Har du været den anden kvinde/mand?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Har du været den anden kvinde/mand?

Indlægaf Q-beben » 13. jan 2016, 21:18

Jeg har været fristet mange gange, men har kun gjort det en gang, hvor jeg ikke anede til at starte med, at han var gift.

Vi gik på samme årgang på gymnasiet, og jeg synes bare, at han var så lækker. Men han var optaget af den samme kæreste i alle tre år.

Efter en genforeningsfest ca. fem år efter gymnasiet ringede han til mig dagen derpå. Totalt grænseoverskridende, for jeg boede altså sammen med min kæreste, som han godt kendte - også fra gymnasietiden.

Vi mødtes og blev frygteligt forelskede i hinanden. Han fortalte mig, at han var gift og havde et barn - men at jeg havde slået benene væk under ham. Jeg havde det på samme måde. Efter kort tid blev vi enige om, at han skulle gå fra sin kone, og jeg fra min kæreste. På et tidspunkt mødtes vi hjemme hos ham, hvor hans kone og barn besøgte hendes forældre i et par dage. Da jeg så hans datters legetøj, fik jeg det så dårligt, at jeg kørte hjem igen. Og så afsluttede jeg forholdet bagefter.

Jeg aner ikke, om han gik fra sin kone eller ej. I dag vil jeg sige, at jeg slet ikke var parat til et fast forhold med nogen som helst på det tidspunkt, så det var nok meget godt, at vi ikke endte op sammen.

PS. Nu bliver jeg alligevel så nysgerrig, så jeg tænker, at jeg lige vil prøve at google ham :)
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Har du været den anden kvinde/mand?

Indlægaf Juki » 13. jan 2016, 21:48

Ja, desværre.

De fleste gange (Ja, jeg har været heldig med de mænd :rulle:) har jeg ikke vidst de var optagede, men først fundet ud af det bagefter.

En enkelt fyr har jeg dog haft noget kørende med, hvor vi har flirtet og "snakket sammen", selvom han havde en kæreste. Jeg var dum og naiv, selvom det ikke gør det okay.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Har du været den anden kvinde/mand?

Indlægaf Annione » 14. jan 2016, 03:34

Ja, det har jeg. Jeg har aldrig været en affære, men jeg har knaldet med mænd i forhold. 3 gange. Jeg var godt klar over, at de 2 var i forhold, den 3. fortiede hans forhold.
Jeg har også kysset med mænd i forhold.

Jeg har det fint nok med det, men jeg ville nok have trukket mig i dag.
0
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Har du været den anden kvinde/mand?

Indlægaf Mocca » 14. jan 2016, 15:22

Ja, da jeg var ung. Tre gange.

Første gang fordi jeg var dybt forelsket.
Han flyttede fra kæresten gennem mange år, og ind hos mig.
Efter et år flyttede han retur til kæresten.

Anden gang med en kollega, som jeg på alle måder svingede godt med. Jeg vidste godt, at han var gift og havde to børn. Gjorde mig ingen forhåbninger eller havde intet ønske on, at det skulle være ham og mig.
Følte mig som verdens dårligste menneske.
Heldigvis fungerede vi bagefter stadig supergodt sammen som venner og kolleger.

Den sidste var rent og skær ønske om sex fra min side. Han var forholdsvis nygift.
Da jeg flyttede til en anden by for at påbegynde studie, opsøgte han mig et par gange for at erklære sin store kærlighed til mig, og for at fortælle, at han ville flytte fra konen.
Hvilket jeg den gang var ved at skide i bukserne over. Jeg var jo netop ikke interesseret i en fremtid sammen med ham, men havde blot set det som god sex.

I dag ville jeg ikke røre en gift mand med en ildtang. Både for min egen skyld og af respekt for hans kæreste/kone.
0
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Har du været den anden kvinde/mand?

Indlægaf Muspel » 14. jan 2016, 17:07

Ja. Jeg var ung og dum og troede på historien om, at han havde brug for tid, fordi hun havde truet med selvmord ... Suk.

Og så sagde han, at han var gået fra hende. Og surprice surprice. Det var han ikke. Suk suk. Fjols.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24402

Re: Har du været den anden kvinde/mand?

