Hævn for dick pics

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Hævn for dick pics

Indlægaf Purple Haze » 31. jan 2016, 21:41

Synes sådan set det er fint nok.

Kan godt se at det er lidt synd for moderen/kæresten/ hvem det nu er der får mandens billeder tilsendt. Men der synes jeg egentlig ansvaret ligger på manden.
Især hvis det bliver en mere udbredt forsvars metode. Og det derfor ikke kan komme bag på manden.

Du blotter dig uopfordret for fremmede damer = du risikere at fremmede damer "sladre" til dem du kender. Dine handlinger har konsekvenser!
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hævn for dick pics

Indlægaf LadyFox » 1. feb 2016, 07:16

Purple Haze skrev:Synes sådan set det er fint nok.

Kan godt se at det er lidt synd for moderen/kæresten/ hvem det nu er der får mandens billeder tilsendt. Men der synes jeg egentlig ansvaret ligger på manden.
Især hvis det bliver en mere udbredt forsvars metode. Og det derfor ikke kan komme bag på manden.

Du blotter dig uopfordret for fremmede damer = du risikere at fremmede damer "sladre" til dem du kender. Dine handlinger har konsekvenser!

Gælder det kun dick pics eller kan man også overføre det til andre forbrydelser? F.eks. vold?
0
...
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25612

Re: Hævn for dick pics

Indlægaf Madam Pomfrey » 1. feb 2016, 08:56

Lurende Peber skrev:
DD_81 skrev:Meget apropos, fandt dette link på Facebook og var nødt til at kigge.
Tænker mændenes reaktion på pussy-pics måske forklarer noget af årsagen til at de sender dick-pics
Jeps. Man skal ikke underkende, at der (formentlig) er en vis procentdel, som føler at de gavmildt deler deres pragt ud. Og fordi de selv vil tænde på et close up af kvindens kønsorgan, vil kvinderne naturligvis straks blive glade og lystne af at se deres begejstring :gruble:
Muuuligvis ikke de mest erfarne forførere :fløjt:



Uden at ville fornærme nogle, så er det sgu lidt netandterhaler-agtigt, virkelig primitivt.

Selv i dyreriget er man jo klogere, hannerne forfører hunnerne med smukke overdådige fjerpragter, voldomme brøl, smukke sange, ved at vise at man kan passe på og forsvare. Men der er ingen der render og svinger dillerværket rundt i hovederne på hunnerne... Omend de endda er noget lettere tilgængelige.

Og så er det da lidt tankevækkende at det er opstået med internettets indtog, og er blevet mere og mere udbredt efterhånden som det er blevet nemmere (og kræver mindre omtanke) at tage og formidle et digitalt foto. Der er vel tydeligvis nogle, både mænd og kvinder, der mangler en praktisk stopklods, så de kan nå at overveje handling, modtagers interesse, og evt. konsekvens.
Har endnu tilgode at høre om kvinder der i sin tid har modtaget billeder af mænds udstyr, taget med film kamera og sendt med kuvert og frimærke ;)
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Hævn for dick pics

Indlægaf Purple Haze » 1. feb 2016, 15:43

LadyFox skrev:
Purple Haze skrev:Synes sådan set det er fint nok.

Kan godt se at det er lidt synd for moderen/kæresten/ hvem det nu er der får mandens billeder tilsendt. Men der synes jeg egentlig ansvaret ligger på manden.
Især hvis det bliver en mere udbredt forsvars metode. Og det derfor ikke kan komme bag på manden.

Du blotter dig uopfordret for fremmede damer = du risikere at fremmede damer "sladre" til dem du kender. Dine handlinger har konsekvenser!

Gælder det kun dick pics eller kan man også overføre det til andre forbrydelser? F.eks. vold?


Håber da på at langt de fleste forbrydelser kan meldes til politiet.
Tvivler bare på at politiet vil tage det særlig seriøst hvis man anmelder manden for blufærdihedskrænkelse.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hævn for dick pics

Indlægaf LadyFox » 1. feb 2016, 16:00

Purple Haze skrev:
LadyFox skrev:
Purple Haze skrev:Synes sådan set det er fint nok.

