Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Karkluden » 13. mar 2016, 10:02

Smiling_Goat skrev:
Karkluden skrev:Jeg var ikke videre imponeret i går, da han ikke kunne lide aftensmaden. Uden at have smagt på den. Og det var noget han ikke havde smagt i mange år, og aldrig har smagt lavet af mig. Så kan man som minimum smage en bid eller to.
Det var effing bagte rodfrugter, og dem har han kun smagt én gang for ti år siden da hans far lavede dem. Hans far laver dem ved at bruge våde, frosne rodfrugter og hælde en hel bøtte honning over og nærmest kun lige varme dem.
Der er altså stor forskel på dét og så en blanding af kartofler, persillerødder og rødbeder med masser af chili, salt og olie bagt godt sprøde. Så smag da 1-2 og find ud af om du kan lide det.


Det er jo faktisk også en helt anden ret. Det svarer til at sige, man ikke kan lide bagte kartofler, for man hader kartoffelmos..

PRÆCIS! Det var PRÆCIS mit argument. Jeg bryder mig fx heller ikke om gamle ole-ost (som min mor ynder at spise). Men derfor kan jeg sgu da godt lide mellemlagret ost, cheddar, parmesan, rav-ost etc etc.
Og igen: fair nok, hvis han heller ikke havde kunnet lide de her rodfrugter. Men man kunne da godt smage, når det er noget SÅ forskelligt.
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46281

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf LadyFox » 13. mar 2016, 11:02

Min kærestehar et anstrengt forhold til det med at telefoner, altså at folk ringer og sender sms'er. Det har han så løst ved at folk da bare kan få mit nummer, og så kan jeg da bare forholde mig til de ting folk vil ham, og give en besked videre til ham. Hvis han ikke gider snakke telefon så kan jeg jo bare sige han sover :stoned: :forvirret:
3
...
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3068
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5531

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Pølsemix » 13. mar 2016, 11:12

LadyFox skrev:Min kærestehar et anstrengt forhold til det med at telefoner, altså at folk ringer og sender sms'er. Det har han så løst ved at folk da bare kan få mit nummer, og så kan jeg da bare forholde mig til de ting folk vil ham, og give en besked videre til ham. Hvis han ikke gider snakke telefon så kan jeg jo bare sige han sover :stoned: :forvirret:


Hvor meget får du i løn for at være hans personlige sekretær? :D
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46281

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf LadyFox » 13. mar 2016, 11:29

Pølsemix skrev:
LadyFox skrev:Min kærestehar et anstrengt forhold til det med at telefoner, altså at folk ringer og sender sms'er. Det har han så løst ved at folk da bare kan få mit nummer, og så kan jeg da bare forholde mig til de ting folk vil ham, og give en besked videre til ham. Hvis han ikke gider snakke telefon så kan jeg jo bare sige han sover :stoned: :forvirret:


Hvor meget får du i løn for at være hans personlige sekretær? :D

Hvis jeg dog bare fik løn :fløjt:
1
...
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20845

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Zombie » 13. mar 2016, 11:43

I dag lægger jeg sidste hånd på en skriftlig eksamensopgave, som skal afleveres elektronisk senest kl. 16.
Min kæreste har derfor valgt at tage hen til sin far, for at bygge et bord og lege praktisk gris, for ikke at være i vejen herhjemme og give mig fred & ro.

Det er for så vidt meget dejligt, men så skiftede han da lige til praktisk arbejdstøj inden han gik ud af døren. Han er jo oprindeligt uddannet elektriker, og har sådan nogle grove arbejdsbukser med et indbygget værktøjsbælte med diverse lommer, hvori der er værktøj osv. Jeg ved ikke hvorfor, men for mig er det sgu lidt som et sex-outfit /-kostume, når han tager det på (jeg kommer fra en akademiker-familie, så for mig er alm. arbejdstøj til mænd altså skjorte, jakke og slips...). Og for lige at stoppe den, så en langærmet T-shirt som sad tæt henover hans biceps, som er temmelig markerede fordi han er en stærk fyr som arbejder en del.
Ærmerne optrukket så man kan se underarmene, hans armbånd og ur. :gisp:
Min kæreste er sølle 23 år og har smilehuller, sådan en ung, sprød type. :slem: Men en mand, når det kræves af ham. :slem:

Det går heldigvis godt med at skrive og koncentrere sig, men hver eneste gang jeg lige tager en pause for at nørde debatten eller andet og slappe lidt af, så tænker jeg på ham og bliver helt befippet og mærkelig. :ninja: Og har svært ved at komme tilbage på sporet om facilitering af samskabende værksteder ud fra Theory of Change, fordi åååh. :savl:

Det er sgu da irriterende!! :cuss:
10
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24471

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Moxy-lady » 13. mar 2016, 18:37

Zombie skrev:I dag lægger jeg sidste hånd på en skriftlig eksamensopgave, som skal afleveres elektronisk senest kl. 16.
Min kæreste har derfor valgt at tage hen til sin far, for at bygge et bord og lege praktisk gris, for ikke at være i vejen herhjemme og give mig fred & ro.

