Jomfru tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Kapsel
Indlæg: 60
Tilmeldt: 6. feb 2020, 16:10
Kort karma: 2
Geografisk sted: Et sted på Sjælland
Likede indlæg: 31

Re: Jomfru tråden

Indlægaf Kapsel » 9. maj 2020, 08:52

Thomas31

Tak for din besked, og opbakning. Det er jeg glad for.
Jeg tog nu ikke beskede så tung. Den det er rat at få lidt støtte.


Purple Haze

OK er jeg nok. Men så heller ikke mere end det.
0
Brugeravatar
Kapsel
Indlæg: 60
Tilmeldt: 6. feb 2020, 16:10
Kort karma: 2
Geografisk sted: Et sted på Sjælland
Likede indlæg: 31

Re: Jomfru tråden

Indlægaf Kapsel » 9. maj 2020, 14:38

I må altså undskylde hvis mine beskeder bliver lidt for negative.
Jeg har det okay.
0
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: Jomfru tråden

Indlægaf Thomas31 » 16. maj 2020, 22:55

Kapsel skrev:Thomas31

Tak for din besked, og opbakning. Det er jeg glad for.
Jeg tog nu ikke beskede så tung. Den det er rat at få lidt støtte.


Purple Haze

OK er jeg nok. Men så heller ikke mere end det.


Jeg håber heller ikke, at du tog det så tungt, men det virker bare sådan. Altså, at du bare accepterer enhver kritik og anser det som bevis på egne fejl og dermed giver carte blanche til enhver der mangler nogle nemme ofre at tørre deres ideologier af på. Jeg tror, at flere i denne tråd er meget tættere på det, de gerne vil, end de selv tror. Det kræver ikke en hel masse, men det kræver noget selvtillid/selvværd, og det kommer bl.a ved at have holdninger og værdier, man holder fast i.
3
Brugeravatar
Svingfjer
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jan 2019, 00:05
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Re: Jomfru tråden

Indlægaf Svingfjer » 17. maj 2020, 14:32

Kapsel skrev:Ja, jeg har det også sådan med at fæle mig låst i situationen.
Det er rigtgig svær at få taget hul på, og hvor skal man starte? Hvordan gør man?

Jeg ved det ikke er umuligt. Men det kan bestemt godt føles sådan.
Måske skulle man bare lave en datingprofil og være ærlig omkring at være jomfru.
Men jeg ville ikke have lyst til at ligge et billede op af mig selv, og en tekst hvor der står jeg er jomfru.

En anden her i tråden forslog at være ærling omkring det, når man var på de første date.
Hvis du har prøvet natdating før, kende rdu sikker også godt til det men aldrig for svar. Det er en lang, og hår kamp. Men masser af nedture.

Der er kun en vej, og det er at prøve. Jeg ved det er hårdt.


Ja alsår jeg har en gang for en del år siden haft en profil på et Sex forum, mest af nysgerrighed, og det skete at der var fyre som oprettet tråde hvor de spurte rent ud om der var nogle som ville have sex med dem, der kom typisk ikke et eneste indlæg i de tråde, men det kan være de har taget det over en privat besked men tvivler nu lidt.

Men det undre mig en anelse hvorfor det er dating sider man skal bruge for at finde folk som vil have sex, i min logiske og nok også ret uvidende verden, er den slags sider for folk som søger en kæreste og nok ikke en bolle ven, som er noget overfladisk.

Jeg opfatter det nu ikke som pinligt ikke at have haft sex, men det nu nok her at autisten dukker frem, med nogle af alle de sociale spil og regler som jeg ikke kender til. :)
1
Brugeravatar
Kapsel
Indlæg: 60
Tilmeldt: 6. feb 2020, 16:10
Kort karma: 2
Geografisk sted: Et sted på Sjælland
Likede indlæg: 31

Re: Jomfru tråden

Indlægaf Kapsel » 18. maj 2020, 16:14

Thomas31

Det tror jeg også, at jeg er tætter på det end jeg selv tror.
Som sådan er det jeg bare at komme igang med at date, og få noget erfaring.
Men... Det er også letter sagt end gjord. Selvtilliden mangler. Tror ikke rigtgt på at jeg kan tilbyde noget.
Det kan jeg selvfølig godt. Men det føles ikke sådan. Hvis det giver mening...
Jeg ved jeg er god nok. Men jeg føler mig ikke god nok. Så at sige.
(jeg ved ikke lige hvordan jeg skal beskrive det.)