Kan godt se at det er lidt synd for moderen/kæresten/ hvem det nu er der får mandens billeder tilsendt. Men der synes jeg egentlig ansvaret ligger på manden.
Især hvis det bliver en mere udbredt forsvars metode. Og det derfor ikke kan komme bag på manden.

Du blotter dig uopfordret for fremmede damer = du risikere at fremmede damer "sladre" til dem du kender. Dine handlinger har konsekvenser!

Gælder det kun dick pics eller kan man også overføre det til andre forbrydelser? F.eks. vold?


Håber da på at langt de fleste forbrydelser kan meldes til politiet.
Tvivler bare på at politiet vil tage det særlig seriøst hvis man anmelder manden for blufærdihedskrænkelse.

Jeg ved ikke hvor seriøst politiet tager blufærdighedskrænkelse - jeg ved dog der findes mennesker der synes det er mere tilfredsstillende selv at tage hævn, fremfor at kontakte politiet.

Jeg kan bare ikke se hvorfor det er retfærdigt at jeg skal modtage dickpics fordi jeg har et familiemedlem der sender den slags, detkan da godt være at det er en konsekvens for ham, men det er det jo også for mig der altså ikke har noget med det at gøre.
1
...
Brugeravatar
Spasserinde
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. jan 2016, 10:01
Kort karma: 67
Likede indlæg: 830

Re: Hævn for dick pics

Indlægaf Spasserinde » 1. feb 2016, 23:48

DD_81 skrev:Meget apropos, fandt dette link på Facebook og var nødt til at kigge.
Tænker mændenes reaktion på pussy-pics måske forklarer noget af årsagen til at de sender dick-pics

http://www.unilad.co.uk/funny/single-wo ... er-vagina/

Haha, hilarious :D

Jeg tror helt sikkert at mange mænd tror (i hvert fald de første par gange?), at damerne gerne vil se det på samme måde som de selv ville. Og så er der vel også en god del der gør det, fordi de tænder på selve det at sende billedet og vide at det bliver set - hvis de ikke kan få en dialog, er en monolog måske bedre end ingenting? Og så er der den tredje gruppe, som bare gerne vil chokere og tænder på dét.

På den anden side kan det jo undre at man kan gå igennem livet som mand uden at fatte, at majoriteten af kvinder ikke gider uopfordret visuel eller fysisk dillerkontakt. Stop nu det surprise-dilleri. Hav lidt manerer.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hævn for dick pics

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. feb 2016, 00:06

Da det stadig ikke er blevet lovpligtigt at mænd skal gå med stødhalsbånd så man kan zappe dem når de begår en af deres mange mange dumheder, må man jo bruge andre metoder.
Jeg foretrækker nu at holde det mellem ham og jeg, så det med at ydmyge ham med at sende et foto tilbage af en RIGTIG pik, lyder som noget jeg vil bruge.
At sende sorteper-dillertjavsen videre til andre som har mindst lige så lidt lyst til at se den, nej det synes jeg er forkert.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Spasserinde
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. jan 2016, 10:01
Kort karma: 67
Likede indlæg: 830

Re: Hævn for dick pics

Indlægaf Spasserinde » 2. feb 2016, 00:19

Til emnet:

Jeg er splittet. På den ene side synes jeg, at det er noget nær den perfekte reaktion. Altså, kan man virkelig sende et uopfordret sexbillede til en man aldrig har talt med og så regne med, at modtageren er med på, at vi "bare holder det imellem dig og mig"? Modtageren opfatter det jo tydeligvis som en krænkelse. Normalt ville jeg mene, at personlig info og billeder modtaget i privat regi - sms'er, mails etc. - bør behandles med diskretion og respekt. Men et forum der anvendes til personlige formål kan også anvendes til chikane - og så bortfalder retten til diskretion vel ligesom.