Indlægaf Moxy-lady » 14. jan 2016, 17:53

Min teenage-kærlighed som var mig utro/droppede mig gentagne gange var jeg sammen med når han havde andre kærester - jeg havde jo haft ham først :rulle: Kæft, hvor spildte jeg mit liv og min energi på den idiot. En af gangene havde han droppet mig til fordel for en lidt yngre pige der boede i blokken overfor mig. Vi kunne se ind i hinandens lejligheder og kunne så rigtig hygge os med at vide når han var hos den anden. Hende og hendes veninder ringede i lange perioder og truede mig og lagde ret blodtørstige beskeder på min telefonsvarer. Den ene gang han var hos mig bad jeg ham om at få dem til at stoppe og afspillede nogle af beskederne for ham. Han blev rasende, gik derover.... Og der blev han så i et døgns tid. Han var sørme meget rasende :sarkasme: Jeg frydede mig når han var hos mig, eller når han ringede og fortalte om hans dyyyybe følelser for mig, for så havde jeg jo "vundet". Kors, jeg var dum!

En anden gang jeg var sammen med en fyr med kæreste var en god ven der var blevet til en b-ven som jeg havde forelsket mig i. Det var i det hele taget noget rod, men en dag kom han hjem til mig og fortalte mig at de var gået fra hinanden. Sex followed, selvfølgelig. Dagen efter ringede en af hans gode venner til mig og fortalte mig at de altså ikke var gået fra hinanden, og at han var ked af at ham fyren havde taget røven på mig. Ham der ringede til mig, var min b-vens bedste ven og en som jeg kendte sådan rimelig godt, men slet ikke godt nok til at han følte sig ansvarlig. Jeg har aldrig nogensinde glemt ham for det, og selvom det er 14 år siden, så bliver jeg stadig blød om hjertet når jeg tænker på ham. Han var så god, sød og reel, og han har i flere tilfælde haft min ryg i forbindelse med drama i min relation til min b-ven. Jeg har ikke snakket med ham i rigtig mange år, men følger ham på FB, og jeg bliver stadig sådan lidt blød om hjertet. Jeg ved at min tidligere b-ven er/har været super bitter over at jeg har det sådan med ham.

Tror ikke ellers at jeg har været sammen med fyre med kærester. Jeg tænder meget af på utroskab, og finder mænd (/kvinder) der forsøger at finde nogen at knalde ved siden af med, super usle. Og jeg mener at man som 3. part stadig har et ansvar overfor den pågældendes kæreste, uanset om man kender vedkommende eller ej.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Har du været den anden kvinde/mand?

Indlægaf achillaxedprune » 14. jan 2016, 18:17

Ikke hvor jeg har vidst det... Men jeg har et par gange været sammen med en fyr, hvor jeg efterfølgende møder ham med hans kæreste. Jeg har ikke sagt noget i situationen, men især én af gangene var det virkelig akavat... Jeg var lige flyttet til Århus, knaldede med denne her gut fra kollegiet og til en fest en uges tid senere, sidder jeg og deler en øl med en super flink pige...hvorefter mit knald kommer hen og kysser hende pigen, sætter sig ned og bliver helt forkert i ansigtet, da han ser hvem kæresten taler med. Og jeg er noget overrasket over, at han har en kæreste som jeg endda sidder og taler med. Vildt mærkeligt, men jeg sagde ingenting og de endte med at gå fra hinanden et par uger efter.

Haha, hvor jeg som "hævn" en aften kyssede på ham i kollegiebaren og tog med ham hjem... og herefter fik ham til at rende rundt i sine underbukser om natten på kollegiet og sige til de forbipasserende at han var en gris - jeg sagde, at jeg kun ville knalde, hvis han gjorde det... Hvorefter jeg grinte af ham, og smuttede uden at han fik noget som helst. Hahahaha, åh, jeg var sgu meget nice dengang.

Og sjovt nok forsøgte han med jævne mellemrum at score mig, og det er ikke mere end et par år siden, han skrev til mig på facebook... Ikke om jeg fatter hvorfor han var så hooked på mig.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Har du været den anden kvinde/mand?

Indlægaf bluetof1 » 14. jan 2016, 19:10

Jeg har været den anden kvinde tre gange. Alle tre gange kun for en aften og jeg var ikke i seng med nogen af de tre.
Ved de to har jeg ikke sådan for alvor dårlig samvittighed, for det var bare et par enkelte kys og så dansede vi lidt tæt. Ikke helt fin i kanten, men heller ikke sådan for alvor galt og hvis det var min mand, der kom og præsenterede den herhjemme, så ville jeg nok bare trække på skuldrene og bede ham styre sin brandert fremover.
Den sidste... den er jeg ikke stolt af. Det var helt tydeligt at det ikke var første gang han gjorde det og at det absolut heller ikke ville blive sidste gang. Det er lang tid siden nu, men jeg har det ikke godt med det og hvis jeg kunne lave det om, så ville jeg gøre det.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.

Tilbage til "Forhold og sex"