Svingfjer

Nej jeg tror heller ikke de fyre har fået kontakt med piger på den måde.
Men man ved jo aldrig.

Jeg har ikke meget erfaring med dating sider. Men jeg har være på dem før.
Føler ikke at siderne bliver brugt til bollevenner. Men der er nok forskeld på hvilken beskeder man modtager. Om man er mand eller kvinde.
0
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: Jomfru tråden

Indlægaf Thomas31 » 19. maj 2020, 12:08

Kapsel skrev:Thomas31

Det tror jeg også, at jeg er tætter på det end jeg selv tror.
Som sådan er det jeg bare at komme igang med at date, og få noget erfaring.
Men... Det er også letter sagt end gjord. Selvtilliden mangler. Tror ikke rigtgt på at jeg kan tilbyde noget.
Det kan jeg selvfølig godt. Men det føles ikke sådan. Hvis det giver mening...
Jeg ved jeg er god nok. Men jeg føler mig ikke god nok. Så at sige.
(jeg ved ikke lige hvordan jeg skal beskrive det.)

Svingfjer

Nej jeg tror heller ikke de fyre har fået kontakt med piger på den måde.
Men man ved jo aldrig.

Jeg har ikke meget erfaring med dating sider. Men jeg har være på dem før.
Føler ikke at siderne bliver brugt til bollevenner. Men der er nok forskeld på hvilken beskeder man modtager. Om man er mand eller kvinde.


Hvad med at prøve noget end dating med alle de dårlige følelser og præstationskrav, det virker til at give dig. Og måske også prøve noget andet end det elektroniske. Kom ud i verden og mød kvinder i virkeligheden. Uden at du skal forsøge at opnå noget. Hvis du ikke ved, hvad du skal sige til dem, så sig ingenting. Bare få øjenkontakt og smil til de kvinder, du møder på din vej. Målet er ikke at score, tværtimod, og derfor er der heller ikke noget at være nervøs for. Målet er at blive vænnet til en vis kontakt med kvinder og få positive følelser og blive afslappet omkring det.
3
Brugeravatar
Kapsel
Indlæg: 60
Tilmeldt: 6. feb 2020, 16:10
Kort karma: 2
Geografisk sted: Et sted på Sjælland
Likede indlæg: 31

Re: Jomfru tråden

Indlægaf Kapsel » 22. maj 2020, 08:32

Jeg fik også min første veninde for et par år siden.
Det har helt klart hjulpet, på at afmystificere piger.

Så der sker da lidt...
Men kan bare mærke at den lange vej virker trættende, når man sådan har brug for et knus.
Hvor mange år skal der gå før jeg finder en pige? Skal jeg blive over 40år? Jeg orker ikke tage det næste på min vej. Men det hjæler heller ikke at vende om. Jeg bruger helt klart for meget tid i vejsiden, træt og udmattet, med en øl i hånden. Kærligheden kommer ikke af sig selv. Men jeg kunne helt sikker godt bruge noget af den.
Selvom jeg ikke angen helt forstår hvad det er. Kan jeg over hoved tage i mod den? Kan jeg selv give den? Jeg ved det ikke. Jeg ved dårligt ikke hvad det er.
(Jeg er elsket af min mor. Men det er måsle lidt noget anden)
0
Brugeravatar
Kapsel
Indlæg: 60
Tilmeldt: 6. feb 2020, 16:10
Kort karma: 2
Geografisk sted: Et sted på Sjælland
Likede indlæg: 31

