Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf twinkle » 27. dec 2016, 21:07

Lige for tiden er han simpelthen så forstyrrende. Vi bor i en toværelses, så det er ret vigtigt at tage bare en smule hensyn til hinanden. De sidste fire timer har han spillet computer, så øver guitar. Så mere computer, guitar, lidt ukulele. Computerspil, guitar.

Jeg er ved at gå amok. Det er helt fint at han dyrker sine interesser, men nu har han været konstant forstyrrende de sidste fire timer. Og jeg har bare brug for ro!
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Filipai » 28. dec 2016, 07:18

Han køber datokød, fordi det har jeg ligesom fået forklaret ham fornuften i. Men så smider han det i køleskabet uden at ompakke det og smide det i fryseren, så vi kan betale for varer der alligevel bare skal smides ud. Skide dygtigt. Og det er sådan en konsekvent ting.
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf LaScrooge » 28. dec 2016, 11:05

Min veninde er irriterende. Hun mangler simpelthen grundighed og det gør, at ting, der kunne være nemme og ukomplicerede hvis de blev gjort i ordentlig tid, bliver dyre og tidskrævende og problematiske.

Hun skal have renoveret badeværelset i sin andelsbolig inden hun flytter tilbage i den og det indebærer at mureren kan komme ind nede hos underboen. Mureren skal i gang d. 3. januar og kan han ikke komme ind, skal adgangen til underboens lejlighed varsles, hvilket betyder en 3 ugers udsættelse af projektet, hvilket betyder, at min veninde vil have 2 huslejer en måned mere (en udgift på omkring 16000), ikke kunne flytte ind som planlagt, forstyrre murerens planer, bo i tasker i 2 uger, betale for en flytning mere og betale for opbevaring af sine ting i 2 uger.

Hun bankede på underboens dør i slutningen af november, men han åbnede ikke og det var så nogenlunde den indsats hun gjorde inden hun tog på juleferie, hvor hun også bankede på og smed en seddel i postkassen hos ham. Nu ringer hun så til mig for at høre, om jeg ikke lige kan tage forbi og se om jeg kan komme ind i opgangen, banke på hos ham og/eller lægge en seddel i hans postkasse om, at han skal kontakte hende.

Hun havde ikke forsøgt at ringe, fordi der ikke stod navn på postkassen. Hun havde ikke tjekket tingbogen.dk, hun havde ikke tjekket krak, i det hele taget havde hun ikke gjort nogle af de ting, der kunne gøres, for at få kontakt til ham, selvom hun har haft mere end en god måned til at få styr på det. Så løsningen bliver i stedet, at jeg skal tage ud og håbe, at han tilfældigvis er hjemme mellem jul og nytår i det tidsrum jeg kommer forbi, og hvis ikke, falder det hele fra hinanden. Og hun kunne bare have varslet det, da han ikke åbnede døren der i november.

Og sådan er det bare med så mange ting med hende. Det er simpelthen til at få spat af, fordi en minimal grad af planlægning og fremsynethed kunne spare hende for så mange udgifter og bekymringer. Og så fortæller hun om sine problemer og jeg tænker, "For helvede, hvorfor tog du dig ikke bare af det dengang?", og hun ved det godt, men det ændrer ikke på hendes adfærd. Det er det samme mønster med udgifter og besvær og andre mennesker, der skal rage kastanjerne ud af ilden for hende, fordi hun ikke tænker tingene igennem. Hun skulle også finde fliser til badeværelset, men det kunne hun ikke lige tage sig sammen til før natten inden mureren skulle vide besked, så det endte med nogle dyrere, ikke de helt rigtige, fliser, som ikke kommer til at gøre det for det lille bitte badeværelse, som de rigtige fliser kunne. SUK.
1
And we both know: I will be delicious
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Lakika » 28. dec 2016, 11:12

Filipai skrev:Han køber datokød, fordi det har jeg ligesom fået forklaret ham fornuften i. Men så smider han det i køleskabet uden at ompakke det og smide det i fryseren, så vi kan betale for varer der alligevel bare skal smides ud. Skide dygtigt. Og det er sådan en konsekvent ting.


Det der gør min med pålæg. Helst mindst fire pakker af gangen, som jeg så kan smide uåbnede ud et par dage efter.
Det er som om han mister al realitetssans, når han ser de nedmærkede pålægspakker: Billigt! Med hjem! - At det skal spises eller fryses ned inden for en kort periode er ikke så relevant.
(Det er sikkert det samme der sker når jeg går på udsalg :fløjt: )
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Tata » 28. dec 2016, 11:50

Tager i mod kritik helt vildt dårligt, bliver Maude-agtig, kort for hovedet og skinger, bare fordi jeg siger stille og roligt at hunden har taget på, og 'vi' skal give ham lidt mindre mad. Du godeste da. Har jo ikke sagt at han skal have mindre mad. Tror kun han hørte "mindre mad" :genert: .
15
Timian :lun:
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Maoam » 28. dec 2016, 12:58

Han havde glemt, at sin aftale med sin bror var i dag og ikke i morgen. Hvis hans bror var kommet et kvarter før var han kommet mens vi knaldede. Han har heldigvis ikke nøgle her til, men vi måtte skynde os at finde vores tøj.
2
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18168

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 4. jan 2017, 07:20

Han mener ikke, at mine fritidsinteresser tæller, fordi de ikke får mig ud af huset. Han dyrker to forskellige sportsgrene og spiller noget spil, hvor de som regel mødes ugentligt - dvs. han er minimum ude af huset til fritidsinteresser tre gange om ugen. Jeg hækler, læser en del og bager meget. Derudover har jeg også ofte nogle freelanceopgaver, som jeg sidder med om aftenen. Men fordi jeg sidder derhjemme, så tæller det åbenbart ikke i hans øjne, og han presser konstant på for, om jeg ikke skal begynde at gå til noget... Det er altså ikke alle, som er til holdsport!
14
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Tata » 4. jan 2017, 16:09

Synes både det er irriterende, dumt, naivt og sjovt, syntes jeg dog ikke lige, da han kom hjem i formiddags.

