Hi, I'm a slut

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Hi, I'm a slut

Indlægaf canoodle » 25. jan 2016, 17:39

9
All Adventurous women do
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hi, I'm a slut

Indlægaf Wizzze » 25. jan 2016, 18:05

Hun må godt nok have mødt nogle kedelige og nedern mænd :gruble:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hi, I'm a slut

Indlægaf Aima » 25. jan 2016, 18:12

Wizzze skrev:Hun må godt nok have mødt nogle kedelige og nedern mænd :gruble:


Garanteret. De findes jo på hvert gadehjørne, så andet ville være sært.



Hun er dejlig, jeg er vild med hende!
4
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Hi, I'm a slut

Indlægaf Lurende Peber » 25. jan 2016, 19:39

Mit indlæg blev spist??
Jeg håber, det er provokunst. For ellers har hun da haft nogle rigtig grimme oplevelser :(
De gode pointer drukner lidt ..... men ja. Der er (også) nogle eklatante røvhuller derude.
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Hi, I'm a slut

Indlægaf Joe » 25. jan 2016, 19:46

Jeg er vild med det!
1
Brugeravatar
Melankolikeren
Indlæg: 46
Tilmeldt: 7. jan 2016, 15:26
Kort karma: 2
Likede indlæg: 102

Re: Hi, I'm a slut

Indlægaf Melankolikeren » 25. jan 2016, 19:49

Det sørgelige ved det hele er, at det er sandt for 80% af dem jeg kender. Ikke blot drenge, men også piger. Har du haft sex, så er du billig og har du ikke haft sex, jamen så er du kedelig. Har du haft mere end én sexpartner, så er du slap og slidt.
Mange unge sammenligner piger med tyggegummi. Ingen vil have noget end anden tidligere har tygget på. Det faktum at vi i år 2016 stadig har sådan et forskruet syn på kvinder er rystende. Det faktum at fuldvoksne mænd tror de har retten til at røre ved mig bare fordi jeg er hunkøn er afskyelig.
Nok er det værre i USA end i Danmark, men det finder bestemt også sted. Det er dybt forfærdeligt, og jeg håber virkelig, at det er noget, der uddør med generationen.
2
Honi soit qui mal y pense - Shame on whomsoever would think badly of it
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Hi, I'm a slut

Indlægaf Ado » 25. jan 2016, 20:31

Hun har jo fat i en del. Og nej, selvfølgelig er alle mænd ikke sådan. Men der er fandeme mange der er.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hi, I'm a slut

Indlægaf Zombie » 25. jan 2016, 21:37

Ado skrev:Hun har jo fat i en del. Og nej, selvfølgelig er alle mænd ikke sådan. Men der er fandeme mange der er.


Ja. Og hvad værre er, køber mange ikke-nederen mænd ind i samme idé om, at kvindens orgasme er mindre vigtig, fordi den efter sigende er sværere at opnå.

Til den generelle debat:

Jeg læste en undersøgelse engang som påviste, at kvinder der dyrker lesbisk sex, får flere orgasmer end deres heteroseksuelle modstykker. Jeg tror ikke, at lesbiske og biseksuelle kvinder har en magisk indsigt, da de fleste mennesker uanset køn har forskellige lyster og kinks. Så den eneste forskel er, at manden og hans orgasme er fjernet fra ligningen, og voila...

Det ironiske er jo, at kvinder rent fysisk er i stand til at dyrke sex selv ved manglende lyst (ikke at jeg anbefaler det). Det er mænd ikke på samme måde, da de skal bruge en erektion. Jeg tror, mange kvinder har haft en mandlig partner med rejsnings "udfordringer" enten periodevis, konstant eller situeret f.eks. hvis meget fuld.
Alligevel er det VORES seksualitet som problematiseres. Jeg ville mene, at det er lige så "besværligt" når regulært samleje slet ikke kan finde sted... Så hvorfor tanken om, at den "besværlige" eller "krævende" kvindelige orgasme skal betyde at så mange mænd bare ikke gider gøre en indsats (f.eks. ved one night stand)?
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hi, I'm a slut

Indlægaf Wizzze » 25. jan 2016, 21:49

Zombie skrev:
Ado skrev:Hun har jo fat i en del. Og nej, selvfølgelig er alle mænd ikke sådan. Men der er fandeme mange der er.


