Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Æble » 14. jan 2022, 16:48

LaMariposa skrev:
JoyNips skrev:
LaMariposa skrev:Synes han er jævnt irriterende lige nu. Er nærkontakt, er syg og craver cola og fritter. Han har lovet at hente det, men her 30 minutter senere ligger han stadig under dynen og er ikke på vej af sted. Han ved tydeligvis ikke, hvilket niveau at hangry, som han kommer til at deale med om meget meget kort tid...


Bestil junkfood til én person og få det leveret :-D


Ha! Det gør jeg næste gang :D


Min mand plejer at blive motiveret bare ved truslen om at jeg vil betale nogen 60kr for at levere halvkold mad :-D
6
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17185
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41761

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf LaMariposa » 14. jan 2022, 16:53

Æble skrev:
LaMariposa skrev:
JoyNips skrev:
LaMariposa skrev:Synes han er jævnt irriterende lige nu. Er nærkontakt, er syg og craver cola og fritter. Han har lovet at hente det, men her 30 minutter senere ligger han stadig under dynen og er ikke på vej af sted. Han ved tydeligvis ikke, hvilket niveau at hangry, som han kommer til at deale med om meget meget kort tid...


Bestil junkfood til én person og få det leveret :-D


Ha! Det gør jeg næste gang :D


Min mand plejer at blive motiveret bare ved truslen om at jeg vil betale nogen 60kr for at levere halvkold mad :-D


Vi har desværre jævnligt betalt for at få leveret halvkold mad, så er ikke sikker på, at det argument holder vand :D

Jeg sagde, at næste stop var hangry på et niveau, som ingen af os kendte til endnu. Det motiverede ham heldigvis til at komme ud af døren. Kvalme-sult er meget lidt rart :genert:
3
:lun: Be brave
Undtagelsen
Indlæg: 2243
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4589

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Undtagelsen » 14. jan 2022, 16:55

LaMariposa skrev:
Æble skrev:
LaMariposa skrev:
JoyNips skrev:
LaMariposa skrev:Synes han er jævnt irriterende lige nu. Er nærkontakt, er syg og craver cola og fritter. Han har lovet at hente det, men her 30 minutter senere ligger han stadig under dynen og er ikke på vej af sted. Han ved tydeligvis ikke, hvilket niveau at hangry, som han kommer til at deale med om meget meget kort tid...


Bestil junkfood til én person og få det leveret :-D


Ha! Det gør jeg næste gang :D


Min mand plejer at blive motiveret bare ved truslen om at jeg vil betale nogen 60kr for at levere halvkold mad :-D


Vi har desværre jævnligt betalt for at få leveret halvkold mad, så er ikke sikker på, at det argument holder vand :D

Jeg sagde, at næste stop var hangry på et niveau, som ingen af os kendte til endnu. Det motiverede ham heldigvis til at komme ud af døren. Kvalme-sult er meget lidt rart :genert:



Sulten, gravid og syg - du må have en meget modig mand! :lol:
8
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17185
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41761

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf LaMariposa » 14. jan 2022, 16:58

Undtagelsen skrev:Sulten, gravid og syg - du må have en meget modig mand! :lol:


Ja, ikke? :lol:

Det er mega modigt at sige, at det vil jeg da gerne hente til dig, skat... For så at lægge sig godt tilrette under dynen og blive liggende i 30 minutter, mens han taler om alt muligt andet? Altså wtf...
3
:lun: Be brave
Undtagelsen
Indlæg: 2243
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4589

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Undtagelsen » 14. jan 2022, 16:59

LaMariposa skrev:
Undtagelsen skrev:Sulten, gravid og syg - du må have en meget modig mand! :lol:


Ja, ikke? :lol:

Det er mega modigt at sige, at det vil jeg da gerne hente til dig, skat... For så at lægge sig godt tilrette under dynen og blive liggende i 30 minutter, mens han taler om alt muligt andet? Altså wtf...


En anden mulighed end modig er selvfølgelig også dum. Der når vi måske, hvis der går meget længere end en halv time :D
5
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 15. jan 2022, 06:27

Han kan aldrig huske, hvor/hvornår han sidst har haft nogen ting!

Mig: Hvor er babyalarmen?
Ham: Det ved jeg ikke...
Mig: Hvornår brugte du den sidst?
Ham: Det ved jeg ikke...

Han synes så til gengæld, at jeg er irriterende, fordi jeg ikke bare går i gang med at lede i stedet for at bruge tid på at udspørge ham. Men med 156 kvm hus, så er det altså bare smart at vide, hvilken ende man skal starte i...
5
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mani » 16. jan 2022, 13:34

Han hævder hårdnakket at det er mellemstes telefon som må have manglet netværk i nat siden han og ældste ikke hørte opringningerne om at blive hentet.

Mellemste hørte ringetoner og deres telefonsvarer. Første gang han ringede til mig kom han ikke igennem - fik bare en fejllyd - anden gang tog jeg den med det samme.

Jeg tror der er ting i deres natteindstillinger der gør de ikke har hørt det - men næ nej, dem har de da helt styr på. Og at telefonen viser mellemste har ringet er bare fordi det er gået igennem efter han er kommet hjem.
Og han er mega sur over jeg siger vi måske bør tjekke indstillingerne før en af knejterne skal i byen næste gang.
3
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Zombie » 16. jan 2022, 18:51

Jeg rydder op løbende. Det gør min mand ikke.

