Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 9. feb 2017, 21:31

Hans hoste er så slem, at man ikke er i tvivl om at han er ramt af mandeversionen, mens det store barn og jeg bare er ramt at af en eller anden mild udgave.
At jeg har ondt i halsen og stoppet næse oveni og barnet er ramt af massiv snot tæller ikke. For vores hoste er ikke den samme som hans. Selv om vi lyder præcis lige som ham, når vi hoster.
3
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5114
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20833

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Zombie » 9. feb 2017, 22:28

Han forsøgte at aflyse fredag aften på mig, fordi hans far kom til byen. Jeg er helt nede med at prioritere familie, men med besked aftenen før? Og så en fredag, som om jeg ikke kunne have fundet på andet at bruge fredag aften på end at sidde og glo, fordi han aflyser. Har sagt nej til 4 andre aftaler pga. ham.

Han trak så i land og vi skal ses alligevel, men det var efter at han stak til mit flinkeskole-gen og forsøgte at få mig til at sige, at det da var helt okay og selvfølgelig skulle han da aflyse mig for sin far. Han havde lige glemt, at jeg ikke er typen, der har forladt flinkeskolen... jeg brændte den ned på vejen. :lol:
Så han fik svaret, at jeg er helt cool med at man prioriterer familie og han skulle da bare gøre det, hvis det var det, han mente var bedst. Men fuck no om jeg ville tage beslutningen for ham og lade som om, det var helt okay, når jeg egentlig syntes det var røv-nederen gjort og jeg også blev ked af det, fordi vi kun kan ses 3 gange de næste fire uger because reasons. Og han også lige uninvitede mig til en fest lørdag aften, fordi han kom i tanke om, at jeg ville deltage i kraft af vores ikke-forhols og så ville det jo være alt muligt, og det er han ikke helt klar til osv. :rulle: Samtidig med, at han siger vi er "lidt" kærester. Øh, nej. :lol:

Nå, men vi fik snakket det igennem og han endte med at være ret sød, men jeg blev ret irriteret på ham der. Og han skal lige lære at deale med en kvinde, der er ret ærlig med sine følelser - på godt og ondt. :)
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 10. feb 2017, 17:14

Han er syg, og ekstremt pylret.

Jeg er ved at lave mad, og det er åbenbart for meget med stegeosen, så han triller ud af sin køje, dapper ind og åbner vinduet og kravler så tilbage under sin varme dyne.

Jamen tak da for, at jeg så kan stå her og pisfryse, mens jeg laver din aftensmad. Jeg HAR sgu lige været syg og gider ærligt talt ikke igen!
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Studsgaard » 10. feb 2017, 17:33

Vi er begge to syge (også to af børnene) og han får det gjort til sådan en konkurrence om at være mest syg - altså han er mere syg (dvs han er virkelig meget pylret) :rulle: og samtidig så magter han ikke skid - men hallo det gør jeg heller ikke, men vi har altså tre børn vi bliver nødt til at tage os af.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 10. feb 2017, 18:01

Studsgaard skrev:Vi er begge to syge (også to af børnene) og han får det gjort til sådan en konkurrence om at være mest syg - altså han er mere syg (dvs han er virkelig meget pylret) :rulle: og samtidig så magter han ikke skid - men hallo det gør jeg heller ikke, men vi har altså tre børn vi bliver nødt til at tage os af.

Lyder virkelig bekendt det der. Altså bortset fra børnedelen.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2851
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5543

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Luffegås » 11. feb 2017, 09:28

Ved godt det er et stykke tid siden vi snakkede om det med at have forskellige måder at være i køkkenet på. Jeg vil lige tilføje - ignorance is a bliss.. Desto mindre man ved om at han knalder komfuret op på max på ens bedste pande, til noget bacon uden meget fedt, og hvordan han tager en almindelig spatel han lige har brugt til bacon og jerner igennem en pakke smør - desto bedre har man det bare
3
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8955
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1054
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18226

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 13. feb 2017, 08:54

Når han stædigt står fast på sit løsningsforslag trods mine helt legitime indvendinger bare fordi...

Eksempel: Han skal lave pizza, og da jeg ser, at han tager ovnristen frem, foreslår jeg selvfølgelig en bageplade - fordi ja, det andet giver jo ingen mening. Men næ nej, det er ikke altid mig, der skal have ret, så pizzaen blev lavet på en rist. Hvilket jo heller ikke er nogen katastrofe, men han blev lidt sammenbidt, da han skulle skære pizzaen ud og måtte flytte den over på en bageplade :lol:
13
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 14. feb 2017, 08:39

Det er min først Valentins dag i lang tid, hvor jeg har en kæreste... Og kæresten havde da også sagt, at vi skulle ud og spise og være romantiske... I går skrev han så, at han skal arbejde nærmest i døgndrift tirsdag og onsdag.... :whine: Så vi må vente til fredag med at være romantiske... :mellow:
1
JoyNips
Indlæg: 12070
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33959

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 19. feb 2017, 08:54

Klokken er 8. Babyen er ammet en halv time før, men ligger og knirker og presser luft igennem systemet.