Re: Jomfru tråden

Indlægaf Kapsel » 23. maj 2020, 13:18

Det er sku også svært at komme ud.
Hver gang jeg ser en søde pige, tænker jeg bare bara at der aldrig bilver noget for mig.
Jeg kender intet tild et. Hvem skulle gide mig. Hvordan skulle kunne få en kræsre? Jeg tør jo intet.
0
Brugeravatar
Guru
Indlæg: 546
Tilmeldt: 5. jun 2016, 10:09
Kort karma: 19
Likede indlæg: 449

Re: Jomfru tråden

Indlægaf Guru » 17. sep 2020, 14:44

Tror det med selvtillid også kommer med erfaring. Hvor mange gange er du blevet afvist efter du har sagt til en pige at du godt kan lide hende? Hvor mange gange har du inviteret en pige ud, som du var interesseret i? At blive afvist er også en erfaring. Det gør ondt. Især de første mange gange, og man kan godt komme til at synes det er for ubehageligt at spørge, fordi man er bange for svaret, men hvis man holder sig tilbage, sker der slet ikke noget. Måske er du gået i stå, netop fordi du blev bange for de svære følelser?

Selv hvis hun siger ja til en date, er der ingen garantier, men så får du i det mindste erfaring i at snakke med pigerne. Du lærer at aflæse hendes signaler, hvad der virker og ikke virker, og med tiden bliver du også mere hård når det gælder afvisninger. Lad mig bare sige, at det der virker, i langt de fleste tilfælde er selvtillid og humor. Så hvis du ikke har selvtillid så må du arbejde på det, og humor får man når man har selvtillid. Samtidig giver det selvtillid når man kan få en pige til at grine, så på den måde er det selvforstærkende. Måden man får selvtillid på er ved at gøre det, som man ikke tør gøre. Så finder man nemlig ud af, at det ikke var så slemt, som man troede, at man stadig lever, og måske tør man så gøre endnu mere næste gang. Måske finder du også ud af, at en pige, som ikke er interesseret heller ikke er interessant for dig.

Der er virkelig intet som helst der forhindrer dig i at inviterer en hvilken som helst pige ud, udover dig selv. Du kunne jo starte her. Inviter en pige ud. En hvilken som helst pige som du synes er interessant. Det ikke sikkert hun reagerer som du håber, men måske finder du ud af, at de fleste piger godt kan lide, at man giver udtryk for, at man kan lide dem, også selvom de ikke er romantisk interesseret. Måske finder du også ud af at mange piger rent faktisk gerne vil inviteres ud. Også selvom de ikke umiddelbart er romantisk interesseret. Mange piger siger nemlig ikke nej til en hyggelig aften og muligheden for at lære et nyt menneske at kende. Om der opstår romantik, ved de nemlig ikke endnu, og hvis der ikke gør, har de i mindste oplevet noget andet end de plejer. Så det er i hvert fald ikke farligt. Det som du tror er farligt er måske, at det, at hun ikke er romantisk interesseret i dig, gør dig til et dårligere menneske, men det er ikke sandt. Du er jo som du er. Du kan ikke være anderledes, og det er aldrig dårligt. Hun har sine helt specifikke grunde til, at hun ikke er interesseret, og du kommer nok aldrig til at kende dem fuldt ud, så lad være med spekulere for meget på det.

Hvis du er meget usikker, så start med at øve dig i at få øjenkontakt med pigerne og i at smile til dem. Det kan være hvem som helst. En du går forbi på gaden, eller den søde servitrice på tanken. Sig hej, få øjenkontakt, smil, og vær venlig. Somregel reagerer de positivt, og smiler tilbage. Så ved du at hun er sød nok, og så er det nemmere at starte en lille samtale, eller måske en lille ping pong flirt. Øjenkontakt, smil, og lidt humor. Det sådan man flirter. Lær at flirte. Hvis du kan få servitricen på tanken til at grine lidt og ligge mærke til dig, så er du godt på vej. Det giver et lille selvtillids boost. Flirt lidt med de piger du møder i din hverdag, hver dag. Så ved du også lidt mere om hvordan man flirter når det er lidt mere seriøst fordi du sidder på en date .

