Massør til min kæreste - hvor finder man...?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
EnAppelsin
Indlæg: 13
Tilmeldt: 17. nov 2020, 08:25
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Massør til min kæreste - hvor finder man...?

Indlægaf EnAppelsin » 17. nov 2020, 08:42

Kære alle,

Dette forum var det første, der dukkede op på søgningen "forum om sex" på Google :) Så vi røg lige herind og oprettede en profil.

Vi er et par på 27 og 31 år, der længe har villet gøre en idé til virkelighed - men ikke aner hvor vi skal starte.

Here goes:

Vi har længe talt om at finde en mandlig massør til min kæreste, som kan give hende en afslappende massage.

Idéen er at hun skal være letpåklædt (eller måske nøgen), og massøren må gerne massere hele hendes krop - helt ind til trussekanten og på brysterne.

Det lyder måske ligetil og helt simpelt - men vi kan simpelthen ikke finde ud af, hvor vi skal starte :mellow:

Vi har haft kontakt med nogle massører, som "kun" tilbyder almindelig massage - og så har vi haft kontakt til nogle "massører", der tydeligvis er mere interesserede i alt andet end selve massagen.

Da vi er helt grønne i det her, tænkte vi det var oplagt at prøve at spørge til andres erfaringer eller gode råd :)

Har du/I prøvet noget lignende, og har I nogle bestemte erfaringer I vil dele? Hvordan finder vi den rette massør, og hvordan sikre vi en tryg oplevelse?

(NB: Vi er selvfølgelig opmærksomme på covid-19, og ser tiden an mht. smittefare m.m.) :)
0
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Massør til min kæreste - hvor finder man...?

Indlægaf In_your_eyes » 17. nov 2020, 08:47

Jeg er i tvivl om, hvad det er I gerne vil have ud af den massage og hvad I forventer af massøren. Hvorfor skal det være en mandlig massør, hvis det bare skal være en afslappende massage?
5
:pompom:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Massør til min kæreste - hvor finder man...?

Indlægaf Hunkat » 17. nov 2020, 08:51

Altså, sådan som du beskriver det, med meget lidt tøj og indtil men ikke forbi trussekant og bryster... så lyder det bare som en almindelig massage for mig?
Sådan har det i hvert fald været de gange jeg har fået massage på professionelle steder.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
EnAppelsin
Indlæg: 13
Tilmeldt: 17. nov 2020, 08:25
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Re: Massør til min kæreste - hvor finder man...?

Indlægaf EnAppelsin » 17. nov 2020, 08:52

In_your_eyes skrev:Jeg er i tvivl om, hvad det er I gerne vil have ud af den massage og hvad I forventer af massøren. Hvorfor skal det være en mandlig massør, hvis det bare skal være en afslappende massage?


Det er et godt spørgsmål. Det skal være en mandlig massør fordi det er en del af "spændingen" :) Vi har snakket/fantaseret om at det skal være en lettere erotisk oplevelse, og derfor er vi også i tvivl om hvordan vi finder den rette samt sikrer at det er en god og tryg oplevelse.

De muligheder vi selv har fundet lader til at være enten prof.massage eller decideret seksuel massage - og vi ligger nok lidt imellem disse to.
0
EnAppelsin
Indlæg: 13
Tilmeldt: 17. nov 2020, 08:25
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Re: Massør til min kæreste - hvor finder man...?

Indlægaf EnAppelsin » 17. nov 2020, 08:56

Hunkat skrev:Altså, sådan som du beskriver det, med meget lidt tøj og indtil men ikke forbi trussekant og bryster... så lyder det bare som en almindelig massage for mig?
Sådan har det i hvert fald været de gange jeg har fået massage på professionelle steder.


Vi har ikke erfaring med massage generelt, så vi er glade for at du deler dine erfaringer :) Idéen er at det gerne må være en lille smule mere erotisk end en "normal" massage, men ikke en decideret seksuel massage - hvis det giver mening? Altså, massøren må gerne gå lidt længere end normalt, men ikke hele vejen. F.eks. strejfe kønslæberne, men ikke længere.

Håber det giver mening :) En del af problemet er at vi har svært ved at definere hvad vi præcist søger, og vi er bange for at blive misforstået af en massør :)
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Massør til min kæreste - hvor finder man...?

Indlægaf Pandesteg » 17. nov 2020, 09:04

Hunkat skrev:Altså, sådan som du beskriver det, med meget lidt tøj og indtil men ikke forbi trussekant og bryster... så lyder det bare som en almindelig massage for mig?
Sådan har det i hvert fald været de gange jeg har fået massage på professionelle steder.


