Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
47114711
Kort karma: 9
Likede indlæg: 96

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf 47114711 » 3. maj 2019, 17:45

Vi taler i telefon sammen kl. 17, og aftaler at spise hos mig i stedet for at tage ud og spise, som ellers aftalt.... for han er i Kbh og har to timer hjem, så jeg kan lave mad klar. Han er ved at pakke, og er klar til at køre. Vi aftaler, at han lige ringer med nærmere ankomsttid på turen - det glemmer han ofte, så da han ringer kl 19:10, tænker jeg, at han holder i indkørslen, og vil sige `nu` - som ofte før. Men nej, han vil sige, at NU kører han fra Kbh .... jeg blir SÅ irriteret.... og sulten.... Og det sker ALT for tit
6
JoyNips
Kort karma: 725
Likede indlæg: 13997

Indlægaf JoyNips » 19. maj 2019, 08:29

Min kæreste er simpelthen notorisk kendt for her-og-nu-projekter og så må alt andet vente når han får en fiks ide. Og jeg skal helst heller ikke gøre noget, for hvor HAN bare må rykke på sine ideer uden at konsultere mig skal jeg helst have ham med på mine ideer og faktisk helst få HAM til at udføre dem.

Efter så mange år sammen burde han vide at det ikke sker. Hvis han hellere vil sætte hegn op end tage en halv time til at bore lidt huller til knager og toiletrulleholder på gæstetoilettet, så borer jeg hullerne og sætter tingene op selv. Uanset hvor forurettet han må blive over at jeg ikke har konsulteret ham omkring højde og placering :rulle:
0
Brugeravatar
JumboJette
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1261

Indlægaf JumboJette » 28. maj 2019, 09:11

Vi laver mad på en 70/30 fordeling, vil jeg tro. Han mest, og han er super god til at lave mad. MEN: Han kalder altid til spisning alt for tidligt. :genert:
Jeg læste nemlig lige tilbage i tråden, at andres mænd dryssede, når det var spisetid - men her er det ret så omvendt.

Han laver maden, og han siger "spise!" måske 5-10 minutter før maden overhovedet rammer bordet. :rulle: Jeg er typisk igang med lektielæsning eller andet med et eller flere børn, men løsriver mig med det samme og tager ungerne med ud til bordet. Det der drysseri er nemlig ikke i orden, når nogen står med mad. Og dér står han så - stadig over gryderne ved komfuret + whatever i ovnen og der er måske dækket halvt op. :nerve: Nå-jo-men.... vi dækker da lige bord, laver saft og sætter os, og der går stadig pænt mange minutter, før vi rent faktisk skal spise. Og så er maden brandvarm, så ungerne ikke kan spise noget de næste 5 minutter og... ej, men altså. :stoned: :D

Når JEG laver mad (:D), så kalder jeg først, når der er dækket bord og lavet saft, alt står på bordet OG der er øset op til den mindste fra komfuret nogle minutter forinden. Så jeg føler mig lizzom en del meget bedre.
3
Er du cykelrytter eller liderkarl?
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 982
Likede indlæg: 7310

Indlægaf Bøtte » 29. maj 2019, 05:37

Når han henter børn glemmer han altid et eller andet.
Det er rimelig træls at holde weekend uden fx flyverdragt og vinterstøvler.

Igår hentede han den lille. Hun kom hjem i trøje og strømpebukser, ingen nederdel for det kunne han da ikke vide (øh jo for vi bruger ikke strømpebukser som bukser, der er altid noget udenpå). Og derudover havde han glemt en af madkasserne.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 890
Likede indlæg: 15881

Indlægaf Smiling_Goat » 30. maj 2019, 09:01

Bøtte skrev:Når han henter børn glemmer han altid et eller andet.

Igår hentede han den lille. Hun kom hjem i trøje og strømpebukser, ingen nederdel for det kunne han da ikke vide (øh jo for vi bruger ikke strømpebukser som bukser, der er altid noget udenpå). Og derudover havde han glemt en af madkasserne.

Hvis min imaginære mand kom hjem med min imaginære datter, kun iført trøje og strømpebukser er jeg ikke engang sikker på, hvad jeg ville sige :lol:

"Det kunne jeg da ikke vide"
Priceless :lol:

Nej, men hvad skulle vores datter da også med bukser eller nederdel? Ved du hvad, der ligger en rulle affaldsposer ude i køkkenskuffen, skal vi ikke bare give hende sådan én på næste gang hun skal af sted?
0
Lykke
Kort karma: 173
Likede indlæg: 4339

Indlægaf Lykke » 2. jun 2019, 05:40

Smiling_Goat skrev:
Bøtte skrev:Når han henter børn glemmer han altid et eller andet.

Hvis min imaginære mand kom hjem med min imaginære datter, kun iført trøje og strømpebukser er jeg ikke engang sikker på, hvad jeg ville sige :lol:

"Det kunne jeg da ikke vide"
Priceless :lol:

Nej, men hvad skulle vores datter da også med bukser eller nederdel? Ved du hvad, der ligger en rulle affaldsposer ude i køkkenskuffen, skal vi ikke bare give hende sådan én på næste gang hun skal af sted?

