Kontrakt lov vedtages i dag

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rullegardinia
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 4. nov 2016, 20:06
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3317

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Rullegardinia » 17. dec 2020, 18:47

B&O skrev:
JoyNips skrev:
B&O skrev:Som ung tosse lærte jeg af mine forældre at man ikke hopper i kanen med en kvinde hvis hun ikke vil i kanen med en tosse som mig i mellem tiden er jeg blevet en gammel tosse og efter at samtykke loven sikkert er blevet vedtaget i dag så er der kommet andre boller på suppen hvis jeg i fremtiden får muligheden for at komme i kanen med en dame vil jeg have en kontrakt med dato og klokkeslæt og en udførlig beskrivelse af hvad vi skal lave i kanen så kan hun bagefter komme og råbe me too voldtægt til hun visner sådan er det at være mand efter i dag


Plejer kvinder da at beskylde dig for voldtægt?

Nej det er aldrig sket for mig men efter den nye lov skal en gang jo være den første


Ikke, hvis du bruger en lolitadukke. Og med den tilgang, du har til kvinder, så vil det måske være bedst for alle parter?
Senest rettet af Rullegardinia 25. jun 2022, 17:06, rettet i alt 1 gang.
0
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf JoyNips » 17. dec 2020, 18:53

B&O skrev:
JoyNips skrev:
B&O skrev:Som ung tosse lærte jeg af mine forældre at man ikke hopper i kanen med en kvinde hvis hun ikke vil i kanen med en tosse som mig i mellem tiden er jeg blevet en gammel tosse og efter at samtykke loven sikkert er blevet vedtaget i dag så er der kommet andre boller på suppen hvis jeg i fremtiden får muligheden for at komme i kanen med en dame vil jeg have en kontrakt med dato og klokkeslæt og en udførlig beskrivelse af hvad vi skal lave i kanen så kan hun bagefter komme og råbe me too voldtægt til hun visner sådan er det at være mand efter i dag


Plejer kvinder da at beskylde dig for voldtægt?

Nej det er aldrig sket for mig men efter den nye lov skal en gang jo være den første


Hvis du bare holder fast i kun at hoppe i kanen med folk, som gerne vil være i kanen med dig er der jo ingen fare :)
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19606

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Animi » 17. dec 2020, 19:27

Nesnay skrev:
bluetof1 skrev:
Nesnay skrev:Ja, nogle af os synes slet ikke, chips hører til på julebordet. Jeg har ladet mig fortælle, at det er en meget kontroversiel holdning :D

Men altså, for mig er det en virkelig mærkelig, næsten eksotisk ting. Det er først gået op for mig som voksen, at folk spiste chips til julemiddagen.


Det er sgu da også noget mærkeligt noget.
Men det smager virkelig godt :-D
Det siger I jo godt nok - jeg synes, der er rigeligt kartofler på bordet i forvejen, jeg vil hellere have mere and :D


Det er også først noget, vi begyndte på for nogle år siden. Men shit, det er altså lækkert! Heldigvis gør vi svigerfamilie det også, så jeg går ikke glip af det i år :-D
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Modesty Blame » 17. dec 2020, 19:32

B&O skrev:Fra i dag skal man have en kontrakt hvis man bare vil glo på et kvindemenneske eller hvis et kvindemenneske vil glo på en mand i dag vedtages samtykke loven som er rent til grin både for kvinder og mænd det bliver påstand mod påstand i retten

Nok ikke alle mænd. Men du skal nok finde standardkontrakterne frem, hvis du skal i clinch med en kvinde.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Misantropen » 17. dec 2020, 19:43

Purple Haze skrev:
NoLady skrev:
B&O skrev:
JoyNips skrev:
B&O skrev:Som ung tosse lærte jeg af mine forældre at man ikke hopper i kanen med en kvinde hvis hun ikke vil i kanen med en tosse som mig i mellem tiden er jeg blevet en gammel tosse og efter at samtykke loven sikkert er blevet vedtaget i dag så er der kommet andre boller på suppen hvis jeg i fremtiden får muligheden for at komme i kanen med en dame vil jeg have en kontrakt med dato og klokkeslæt og en udførlig beskrivelse af hvad vi skal lave i kanen så kan hun bagefter komme og råbe me too voldtægt til hun visner sådan er det at være mand efter i dag


Plejer kvinder da at beskylde dig for voldtægt?

Nej det er aldrig sket for mig men efter den nye lov skal en gang jo være den første
Bare rolig, jeg tror aldrig det kommer til at ske for dig.


Jo for nu bliver han jo nød til at vække damerne og spørge om de vil sexe, inden han stikker den ind. Og så kan de jo være de begynder på det.

Well that escalated quickly.. :gruble: :lol:
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Purple Haze » 17. dec 2020, 20:02

kidkomb skrev:What?? Nej, det skal da være Menu chips!


Nå ja, det kan man også.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Purple Haze » 17. dec 2020, 20:04

Nesnay skrev:
Purple Haze skrev:
Animi skrev:Jamen så vil jeg da gerne diskutere dette dilemma i stedet: Hvilke slags chip er det eneste rigtige til julemaden?