Har du fået massage på brysterne hos en almindelig massør? :gruble: Eller er det ikke det, der forespørges i startindlægget?
5
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
EnAppelsin
Indlæg: 13
Tilmeldt: 17. nov 2020, 08:25
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Re: Massør til min kæreste - hvor finder man...?

Indlægaf EnAppelsin » 17. nov 2020, 09:06

Pandesteg skrev:
Hunkat skrev:Altså, sådan som du beskriver det, med meget lidt tøj og indtil men ikke forbi trussekant og bryster... så lyder det bare som en almindelig massage for mig?
Sådan har det i hvert fald været de gange jeg har fået massage på professionelle steder.


Har du fået massage på brysterne hos en almindelig massør? :gruble: Eller er det ikke det, der forespørges i startindlægget?



Præcis :) Bl.a. massage på/omkring brysterne, samt helt tæt på kønsdele (men uden direkte kontakt)
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Massør til min kæreste - hvor finder man...?

Indlægaf Hunkat » 17. nov 2020, 09:07

Pandesteg skrev:
Hunkat skrev:Altså, sådan som du beskriver det, med meget lidt tøj og indtil men ikke forbi trussekant og bryster... så lyder det bare som en almindelig massage for mig?
Sådan har det i hvert fald været de gange jeg har fået massage på professionelle steder.


Har du fået massage på brysterne hos en almindelig massør? :gruble: Eller er det ikke det, der forespørges i startindlægget?


Nej, ikke på brysterne, men sådan, op til, på siden at kroppen hvis det giver mening? Altså, hvis jeg ligger på maven og massøren rører ved mine ribben, så er vedkommende ret tæt på mine bryster men ikke på brysterne, nej.

Til TS:

Jeg tror I ønsker jer noget som er så specifikt at I måske skal søge på en dating portal hvis I meget klart udtrykker jeres ønsker. Jeg tror ikke man kan google sig til nogen som er så indforståede som det I ønsker.
7
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Massør til min kæreste - hvor finder man...?

Indlægaf Misantropen » 17. nov 2020, 09:14

En tantra massør kunne måske være noget for jer
Senest rettet af Misantropen 17. nov 2020, 09:14, rettet i alt 1 gang.
7
EnAppelsin
Indlæg: 13
Tilmeldt: 17. nov 2020, 08:25
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Re: Massør til min kæreste - hvor finder man...?

Indlægaf EnAppelsin » 17. nov 2020, 09:14

Hunkat skrev:
Til TS:

Jeg tror I ønsker jer noget som er så specifikt at I måske skal søge på en dating portal hvis I meget klart udtrykker jeres ønsker. Jeg tror ikke man kan google sig til nogen som er så indforståede som det I ønsker.


Tak for anbefalingen - vi har prøvet et par datingportaler til netop denne slags formål, men det er svært at finde en mandlig massør der ikke vil "mere" end massage :) Ofte er det noget med at vi skriver frem og tilbage i 10-15 minutter, hvorefter der så spørges "hvad med samleje?" -- og så slukker det helt for os :lol: Men det kan selvfølgelig også bare være vi har været uheldige
0
EnAppelsin
Indlæg: 13
Tilmeldt: 17. nov 2020, 08:25
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Re: Massør til min kæreste - hvor finder man...?

Indlægaf EnAppelsin » 17. nov 2020, 09:16

Misantropen skrev:En tantra massør kunne måske være noget for jer


Tak for tippet - vi har faktisk også kigget efter en tantra massør, men de er ofte meget "spirituelle" og vil mere end bare massere - bl.a. en lang indledende samtale om ønsker og tanker, og deres tilgang til massagen er som regel terapeutisk :) Men ellers er det måske noget vi skal prøve at give en chance mere og undersøge dybere
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Massør til min kæreste - hvor finder man...?

Indlægaf Misantropen » 17. nov 2020, 09:25

EnAppelsin skrev:
Misantropen skrev:En tantra massør kunne måske være noget for jer


Tak for tippet - vi har faktisk også kigget efter en tantra massør, men de er ofte meget "spirituelle" og vil mere end bare massere - bl.a. en lang indledende samtale om ønsker og tanker, og deres tilgang til massagen er som regel terapeutisk :) Men ellers er det måske noget vi skal prøve at give en chance mere og undersøge dybere

Jeg vil sige at uanset hvem I vælger er I nødt til at aftale med massøren hvad der skal foregå. Ellers kan det nemt blive en usexet oplevelse for ham og for din kæreste.

