Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8963
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18271

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 13. sep 2016, 11:20

Når han skriver og spørger om et eller andet, jeg svarer og spørger, hvorfor han spørger, og han svarer bare med en thumbs up :cuss:
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Lykke » 13. sep 2016, 15:10

Mi55y skrev:Når han skriver og spørger om et eller andet, jeg svarer og spørger, hvorfor han spørger, og han svarer bare med en thumbs up :cuss:


Ej, jeg hader virkelig også hvis manden spørger hvorfor jeg spørger om et eller andet. Ved ikke hvorfor. Jeg synes bare det er så unødvendigt.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55858
Kontakt:

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Ado » 13. sep 2016, 15:26

Jeg HADER thumps-up'en som et svar på en besked. Den skriger: "Jeg er pissedoven og vil egentlig bare gerne slutte samtalen her".
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8963
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18271

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 13. sep 2016, 16:47

Lykke skrev:
Mi55y skrev:Når han skriver og spørger om et eller andet, jeg svarer og spørger, hvorfor han spørger, og han svarer bare med en thumbs up :cuss:


Ej, jeg hader virkelig også hvis manden spørger hvorfor jeg spørger om et eller andet. Ved ikke hvorfor. Jeg synes bare det er så unødvendigt.


Og jeg hader at blive spurgt om alskens ting uden at få at vide hvorfor - især som i dag hvor han spurgte til, hvornår vi er hjemme lørdag. Det viste sig jo så, at det var fordi han lavede planer om at spise ude med venner, hvilket jeg sådan set gerne vil indvies i.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8936
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25598

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. sep 2016, 18:26

Han havde booket et "tag-tjek" - på en af mine fridage, i tidsrummet 8-10
jeg spurgte om hvorfor? - og det var så fordi det var gratis, og det normalt var noget der kostede 2000 kr :stoned:
Vi VED at vores tag er i udemærket stand, og har en del år tilbage, det kan min far der er håndværker udemærket vurdere.

jeg frabad mig i pæne toner, at han på den måde disponerede over MIN fridag, med den slags ting. Nødvendige ting, fair nok.
Men at det her blot var kilde til stress, da jeg SKAL nå at aflevere børnene og skynde mig hjem, og at det bare bliver en belastning i en tid hvor jeg har mere end rigeligt om ørerne i forvejen.

Nu har han afmeldt det, og kommenteret at han synes det er pinligt at skulle afmelde, bare fordi JEG ikke gider :sarkasme:

Det er eddermanme røv irriterende...

Og så er der bare dobbelt op på irritation, fordi han p.t. er gået i serie-mode, og derfor enten beslaglægger tv'et i stuen, eller er fordybet foran laptop med høretelefoner. Sidstnævnte foretrækkes, da det er en mega klam serie, med virkelig ubehagelig lydkulisse.
JEG er slet ikke til den form for tv/film/serier, og får det decideret ubehageligt at bare lydene.
4
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf NLeth » 14. sep 2016, 18:40

Mi55y skrev:
Lykke skrev:
Mi55y skrev:Når han skriver og spørger om et eller andet, jeg svarer og spørger, hvorfor han spørger, og han svarer bare med en thumbs up :cuss:


Ej, jeg hader virkelig også hvis manden spørger hvorfor jeg spørger om et eller andet. Ved ikke hvorfor. Jeg synes bare det er så unødvendigt.


Og jeg hader at blive spurgt om alskens ting uden at få at vide hvorfor - især som i dag hvor han spurgte til, hvornår vi er hjemme lørdag. Det viste sig jo så, at det var fordi han lavede planer om at spise ude med venner, hvilket jeg sådan set gerne vil indvies i.


Enig. Det gælder også (/især) på datingsider, hvor jeg fx ofte oplever følgende spørgsmål meget tidligt i en samtale: "Hvor arbejder du som *indsæt profession* henne?" Øh, HVORFOR vil du vide det? Det kan vi da komme til, hvis vi rent faktisk reelt skal mødes og lære hinanden rigtigt at kende.

Min bror og en af mine kammerater har også en tendens til at gøre det, som fx "Hvad skal du på lørdag?" - hvor jeg så godt kan regne ud, at der spørges fordi, de vil lokke mig til et eller andet. SÅ SPØRG DOG om det i stedet for først lige som at skulle forsøge at få mig til ikke at kunne sige nej, fordi jeg potentielt er planløs.

:genert:
1
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Danseprinsesse » 14. sep 2016, 19:39

Han har fået en frygtelig vane med at spørge mig i stedet for selv at undersøge tingene.

"Hvor længe skal det her varmes?"
- vend dog pakken og læs, hvad der står. Hvor doven har man lov til at være.
3
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13009
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Pandesteg » 15. sep 2016, 17:56

Mi55y skrev:Når han glemmer at give besked om arrangementer, før i sidste øjeblik. Fik at vide i dag, at en af hans veninder holder fødselsdag på lørdag, og at han nu bliver rykket for svar - har intet hørt før det. Eftersom vi er til firmaarrangement torsdag/fredag i den ene ende af landet med hans arbejde og med mit fredag/lørdag i den anden ende, og derfor først er hjemme sidst på eftermiddagen lørdag, hvor jeg har været nødt til at bestille vasketid, fordi hans sportstøj skal vaskes ugentligt, og vi har planer hele søndag, så skrev jeg, at jeg hellere måtte melde fra, da jeg ikke lige kunne love at være på toppen. Vi har i øvrigt aflyst at komme til min farmors fødselsdag lørdag, fordi vi mente at være for trætte. Men han tager da med til fødselsdag...