Men tråden har fået mig til at tænke. Jeg synes nok man bør holde det til de mænd, som også opfører sig truende eller krænkende. Jeg synes det er en alvorlig ting at videresende private billeder videre til familie og venner eller at offentliggøre dem (også anonymiseret). Dog har jeg intet problem med at man sender dem til kæresten. Altså, for fanden, man kan sgu da ikke sende et uønsket pikbillede til en fremmed og så forvente vedkommendes diskretion? Man kan sgu da ikke forvente at de sidder pænt og passivt tager del i ens "utroskab"? Og i modsætning til moar har kæresten jo set dilleren før, så er man ude over dét. Mor kan måske få en sløret version.

På den anden side: Det virker måske så med de mænd, der tydeligvis er ubehagelige. Men hvad gør man så med alle de "normale" uønskede billeder?
2
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hævn for dick pics

Indlægaf Hunkat » 2. feb 2016, 05:50

Ellers skulle denne også være ganske effektiv til at få lukket samtalen

https://www.facebook.com/linkuptv/videos/1058809687494448/?fref=nf
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hævn for dick pics

Indlægaf LadyFox » 2. feb 2016, 08:38

Smiling_Goat skrev:Jeg forstår ikke helt argumentet med at dillerens nærmeste familie (mandens kæreste og forældre) ikke skal modtage billedet, fordi de heller ikke har lyst til at se den. Men de har jo set den.. Kæresten ser den forhåbentligt jævnligt, og den er vel heller ikke helt fremmed for forældrene?

Jeg ser et dick-pick som en slags magtdemonstration. Jeg nægter at tro at mænd tror, de kan score en så omsværmet kvinde, som en berømt model er, og som de aldrig har mødt, ved at sende et billede af deres penis. Så åndssvag er der simpelthen ikke nogen, der er. Jeg tror nærmere, det er noget med, at hun stak snuden frem, og fordi manden absolut ingen respekt har for kvinder, sender han billedet, fordi han kan. Fordi hun ikke er bedre værd.
Hvis man sammenligner med dyreverden, er det også et tegn på dominans, når aber præsenterer deres lem. Jeg ved godt, det lyder som langt ude, feministisk bavl, men jeg mener det altså. For mig har den adfærd intet med sex at gøre, og derfor har jeg virkelig ikke ondt af ham, hvis det får konsekvenser for ham.

Skulle min kæreste finde på den slags respektløs, kvindefornedrende adfærd, ville jeg egentligt også godt vide det, for så kunne jeg stoppe med at spilde tiden på et fjols, der synes, kvinder fortjener den slags behandling.

Altså, jeg er af den type der helt vil hører hvad man kæreste laver af hestens egen mund, alternativt fra nogen der står mig nært for jeg vOlle faktisk blive ked af den slags- hvis en fremmed fortæller mig om dem slags vil jeg ikke blive sur, men jeg ville stadig hellere hører om det, fremfor at se det. Jeg kan ikke hvordan det er MIT behov at modtage de billeder, og det er ville være over min grænse i en situation hvor jeg vel OGSÅ er offer.
Hvis en del af hensynet også er for kærestens skyld så hvorfor ikke bare skrive at det er sket og så være lade det være op til kæresten selv hvad hun vil tro, om hun har behov for beviser - osv?
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hævn for dick pics

Indlægaf LadyFox » 2. feb 2016, 09:03

Smiling_Goat skrev:
LadyFox skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg forstår ikke helt argumentet med at dillerens nærmeste familie (mandens kæreste og forældre) ikke skal modtage billedet, fordi de heller ikke har lyst til at se den. Men de har jo set den.. Kæresten ser den forhåbentligt jævnligt, og den er vel heller ikke helt fremmed for forældrene?

Jeg ser et dick-pick som en slags magtdemonstration. Jeg nægter at tro at mænd tror, de kan score en så omsværmet kvinde, som en berømt model er, og som de aldrig har mødt, ved at sende et billede af deres penis. Så åndssvag er der simpelthen ikke nogen, der er. Jeg tror nærmere, det er noget med, at hun stak snuden frem, og fordi manden absolut ingen respekt har for kvinder, sender han billedet, fordi han kan. Fordi hun ikke er bedre værd.
Hvis man sammenligner med dyreverden, er det også et tegn på dominans, når aber præsenterer deres lem. Jeg ved godt, det lyder som langt ude, feministisk bavl, men jeg mener det altså. For mig har den adfærd intet med sex at gøre, og derfor har jeg virkelig ikke ondt af ham, hvis det får konsekvenser for ham.