Det er for så vidt meget dejligt, men så skiftede han da lige til praktisk arbejdstøj inden han gik ud af døren. Han er jo oprindeligt uddannet elektriker, og har sådan nogle grove arbejdsbukser med et indbygget værktøjsbælte med diverse lommer, hvori der er værktøj osv. Jeg ved ikke hvorfor, men for mig er det sgu lidt som et sex-outfit /-kostume, når han tager det på (jeg kommer fra en akademiker-familie, så for mig er alm. arbejdstøj til mænd altså skjorte, jakke og slips...). Og for lige at stoppe den, så en langærmet T-shirt som sad tæt henover hans biceps, som er temmelig markerede fordi han er en stærk fyr som arbejder en del.
Ærmerne optrukket så man kan se underarmene, hans armbånd og ur. :gisp:
Min kæreste er sølle 23 år og har smilehuller, sådan en ung, sprød type. :slem: Men en mand, når det kræves af ham. :slem:

Det går heldigvis godt med at skrive og koncentrere sig, men hver eneste gang jeg lige tager en pause for at nørde debatten eller andet og slappe lidt af, så tænker jeg på ham og bliver helt befippet og mærkelig. :ninja: Og har svært ved at komme tilbage på sporet om facilitering af samskabende værksteder ud fra Theory of Change, fordi åååh. :savl:

Det er sgu da irriterende!! :cuss:


Jeg var ude og få en drink eller to på min kærestes arbejde i går. Han havde en manager vagt og gik derfor rundt med snegl i øret og deres nye, pæne, trøje der er sådan lidt stram og lidt åben i halsen. Jeg glor på ham hver evig eneste dag, men intet tænder mig mere end når han er på arbejde. Shit, hvor kan jeg godt lide ham :blush:

Edit: trøjen er altså ikke sådan en douchebag en der er åben helt ned til navlen, den er bare meget anderledes end hans vanlige outfits.
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20845

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Zombie » 13. mar 2016, 22:35

Ballademager skrev:
Moxy-lady skrev:
Zombie skrev:I dag lægger jeg sidste hånd på en skriftlig eksamensopgave, som skal afleveres elektronisk senest kl. 16.
Min kæreste har derfor valgt at tage hen til sin far, for at bygge et bord og lege praktisk gris, for ikke at være i vejen herhjemme og give mig fred & ro.

Det er for så vidt meget dejligt, men så skiftede han da lige til praktisk arbejdstøj inden han gik ud af døren. Han er jo oprindeligt uddannet elektriker, og har sådan nogle grove arbejdsbukser med et indbygget værktøjsbælte med diverse lommer, hvori der er værktøj osv. Jeg ved ikke hvorfor, men for mig er det sgu lidt som et sex-outfit /-kostume, når han tager det på (jeg kommer fra en akademiker-familie, så for mig er alm. arbejdstøj til mænd altså skjorte, jakke og slips...). Og for lige at stoppe den, så en langærmet T-shirt som sad tæt henover hans biceps, som er temmelig markerede fordi han er en stærk fyr som arbejder en del.
Ærmerne optrukket så man kan se underarmene, hans armbånd og ur. :gisp:
Min kæreste er sølle 23 år og har smilehuller, sådan en ung, sprød type. :slem: Men en mand, når det kræves af ham. :slem:

Det går heldigvis godt med at skrive og koncentrere sig, men hver eneste gang jeg lige tager en pause for at nørde debatten eller andet og slappe lidt af, så tænker jeg på ham og bliver helt befippet og mærkelig. :ninja: Og har svært ved at komme tilbage på sporet om facilitering af samskabende værksteder ud fra Theory of Change, fordi åååh. :savl:

Det er sgu da irriterende!! :cuss:


Jeg var ude og få en drink eller to på min kærestes arbejde i går. Han havde en manager vagt og gik derfor rundt med snegl i øret og deres nye, pæne, trøje der er sådan lidt stram og lidt åben i halsen. Jeg glor på ham hver evig eneste dag, men intet tænder mig mere end når han er på arbejde. Shit, hvor kan jeg godt lide ham :blush:

Edit: trøjen er altså ikke sådan en douchebag en der er åben helt ned til navlen, den er bare meget anderledes end hans vanlige outfits.