Så håber jeg sørme da du aflyser vasketiden? Han kan vel vaske sit eget tøj en dag når han har tid.
14
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Velvet-Goldmine » 18. sep 2016, 10:34

Lykke skrev:
Mi55y skrev:Når han skriver og spørger om et eller andet, jeg svarer og spørger, hvorfor han spørger, og han svarer bare med en thumbs up :cuss:


Ej, jeg hader virkelig også hvis manden spørger hvorfor jeg spørger om et eller andet. Ved ikke hvorfor. Jeg synes bare det er så unødvendigt.


Det syntes jeg også.... indtil for nogle år siden.
Min veninde fik en forrygende dårlig vane med at skrive glad og kækt "skal du noget på fredag/lørdag/whatever" og hvor jeg så troede at hun ville ses og glad svarede at det skulle jeg ikke - hvorefter der kom en besked "Kan du hjælpe med at hente mine unger og passe dem mens min mand og jeg smutter ud at spise/i biffen/hyggehalløj"
Jeg følte mig ærligt talt noget bondefanget, og da det var sket 2 gange, vænnede jeg mig ret hurtigt til at svare totalt vagt og spørge hvorfor :-D
Hvis hun vil have passet unger/hus/dyr så kan hun spørge om dét, og så skal jeg nok tage stilling til om det er noget jeg har lyst til lige der.

Fuldstændigt det samme hos en kæreste - jeg gider ikke blive manipuleret på den måde.
11
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf vibbsen » 19. sep 2016, 08:08

Min mand er træt af sit job i øjeblikket. Fair nok. Den følelse kender vi alle sammen.

Forskellen er bare at min mand jamrer som en gammel kælling over det. HELE TIDEN....Det er lige meget hvad man siger, så formår han at få flettet ind at han er træt af sit job....FUCK hvor er det bare pisse-hamrende-irriterende.....

Og så påstår han at katten stalker ham og kun har en mission i livet : At gå ham på nerverne :tie: :tie: :tie: Det er en fucking kat...Kan du ikke trække sølvpapirshatten ned om halsen.....
8
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Pixie88 » 19. sep 2016, 16:46

Et velkendt scenarie herhjemme:
Vi skal et eller andet sted hen, handle, besøge folk osv. Vi gør os klar og skrider.
Vel nede i bilen tror jeg vi skal til at køre, MEN NEJ, han skal lige sætte håret, rulle en smøg, vente på cigarettænderen er klar, svare på en sms etc.
Kunne han ikke have ordnet alt det, da vi gjorde os klar?! Får spat af det.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12388

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Joe » 20. sep 2016, 18:08

Ham og hans skærme! Der er altid en eller anden skærm lige foran fjæset på manden. Som regel chatkanalen med hans venner på telefonen, eller streaming af folk der spiller computerspil på iPaden.
Her under aftensmaden opdagede jeg så, at mens jeg sad og talte til ham om min dag, der var hans øjne på den fucking iPad.

Og i hans verden kan jeg ikke sige noget til det, fordi jeg også sidder meget med min mobil.

Seriøst, jeg tror vi trænger til sådan en overlevelsestur ude i skoven uden nogen former for skærme.
4
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8963
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18271

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 23. sep 2016, 11:46

Jeg har fået til opgave at arrangere en hyggelig aften ude for os i næste weekend - så jeg har købt billetter til et arrangement. Og han er overhovedet ikke nysgerrig efter at vide, hvad vi skal!?!?
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf sortkaffe » 24. sep 2016, 10:14

Mi55y skrev:Jeg har fået til opgave at arrangere en hyggelig aften ude for os i næste weekend - så jeg har købt billetter til et arrangement. Og han er overhovedet ikke nysgerrig efter at vide, hvad vi skal!?!?

jeg har købt billetter til en koncert næste år, kostede 800 kr samlet, og han blev bare enormt forarget - for der kunne jo nå at ske så meget inden da.. vi kunne jo måske slet ikke komme til koncerten og bla bla bla.
Nej men hvis det virkelig var tilfældet så jeg kunne jeg jo enten sælge billetterne eller forære dem væk..
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8963
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18271

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 24. sep 2016, 10:21

sortkaffe skrev:jeg har købt billetter til en koncert næste år, kostede 800 kr samlet, og han blev bare enormt forarget - for der kunne jo nå at ske så meget inden da.. vi kunne jo måske slet ikke komme til koncerten og bla bla bla.
Nej men hvis det virkelig var tilfældet så jeg kunne jeg jo enten sælge billetterne eller forære dem væk..


Min kæreste er også virkelig dårlig til at planlægge ting ude i fremtiden. "Det kan vi kigge på, når vi kommer tættere på". Men det kan man jo bare ikke altid, hvis man lige falder over billige flybilletter, eller en koncert, som jo bliver udsolgt...
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Forhold og sex"