Skulle min kæreste finde på den slags respektløs, kvindefornedrende adfærd, ville jeg egentligt også godt vide det, for så kunne jeg stoppe med at spilde tiden på et fjols, der synes, kvinder fortjener den slags behandling.

Altså, jeg er af den type der helt vil hører hvad man kæreste laver af hestens egen mund, alternativt fra nogen der står mig nært for jeg vOlle faktisk blive ked af den slags- hvis en fremmed fortæller mig om dem slags vil jeg ikke blive sur, men jeg ville stadig hellere hører om det, fremfor at se det. Jeg kan ikke hvordan det er MIT behov at modtage de billeder, og det er ville være over min grænse i en situation hvor jeg vel OGSÅ er offer.
Hvis en del af hensynet også er for kærestens skyld så hvorfor ikke bare skrive at det er sket og så være lade det være op til kæresten selv hvad hun vil tro, om hun har behov for beviser - osv?


Måske fordi hun modtager så mange dick-picks, at hvis hun først skulle sende billeder ved anmodning, kun hun ikke bestille andet? Jeg kan godt forestille mig, at hun drukner i den slags. Man skal jo bare være normal kvinde og færdes på nettet for at modtage en del. Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det må være, hvis man er en smuk model, der færdes på nettet.

Men hvis hun får så mange dickpics bestiller hun vel i forvejen ikke ret meget andet. Det tager vel også tid at opsnuse de her kærester og familie medlemer og sikre sig de rent faktisk ER kærester og familie medlemmer - det tager vel ikke meget længere tid at sende en besked og muligvis et billede i en anden besked, fremfor at sende en besked og et billede til folk. Jeg tænker at hvis hun alligevel sender billeder rundt til de her kærester så forpligter hun sig vel alligevel et eller andet sted til at have en form for kommunikation når kæresterne reagere på de billeder hun sende? At sende sådan et billede til en kæreste og bagefter bare ignorere den respons der kommer tilbage virker på mig usympatisk.
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hævn for dick pics

Indlægaf LadyFox » 2. feb 2016, 10:55

Smiling_Goat skrev:
LadyFox skrev:
Smiling_Goat skrev:
LadyFox skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg forstår ikke helt argumentet med at dillerens nærmeste familie (mandens kæreste og forældre) ikke skal modtage billedet, fordi de heller ikke har lyst til at se den. Men de har jo set den.. Kæresten ser den forhåbentligt jævnligt, og den er vel heller ikke helt fremmed for forældrene?

Jeg ser et dick-pick som en slags magtdemonstration. Jeg nægter at tro at mænd tror, de kan score en så omsværmet kvinde, som en berømt model er, og som de aldrig har mødt, ved at sende et billede af deres penis. Så åndssvag er der simpelthen ikke nogen, der er. Jeg tror nærmere, det er noget med, at hun stak snuden frem, og fordi manden absolut ingen respekt har for kvinder, sender han billedet, fordi han kan. Fordi hun ikke er bedre værd.
Hvis man sammenligner med dyreverden, er det også et tegn på dominans, når aber præsenterer deres lem. Jeg ved godt, det lyder som langt ude, feministisk bavl, men jeg mener det altså. For mig har den adfærd intet med sex at gøre, og derfor har jeg virkelig ikke ondt af ham, hvis det får konsekvenser for ham.

Skulle min kæreste finde på den slags respektløs, kvindefornedrende adfærd, ville jeg egentligt også godt vide det, for så kunne jeg stoppe med at spilde tiden på et fjols, der synes, kvinder fortjener den slags behandling.

Altså, jeg er af den type der helt vil hører hvad man kæreste laver af hestens egen mund, alternativt fra nogen der står mig nært for jeg vOlle faktisk blive ked af den slags- hvis en fremmed fortæller mig om dem slags vil jeg ikke blive sur, men jeg ville stadig hellere hører om det, fremfor at se det. Jeg kan ikke hvordan det er MIT behov at modtage de billeder, og det er ville være over min grænse i en situation hvor jeg vel OGSÅ er offer.
Hvis en del af hensynet også er for kærestens skyld så hvorfor ikke bare skrive at det er sket og så være lade det være op til kæresten selv hvad hun vil tro, om hun har behov for beviser - osv?