Min kæreste fik også lagt op til noget i går, mens vi lavede mad. Men så stoppede han igen, fordi "han da lige skulle ind og se TV2 Lorry". Vi blev 80 år gamle lige der! :nerve: :D


Den hører IMO til i nar-tråden...
1
aka Forbies

:gammel:
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Comfortzone » 14. mar 2016, 10:20

Zombie skrev:I dag lægger jeg sidste hånd på en skriftlig eksamensopgave, som skal afleveres elektronisk senest kl. 16.
Min kæreste har derfor valgt at tage hen til sin far, for at bygge et bord og lege praktisk gris, for ikke at være i vejen herhjemme og give mig fred & ro.

Det er for så vidt meget dejligt, men så skiftede han da lige til praktisk arbejdstøj inden han gik ud af døren. Han er jo oprindeligt uddannet elektriker, og har sådan nogle grove arbejdsbukser med et indbygget værktøjsbælte med diverse lommer, hvori der er værktøj osv. Jeg ved ikke hvorfor, men for mig er det sgu lidt som et sex-outfit /-kostume, når han tager det på (jeg kommer fra en akademiker-familie, så for mig er alm. arbejdstøj til mænd altså skjorte, jakke og slips...). Og for lige at stoppe den, så en langærmet T-shirt som sad tæt henover hans biceps, som er temmelig markerede fordi han er en stærk fyr som arbejder en del.
Ærmerne optrukket så man kan se underarmene, hans armbånd og ur. :gisp:
Min kæreste er sølle 23 år og har smilehuller, sådan en ung, sprød type. :slem: Men en mand, når det kræves af ham. :slem:

Det går heldigvis godt med at skrive og koncentrere sig, men hver eneste gang jeg lige tager en pause for at nørde debatten eller andet og slappe lidt af, så tænker jeg på ham og bliver helt befippet og mærkelig. :ninja: Og har svært ved at komme tilbage på sporet om facilitering af samskabende værksteder ud fra Theory of Change, fordi åååh. :savl:

Det er sgu da irriterende!! :cuss:


Min kæreste er pædagog, men sådan en rigtig out doursy type med vejrbidte kinder og rynker i øjenkrogene og hænder, der er vant til at arbejde.
Han er ikke så høj, men veltrænet og med brede skuldre og så har han gået til kampsport og springgymnastik hele sin barndom og ungdom, så han har en særlig måde at bevæge sig på, der bare udstråler selvtillid, selvværd og kontrol :gisp:
Han er pæææææn når han bare render rundt i jeans og en t-shirt, men når han tager arbejdstøjet på for at lave et eller andet med sine hænder (og jeg går ikke så meget op i hvad det er. Bare det er noget, der indebærer at han strækker sig så tøjet skiller ad på midten og bøjer sig ned fordi dat ass :love2: ) så sætter jeg mig altså meget gerne i en havestol med noget koldt at drikke og kigger på ham. Jeg gider ikke engang lade som om jeg læser for vi ved godt begge to at jeg bare sidder med tungen ude af halsen og objektiviserer ham i vildskab :dåne:
Han synes det er mærkeligt at jeg synes han er lækker. Jeg synes det er mærkeligt at han ikke selv kan se det.
Faktisk er det lidt irriterende at han er så lækker for jeg er nemlig ikke den eneste, der kan se det. Det er fedt nok at andre synes min kæreste er pæn og det er da også en kompliment til mig at jeg har valgt en andre også finder tiltrækkende, men når teenagetøser savler over ham eller følger efter os for at glo på ham (som i går, hvor vi var i svømmehallen), så synes jeg det bliver for meget.
På den anden side er det jo ikke noget han kan gøre for og han gør virkelig ikke noget for at tiltrække sig opmærksomheden. Måske er det i virkeligheden det, der er så tiltrækkende :gruble:
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 17. mar 2016, 08:38

[*]
Ballademager skrev:Han roder stadig! Tøj må af en eller anden grund ikke ligge i skabet, så det ligger sådan rundt omkring på gulve og stole i stue, kontor og soveværelse. I morges fandt jeg et skærebræt på sofabordet, og på køkkenbordet ved siden ad opvaskeren står der pt. to glas.

