Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10026

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf FruKuk » 13. aug 2017, 09:47

No1 skrev:Min kæreste er mega tøsesur på mig, fordi jeg glemte, at han har fødselsdag i dag. Eller.. jeg kom i tanke om det kl. 2.30 i nat efter at have sms spammet ham om alt muligt andet og fået kort for hovedet svar tilbage. Undrede mig over, hvorfor han opførte sig sådan, men det giver så mening nu. Ups. :D


Jeg glemte min mands fødselsdag sidste år - og vi har endda fødselsdag samme dag :stoned:
15
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20845

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Zombie » 13. aug 2017, 11:37

No1 skrev:
FruKuk skrev:
No1 skrev:Min kæreste er mega tøsesur på mig, fordi jeg glemte, at han har fødselsdag i dag. Eller.. jeg kom i tanke om det kl. 2.30 i nat efter at have sms spammet ham om alt muligt andet og fået kort for hovedet svar tilbage. Undrede mig over, hvorfor han opførte sig sådan, men det giver så mening nu. Ups. :D


Jeg glemte min mands fødselsdag sidste år - og vi har endda fødselsdag samme dag :stoned:



Hahaha, flot! Man har vel lov til at være lidt distræt. :D

Min kæreste var ikke imponeret... nu har jeg så inviteret ham på Köd. Jeg tænker, at en 700 gram bøf får lukket munden på ham :D


"Surpriiiiiiise" :D
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5553

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Luffegås » 16. aug 2017, 09:46

Han skriver til mig hver gang han crawer noget mad. Jeg er altså gravid, på arbejde, og skidesulten, han skal sgu da ikke sidde og skrive at han vil have Chili Cheese tops! Slet ikke når vi har aftalt det er slut med junkfood!

(Min straf bliver at jeg kører i drivein inden jeg kører hjem og køber til mig selv! Nå!)
5
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Vinaia » 25. aug 2017, 15:42

Hver gang han ser Alyson Hannigan i fjernsynet siger han "One time at band camp - I stuck a flute up my pussy". Jep. Han synes det er lige sjovt hver gang. Hvad sker der for det??!

Og i Orange is the new Black - hver gang navnet Poussey nævnes siger han også "Pussy!!" ... jamen oh my god. Man skulle tro han var en 12-årig dreng. :gruble: :wacko: :P
4
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf MOGA » 25. aug 2017, 17:43

Vinaia skrev:Hver gang han ser Alyson Hannigan i fjernsynet siger han "One time at band camp - I stuck a flute up my pussy". Jep. Han synes det er lige sjovt hver gang. Hvad sker der for det??!

Og i Orange is the new Black - hver gang navnet Poussey nævnes siger han også "Pussy!!" ... jamen oh my god. Man skulle tro han var en 12-årig dreng. :gruble: :wacko: :P


Fortæl ham, at min 11-årige render rundt og siger "tissemand", hvorefter han fniser - 50 gange om dagen :nerve:
1
JoyNips
Indlæg: 12084
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33983

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 31. aug 2017, 05:15

Han drikker af min vandflaske. Jeg har altid en flaske stående i nærheden og jeg synes egentlig det er rart at holde lidt regnskab med hvor meget vand jeg drikker, men han synes det er helt fint lige at drikke en kæmpeslurk. Grrrr.

Og så hænger han altid i døren til toilettet og snakker når vi har børstet tænder om aftenen. Så sig dog hvad du vil sige i stuen. Når jeg har børstet tænder vil jeg gerne bare tisse og i seng. Jeg gider ikke være spærret inde på toilettet med ham som dørmand mens han ævler om etellerandet uinteressant.
4
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8963
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18272

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 31. aug 2017, 05:36

Når han svarer "Ja ja". Han kunne ligeså godt sige "Ti nu stille kvindemenneske".
9
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2024

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Fuck.exe » 31. aug 2017, 07:25

Min mand bruger altid mit navn, når han er irriteret på mig. Det pisser mig fuldstændig af :lol:

"Ja, det ved jeg da virkelig ikke, FUCK.EXE!"
"Nå, men så gør vi bare som du synes, FUCK.EXE!"
"Så siger vi det, FUCK.EXE!"

Stop. Dig. Selv.
13
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Studsgaard » 14. sep 2017, 12:09

Jeg syntes han var træls da han kom hjem idag.

Jeg har knoklet med at flytte rundt på et par små reoler og rydde op ovenpå idag. Vi har et lille hus med ingen plads til opbevaring af diverse. Så det bruger vi det lille repos til.
Der flød med kasser af værktøj samt rejsetasker og alt muligt andet. Både ting der hører til der og noget der vare var smidt (hvilket han er rigtig god til :cuss: )

Da han så kommer hjem er han nærmest ligeglad med at jeg har ordnet det, og da han går op og ser det, efter jeg har sagt om han slet ikke er interesseret, så kikker han bare hurtigt rundt og siger ja, og virker mest af alt irriteret over der nu står en bunke af hans værkstøj han selv skal få ordnet.