Måske fordi hun modtager så mange dick-picks, at hvis hun først skulle sende billeder ved anmodning, kun hun ikke bestille andet? Jeg kan godt forestille mig, at hun drukner i den slags. Man skal jo bare være normal kvinde og færdes på nettet for at modtage en del. Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det må være, hvis man er en smuk model, der færdes på nettet.

Men hvis hun får så mange dickpics bestiller hun vel i forvejen ikke ret meget andet. Det tager vel også tid at opsnuse de her kærester og familie medlemer og sikre sig de rent faktisk ER kærester og familie medlemmer - det tager vel ikke meget længere tid at sende en besked og muligvis et billede i en anden besked, fremfor at sende en besked og et billede til folk. Jeg tænker at hvis hun alligevel sender billeder rundt til de her kærester så forpligter hun sig vel alligevel et eller andet sted til at have en form for kommunikation når kæresterne reagere på de billeder hun sende? At sende sådan et billede til en kæreste og bagefter bare ignorere den respons der kommer tilbage virker på mig usympatisk.


Det kommer vel an på, hvor fyldestgørende hendes første besked er? Hvis jeg fik en besked fra en fremmed kvinde om, at min kæreste (som hun i øvrigt aldrig havde talt med) havde sendt hende et billede af sit lem, ville jeg ikke have så mange spørgsmål. Jeg ved jo, hvordan det fungerer. Vi har vel alle modtaget uopfordrede dick-picks?


Jeg ved ikke. Jeg kender ikke til alle min kæreste har kontakt med - og jeg kender til folk der modtager opfordrede dickpics fra folk - hvis min kæreste alligevel er en lort kunne jeg godt forstille mig at han ville kunne finde på at bilde mig ind at hende den anden var med på legen - hvis ikke afsender vil have yderligere kontakt så kommer man jo ikke videre i den sag. Ligesom det findes dumme mænd der sender dickpics til fremmede, findes der er også dumme kvinder der går de mærkeligste veje for at smadre andres forhold.
1
...
Brugeravatar
Spasserinde
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. jan 2016, 10:01
Kort karma: 67
Likede indlæg: 830

Re: Hævn for dick pics

Indlægaf Spasserinde » 2. feb 2016, 11:29

Hvis min kæreste sender dic-pics til jer, så har I min fulde støtte til at sende det videre til mig! Så behøver I ikke tænke mere over dét dilemma. :)
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hævn for dick pics

Indlægaf LadyFox » 2. feb 2016, 12:47

Smiling_Goat skrev:
LadyFox skrev:
Smiling_Goat skrev:
LadyFox skrev:
Smiling_Goat skrev:
LadyFox skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg forstår ikke helt argumentet med at dillerens nærmeste familie (mandens kæreste og forældre) ikke skal modtage billedet, fordi de heller ikke har lyst til at se den. Men de har jo set den.. Kæresten ser den forhåbentligt jævnligt, og den er vel heller ikke helt fremmed for forældrene?

Jeg ser et dick-pick som en slags magtdemonstration. Jeg nægter at tro at mænd tror, de kan score en så omsværmet kvinde, som en berømt model er, og som de aldrig har mødt, ved at sende et billede af deres penis. Så åndssvag er der simpelthen ikke nogen, der er. Jeg tror nærmere, det er noget med, at hun stak snuden frem, og fordi manden absolut ingen respekt har for kvinder, sender han billedet, fordi han kan. Fordi hun ikke er bedre værd.
Hvis man sammenligner med dyreverden, er det også et tegn på dominans, når aber præsenterer deres lem. Jeg ved godt, det lyder som langt ude, feministisk bavl, men jeg mener det altså. For mig har den adfærd intet med sex at gøre, og derfor har jeg virkelig ikke ondt af ham, hvis det får konsekvenser for ham.