Men netop det, at man giver udtryk for at man kan lide dem, er måske det der får hende til også at kunne lide dig osv. Næste skridt er så at give udtryk for, at du er tiltrukket af hende rent sexuelt. Fx. ved at kysse hende, være fysisk med hende osv. Det kan godt være en svær grænse at bryde, fordi det er ikke noget man gør med alle og enhver, og det måske også her at den største afvisning ligger og lurer. Det kræver øvelse at gøre med selvtillid, og det er vigtigt at have selvtillid, men igen så har du ikke noget at miste. Selvtillid giver charme, og charme er det hun falder for i første omgang. Men altså, du kan kun vinde. Hvis hun er reagerer positivt så er det jo fantastisk. Hvis ikke, så har du fået dig en erfaring. Hvis du kysser hende, og det ikke fører til mere, så har du i det mindste prøvet at kysse en pige. Så bliver det nemmere næste gang du får lyst til det samme. Hvis der ikke går for lang tid. Det nemt at sige, men når du har prøvet det mange gange, så bliver det også nemmere. Jeg siger det igen. En pige der ikke er interesseret er ikke værd at bruge tid på. Du kan godt droppe at håbe på, at hun pludselig skifter mening. Det sker stort set aldrig. Lær at være spontan. Det føles måske ikke rigtig godt første gang, men anden gang føles det måske bedre, og til sidst finder du af, at det er sådan man har det sjovest.

Sex er sjovest når det er spontant. Det er som en hyggelig og dejlig leg med din partner, men det kræver, at du kan slappe af i det, og det kræver selvtillid. Selvtillid kommer af erfaring inkl. dårlig erfaring. Tillad dig selv at være tiltrukket af en kvinde, og lad være med at ligge skjul på det. Vær ærlig over for dig selv og hende.

Drop desuden din dårlige samvittighed omkring dit misbrug. Det fører ikke til andet end endnu grund til hvorfor du ikke kan lide dig selv. Hvis du ikke er fysisk afhængig kan du godt lade være. Du drikker for at dæmpe dine følelser. Det er helt forståeligt, men husk at afsætte tid til det du i virkeligheden har lyst til. Tag en pause. Start med et par uger. Så vil du også opdage om du rent faktisk er fysisk afhængig, eller hvor meget det i det hele taget betyder for dig. Hvis du er fysisk afhængig, så søg hjælp. Hvis du ikke er, så vil du hurtigt opdage, at når du ikke drikker så keder du dig. Det er sundt at kede sig. Det får dig til at tænke over hvad du egentlig har lyst til. Alkohol ligger en dæmper på alle dine drømme. Det er lidt en sutteklud, men lad være med at lade dig gå på af hvad andre synes om dit misbrug. Det er dit problem. Ikke andres. Så det er også dig der skal løse det. Du behøver ikke fortælle folk om det, og dermed lade dem dømme dig for det. Det bidrager ikke positivt til din selvtillid.

Sidst men ikke mindst. Stop med at slå dig selv oven i hovedet med, at du ikke har fået arbejdet nok på din selvtillid, og først skal til at i gang nu. Det er dog vigtigt at du kommer i gang. Fokuser på det. Jeg siger det igen. Selvtillid får man, når man gør det, som man ikke troede man turde gøre.
Senest rettet af Guru 17. sep 2020, 19:10, rettet i alt 9 gange.
3
“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way” – Alan Watts.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Jomfru tråden

Indlægaf Slettet bruger » 17. sep 2020, 16:00

Kapsel skrev:Det er sku også svært at komme ud.
Hver gang jeg ser en søde pige, tænker jeg bare bara at der aldrig bilver noget for mig.
Jeg kender intet tild et. Hvem skulle gide mig. Hvordan skulle kunne få en kræsre? Jeg tør jo intet.