Derudover er det også vigtigt at I vælger en der har forstand på intimmassage så vedkommende kan læse din kæreste og ved hvornår noget fx er ubehageligt for hende. Den her slags er desværre ofte en del mere sexet og ukomplicerede i fantasien end i virkeligheden :lol:

Men er det meningen at det skal bruges som opvarmning/forspil eller at oplvelsen skal stå alene. Hvis du forstår hvad jeg mener.
8
EnAppelsin
Indlæg: 13
Tilmeldt: 17. nov 2020, 08:25
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Re: Massør til min kæreste - hvor finder man...?

Indlægaf EnAppelsin » 17. nov 2020, 09:37

Misantropen skrev:Jeg vil sige at uanset hvem I vælger er I nødt til at aftale med massøren hvad der skal foregå. Ellers kan det nemt blive en usexet oplevelse for ham og for din kæreste.

Derudover er det også vigtigt at I vælger en der har forstand på intimmassage så vedkommende kan læse din kæreste og ved hvornår noget fx er ubehageligt for hende. Den her slags er desværre ofte en del mere sexet og ukomplicerede i fantasien end i virkeligheden :lol:

Men er det meningen at det skal bruges som opvarmning/forspil eller at oplvelsen skal stå alene. Hvis du forstår hvad jeg mener.


Gode pointer :) Det er også vores sværeste dilemma. Vi kan ikke helt finde ud af/gennemskue hvordan vi formulerer grænserne og sikrer at de ikke overskrides - for det ville være helt vildt usexet og kæmpe antiklimaks hvis massøren pludselig går for langt.

Idéen er at det skal bruges som opvarmning/forspil på den måde, at vi snakker om massagen når vi efterfølgende er hjemme og ligger i sengen sammen, ja :)
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Massør til min kæreste - hvor finder man...?

Indlægaf Misantropen » 17. nov 2020, 09:55

EnAppelsin skrev:
Misantropen skrev:Jeg vil sige at uanset hvem I vælger er I nødt til at aftale med massøren hvad der skal foregå. Ellers kan det nemt blive en usexet oplevelse for ham og for din kæreste.

Derudover er det også vigtigt at I vælger en der har forstand på intimmassage så vedkommende kan læse din kæreste og ved hvornår noget fx er ubehageligt for hende. Den her slags er desværre ofte en del mere sexet og ukomplicerede i fantasien end i virkeligheden :lol:

Men er det meningen at det skal bruges som opvarmning/forspil eller at oplvelsen skal stå alene. Hvis du forstår hvad jeg mener.


Gode pointer :) Det er også vores sværeste dilemma. Vi kan ikke helt finde ud af/gennemskue hvordan vi formulerer grænserne og sikrer at de ikke overskrides - for det ville være helt vildt usexet og kæmpe antiklimaks hvis massøren pludselig går for langt.

Idéen er at det skal bruges som opvarmning/forspil på den måde, at vi snakker om massagen når vi efterfølgende er hjemme og ligger i sengen sammen, ja :)

Ja, det vil ikke være så godt, men også for massørens skyld. Det vil være træls hvis I har en forventning om at han gør mere end han er klar over eller har lyst til.

Det er også en af grundene til at jeg vil anbefale jer en tantra massør fremfor en alm. massør eller tilfældig fyr på nettet. Derudover kan det også have den konsekvens at han får vækket nogle andre ting i din kæreste I ikke forestiller jer.. :fløjt:

Og I kan eksperimentere videre selv derhjemme, hvis I skulle få lyst.
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Massør til min kæreste - hvor finder man...?

Indlægaf LaScrooge » 17. nov 2020, 09:59

I kan eventuelt søge efter sensuelle massører på datingsider og kink-sider. Hvis I betaler for massagen, skal du bare sørge for at have en grundig screening af dem, som melder sig, ifht hvad de kan, hvor længe de har praktiseret, hvad deres uddannelsesmæssige baggrund er etc. Derefter aftaler I præcist hvad der er go og no-go, samt hvilke gensidige forventninger der er. Massøren har også grænser, som skal defineres og respekteres.

En mulighed, som kan bidrage til spændingen, er at du laver alt forarbejdet og din kæreste bare modtager. Hun kan eventuelt have bind for øjnene også. Med forarbejde mener jeg, at du og hende taler grundigt om hvad hun ønsker og hvor hendes grænser er, og at du derefter fremsøger massører og aftaler alt, med udgangspunkt i det I to har snakket om.

Mulige sider er fx dating.dk.
2
And we both know: I will be delicious

Tilbage til "Forhold og sex"