Skulle min kæreste finde på den slags respektløs, kvindefornedrende adfærd, ville jeg egentligt også godt vide det, for så kunne jeg stoppe med at spilde tiden på et fjols, der synes, kvinder fortjener den slags behandling.

Altså, jeg er af den type der helt vil hører hvad man kæreste laver af hestens egen mund, alternativt fra nogen der står mig nært for jeg vOlle faktisk blive ked af den slags- hvis en fremmed fortæller mig om dem slags vil jeg ikke blive sur, men jeg ville stadig hellere hører om det, fremfor at se det. Jeg kan ikke hvordan det er MIT behov at modtage de billeder, og det er ville være over min grænse i en situation hvor jeg vel OGSÅ er offer.
Hvis en del af hensynet også er for kærestens skyld så hvorfor ikke bare skrive at det er sket og så være lade det være op til kæresten selv hvad hun vil tro, om hun har behov for beviser - osv?


Måske fordi hun modtager så mange dick-picks, at hvis hun først skulle sende billeder ved anmodning, kun hun ikke bestille andet? Jeg kan godt forestille mig, at hun drukner i den slags. Man skal jo bare være normal kvinde og færdes på nettet for at modtage en del. Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det må være, hvis man er en smuk model, der færdes på nettet.

Men hvis hun får så mange dickpics bestiller hun vel i forvejen ikke ret meget andet. Det tager vel også tid at opsnuse de her kærester og familie medlemer og sikre sig de rent faktisk ER kærester og familie medlemmer - det tager vel ikke meget længere tid at sende en besked og muligvis et billede i en anden besked, fremfor at sende en besked og et billede til folk. Jeg tænker at hvis hun alligevel sender billeder rundt til de her kærester så forpligter hun sig vel alligevel et eller andet sted til at have en form for kommunikation når kæresterne reagere på de billeder hun sende? At sende sådan et billede til en kæreste og bagefter bare ignorere den respons der kommer tilbage virker på mig usympatisk.


Det kommer vel an på, hvor fyldestgørende hendes første besked er? Hvis jeg fik en besked fra en fremmed kvinde om, at min kæreste (som hun i øvrigt aldrig havde talt med) havde sendt hende et billede af sit lem, ville jeg ikke have så mange spørgsmål. Jeg ved jo, hvordan det fungerer. Vi har vel alle modtaget uopfordrede dick-picks?


Jeg ved ikke. Jeg kender ikke til alle min kæreste har kontakt med - og jeg kender til folk der modtager opfordrede dickpics fra folk - hvis min kæreste alligevel er en lort kunne jeg godt forstille mig at han ville kunne finde på at bilde mig ind at hende den anden var med på legen - hvis ikke afsender vil have yderligere kontakt så kommer man jo ikke videre i den sag. Ligesom det findes dumme mænd der sender dickpics til fremmede, findes der er også dumme kvinder der går de mærkeligste veje for at smadre andres forhold.


Jeg forstår ikke helt dit argument. Er der et scenarie, hvor du ikke ville stille spørgsmålstegn ved din kæreste og jeres forhold, hvis en fremmed kvinde sendte dig et billede af hans penis?

At kæresterne bliver informeret handler jo dybest set om, at de har ret til at vide, at deres kæreste er en lort, der sender billeder af deres lem til andre kvinder. Om de gør det opfordret eller uopfordret er vel egentligt i virkeligheden sagen lidt uvedkommende.


Jo selvfølgelig ville jeg det. Det ville jeg også hvis en fremmed blot fortalte mig det. Men det er ikke ensbetydende med at jeg nødvendigvis ville pakke mit lort og skride. Der skulle flere informationer til før jeg ville kunne tage den beslutning - og jo der ville det for mig være relevant for mig at vide om der er en forhistorie eller min kæreste er en klam blotter type.

Jeg kan bare ikke se hvorfor kæresten skal blandes ind i det hvis man alligevel ikke har tiden til at følge det til dørs - eller i det mindste give kæresten muligheden for selv at vælge om beviser er nødvendige.

Jeg kan dog bedre forstå behovet for at henvende sig til kæresten, end til familie - det er at sende dickpics til familiemedlemmer min største anke går på.
1
...

Tilbage til "Forhold og sex"