.

Jeg er vildt irriteret, men ind til videre indebrændt, fordi jeg ikke kan tillade mig at mugge over det, når han nu var så sød at hænge dem op.


Åh, det kender jeg. Min kæreste er ikke særlig handy, men han får tingene gjort. Det er bare ikke altid særligt kønt eller anvendeligt...
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Forhold og sex"