Ja. Og hvad værre er, køber mange ikke-nederen mænd ind i samme idé om, at kvindens orgasme er mindre vigtig, fordi den efter sigende er sværere at opnå.

Til den generelle debat:

Jeg læste en undersøgelse engang som påviste, at kvinder der dyrker lesbisk sex, får flere orgasmer end deres heteroseksuelle modstykker. Jeg tror ikke, at lesbiske og biseksuelle kvinder har en magisk indsigt, da de fleste mennesker uanset køn har forskellige lyster og kinks. Så den eneste forskel er, at manden og hans orgasme er fjernet fra ligningen, og voila...

Det ironiske er jo, at kvinder rent fysisk er i stand til at dyrke sex selv ved manglende lyst (ikke at jeg anbefaler det). Det er mænd ikke på samme måde, da de skal bruge en erektion. Jeg tror, mange kvinder har haft en mandlig partner med rejsnings "udfordringer" enten periodevis, konstant eller situeret f.eks. hvis meget fuld.
Alligevel er det VORES seksualitet som problematiseres. Jeg ville mene, at det er lige så "besværligt" når regulært samleje slet ikke kan finde sted... Så hvorfor tanken om, at den "besværlige" eller "krævende" kvindelige orgasme skal betyde at så mange mænd bare ikke gider gøre en indsats (f.eks. ved one night stand)?


Hvorfor kan mænd ikke dyrke sex uden en erektion, der er da masser af sex, der ikke kræver en erektion ?? Vi har både fingre, tunge og alt muligt.
Jeg har aldrig prøvet de blå piller, men uden har de fleste mænd brug for pauser, men det behøver da ikke betyde at sexen stopper!
1
Do as I say! :whip:
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Hi, I'm a slut

Indlægaf godtnavn » 25. jan 2016, 22:15

Altså nu er det jo bare et poetry slam, ergo har hun næppe mødt så mange nederen typer som det måske lyder som. Ofte overdriver den slags, eller undlader i hvert fald oplevelserne der peger den anden vej, for at få pointen klarer frem.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21921

Re: Hi, I'm a slut

Indlægaf Purple Haze » 26. jan 2016, 05:26

Wizzze skrev:Hvorfor kan mænd ikke dyrke sex uden en erektion, der er da masser af sex, der ikke kræver en erektion ?? Vi har både fingre, tunge og alt muligt.


Det må du spørge andre mænd om.
Os der er i den (ikke) modtagende ende, kan kun gætte.

Wizzze skrev:Jeg har aldrig prøvet de blå piller, men uden har de fleste mænd brug for pauser, men det behøver da ikke betyde at sexen stopper!


Det BURDE betyde at det ikke stopper, men det er oftest tilfældet.

Havde en kort periode en kæreste der var sådan i udpræget grad. Den ene gang jeg kom med ham overvejede jeg at "hoppe af" for nu var jeg jo færdig - fortryder i dag at jeg ikke gjorde det. Og fik ikke chancen igen.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Hi, I'm a slut

Indlægaf thomassneum » 26. jan 2016, 07:31

Øv!.. Havde forventet noget helt andet af denne tråd.
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hi, I'm a slut

Indlægaf Zombie » 26. jan 2016, 07:42

Wizzze skrev:
Zombie skrev:
Ado skrev:Hun har jo fat i en del. Og nej, selvfølgelig er alle mænd ikke sådan. Men der er fandeme mange der er.


Ja. Og hvad værre er, køber mange ikke-nederen mænd ind i samme idé om, at kvindens orgasme er mindre vigtig, fordi den efter sigende er sværere at opnå.