Kæreste: "skal han ikke have noget at spise, tror du?"
Mig: "han fik for en halv time siden. Han skal nok bare gåes lidt med så han kan prutte lidt." (= det er din tur, jeg har været oppe 3 gange i nat allerede, han er mæt og nyskiftet og der er ikke noget behov, som du ikke kan opfylde.)
Kæreste: "nå, ok" *sover videre*

Så nu har jeg været oppe siden kl 8. Min kæreste sover stadig... og det er fint nok at være oppe, men jeg vil have selskab!
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf ina » 19. feb 2017, 19:12

Han sidder ved siden af mig i sofaen og ser Dybvad, så nu kan jeg ikke se "Girls" på tv'et. :(

(nej, det er ikke så seriøst, men gad godt lige have eneret over tv'et i dag)
1
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Tata » 20. feb 2017, 10:59

Han har gået med en dårlig skulder i like 100 år, og er ikke til at drive til lægen "den skal bare have hvile efter arbejde" :nerve: .
1
Timian :lun:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2851
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5543

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Luffegås » 24. feb 2017, 18:26

Når han lader mig styre og bestemme.. Hear me out..
3 gange i dag har vi snakket om tilbehør til chilli con carne, og det har hele tiden været mening det skulle være i noget ris-form (men vi spiser ikke ris). Det var beslutningen. Så kørte debatten på om det var squash, blomkål, eller broccoli der skulle laves til ris, men i butikken endte vi med broccoli, hvor vi begge bekræftede "det kan man godt lave til ris"..
Nu kommer han så igen, og spørger "og hvordan var det med broccolien, den skulle blive til ris, ikke?"

Jeg ved godt det er ingenting, folk ville ønske de havde den her slags problemer, og det er at gøre en masse stort ud af ingenting. Men den konstante bekræftelse, når det altså er ham der skal lave mad, får mig til at føle mig som en diktator der skal spørges konstant. Jeg siger til ham, du bestemmer, du laver mad, og at nu har vi snakket om det hele dagen, jeg kan ikke se det skulle ændre sig, og han svare bare, "nårhja, men kunne jo godt være du ville have noget andet, så vil jeg ikke skuffe". Jeg gider ikke bestemme.
På indkøbsturen lod jeg også være med at sige "kom lad os gå videre". Så stod vi der og kiggede lidt. Indtil det gik op for ham at vi stod stille.

TILGENGÆLD Lod han mig sørme ikke bestemme i går da jeg synes vi skulle vente med opvasken :D :D Så det er ikke fordi det altid er sådan, jeg er bare kort sagt, lidt irriteret over at blive spurgt så meget.
4
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6656
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 866
Likede indlæg: 18848

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Æble » 24. feb 2017, 19:31

Luffegås skrev:Når han lader mig styre og bestemme.. Hear me out..
3 gange i dag har vi snakket om tilbehør til chilli con carne, og det har hele tiden været mening det skulle være i noget ris-form (men vi spiser ikke ris). Det var beslutningen. Så kørte debatten på om det var squash, blomkål, eller broccoli der skulle laves til ris, men i butikken endte vi med broccoli, hvor vi begge bekræftede "det kan man godt lave til ris"..
Nu kommer han så igen, og spørger "og hvordan var det med broccolien, den skulle blive til ris, ikke?"

Jeg ved godt det er ingenting, folk ville ønske de havde den her slags problemer, og det er at gøre en masse stort ud af ingenting. Men den konstante bekræftelse, når det altså er ham der skal lave mad, får mig til at føle mig som en diktator der skal spørges konstant. Jeg siger til ham, du bestemmer, du laver mad, og at nu har vi snakket om det hele dagen, jeg kan ikke se det skulle ændre sig, og han svare bare, "nårhja, men kunne jo godt være du ville have noget andet, så vil jeg ikke skuffe". Jeg gider ikke bestemme.
På indkøbsturen lod jeg også være med at sige "kom lad os gå videre". Så stod vi der og kiggede lidt. Indtil det gik op for ham at vi stod stille.

TILGENGÆLD Lod han mig sørme ikke bestemme i går da jeg synes vi skulle vente med opvasken :D :D Så det er ikke fordi det altid er sådan, jeg er bare kort sagt, lidt irriteret over at blive spurgt så meget.


