Indskrumpende pikke & udueligt sæd

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
libertá
Indlæg: 854
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 346

Re: Indskrumpende pikke & udueligt sæd

Indlægaf libertá » 16. okt 2021, 09:16

Nox skrev:
libertá skrev:Det er ikke mit indtryk, at unge mænds penisser er mindre end modne mænds ditto. Så tvivler på at penisser er i gang med at skrumpe.

Når jeg dater fyre, dater jeg mest unge fyre. Typisk fra 20 til 35. Og baseret på personlige erfaringer vil jeg sige, at unge mænds penisser er lige så forskellige i størrelser og facon som modne og ældre mænds. De sidste unge fyre, jeg har mødt, havde følgende størrelser:

Fyr 25 år, pik 10 cm. Ja, lille.
Fyr 22 år, pik 17 cm. Faktisk rimeligt stor.
Fyr 28 år, pik 20 cm. Stor.
Fyr 20 år, pik 17 cm. Rimeligt stor.
Fyr 20 år, pik 15 cm. Helt normal.
Fyr 24 år, pik 11 cm. Ja, relativt lille.
Fyr 22 år, pik 14 cm. Helt normal.

Altså, der var da to små imellem. Men rent fordelingsmæssigt virker størrelserne nu ret normale på mig.

To små, to i den lave ende af gennemsnit, to i den høje ende af gennemsnit og én stor. Gennemsnit ca. 14,5 cm, hvilket er stort set hvad der angives som det normale.

Okay, syv fyre er statistisk insignifikante. Men jeg har heller ikke hørt fra andre, er unge mænds penisser generelt skulle være mindre end deres fædres eller bedstefædres.


Jeg er nysgerrig. Er det på øjemål eller hiver du rent faktisk lige et målebånd frem?


Den eneste, jeg har målt præcist, er ham på 28 med 20 cm. Fordi jeg var alligevel nysgerrig efter at vide, hvor stor han var. Han vidste det heller ikke selv, så han opfordrede også selv mig til at måle den på ham.

De andre er på øjemål, så jeg kan have ramt en cm. forkert. Men når man har set tilstrækkeligt mange pikke, så vil jeg mene, at man har okay flair for at vurdere størrelserne. Det er klart, at hvis jeg skulle lave en videnskabelig undersøgelse, skulle jeg måle præcist.

F.eks. ham på 25 med 10 cm, der var pikken samme længde som min pegefinger (ud til hvor man bøjer fingeren). Og da jeg ved, at den er 10 cm, ja, så er det nemt.

Ham på 24 med 11 cm, der stak den lige præcist ud over min pegefinger. Så lægger jeg én cm til de 10 og får 11.

17 cm. er når den er næsten lige så lang som hele min hånd, som er 19 cm (fra spidsen af min længste finger til der, hvor håndfladen går ud i armen).

14 cm. er når pikken går fra spidsen af pegefingeren til der, hvor tommelfingeren starter.

15 cm. er når pikken går fra spidsen af pegefingeren til ca. midt ud for tommelfingeren.

Jeg har mine metoder til at regne størrelsen ud, som det ses. Men selvfølgelig kan jeg ramme en cm. skævt, når jeg ikke måler direkte. :P

Tykkelsen er sværere at vurdere. Det er mere på øjemål.
0

Tilbage til "Forhold og sex"