Da vi efter aftensmad rydder op sammen i stuen, får han sagt, at han jo udfører mit arbejde. Fordi jeg har dagpleje og vi bruger stuen.

Okay basse, men

1) Du vil altså gerne bo i konstant rod, hvis det ikke var for min dagpleje? Det plejede at være dig, der nøddede mig til oprydning, fordi du helst vil have det pænt og

2) Jeg rydder op løbende sammen med vores søn, når vi har leget med noget. Det er en god opdragelse jeg håber at holde ved. Alt der lå fremme var legetøj og bøger, min mand har brugt sammen med ham og derfor, vover jeg at påstå, ikke MIT rod, men HANS.


- Og det værste er, at jeg har vænnet vores søn på 17 måneder til oprydning, så hvis man bare siger det til ham, går det ret hurtigt, fordi han hjælper til og er vant til mærkede kasser og sortering af biler, klodser osv. Både direkte og indirekte har jeg altså gjort meget for oprydning, men lad os da endelig gøre WEEKENDENS rod til et problem for mit arbejde.

Næste gang jeg spiller på computeren i kontoret, siger jeg til ham, når jeg fjerner min egen chipspose, at jeg laver hans arbejde for ham, når jeg rydder op på hans hjemmearbejdsplads...
6
aka Forbies

:gammel:
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 17. jan 2022, 11:43

JoyNips skrev:Min mand er stik modsat - han lader meget lidt gå til spilde. En halv ostemad efterladt af barnet? Den ryger i køleskab, så kan barnet spise den til morgenmad. Et halvt glas mælk? Køleskab.

Bevares, jeg medgiver at der er irriterende meget madspild med børn, men man kan også være lige rigelig nøjsom, imo.


Apropos… se hvad jeg fandt i køleskabet :rulle: :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
19
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Lykke » 17. jan 2022, 11:50

JoyNips skrev:
JoyNips skrev:Min mand er stik modsat - han lader meget lidt gå til spilde. En halv ostemad efterladt af barnet? Den ryger i køleskab, så kan barnet spise den til morgenmad. Et halvt glas mælk? Køleskab.

Bevares, jeg medgiver at der er irriterende meget madspild med børn, men man kan også være lige rigelig nøjsom, imo.


Apropos… se hvad jeg fandt i køleskabet :rulle: :lol:


Bliver den spist så?
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 17. jan 2022, 11:53

Lykke skrev:
JoyNips skrev:
JoyNips skrev:Min mand er stik modsat - han lader meget lidt gå til spilde. En halv ostemad efterladt af barnet? Den ryger i køleskab, så kan barnet spise den til morgenmad. Et halvt glas mælk? Køleskab.

Bevares, jeg medgiver at der er irriterende meget madspild med børn, men man kan også være lige rigelig nøjsom, imo.


Apropos… se hvad jeg fandt i køleskabet :rulle: :lol:


Bliver den spist så?


Den røg i skraldespanden…
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Purple Haze » 17. jan 2022, 12:29

:lol:
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Lurende Peber » 17. jan 2022, 12:52

JoyNips skrev:
Lykke skrev:
JoyNips skrev:
JoyNips skrev:Min mand er stik modsat - han lader meget lidt gå til spilde. En halv ostemad efterladt af barnet? Den ryger i køleskab, så kan barnet spise den til morgenmad. Et halvt glas mælk? Køleskab.

Bevares, jeg medgiver at der er irriterende meget madspild med børn, men man kan også være lige rigelig nøjsom, imo.


Apropos… se hvad jeg fandt i køleskabet :rulle: :lol:


Bliver den spist så?


Den røg i skraldespanden…
:8: smed du også den fint genbrugte rejebeholder ud? :gisp:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 17. jan 2022, 13:05

Lurende Peber skrev:
JoyNips skrev:
Lykke skrev:
JoyNips skrev:
JoyNips skrev:Min mand er stik modsat - han lader meget lidt gå til spilde. En halv ostemad efterladt af barnet? Den ryger i køleskab, så kan barnet spise den til morgenmad. Et halvt glas mælk? Køleskab.

Bevares, jeg medgiver at der er irriterende meget madspild med børn, men man kan også være lige rigelig nøjsom, imo.


Apropos… se hvad jeg fandt i køleskabet :rulle: :lol:


Bliver den spist så?


Den røg i skraldespanden…
:8: smed du også den fint genbrugte rejebeholder ud? :gisp:


Nej, dog ikke.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11591
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18649

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf PaleSeptember » 22. jan 2022, 21:44

Min mand har brugt fredag eftermiddag og det meste af dagen i dag på at bore huller og hænge kabelbakker op, fordi der på mandag kommer en elektriker og skal installere ladeboks til elbilen.
Nu sidder han så og tilfældigvis læser instruktioner vedrørende dette og finder ud af, at det kabel, der skal bruges er dobbelt så tykt, som han først troede, så alle kabelbakker og huller er for små.
3
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner

Tilbage til "Forhold og sex"