Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43832

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf paint » 14. jan 2017, 14:02

Nutellaen skrev:Han holder sin gaffel omvendt, altså i stedet for at bruge den som en "skovl", vender den omvendt om han putter maden på den buede del, altså BUNDEN. Det har hans farmor lært ham, og hun gik åbenbart meget op i bordskik.. Men så skubber han i øvrigt alt mad op på den skide gaffen med fingrene og spilder ALTID, fordi han sidder alt for langt ude fra bordet. Hans (mangel på) bordskik driver mig til vanvid. Han prutter iøvrigt også ved bordet og påstår at "det man jo ikke gøre for".


Han skulle have været en tur i Søværnet. Da jeg selv var der, så jeg en hel del af unge mænds (som jeg selv) besynderlige bordskikke og vaner hjemmefra.
Vi havde faktisk en gut, som slog en skid mit under spisning i messen. Han blev øjeblikkeligt båret udenfor på dækket. Bagefter stod en mand vagt i døren til Messen, og han blev først sluppet ind efter at alle mand havde spist. Han fik de sørgelige rester (som vitterligt var sørgelige)

Dén behandling varede i tre dage, og så var det overstået med prutteri i Messen, for hans vedkommende.

En anden smaskede højlydt. ”Hvem har lukket et svin herind? - uuuuuud med ham!” blev der råbt. Han røg også ud, og lærte at man ikke smaskede. ;)
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Æble » 14. jan 2017, 19:51

Min mand smasker når han spiser slik. Nogle gange opdager jeg han spiser slik når han vasker op fordi jeg kan høre smaskelydene helt ind i stuen. Jeg er ikke sart med sådan noget, men han bliver altid så hellig og irettesætter os andre hvis vi laver den mindste lyd når vi spiser. Så føler altid at jeg retfærdigvis bliver nødt til at sige noget til ham også :lol:
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 14. jan 2017, 19:54

Min mand smasker, når han spiser pasta, noget med smeltet ost og når han tager for store bidder.
Det er RÆDSOMT.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf bluetof1 » 14. jan 2017, 23:14

Nå, men for at fortsætte temaet: min kæreste PROPPER munden så han ligner et egern på opfedning!
Og så tygger han vildt hurtigt.
Sommetider jeg bare og stirrer totalt fascineret på hvor meget, der kan være på hans gaffel og hvor meget han rent faktisk kan have i munden. Jeg har været nødt til at sige at det er fordi jeg er så forelsket i ham at jeg stirrer sådan på ham for jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at sige at jeg stirrer fordi han propper så meget i munden.
4
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mangoness » 14. jan 2017, 23:35

bluetof1 skrev:Nå, men for at fortsætte temaet: min kæreste PROPPER munden så han ligner et egern på opfedning!
Og så tygger han vildt hurtigt.
Sommetider jeg bare og stirrer totalt fascineret på hvor meget, der kan være på hans gaffel og hvor meget han rent faktisk kan have i munden. Jeg har været nødt til at sige at det er fordi jeg er så forelsket i ham at jeg stirrer sådan på ham for jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at sige at jeg stirrer fordi han propper så meget i munden.


Undskyld..men nu er det her alt, jeg kan tænke på :lol: :lol: :lol:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
5
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf bluetof1 » 15. jan 2017, 06:44

Mangoness skrev:
bluetof1 skrev:Nå, men for at fortsætte temaet: min kæreste PROPPER munden så han ligner et egern på opfedning!
Og så tygger han vildt hurtigt.
Sommetider jeg bare og stirrer totalt fascineret på hvor meget, der kan være på hans gaffel og hvor meget han rent faktisk kan have i munden. Jeg har været nødt til at sige at det er fordi jeg er så forelsket i ham at jeg stirrer sådan på ham for jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at sige at jeg stirrer fordi han propper så meget i munden.


Undskyld..men nu er det her alt, jeg kan tænke på :lol: :lol: :lol:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede



Det er heller ikke helt skævt :lol:
3
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf billiebean » 15. jan 2017, 11:27

Min kæreste går i en art mad-trance når han får noget han godt kan lide. Han bliver helt fjern og fokuseret, og jerner bare maden så hurtigt ind - bruger i øvrigt også fingrene af og til - at han altid begynder at hikste og hikke. Og det imponerende er at han slet ikke registrerer det. Han fortsætter bare med at.. inhalere maden som om det var et 100 meter løb.

.. Nogen burde lave sådan en slow-mo video af vores kæresters spisemanerer.
6
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf AgentPixie » 15. jan 2017, 11:45

Min kæreste spiser sjældent slik, men når han endelig gør så går det så stærkt at han får det galt i halsen.
Der er en konstant lyd af mild kvælning, når han er i gang.