Jeg kunne ha præsteret at gøre det samme. Det vigtigste for mig er at vi husker at hente barnet. Så er tøj lidt mindre vigtigt. Det dukker jo altid op igen.
3
IrmaPigen
Kort karma: 547
Likede indlæg: 6452

Indlægaf IrmaPigen » 3. jun 2019, 06:18

Når han skranter, kan han ikke finde ud at tage et par sygedage. Han vil hellere gå og skrante i ugevis.

Det er SÅ irriterenden.

I marts - april skrantede han i 4 uger inkl da vi var i Paris. Fordi han ikke kan finde ud af at lægge sig ned et par dage, når han har det værst.
0
Brugeravatar
Maanii
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4770

Indlægaf Maanii » 4. jun 2019, 07:40

...
Senest rettet af Maanii 4. jun 2019, 09:58, rettet i alt 2 gange.
0
Put egg on my house, I kill what you love!
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 323
Likede indlæg: 6704

Indlægaf hotlips » 4. jun 2019, 09:01

Vi skal booke et bålhus på et natur center, de vil gerne have man holder fødselsdag derude men man kan først få bekræftet bookingen sidste hverdag inden man skal bruge den.
Det lyder jo rigtig godt at risikere at stå med 26 unger i pisregnvejr og ikke noget sted at gå i læ.

Jeg forstår ikke hvem der finder på den slags idioti.
9
JoyNips
Kort karma: 725
Likede indlæg: 13997

Indlægaf JoyNips » 13. jul 2019, 06:06

Vi har en dag hver i weekenden hvor vi står op med vores søn kl 7 og den anden kan sove lidt længere. Hver weekend skal jeg vække ham på hans dag så han kan tage vores søn. :rulle:
5
Brugeravatar
ina
Kort karma: 344
Likede indlæg: 2505

Indlægaf ina » 24. jul 2019, 05:18

Han er slet ikke morgenmenneske, hvilket muligvis er fordi han altid går sent i seng. Han skal derfor altid hives ud af sengen, tager 700 år om at vågne, lægger sig ofte på sofaen og sover videre, når han skal stå op med børnene og brokker sig konstant.

Og så overdriver han ofte og siger at han slet ikke har sovet. Så undrer jeg mig bare over hvorfor han ikke tog børnene om natten, når nu han alligevel var oppe?
Grunden til at han ikke kunne sove i nat, var at han frøs (vi sov i telt). Men han stod ikke op og tog mere tøj på for at kunne sove, han ville hellere ligge og lide og ikke sove. Tror ikke en skid på det, tror bare han føler at han ikke har sovet.

Og ja, jeg er muligvis sur og bitter, fordi jeg selv har været vågen for at hjælpe børnene mange gange i nat og han nu ligger og sover, mens jeg er vågen og hjælper børnene og prøver at holde dem i ro på campingpladsen.
12
IrmaPigen
Kort karma: 547
Likede indlæg: 6452

Indlægaf IrmaPigen » 26. jul 2019, 13:57

Han har fået en irriterende brun kulør.

Jeg derimod er rød som en krebs.
1
Brugeravatar
LaMariposa
Kort karma: 707
Likede indlæg: 10228

Indlægaf LaMariposa » 26. jul 2019, 14:01

IrmaPigen skrev:Han har fået en irriterende brun kulør.

Nøj, hvor flabet! :-D
0
:lun:

Be brave
Akehurst2
Kort karma: 644
Likede indlæg: 15096

Indlægaf Akehurst2 » 26. jul 2019, 14:03

IrmaPigen skrev:Han har fået en irriterende brun kulør.

Så er vi to. Han er bare lækkert, jævnt nøddebrun og jeg er spredt rød, hvid og brun med soleksem.

Havde faktisk helt glemt hvor irriterende han er om sommeren.
5
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 517
Likede indlæg: 7629

Indlægaf Joe » 8. aug 2019, 18:53

I morges skulle jeg gøre sønnen klar og følge ham i dagpleje. Jeg selv havde ingen planer efter afleveringen, da jeg først begynder arbejde efter barsel på mandag.. Kl 7.45 var han fuldstændig klar, og jeg manglede kun at børste tænder. Min mand var så netop lige gået på badeværelset og pludselig valgt først at fjerne skægget (det var ret stort), derefter at gå i bad. Fordi søn og jeg ikke havde travlt, valgte jeg at være tålmodig og vente på at min mand var færdig med alle sine sysler, så vi kunne følges ud af døren sammen. Klip til 8.20, hvor han endelig kom ud, jeg fik børstet mine tænder, og vi kunne gå ud af døren alle tre. Og nu til min mands irriterende bemærkning:
“I er kommet lidt sent afsted i dag, i forhold til når du skal på arbejde. Måske skal du være lidt mere effektiv.”
28
... og simpelthen det bedste, der ku’ ske.

Tilbage til "Forhold og sex"