Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
bluetof1
Kort karma: 962
Likede indlæg: 6098

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf bluetof1 » 14. aug 2018, 11:52

Ikke at jeg behøver komplimenter i tide og utide, men det er vanvittigt irriterende at han ikke kan give en nogensinde.
Han kan få en åbenlys mulighed for at sige noget pænt smidt i ansigtet og han undviger hver gang uden undtagelse. Jeg har spurgt ham om han simpelthen ikke opfatter det når jeg siger noget, der lægger op til at han skal sige noget pænt tilbage, men det gør han. Han gør det bare ikke.
Lige så irriterende er det at han anerkender at det er træls og at han siger at han gerne vil være bedre til det. Han gør bare intet for at ændre på det. Jamen, så lad dog være med at sige at du vil ændre det?!
Han siger i øvrigt heller aldrig noget negativt. Han tænker tingene, men føler intet behov for at sige dem højt.
1
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 511
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 7937

Indlægaf Mi55y » 14. aug 2018, 12:46

bluetof1 skrev:Ikke at jeg behøver komplimenter i tide og utide, men det er vanvittigt irriterende at han ikke kan give en nogensinde.
Han kan få en åbenlys mulighed for at sige noget pænt smidt i ansigtet og han undviger hver gang uden undtagelse. Jeg har spurgt ham om han simpelthen ikke opfatter det når jeg siger noget, der lægger op til at han skal sige noget pænt tilbage, men det gør han. Han gør det bare ikke.
Lige så irriterende er det at han anerkender at det er træls og at han siger at han gerne vil være bedre til det. Han gør bare intet for at ændre på det. Jamen, så lad dog være med at sige at du vil ændre det?!
Han siger i øvrigt heller aldrig noget negativt. Han tænker tingene, men føler intet behov for at sige dem højt.

Min kæreste er også vanvittig dårlig til det. Og nu hvor jeg er gravid har jeg sagt til ham, at det kunne være rart med en kompliment en gang i mellem, når nu man ikke nødvendigvis er den bedste udgave af sig selv uden at kunne ændre på det. Men han kan som regel kun svinge sig op til et "I lige måde" eller "Du er sød". Inde i mit hoved betyder sidstnævnte så bare: "Du er dejlig skat og jeg elsker dig!". Det har hjulpet lidt på det at tænke sådan :lol:
0
Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
bluetof1
Kort karma: 962
Likede indlæg: 6098

Indlægaf bluetof1 » 14. aug 2018, 13:08

Mi55y skrev:
bluetof1 skrev:Ikke at jeg behøver komplimenter i tide og utide, men det er vanvittigt irriterende at han ikke kan give en nogensinde.

Min kæreste er også vanvittig dårlig til det. Og nu hvor jeg er gravid har jeg sagt til ham, at det kunne være rart med en kompliment en gang i mellem, når nu man ikke nødvendigvis er den bedste udgave af sig selv uden at kunne ændre på det. Men han kan som regel kun svinge sig op til et "I lige måde" eller "Du er sød". Inde i mit hoved betyder sidstnævnte så bare: "Du er dejlig skat og jeg elsker dig!". Det har hjulpet lidt på det at tænke sådan :lol:

Hvis jeg siger at det kunne være rart at høre så siger han bare ja eller hvis det er en rigtig god dag så siger han at jeg er sød. Det er bare ikke rigtig det samme når man skal bede om det.
Sommetider siger han også at han ikke forstår at jeg mener han ikke giver komplimenter for han tænker da tit et eller andet pænt om mig.
Hvad nytter det når det ikke kommer videre? Jeg kan jo ikke læse hans tanker :stoned:
5
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 354
Likede indlæg: 3692

Indlægaf FruKuk » 4. apr 2019, 15:00

Det er lidt stramt, når hr Kuk (igen) har fortrængt, at han ikke længere har en Landrover Defender og derfor fortsat forsøger at fylde alverdens dims ind i bilen, som der ingenlunde er plads til. I dag resulterede det så i, at den gren (åh ja gren - en gren, der var en del af et møbelprojekt til hans friluftshold på efterskolen) han lige kunne klemme ind gennem bilen, alligevel ikke heeeeelt kunne være der. Nu har vi et stk Skoda med sprængt forrude :stoned:
9
london
Kort karma: 5
Likede indlæg: 224

Indlægaf london » 13. apr 2019, 19:01

Min kæreste står meget tidligt op til hver dag, så han falder næsten altid i søvn klokken 19.30 om aftenen, det er på sin vis ok, men at manden så gør det samme i weekenden, hvor han har sovet 4 timer mere end han plejer pisser mig af.
0
Brugeravatar
Maanii
Kort karma: 263
Likede indlæg: 4007

Indlægaf Maanii » 14. apr 2019, 09:25

Han er aldrig klar til at spise når maden er færdig.

Han skal altid liiiiige gøre noget færdigt, og når han sætter sig ved bordet vil han gerne lige sidde et par minutter før han begynder at spise.

Det kan virkelig pisse mig af. Jeg har jo brugt tid på at lave maden, og jeg gider hverken starte alene eller spise kold mad.