Røv!
1
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Q-beben » 15. sep 2017, 13:27

Oven på et skænderi, som startede med, at han sagde noget faktuelt forkert, og jeg gjorde ham opmærksom på det...

Ja, så sagde han, at han ville foretrække, at jeg var mere blid ganske som de fleste kvinder... dvs, jeg skal lade være med at gøre opmærksom på hans fejl og undlade at blive provokeret af det, han siger til mig, for det er ofte derfor, at vi starter et skænderi...

Ja, det siger sig selv, at jeg igen følte mig enormt provokeret... Så ja, vi endte SELVFØLGELIG i et nyt skænderi.
3
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf ManicNinja » 15. sep 2017, 21:49

Q-beben skrev:Oven på et skænderi, som startede med, at han sagde noget faktuelt forkert, og jeg gjorde ham opmærksom på det...

Ja, så sagde han, at han ville foretrække, at jeg var mere blid ganske som de fleste kvinder... dvs, jeg skal lade være med at gøre opmærksom på hans fejl og undlade at blive provokeret af det, han siger til mig, for det er ofte derfor, at vi starter et skænderi...

Ja, det siger sig selv, at jeg igen følte mig enormt provokeret... Så ja, vi endte SELVFØLGELIG i et nyt skænderi.


Gad vide,om han seriøst havde regnet med, at det ville gøre sagen bedre? :gisp:
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Q-beben » 15. sep 2017, 22:35

ManicNinja skrev:
Gad vide,om han seriøst havde regnet med, at det ville gøre sagen bedre? :gisp:


Jeg tror ikke, han TÆNKTE, da han sagde det.

Da vi fortsatte med at skændtes, fik han også lige sagt, at de fleste mænd ikke tænder på stærke kvinder!!

:) :) sagde til ham, at jeg havde den stik modsatte oplevelse. Og at det var noget underligt noget at sige oven på den anden svada...

Han reddede den så (heldigvis) i land ved at forsikre mig om, at han var vild med mig, som jeg er, og en masse andet positivt og bekræftende.

Men altså, den sidder jo alligevel i mig så meget, at jeg har lyst til at skrive om den her, så jeg blir nok nødt til at vende den med ham på et tidspunkt for at få den ud af mit system.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf ManicNinja » 16. sep 2017, 14:24

Maanii skrev:
Q-beben skrev:
ManicNinja skrev:
Gad vide,om han seriøst havde regnet med, at det ville gøre sagen bedre? :gisp:


Jeg tror ikke, han TÆNKTE, da han sagde det.

Da vi fortsatte med at skændtes, fik han også lige sagt, at de fleste mænd ikke tænder på stærke kvinder!!

:) :) sagde til ham, at jeg havde den stik modsatte oplevelse. Og at det var noget underligt noget at sige oven på den anden svada...

Han reddede den så (heldigvis) i land ved at forsikre mig om, at han var vild med mig, som jeg er, og en masse andet positivt og bekræftende.

Men altså, den sidder jo alligevel i mig så meget, at jeg har lyst til at skrive om den her, så jeg blir nok nødt til at vende den med ham på et tidspunkt for at få den ud af mit system.


Jeg overtog engang styringen på at navigerer os rundt i New Yorks subway hvor vi var tidspresset og han tydeligvis var ved at lede os i en forkert retning – Hvilket i situation provokerede ham helt vildt og han bad mig "kende min plads som kvinde".

Vi har grint af det meget efterfølgende, men NØJ jeg blev rasende i situationen :lol:


:nerve:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9464

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Sorenspige » 16. sep 2017, 20:22

Min mand er på tur til en storby med to kammerater. Han tog afsted i torsdags, og jeg har fået to beskeder fra ham... Begge gange har jeg selv skullet skrive først.

Jeg er fuld af forståelse for, at han ikke har tid/lyst til at skrive mange gange om dagen, men en lille godmorgen og godnathilsen (eller bare en af delene) er vel ikke for meget forlangt?
8
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17177
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3570
Likede indlæg: 41740

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf LaMariposa » 16. sep 2017, 22:39

Sorenspige skrev:Min mand er på tur til en storby med to kammerater. Han tog afsted i torsdags, og jeg har fået to beskeder fra ham... Begge gange har jeg selv skullet skrive først.

Jeg er fuld af forståelse for, at han ikke har tid/lyst til at skrive mange gange om dagen, men en lille godmorgen og godnathilsen (eller bare en af delene) er vel ikke for meget forlangt?


Det betyder i hvert fald meget med de der små beskeder. Det behøver egentlig ikke være andet end en kyssesmiley.

Min kæreste var heller ikke så obs på det i starten af vores forhold, men han er blevet meget bedre til det.
0
:lun: Be brave

Tilbage til "Forhold og sex"