Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Maoam » 21. jun 2017, 19:49

Jeg købte to bakker helt friske, flotte jordbær, og han maste dem ved at lægge ting ovenpå dem :cuss:
9
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf ManicNinja » 27. jun 2017, 05:29

Ballademager skrev:Han kan blive ret irriteret, hvis jeg kommer til at vække ham om morgenen, når jeg står op. Men hvis jeg for en gangs skyld kan sove længere end ham, så ringer hans vækkeur minimum tre gange, inden han kan tage sig sammen til at stå op. Så kan jeg altså ikke falde i søvn igen :rulle:


Jeg har virkelig tit tænkt, at hvis jeg skulle bo sammen med en kæreste, ville det være at foretrække at have hver sit soveværelse ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 27. jun 2017, 06:41

Barnet skal vaccineres. Vi skal gå kl 9. Han ved dette, han spurgte selv i går. Han ligger stadig og sover. Så nu har jeg lige måtte ind og spørge om han skulle op eller hvad. Jeg hader sådan noget. En voksen mand skal sgu da ikke vækkes, jeg er ikke hans mor og det skal ikke være mit ansvar at han kommer op til tiden.
11
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 30. jun 2017, 09:29

Vi skal have gæster på søndag og jeg spørger ham hvad vi skal have til eftermiddagskaffe.
Han svarer irriteret at det kan han da ikke tage stilling til lige nu fordi han er ved noget vigtigt. 5 min senere plabrer han så løs om alt muligt og jeg tæbker at det vigtige må være overstået, så jeg spørger ham igen. Og så bliver han sur, for han er stadig ved det vigtige, det må jeg da kunne regne ud.
Det ver sgu da ikke til at vide, når han selv snakker om alt muligt andet og han stod og var ved at lave kaffe. Spade!
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Zombie » 9. jul 2017, 00:18

Jeg er irriteret over min kærestes vane med at love en anelse mere end han kan holde.
Eks. at han ville sms'e lidt sammen her til aften, men det er så ikke blevet til noget.

Jeg synes ikke, han er en decideret nar, for jeg ved at han er til efterfest efter et hobbyarrangement, der har varet nogle dage. Så jeg støtter totalt at han ikke sidder med mobilen i hånden - men så skal han ikke love mere end han kan holde. Jeg har jævnligt tjekket mobilen for svar på min besked efter hans udmelding om at skrives ved - det er ikke jordens undergang, men dødtræls.

Nu går jeg i seng og jeg vil vædde med, der heller ingen beskeder er tikket ind, når jeg vågner. :rulle: Så lad dog bare være med at sige det, altså! Og gør det spontant hvis du føler for det.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Æble » 9. jul 2017, 07:23

Zombie skrev:Jeg er irriteret over min kærestes vane med at love en anelse mere end han kan holde.
Eks. at han ville sms'e lidt sammen her til aften, men det er så ikke blevet til noget.

Jeg synes ikke, han er en decideret nar, for jeg ved at han er til efterfest efter et hobbyarrangement, der har varet nogle dage. Så jeg støtter totalt at han ikke sidder med mobilen i hånden - men så skal han ikke love mere end han kan holde. Jeg har jævnligt tjekket mobilen for svar på min besked efter hans udmelding om at skrives ved - det er ikke jordens undergang, men dødtræls.

Nu går jeg i seng og jeg vil vædde med, der heller ingen beskeder er tikket ind, når jeg vågner. :rulle: Så lad dog bare være med at sige det, altså! Og gør det spontant hvis du føler for det.


Min mand er ligesådan. Vi har været sammen i 12 år efterhånden og nu har jeg lært at deale med det. Alle de ting som (jeg tror) han lover er i virkeligheden hensigtserklæringer. Jeg er meget sådan "man skal gøre hvad man har sagt/lover". Men han siger alle de ting han godt kunne tænke sig at gøre. Fx siger han at i weekenden vil han klippe hæk, slå græs, løbe en tur, spille fodbold med ungerne og planlægge ferie. For 10 år siden ville jeg blive irriteret over at han så kun nåede at spille fodbold med ungerne. Men nu ved jeg at når han siger sådan er det ikke en plan (som det er når jeg siger noget jeg vil gøre) men alle de ting han godt kunne tænke sig at gøre.

I din situation ville du (og jeg) sørge for at finde tid til SMS fordi det havde vi lovet, men han tænker måske at det var der ikke lige tid/anledning til.

Måske fungerer din kæreste på samme måde og måske kan det hjælpe at tænke på hans erklæringer på den måde?
2
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf ina » 9. jul 2017, 15:51

Han vil gerne have pizza udefra. Jeg har ikke lyst til pizza og slet ikke den meatlover, som han helst vil have.

Jeg siger at han ikke skal bestille den som familiepizza for jeg vil ikke have noget af det. Dernæst ringer han til pizzeriaet og bestiller en meatlover familiepizza og ikke andet. :ticks: :evil:

Edit: Det irriterende består selvfølgelig i, at han ikke kan vente med at bestille til jeg har besluttet mig eller måske gå med til at købe noget andet OG at han ender med at bestille en hel familiepizza til ham selv og vores to (små) børn.
6
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Badesandalen » 9. jul 2017, 17:37

ina skrev:Han vil gerne have pizza udefra. Jeg har ikke lyst til pizza og slet ikke den meatlover, som han helst vil have.

