Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf girl_beat » 6. okt 2016, 08:41

Thestral skrev:Han bliver ved med at lege chauffør for sin eks kæreste til arrangementer hvor hendes mand burde deltage i stedet og han vil ikke indse at hun har ham snoet om sin lillefinger her så mange år efter de gik fra hinanden. Det er ærlig talt til at kaste op over

Wtf? Dét ville jeg godt nok sætte en stopper for asap :tie: Har selv måtte lære min mand at sige fra efter mange års manipulation og trusler fra hans eks, og det kan heldigvis lykkes...
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Thestral » 6. okt 2016, 09:25

Ballademager skrev:
girl_beat skrev:
Thestral skrev:Han bliver ved med at lege chauffør for sin eks kæreste til arrangementer hvor hendes mand burde deltage i stedet og han vil ikke indse at hun har ham snoet om sin lillefinger her så mange år efter de gik fra hinanden. Det er ærlig talt til at kaste op over

Wtf? Dét ville jeg godt nok sætte en stopper for asap :tie: Har selv måtte lære min mand at sige fra efter mange års manipulation og trusler fra hans eks, og det kan heldigvis lykkes...


Eksen har oven i købet en ny partner og det er mange år siden... Man kan forstå, hvis man lige skal hjælpe lidt lige efter et brud, men så lang tid efter :stoned:
Jeg har arbejdet på det i 12 år men han insisterer på at bevare venskabet med hende til trods for at han om og om skal træde til og lege chauffør når husbonden ikke gider. Jeg har sagt at det er manipulation og at det er mandens job men han bliver bare ved med at lukke øjnene for det.
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Evapeva » 6. okt 2016, 10:21

Ballademager skrev:Han er altid efter mig, hvis jeg ikke kan sidde stille. Men når han taler i telefon, så ræser han rundt på hele underetagen og snakker mega højt. Pt. spiser han samtidig, så han smasker, går rundt og småråber samtidig.

Overvejer at drage i eksil på førstesalen. Så sæt dig dog ned! :panik:


Haha, jeg vandrer også hele huset rundt, når jeg taler i telefon. Til gengæld råber jeg ikke, som min mand gør.

Det der råberi, det burde faktisk være et selvstændigt indlæg, for hold nu kæft, han brææger altså nogle gange. For kort tid siden kom en kollega ind forbi hans kontor og spurgte, om han hørte dårligt - det ville i hvert fald være en god forklaring på hans lydniveau i telefonen. :lol: :klap:
Jeg ELSKEDE at han fortalte denne historie. Så er det ikke bare mig!!! Og så fik han da noget at tænke over. :fløjt:
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 6. okt 2016, 10:24

Evapeva skrev:
Ballademager skrev:Han er altid efter mig, hvis jeg ikke kan sidde stille. Men når han taler i telefon, så ræser han rundt på hele underetagen og snakker mega højt. Pt. spiser han samtidig, så han smasker, går rundt og småråber samtidig.

Overvejer at drage i eksil på førstesalen. Så sæt dig dog ned! :panik:


Haha, jeg vandrer også hele huset rundt, når jeg taler i telefon. Til gengæld råber jeg ikke, som min mand gør.

Det der råberi, det burde faktisk være et selvstændigt indlæg, for hold nu kæft, han brææger altså nogle gange. For kort tid siden kom en kollega ind forbi hans kontor og spurgte, om han hørte dårligt - det ville i hvert fald være en god forklaring på hans lydniveau i telefonen. :lol: :klap:
Jeg ELSKEDE at han fortalte denne historie. Så er det ikke bare mig!!! Og så fik han da noget at tænke over. :fløjt:


Min kæreste taler også abnormt højt, når han er på telefonen. Jeg er aldrig i tvivl om, hvem han har talt med og om hvad - på trods af lukkede døre.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Novella » 6. okt 2016, 18:27

Det hele lige nu - jeg er kraftedme bare så ekstremt irriteret på ham. Han har været hjemme hele fucking dagen, men insisterer på at bore gardinstænger op kl fucking 20.00, så hele blokken bliver generet. Og så taber han lortet ned i sengen, så der er borestøv over det hele. Og jeg er først kommet fra arbejde klokken 18.30, dvs jeg har lige været hjemme at vende et minut, før han går i gang, og så må jeg lette mig igen og hjælpe ham med at muligt, fordi han er gået i projektmode.
7
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Luffegås » 10. okt 2016, 07:04

Mildt irriterende..
Han er inviteret til Thailand nu her i december, invitationen faldt for flere måneder siden. Hans to søstre har deres "egen" far, som nu er gift med en thailænder, og døtrene ville gerne ned og se hendes familie. Pluds faren har lige haft rund fødselsdag og vil fejre det med sine døtre. Så min kæreste så inviteret med, han skal selv betale kost+logi+oplevelser og alt (hvilket i forvejen er mange penge for os pt.).
Den ene søster har så i mellemtiden fået børn siden hun spurgte om at komme til Thailand, så hendes kæreste skal blive hjemme og passe de små, og hun fortalte mig forleden, hun helt ærligt leder efter undskyldninger for at blive hjemme ved børnene... Nå.. Så langt så godt.
Min kæreste har aldrig haft lyst til turen, han sveder hurtigt og meget, og kan ikke gå meget rundt pga. knæproblemer,så er der det økonomiske, og at han helt ærligt hellere vil dele turen med mig. Men skal jeg med skal jeg selv betale alt(også fly), og det har vi slet SLET ikke råd til.
Så han har været svævende, og jeg har måske også i kulissen sagt, at han og jeg altid kan tage til Thailand, evt. som en del af en større tur, når vi får råd. Men jeg GIDER bare ikke det der svævende "uuh jeg vil ikke væk fordi jeg vil savne dig for meget", og gravkammer-stemning omkring planlægningen, er som at se nogen forberede sig på at tage i krig.
Så I går fik jeg lidt nok af at han gerne vil afsted, men at det stadig virkede som tvang for ham, og så siger han så "Han håber der sker noget i Thailand, som gør de ikke kan komme afsted alligevel". Så slog jeg bremsen i.. Og sagde helt ærligt, beslut dig. Hvis du vil afsted, skal du glæde dig oprigtigt og med hele hjertet, og også blive afklaret med at det er 14 dage i december du er væk, du skal være afklaret med det er på vores årsdag. Jeg kan sagtens unde dig den ferie (Vi har googlet hvilke dyr han kan se dernede, hvordan kulturen og naturen er, jeg har faktisk gjort meget for at få ham til at glæde sig, så han ikke føler jeg også er ked af han tager afsted. Jeg er jo faktisk skide misundelig, sikke en oplevelse :D)