Jeg er ordensmenneske. Jeg FORSTÅR ikke, at man ikke rydder op efter sig :genert:


Hey, gider du lige aflevere min mand tilbage :sur:

Min mand er så dårlig til at afslutte ting. Fx sætter han en hylde op, er han færdig i det sekund hylden er oppe, så pyt med boremaskine, støvsuger og værktøjskasse står fremme endnu. Og sådan er det med ALT. Det er så p*sse irriterende :sur: :rulle:
6
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Æble » 17. mar 2016, 19:55

Han skulle ringe til banken vedr et lån som HAN havde behov for at få bekræftet igen at vi jan få til vores tilbygning. Der Sker ikke en skid. Så ringer jeg og får at vide hvilke papirer vi skal sende, bruger en time på at samle div papirer og opdatere vores budget. Mangler kun hans lønsedler, og så bliver han irriteret på mig over at han skal ind i eboks og hente de lønsedler. Han er jo træt efter en lang dag på arbejdet. Ja det er jeg sådan set også og jeg er ovenikøbet gravidtræt og har kvalme og har ordnet fucking alt det andet. Burde næsten ligge i nar-tråden.
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Thestral » 18. mar 2016, 05:10

Angelina skrev:
Bøtte skrev:[*]
Ballademager skrev:Han roder stadig! Tøj må af en eller anden grund ikke ligge i skabet, så det ligger sådan rundt omkring på gulve og stole i stue, kontor og soveværelse. I morges fandt jeg et skærebræt på sofabordet, og på køkkenbordet ved siden ad opvaskeren står der pt. to glas.

Jeg er ordensmenneske. Jeg FORSTÅR ikke, at man ikke rydder op efter sig :genert:


Hey, gider du lige aflevere min mand tilbage :sur:

Min mand er så dårlig til at afslutte ting. Fx sætter han en hylde op, er han færdig i det sekund hylden er oppe, så pyt med boremaskine, støvsuger og værktøjskasse står fremme endnu. Og sådan er det med ALT. Det er så p*sse irriterende :sur: :rulle:


Jeg er jeres mænd.. og min mand jer :blush:
Lader du også din boremaskine og værktøjskasse stå fremme? :-D
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11295
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23353

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mani » 18. mar 2016, 06:16

Han tramper!
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Firebird » 18. mar 2016, 06:23

Mani skrev:Han tramper!


Mænd er skabt til at flytte sten, fælde træer og lave kaffe til vores koner. Vi tramper i processen. Sådan er det bare. :genert:
6
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Thestral » 18. mar 2016, 06:25

Angelina skrev:
Thestral skrev:
Angelina skrev:
Bøtte skrev:[*]
Ballademager skrev:Han roder stadig! Tøj må af en eller anden grund ikke ligge i skabet, så det ligger sådan rundt omkring på gulve og stole i stue, kontor og soveværelse. I morges fandt jeg et skærebræt på sofabordet, og på køkkenbordet ved siden ad opvaskeren står der pt. to glas.

Jeg er ordensmenneske. Jeg FORSTÅR ikke, at man ikke rydder op efter sig :genert:


Hey, gider du lige aflevere min mand tilbage :sur:

Min mand er så dårlig til at afslutte ting. Fx sætter han en hylde op, er han færdig i det sekund hylden er oppe, så pyt med boremaskine, støvsuger og værktøjskasse står fremme endnu. Og sådan er det med ALT. Det er så p*sse irriterende :sur: :rulle:


Jeg er jeres mænd.. og min mand jer :blush:
Lader du også din boremaskine og værktøjskasse stå fremme? :-D


JA! (Min mand kan ikke hænge en hyldelige op, om så hans liv afhang af det ;) Men jeg laver præcis den der "voila, hylden hænger der - jeg kom, jeg så, jeg sejrede"... så er jeg jo færdig med projektet :D
Ej men :lol: altså det er fedt du gør det selv ik, men tag nu lige den sidste bid med :P
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11295
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23353

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mani » 18. mar 2016, 06:41

Firebird skrev:
Mani skrev:Han tramper!


Mænd er skabt til at flytte sten, fælde træer og lave kaffe til vores koner. Vi tramper i processen. Sådan er det bare. :genert:

Han laver ikke kaffe til mig :nej:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'

Tilbage til "Forhold og sex"