Jeg siger at han ikke skal bestille den som familiepizza for jeg vil ikke have noget af det. Dernæst ringer han til pizzeriaet og bestiller en meatlover familiepizza og ikke andet. :ticks: :evil:

Edit: Det irriterende består selvfølgelig i, at han ikke kan vente med at bestille til jeg har besluttet mig eller måske gå med til at købe noget andet OG at han ender med at bestille en hel familiepizza til ham selv og vores to (små) børn.

Wow. Var det min mand, havde det ligget i nar-tråden. Fik du så noget andet? :ae:
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf ina » 9. jul 2017, 18:15

Badesandalen skrev:
ina skrev:Han vil gerne have pizza udefra. Jeg har ikke lyst til pizza og slet ikke den meatlover, som han helst vil have.

Jeg siger at han ikke skal bestille den som familiepizza for jeg vil ikke have noget af det. Dernæst ringer han til pizzeriaet og bestiller en meatlover familiepizza og ikke andet. :ticks: :evil:

Edit: Det irriterende består selvfølgelig i, at han ikke kan vente med at bestille til jeg har besluttet mig eller måske gå med til at købe noget andet OG at han ender med at bestille en hel familiepizza til ham selv og vores to (små) børn.

Wow. Var det min mand, havde det ligget i nar-tråden. Fik du så noget andet? :ae:


Ja, den burde måske ligge i nar-tråden. :gruble:

Jeg er først rigtig sulten nu, så har spist kage. :genert: Og han har undskyldt.
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Badesandalen » 9. jul 2017, 21:53

ina skrev:
Badesandalen skrev:Wow. Var det min mand, havde det ligget i nar-tråden. Fik du så noget andet? :ae:


Ja, den burde måske ligge i nar-tråden. :gruble:

Jeg er først rigtig sulten nu, så har spist kage. :genert: Og han har undskyldt.

:lol: Godt nok.
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 19. jul 2017, 08:04

Jeg forstår simpelthen ikke, at min kæreste, som fint kan lukke skuffer, skabe, døre og slå toiletbrættet ned efter sig er ude af stand til at skubbe stolen tilbage på plads under spisebordet når han rejser sig?!
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 19. jul 2017, 08:14

JoyNips skrev:Jeg forstår simpelthen ikke, at min kæreste, som fint kan lukke skuffer, skabe, døre og slå toiletbrættet ned efter sig er ude af stand til at skubbe stolen tilbage på plads under spisebordet når han rejser sig?!


Min kan sagtens flytte colaglas og kaffekrus ud ved siden af vasken, men skylle dem af? Næh nej, det er for meget at forlange. Jeg HADER glas/krus med indtørret snask i bunden! :genert:
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 19. jul 2017, 09:02

Mi55y skrev:
JoyNips skrev:Jeg forstår simpelthen ikke, at min kæreste, som fint kan lukke skuffer, skabe, døre og slå toiletbrættet ned efter sig er ude af stand til at skubbe stolen tilbage på plads under spisebordet når han rejser sig?!


Min kan sagtens flytte colaglas og kaffekrus ud ved siden af vasken, men skylle dem af? Næh nej, det er for meget at forlange. Jeg HADER glas/krus med indtørret snask i bunden! :genert:


Min kæreste ville i øvrigt sikkert skrive her i tråden at jeg sagtens kan skylle glas af og stille dem ved vasken, men ikke stille dem ned i opvaskeren :fløjt: :genert:
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Filipai » 21. jul 2017, 06:22

Jeg skal opereres idag. Og skal nok vente en 6-8 timer in total. Jeg siger til min kæreste at han ikke behøver sidde og glo herude , for jeg vil bare slappe af med lydbog og hækling. Da jeg er rimelig nervøs tilbyder han i morges at lægge mine ting frem, og jeg smider det bare i tasken. Finten er så han har givet mig et headset med som han godt ved ikke passer til min telefon . Og da jeg påpeger til ham i telefonen at det er skide træls, siger han at det jo er min egen skyld, for lagde det selv ned i tasken.
Jeg er så sur (nok nærmere ked af det fordi jeg er nervøs og pms ramt) mest fordi jeg havde en komplet plan i hovedet, og den fik han saboteret.
1
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 29. jul 2017, 13:49

Kæresten er i et virkelig irriterende humør, fordi der er problemer med internettet for tiden. Vi overvejer at byde på et hus, men han finder så ud af, at det ligger i en lavning med risiko for oversvømmelse. Han arbejder med geoteknik til dagligt, men beder mig om at ringe til ejendomsmægler for at spørge ind til det, fordi nu har han "jo bakset med det internet hele formiddagen og vil bare gerne spille computer nu." Han fabler om undergrund og lerjord, og jeg fatter intet... Gør det dog selv!?
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Forhold og sex"