Det er bare FOR mange penge at kaste efter noget man måske ikke kommer til at nyde helt oprigtigt.. Men jeg forstår godt han føler han ikke har et valg, for alle siger han ikke kan bakke ud. Jeg synes bare det er følelsesmæssig rollercoaster at se og høre på. Så nu har han besluttet ikke at tænke negativt mere, og så tage afsted :)

(men for filan hvor kommer jeg til at savne ham, og hvor ville jeg ønske de kunne udsætte det et år mere, så vi kunne tage afsted som hel familie, med svigerindens børn og kæreste ligeså. Eller bare tage i Lalandia..)
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 10. okt 2016, 07:31

Han har inviteret drengene på julefrokost hos os en lørdag i december - to dage efter min fødselsdag. Så det der med at invitere familien på fødselsdagsbrunch i weekenden, som jeg plejer, kan jeg vist godt skyde en hvid pil efter. Og det er sådan set heller ikke det store problem. Problemet er, at han nægter at planlægge ting, der ligger længere end et par uger ude i fremtiden, når jeg spørger, men så pludselig laver sådan en aftale med andre i vores hjem, som jeg så er nødt til at planlægge udenom.

Så nu foregår tingene sådan her fremover:
Mig: Der i slutningen af november, når bla bla bla
Ham: Det er aaaaalt for langt ude i fremtiden til, at jeg kan tage stilling til det nu.
Mig: Det er også fint nok, men nu planter jeg den bare i dit hoved, så du ikke kommer til at planlægge noget andet uden lige at høre med mig først.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Lurende Peber » 10. okt 2016, 15:45

Mi55y skrev:....Så nu foregår tingene sådan her fremover:
Mig: Der i slutningen af november, når bla bla bla
Ham: Det er aaaaalt for langt ude i fremtiden til, at jeg kan tage stilling til det nu.
Mig: Det er også fint nok, men nu planter jeg den bare i dit hoved, så du ikke kommer til at planlægge noget andet uden lige at høre med mig først.

Good Luck :kryds: Det fungerer ikke herhjemme :/
"Det har du da ikke sagt noget om...... Nå er det DEN weekend, hvor du ville til ..... ja hvad var det nu? " :rulle: :sur:
3
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf sortkaffe » 15. okt 2016, 13:39

Har en aftale med kæresten om at han skal komme ud til mig i dag
han skulle bare lige samle en reol først sammen med en kammerat
- det har de så været i gang med siden i morges
0
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf sortkaffe » 16. okt 2016, 09:02

Det blev så først ved spisetid han kom, så jeg var godt muggen men tøede dog op og vi fik en fin aften sammen :)
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Danseprinsesse » 17. okt 2016, 22:32

Han er begyndt at kalde mig for "mopper". Stop det.
4
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf billiebean » 19. okt 2016, 13:34

Han bliver frustreret, når han ser film og ikke fanger en årsagssammenhæng, og hvis så jeg heller ikke kan forklare ham, hvorfor x gør y, når x bare kunne have gjort z, så bliver han ENDNU mere irriteret.
Oh my god. Det er bare en film..
3
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf achillaxedprune » 19. okt 2016, 13:47

Danseprinsesse skrev:Han er begyndt at kalde mig for "mopper". Stop det.


Som hende den gamle alkoholiker fra Familien fra Bryggen? :shock:
...not cool!
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Danseprinsesse » 19. okt 2016, 14:08

achillaxedprune skrev:
Danseprinsesse skrev:Han er begyndt at kalde mig for "mopper". Stop det.


Som hende den gamle alkoholiker fra Familien fra Bryggen? :shock:
...not cool!


Han mener det som et kælenavn - "bippermopper" - men det giver også mig associationer til den afpillede, alkoholiske dame med playmobilhår.
Jeg har sagt, at hvis vores søn nogensinde kommer til at kalde mig "mopper", så hælder jeg en spand lort ud over min kæreste. Ja, det er ulækkert, men det er det andet fadme også!
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 21. okt 2016, 08:31

Det sker sjældent, men hvis han vågner i løbet af natten og har svært ved at falde i søvn igen, så går han ind og lægger sig på sofaen - som han gjorde i nat ved 3-tiden. Men jeg har svært ved at sove, når han ikke er ved siden af mig - og især lige for tiden hvor jeg døjer med hold i nakken. Hvilket i nat resulterede i, at jeg ikke lukkede et øje, efter han forlod sengen kl. 03:09. Og kunne ikke engang stå tidligt op, da han jo ligesom okkuperede stuen, hvilket er vores eneste rum med tv. Så jeg lå og læste i sengen fra kl. 5 til 06:30.

Og han har endda fri i dag, mens jeg sidder og hænger på job!
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Forhold og sex"