Han havde meget præcist timet at få skiftet en krone samt en laser tandkødsoperation samtidig med min ægløsning, hvor jeg har helt ustyrlige smerter, og godt kan være lidt stille-dont-touch-citronsur-agtig, så han havde taget en dag fri, for at få det klaret, og så ja...hjem for at få kærlig pleje af mig :lol:
1
Timian :lun:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf bluetof1 » 4. jan 2017, 21:55

Han har en gave til mig i sin jakkelomme. En ring.
Jeg ved det fordi jeg skulle bruge bilnøglen og den lå i lommen.
Men har han givet mig den?! Nej, nej. Den ligger da stadig i sin æske i hans lomme.
Jeg kan ikke engang sige at jeg ved den er der for jeg vil ikke ødelægge overraskelsen for ham.

Jeg er fåtting nysgerrig! Hvorfor hoster han ikke bare op med den :sur:
7
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8189

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Anilara » 5. jan 2017, 08:50

bluetof1 skrev:Han har en gave til mig i sin jakkelomme. En ring.
Jeg ved det fordi jeg skulle bruge bilnøglen og den lå i lommen.
Men har han givet mig den?! Nej, nej. Den ligger da stadig i sin æske i hans lomme.
Jeg kan ikke engang sige at jeg ved den er der for jeg vil ikke ødelægge overraskelsen for ham.

Jeg er fåtting nysgerrig! Hvorfor hoster han ikke bare op med den :sur:

Heh, håber ikke han laver en Love actually, og giver den til til sekretæren :-p
4
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf bluetof1 » 5. jan 2017, 10:38

Anilara skrev:
bluetof1 skrev:Han har en gave til mig i sin jakkelomme. En ring.
Jeg ved det fordi jeg skulle bruge bilnøglen og den lå i lommen.
Men har han givet mig den?! Nej, nej. Den ligger da stadig i sin æske i hans lomme.
Jeg kan ikke engang sige at jeg ved den er der for jeg vil ikke ødelægge overraskelsen for ham.

Jeg er fåtting nysgerrig! Hvorfor hoster han ikke bare op med den :sur:

Heh, håber ikke han laver en Love actually, og giver den til til sekretæren :-p



:nerve:

Jeg tillader mig at tvivle :lol:

Men tænk hvis han gjorde :panik:
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Vinaia » 5. jan 2017, 20:18

Anilara skrev:
bluetof1 skrev:Han har en gave til mig i sin jakkelomme. En ring.
Jeg ved det fordi jeg skulle bruge bilnøglen og den lå i lommen.
Men har han givet mig den?! Nej, nej. Den ligger da stadig i sin æske i hans lomme.
Jeg kan ikke engang sige at jeg ved den er der for jeg vil ikke ødelægge overraskelsen for ham.

Jeg er fåtting nysgerrig! Hvorfor hoster han ikke bare op med den :sur:

Heh, håber ikke han laver en Love actually, og giver den til til sekretæren :-p

I was just thinking that. :lol:
0
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 5. jan 2017, 20:28

Jeg har smittet min kæreste med den forkølelse, jeg netop selv er ovre, så det er total selvforskyldt...
Og han snøfter og gisper og pudser næse og nyser og hoster konstant. Han beklager sig ikke, og er på ingen måde krævende, det er slet ikke det - jeg er umanerlig heldig at have fundet et eksemplar der ikke rammes af man-flu. Han er bare så klam og frastødende at høre på (upåagtet at jeg lød på samme måde for 3 dage siden :lol: )
Så bliv dog rask eller stil træskoene!
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf MOGA » 5. jan 2017, 21:47

JoyNips skrev:Jeg har smittet min kæreste med den forkølelse, jeg netop selv er ovre, så det er total selvforskyldt...
Og han snøfter og gisper og pudser næse og nyser og hoster konstant. Han beklager sig ikke, og er på ingen måde krævende, det er slet ikke det - jeg er umanerlig heldig at have fundet et eksemplar der ikke rammes af man-flu. Han er bare så klam og frastødende at høre på (upåagtet at jeg lød på samme måde for 3 dage siden :lol: )
Så bliv dog rask eller stil træskoene!

Er der gang i hormonerne? :D
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf bluetof1 » 5. jan 2017, 22:41

Vinaia skrev:
Anilara skrev:
bluetof1 skrev:Han har en gave til mig i sin jakkelomme. En ring.
Jeg ved det fordi jeg skulle bruge bilnøglen og den lå i lommen.
Men har han givet mig den?! Nej, nej. Den ligger da stadig i sin æske i hans lomme.
Jeg kan ikke engang sige at jeg ved den er der for jeg vil ikke ødelægge overraskelsen for ham.

Jeg er fåtting nysgerrig! Hvorfor hoster han ikke bare op med den :sur:

Heh, håber ikke han laver en Love actually, og giver den til til sekretæren :-p




I was just thinking that. :lol:


Jeg har fået den her i aften og den er så fin :lun:
18
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.

Tilbage til "Forhold og sex"