Sådan kan min også være. Nogle gange er det tydeligt at det er mental dovenskab. Det er lissom nemmere at lade mig huske og holde styr på alting. Nogle gange spørger ham mig hvad dag det er! Og hvor hans nøgler er og hvad tid var det nu osv osv. Jeg gider ikke være hans personlige huske assistent. Npr jeg er i mit onde humør så siger jeg at jeg ikke ved hvor han har lagt sit halstørklæde eller hvad tid han var inviteret til noget selvom jeg udemærket godt ved det (rebel, i know ;) )
2
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Velvet-Goldmine » 24. feb 2017, 19:41

Luffegås skrev:Når han lader mig styre og bestemme.. Hear me out..
3 gange i dag har vi snakket om tilbehør til chilli con carne, og det har hele tiden været mening det skulle være i noget ris-form (men vi spiser ikke ris). Det var beslutningen. Så kørte debatten på om det var squash, blomkål, eller broccoli der skulle laves til ris, men i butikken endte vi med broccoli, hvor vi begge bekræftede "det kan man godt lave til ris"..
Nu kommer han så igen, og spørger "og hvordan var det med broccolien, den skulle blive til ris, ikke?"

Jeg ved godt det er ingenting, folk ville ønske de havde den her slags problemer, og det er at gøre en masse stort ud af ingenting. Men den konstante bekræftelse, når det altså er ham der skal lave mad, får mig til at føle mig som en diktator der skal spørges konstant. Jeg siger til ham, du bestemmer, du laver mad, og at nu har vi snakket om det hele dagen, jeg kan ikke se det skulle ændre sig, og han svare bare, "nårhja, men kunne jo godt være du ville have noget andet, så vil jeg ikke skuffe". Jeg gider ikke bestemme.
På indkøbsturen lod jeg også være med at sige "kom lad os gå videre". Så stod vi der og kiggede lidt. Indtil det gik op for ham at vi stod stille.

TILGENGÆLD Lod han mig sørme ikke bestemme i går da jeg synes vi skulle vente med opvasken :D :D Så det er ikke fordi det altid er sådan, jeg er bare kort sagt, lidt irriteret over at blive spurgt så meget.


Du skal bare huske at inkludere hans eget valg i svaret:
"Du foreslår broccoli som ris, det er fjong med mig"
"Du vil gerne have blomkål, så det er det jeg laver"
osv.
osv.

Når beslutningen er taget (i fællesskab) kan den ikke ændres som noget der er den enes '"kyld"
Jeg tror at jeg selv ville kigge lidt himmelfalden på ham, hvis han satte spørgsmålstegn ved en allerede indgået aftale, og spørge hvad det var han gerne ville ændre (jeg er åben for ændringer) - men helt klart gøre ham opmærksom på at han ændrer en aftale som vi allerede har indgået i fællesskab, og det skal ikke ende ud som om at det er mig der bestemmer alting!
1
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2851
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5543

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Luffegås » 25. feb 2017, 09:20

Æble skrev:
Luffegås skrev:Når han lader mig styre og bestemme.. Hear me out..
3 gange i dag har vi snakket om tilbehør til chilli con carne, og det har hele tiden været mening det skulle være i noget ris-form (men vi spiser ikke ris). Det var beslutningen. Så kørte debatten på om det var squash, blomkål, eller broccoli der skulle laves til ris, men i butikken endte vi med broccoli, hvor vi begge bekræftede "det kan man godt lave til ris"..
Nu kommer han så igen, og spørger "og hvordan var det med broccolien, den skulle blive til ris, ikke?"

Jeg ved godt det er ingenting, folk ville ønske de havde den her slags problemer, og det er at gøre en masse stort ud af ingenting. Men den konstante bekræftelse, når det altså er ham der skal lave mad, får mig til at føle mig som en diktator der skal spørges konstant. Jeg siger til ham, du bestemmer, du laver mad, og at nu har vi snakket om det hele dagen, jeg kan ikke se det skulle ændre sig, og han svare bare, "nårhja, men kunne jo godt være du ville have noget andet, så vil jeg ikke skuffe". Jeg gider ikke bestemme.
På indkøbsturen lod jeg også være med at sige "kom lad os gå videre". Så stod vi der og kiggede lidt. Indtil det gik op for ham at vi stod stille.

TILGENGÆLD Lod han mig sørme ikke bestemme i går da jeg synes vi skulle vente med opvasken :D :D Så det er ikke fordi det altid er sådan, jeg er bare kort sagt, lidt irriteret over at blive spurgt så meget.


Sådan kan min også være. Nogle gange er det tydeligt at det er mental dovenskab. Det er lissom nemmere at lade mig huske og holde styr på alting. Nogle gange spørger ham mig hvad dag det er! Og hvor hans nøgler er og hvad tid var det nu osv osv. Jeg gider ikke være hans personlige huske assistent. Npr jeg er i mit onde humør så siger jeg at jeg ikke ved hvor han har lagt sit halstørklæde eller hvad tid han var inviteret til noget selvom jeg udemærket godt ved det (rebel, i know ;) )


Haha ååårh jeg kan også blive helt "hmm hvis bare der var en måde vi kunne finde ud af det på".
men vi fik talt hurtigt om det i går, og han vil jo bare gøre mig glad ved at sikre sig han laver noget han ved jeg kan lide.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.

Tilbage til "Forhold og sex"