Jeg kan godt forstå du er bange for det. Kvinders dom over en mand er den mest grundlæggende dom over hans værd. Man samler hvad man er og har gjort i sit liv, og lægger det foran en kvinde i håbet om at det er godt nok, og hun kan som en anden guddom forkaste det med et fnys. Det er skræmmende. Og det værste er at jo mere du higer efter kvinders billigelse, jo mindre sandsynligt er det at du får den. Tricket er at komme et sted hen hvor man er hævet over det. Forestil dig dit liv uden nogensinde at finde en kvinde. Hvad kan du opnå? Skab en historie som du er glad for og stolt af. Træk på skuldrene af dine nederlag og fokuser på det du skal nå. Køre Europa rundt på motorcykel, åbne en restaurant, blive Danmarksmester i rubiksterning, whatever, et eller andet du vil. Hvil i det og arbejd hen imod det. Og når du har det fokus i dit liv, gå så ud og tal med en masse kvinder. Gå ned i en bar, gå hen til en kvinde og sig et eller andet. Det er slet ikke umuligt at hun siger du skal pisse af eller vender ryggen til dig, men fuck det, hvem fanden er hun? Du prøver igen. Og igen. Det tager ikke ret længe inden du lærer at trække på skuldrene af det, og så er du godt på vej. Og hvis det så alligevel aldrig lykkes, har du jo stadig de planer du har lagt for dig selv.

Kvinder kan ikke redde dig, de er primært interesserede i mænd der ikke har brug for dem, så det handler først og fremmest om at komme et sted hen hvor du ikke har brug for dem.
3
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7401
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23339

Re: Jomfru tråden

Indlægaf Aragorn » 17. sep 2020, 18:26

abcd skrev:
Kapsel skrev:Det er sku også svært at komme ud.
Hver gang jeg ser en søde pige, tænker jeg bare bara at der aldrig bilver noget for mig.
Jeg kender intet tild et. Hvem skulle gide mig. Hvordan skulle kunne få en kræsre? Jeg tør jo intet.


Jeg kan godt forstå du er bange for det. Kvinders dom over en mand er den mest grundlæggende dom over hans værd. Man samler hvad man er og har gjort i sit liv, og lægger det foran en kvinde i håbet om at det er godt nok, og hun kan som en anden guddom forkaste det med et fnys. Det er skræmmende. Og det værste er at jo mere du higer efter kvinders billigelse, jo mindre sandsynligt er det at du får den. Tricket er at komme et sted hen hvor man er hævet over det. Forestil dig dit liv uden nogensinde at finde en kvinde. Hvad kan du opnå? Skab en historie som du er glad for og stolt af. Træk på skuldrene af dine nederlag og fokuser på det du skal nå. Køre Europa rundt på motorcykel, åbne en restaurant, blive Danmarksmester i rubiksterning, whatever, et eller andet du vil. Hvil i det og arbejd hen imod det. Og når du har det fokus i dit liv, gå så ud og tal med en masse kvinder. Gå ned i en bar, gå hen til en kvinde og sig et eller andet. Det er slet ikke umuligt at hun siger du skal pisse af eller vender ryggen til dig, men fuck det, hvem fanden er hun? Du prøver igen. Og igen. Det tager ikke ret længe inden du lærer at trække på skuldrene af det, og så er du godt på vej. Og hvis det så alligevel aldrig lykkes, har du jo stadig de planer du har lagt for dig selv.

Kvinder kan ikke redde dig, de er primært interesserede i mænd der ikke har brug for dem, så det handler først og fremmest om at komme et sted hen hvor du ikke har brug for dem.


Plus at når man har lært hende at kende så bliver hun menneske med egne fejl og mangler i stedet for at være et ideal.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Kapsel
Indlæg: 60
Tilmeldt: 6. feb 2020, 16:10
Kort karma: 2
Geografisk sted: Et sted på Sjælland
Likede indlæg: 31

Re: Jomfru tråden

Indlægaf Kapsel » 25. sep 2020, 17:27

Undskyld mit sene svar.

Jeg er faktis begyndt at ses med en pige.
Så der sker noget på den front af min liv.

Det er virklige skønt.

Tak for alle jeres gode og søde kommetare.

Rigtigt god dag til jer alle.
11

Tilbage til "Forhold og sex"