Til den generelle debat:

Jeg læste en undersøgelse engang som påviste, at kvinder der dyrker lesbisk sex, får flere orgasmer end deres heteroseksuelle modstykker. Jeg tror ikke, at lesbiske og biseksuelle kvinder har en magisk indsigt, da de fleste mennesker uanset køn har forskellige lyster og kinks. Så den eneste forskel er, at manden og hans orgasme er fjernet fra ligningen, og voila...

Det ironiske er jo, at kvinder rent fysisk er i stand til at dyrke sex selv ved manglende lyst (ikke at jeg anbefaler det). Det er mænd ikke på samme måde, da de skal bruge en erektion. Jeg tror, mange kvinder har haft en mandlig partner med rejsnings "udfordringer" enten periodevis, konstant eller situeret f.eks. hvis meget fuld.
Alligevel er det VORES seksualitet som problematiseres. Jeg ville mene, at det er lige så "besværligt" når regulært samleje slet ikke kan finde sted... Så hvorfor tanken om, at den "besværlige" eller "krævende" kvindelige orgasme skal betyde at så mange mænd bare ikke gider gøre en indsats (f.eks. ved one night stand)?


Hvorfor kan mænd ikke dyrke sex uden en erektion, der er da masser af sex, der ikke kræver en erektion ?? Vi har både fingre, tunge og alt muligt.
Jeg har aldrig prøvet de blå piller, men uden har de fleste mænd brug for pauser, men det behøver da ikke betyde at sexen stopper!


1. Jeg skrev med vilje ikke sex, men regulært samleje. Det gjorde jeg med vilje, fordi jeg ved at der findes mange former for sex.

2. Du har ret i, at det ikke behøver betyde at sex stopper. I praksis sker det dog ofte. Særligt hvis den manglende erektion skyldes at manden er kommet.
Hvis du fungerer anderledes, så flot og nice. Men i rigtig mange tilfælde tolker både mænd og kvinder mandens udløsning som den naturlige afslutning på sex, uanset om kvinden er kommet eller ej. Og bliver kvindens orgasme husket bagefter, er dete ofte en lidt tam affære.

På samme måde er det ret gængs at manden kan få suttet pik uden at kvinden skal have udløsning i den forbindelse. Men undersøger man hvor ofte det omvendte er tilfældet, opdager man et klart mønster. I mange tilfælde er oralsex på kvinder en del af sex, det står sjældent alene som et blowjob kan gøre det.

Der er her tale om nogle overordnede strukturer, så om du selv er meget gavmild eller ej, er ikke så relevant. :) Jeg oplever de fleste fyre gå i forsvar når disse ting diskuteres, men kvinder er lige så meget med til, at opretholde dette mønster. Det er derfor ikke et angreb på mænd.
5
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Hi, I'm a slut

Indlægaf Lurende Peber » 26. jan 2016, 08:01

Nu spørger jeg dumt:
Kan I kvinder ikke lade være med at knalde disse typer (flere gange)? Så de mænd som gider at gøre en indsats opprioriteres. :-D
Ja ja vi skal alle lige over de første fumlende år. Og nervøsitet og......

1. Mmmm Karl-Ejner. Det var lækkert. Lige det xx må du godt gøre mere af. Og yy får mig i øvrigt super op at ringe.
2. Du Karl-Ejner. Dejligt at du nyder vores sex, men jeg mangler lige det sidste xyz.
3. Sorry Karl-Ejner. Det fungerer ikke, at du kun tænker på din egen udløsning. Bye.
Evt (4) Karl-Ejner? Tjoh. Han er god mod dyr, og hans langtidsbagte jordskokker er gudespise men......hvordan siger jeg det pænt? Han er en ego-knepper.

Nå. Bare et naivt input. Senere er der jo dem, som er fantastiske elskere (begge køn) indtil børn og hus osv er på plads. Og så nedprioriteres partneren.
Trist
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2353
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3809

Re: Hi, I'm a slut

Indlægaf Myresluger » 26. jan 2016, 08:08

Wow hun var god! Jeg er ikke til poetry slam - troede jeg.
1

Tilbage til "Forhold og sex"