Franske kartofler selvfølgelig :-D


Er der overhoved noget at diskutere?
Ja, nogle af os synes slet ikke, chips hører til på julebordet. Jeg har ladet mig fortælle, at det er en meget kontroversiel holdning :D

Men altså, for mig er det en virkelig mærkelig, næsten eksotisk ting. Det er først gået op for mig som voksen, at folk spiste chips til julemiddagen.


Vi har aldrig gjort det i min familie, men i år skal jeg holde jul, og så skal det prøves.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf B&O » 17. dec 2020, 21:43

Yes det er en rable tråd
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Brugeravatar
Pilgrim
Indlæg: 129
Tilmeldt: 18. dec 2020, 11:26
Kort karma: 13
Likede indlæg: 279

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Pilgrim » 18. dec 2020, 13:21

For mig er det helt naturligt at sex skal vaere frivillig fra begge personer. Jeg blev lidt forbavset over Danmark ikke havde en saadan lov. I Storbritannien har vi haft det, som jeg husker det i over 60 aar.
2
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6140

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Contrast » 18. dec 2020, 14:09

bluetof1 skrev:
Nesnay skrev:
Purple Haze skrev:
Animi skrev:Jamen så vil jeg da gerne diskutere dette dilemma i stedet: Hvilke slags chip er det eneste rigtige til julemaden?

Franske kartofler selvfølgelig :-D


Er der overhoved noget at diskutere?
Ja, nogle af os synes slet ikke, chips hører til på julebordet. Jeg har ladet mig fortælle, at det er en meget kontroversiel holdning :D

Men altså, for mig er det en virkelig mærkelig, næsten eksotisk ting. Det er først gået op for mig som voksen, at folk spiste chips til julemiddagen.


Det er sgu da også noget mærkeligt noget.
Men det smager virkelig godt :-D


Jeg opdagede det først for et par år siden, og vi har fået det lige siden. Det salte og sprøde kombineret med det fede... Damn det er godt :D
1
Inge Færch Schott
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf B&O » 19. dec 2020, 05:06

paint skrev:Der er åbenbart allerede en, der har taget forskud på glæderne og sendt Nikita Klæstrup denne diskrete forespørgsel. Manden er en kendt motocross-kører (vist nok). Hun gav ikke samtykke.

"”Hva' så mand skal du kneppes eller hva?”

Ifølge BT det vi taler om. Lage hun det op på et socialt medie hvor manden gav hende en fuck finger så gik hun til hans manager som kaldte hende en so så gik hun til me too og me too sagde at man ikke må misbruge me too ha ha det er en hyle morsomt
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Purple Haze » 19. dec 2020, 08:51

Hun gik til me too?

Hvordan gør man det?
8
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
yugen
Indlæg: 348
Tilmeldt: 25. okt 2016, 20:17
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1640

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf yugen » 19. dec 2020, 15:06

Purple Haze skrev:Hun gik til me too?

Hvordan gør man det?

Der er vist mange uafklarede spørgsmål i denne tråd, som det ikke rigtigt kan betale sig at stille.
4
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Grissebassen » 22. dec 2020, 09:57

B&O skrev:
paint skrev:Der er åbenbart allerede en, der har taget forskud på glæderne og sendt Nikita Klæstrup denne diskrete forespørgsel. Manden er en kendt motocross-kører (vist nok). Hun gav ikke samtykke.

"”Hva' så mand skal du kneppes eller hva?”

Ifølge BT det vi taler om. Lage hun det op på et socialt medie hvor manden gav hende en fuck finger så gik hun til hans manager som kaldte hende en so så gik hun til me too og me too sagde at man ikke må misbruge me too ha ha det er en hyle morsomt

Har du tilfældigvis kontaktoplysningerne på me too?
Da jeg var i Rema og handle i går kiggede den mandlige kasseassistent på mig, da han spurgte om jeg ville have kvitteringen med. Nu vil jeg gerne gå til me too og melde ham, men jeg kan umiddelbart ikke finde me too's kontaktoplysninger, hverken mail eller telefonnummer.
8
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf B&O » 22. dec 2020, 13:37

Grissebassen skrev:
B&O skrev:
paint skrev:Der er åbenbart allerede en, der har taget forskud på glæderne og sendt Nikita Klæstrup denne diskrete forespørgsel. Manden er en kendt motocross-kører (vist nok). Hun gav ikke samtykke.

"”Hva' så mand skal du kneppes eller hva?”

Ifølge BT det vi taler om. Lage hun det op på et socialt medie hvor manden gav hende en fuck finger så gik hun til hans manager som kaldte hende en so så gik hun til me too og me too sagde at man ikke må misbruge me too ha ha det er en hyle morsomt

Har du tilfældigvis kontaktoplysningerne på me too?
Da jeg var i Rema og handle i går kiggede den mandlige kasseassistent på mig, da han spurgte om jeg ville have kvitteringen med. Nu vil jeg gerne gå til me too og melde ham, men jeg kan umiddelbart ikke finde me too's kontaktoplysninger, hverken mail eller telefonnummer.

Nej det må du spørge nogle feminister om det kan de hjælpe dig med , der er også en kvinde der fik økonomisk hjælp af me too fordi hun anklagede en mand for voldtægt han blev frikendt i by og landsretten og så gik hun til højeste ret men de ville ikke gå videre med sagen det blev vist på tv 2 hvor tv 2 bragte dem sammen for få sagen fra begge sider
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også

Tilbage til "Forhold og sex"