I går havde havde han taget en 10 minutters ansigtsmaske på lige som jeg var ved at være færdig med morgenmad, som altså ikke historisk set er kendt som det måltid der taget længst at tilberede. :nej:
6
Put egg on my house, I kill what you love!
LaMariposa
Kort karma: 625
Likede indlæg: 9397

Indlægaf LaMariposa » 14. apr 2019, 09:53

Maanii skrev:Han er aldrig klar til at spise når maden er færdig.

Han skal altid liiiiige gøre noget færdigt, og når han sætter sig ved bordet vil han gerne lige sidde et par minutter før han begynder at spise.

Det kan virkelig pisse mig af. Jeg har jo brugt tid på at lave maden, og jeg gider hverken starte alene eller spise kold mad.

I går havde havde han taget en 10 minutters ansigtsmaske på lige som jeg var ved at være færdig med morgenmad, som altså ikke historisk set er kendt som det måltid der taget længst at tilberede. :nej:

Det gør min mand også. Han skal altid nuldre rundt og gøre alt muligt, når jeg fortæller, at maden står på bordet. Har flere gange prøvet at sige til, når der er fem-ti minutter til vi skal spise, men det hjælper ikke. Han begynder først på sin "før-spisning-tjekliste", når maden er HELT færdig.
0
:lun:

Be brave
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 320
Likede indlæg: 5049

Indlægaf TinaW » 14. apr 2019, 09:59

At han partout skal nivelere gulvet i entréen i dag, hvor vi alle er hjemme og hvor det bliver noget bøvlet at skulle på wc osv de næste timer.
Han har haft hele ugen til det, men har i stedet brugt dagene på at klippe vores hybenbuske helt ned. Et projekt der jo snildt kunne have ventet her til weekenden.
2
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 964
Likede indlæg: 7114

Indlægaf Bøtte » 14. apr 2019, 21:39

Det med ikke at være klar til maden, gør min mand også. Det er virkelig irriterende. Synes dog det er blevet bedre efter vi fik børn. Eller også er jeg bare blevet vant til halvklod mad :lol:

Pt er min mand i ‘glasset er halvtomt-humør’. Det er simpelthen så irriterende her i vores ferie :tie:
0
Brugeravatar
ina
Kort karma: 335
Likede indlæg: 2347

Indlægaf ina » 15. apr 2019, 05:17

Bøtte skrev:Det med ikke at være klar til maden, gør min mand også. Det er virkelig irriterende. Synes dog det er blevet bedre efter vi fik børn. Eller også er jeg bare blevet vant til halvklod mad :lol:

Pt er min mand i ‘glasset er halvtomt-humør’. Det er simpelthen så irriterende her i vores ferie :tie:

Det humør er min også i. :rulle: Han skal heldigvis til arrangement med arbejdet fra i dag til morgen, så selvom jeg skal være alene med tre børn i over et døgn, så glæder jeg mig til han smutter. :tie:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 681
Likede indlæg: 5343

Indlægaf achillaxedprune » 15. apr 2019, 05:45

LaMariposa skrev:
Maanii skrev:Han er aldrig klar til at spise når maden er færdig.

Det gør min mand også. Han skal altid nuldre rundt og gøre alt muligt, når jeg fortæller, at maden står på bordet. Har flere gange prøvet at sige til, når der er fem-ti minutter til vi skal spise, men det hjælper ikke. Han begynder først på sin "før-spisning-tjekliste", når maden er HELT færdig.

Min mand skal af uforklarlige årsager altid på WC når aftensmaden er kommet på bordet. Det resulterer i, at sønnike på 2,5 år og jeg spiser alene, og når han kommer ud efter 10-20 min., er vi stort set færdige.

...Det er så mega irriterende, at vi ikke kan spise sammen som familie. Så gå dog på toilettet et kvarter før maden bliver serveret. Der sidder han alligevel altid bare og glor ned i mobilen. Kan han ikke gøre det på kummen? :rulle:

Men jeg gider heller ikke brokke mig over hans toiletvaner... Så kan lige komme ud med lidt oparbejdet irritation herinde. :ninja:
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 150
Likede indlæg: 2378

Indlægaf twinkle » 15. apr 2019, 07:01

Han blandede for 30 kr. slik til mig, men for 60(!!) kr. til sig selv :rulle:
7
AgentPixie
Kort karma: 162
Likede indlæg: 2799

Indlægaf AgentPixie » 15. apr 2019, 07:07

twinkle skrev:Han blandede for 30 kr. slik til mig, men for 60(!!) kr. til sig selv :rulle:

:nerve:
0
G’dew.
Sorenspige
Kort karma: 418
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Sorenspige » 15. apr 2019, 07:11

twinkle skrev:Han blandede for 30 kr. slik til mig, men for 60(!!) kr. til sig selv :rulle:

Det hører vist til nar-tråden!
5
JoyNips
Kort karma: 703
Likede indlæg: 12964

Indlægaf JoyNips » 15. apr 2019, 09:31

Spis dit eget lynhurtigt og æd halvdelen af hvad han har til overs. :-D
12

Tilbage til "Forhold og sex"