Han glemmer at stille mad i køleskabet. I går spiste han sen aftensmad inde i stuen, men glemte at stille det væk.. så helt nye pakker pålæg, en næsten fuld mælkekarton og min hjemmelavede humus er lige til at kyle i skralderen :sur:
5
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mangoness » 15. jan 2017, 13:36

Det her fortjener næsten sin egen tråd :lol: :klap:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf AgentPixie » 17. jan 2017, 07:34

Han er træls næsten hver morgen.
Han står op kl 6, alligevel sætter han en alarm til hvert 15. minut mellem kl 5 og 6 - SOM HAN IKKE VÅGNER AF! Det gør jeg til gengæld :sur:
Er så pisse træt af at vågne kl 5 når jeg senest skal op kl 8, specielt fordi jeg ikke kan sove når jeg først er vågnet.
Oveni hatten er jeg gravid og derfor TRÆT konstant. Har sgu ikke brug for at blive vækket kl 5, før end det er en baby der gør det.

Så nu sidder jeg her og er ved at dejse om af træthed, og skal ud af døren om halvanden time :whine:
Køber fandme ørepropper snart.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Luffegås » 17. jan 2017, 07:50

AgentPixie skrev:Han er træls næsten hver morgen.
Han står op kl 6, alligevel sætter han en alarm til hvert 15. minut mellem kl 5 og 6 - SOM HAN IKKE VÅGNER AF! Det gør jeg til gengæld :sur:
Er så pisse træt af at vågne kl 5 når jeg senest skal op kl 8, specielt fordi jeg ikke kan sove når jeg først er vågnet.
Oveni hatten er jeg gravid og derfor TRÆT konstant. Har sgu ikke brug for at blive vækket kl 5, før end det er en baby der gør det.

Så nu sidder jeg her og er ved at dejse om af træthed, og skal ud af døren om halvanden time :whine:
Køber fandme ørepropper snart.

Ikke at jeg er enig med artiklen, snoozer selv, men kun 10 minutter :D
http://jyllands-posten.dk/livsstil/fami ... at-snooze/
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Luffegås » 17. jan 2017, 08:05

Ballademager skrev:
Luffegås skrev:
AgentPixie skrev:Han er træls næsten hver morgen.
Han står op kl 6, alligevel sætter han en alarm til hvert 15. minut mellem kl 5 og 6 - SOM HAN IKKE VÅGNER AF! Det gør jeg til gengæld :sur:
Er så pisse træt af at vågne kl 5 når jeg senest skal op kl 8, specielt fordi jeg ikke kan sove når jeg først er vågnet.
Oveni hatten er jeg gravid og derfor TRÆT konstant. Har sgu ikke brug for at blive vækket kl 5, før end det er en baby der gør det.

Så nu sidder jeg her og er ved at dejse om af træthed, og skal ud af døren om halvanden time :whine:
Køber fandme ørepropper snart.

Ikke at jeg er enig med artiklen, snoozer selv, men kun 10 minutter :D
http://jyllands-posten.dk/livsstil/fami ... at-snooze/


Snooze burde simpelthen forbydes ved lov :panik: Da jeg havde aftenarbejde kunne min kæreste godt finde på at snooze en fire gange. Når han så stod op, kunne han ikke forstå, at jeg ikke kunne sove mere :stoned: Det er et under, at det ikke endte med mord :genert:

Min eks kunne også snooze en hel time, for at jeg så alligevel skulle bruge yderligere en time på at få ham op.. Jeg græd nærmest af glæde da jeg fandt ud af min nuværende kæreste kun snoozer for at putte ekstra med mig i bevidsthed, og fint kan stå op selv, så snart uret ringer popper hans øjne bare op, åbent, og så går han ud og laver mad :)
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf AgentPixie » 17. jan 2017, 09:07

Snooze funktionen burde bare forbydes ved lov :-D
3
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Novella » 17. jan 2017, 16:37

AgentPixie skrev:Han er træls næsten hver morgen.
Han står op kl 6, alligevel sætter han en alarm til hvert 15. minut mellem kl 5 og 6 - SOM HAN IKKE VÅGNER AF! Det gør jeg til gengæld :sur:
Er så pisse træt af at vågne kl 5 når jeg senest skal op kl 8, specielt fordi jeg ikke kan sove når jeg først er vågnet.
Oveni hatten er jeg gravid og derfor TRÆT konstant. Har sgu ikke brug for at blive vækket kl 5, før end det er en baby der gør det.

Så nu sidder jeg her og er ved at dejse om af træthed, og skal ud af døren om halvanden time :whine:
Køber fandme ørepropper snart.

Jeg havde konsekvent lagt mig på sofaen
2
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf AgentPixie » 18. jan 2017, 09:39

Novella skrev:
AgentPixie skrev:Han er træls næsten hver morgen.
Han står op kl 6, alligevel sætter han en alarm til hvert 15. minut mellem kl 5 og 6 - SOM HAN IKKE VÅGNER AF! Det gør jeg til gengæld :sur:
Er så pisse træt af at vågne kl 5 når jeg senest skal op kl 8, specielt fordi jeg ikke kan sove når jeg først er vågnet.
Oveni hatten er jeg gravid og derfor TRÆT konstant. Har sgu ikke brug for at blive vækket kl 5, før end det er en baby der gør det.

Så nu sidder jeg her og er ved at dejse om af træthed, og skal ud af døren om halvanden time :whine:
Køber fandme ørepropper snart.

Jeg havde konsekvent lagt mig på sofaen

Så dramatisk er jeg ikke.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19

Tilbage til "Forhold og sex"