Er der nogen emner, I undgår at snakke med jeres partner om?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8963
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18271

Re: Er der nogen emner, I undgår at snakke med jeres partner om?

Indlægaf Mi55y » 22. feb 2016, 07:14

Dytteri i trafikken åbenbart! :lol:

Han mener, at det altid er OK at dytte af nogen, der ikke lige gør, som han nu mener, de skal - f.eks. ikke kører langt nok frem ved venstresving osv. Jeg, som nok er farvet af, at mit kørekort ikke er så gammelt, mener at, man skal følge loven og kun dytte, når der er fare på færde - fordi man risikerer at forvirre folk. Han mener så ikke, at folk bør have kørekort, hvis de bliver forvirret af dytteri, og jeg mener ikke, at det minut man evt. kan spare, er risikoen værd osv. Og sådan kunne vi fortsætte...
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Er der nogen emner, I undgår at snakke med jeres partner om?

Indlægaf Fru Sunshine » 22. feb 2016, 10:16

Det danske feriepengesystem tilsyneladende.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Er der nogen emner, I undgår at snakke med jeres partner om?

Indlægaf Danseprinsesse » 22. feb 2016, 15:20

Savsmuldstapetet i vores lejlighed. Det er et sprængfarligt emne.
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46279

Re: Er der nogen emner, I undgår at snakke med jeres partner om?

Indlægaf LadyFox » 23. feb 2016, 11:24

Ballademager skrev:
Danseprinsesse skrev:Savsmuldstapetet i vores lejlighed. Det er et sprængfarligt emne.


:lol:

Det ER da heller ikke et samtaleemne for almindelige mennesker :D

Er det ikke? :shock: Heller ikke for alle os der er uheldige at bo med sådan rædselsfuldt tapet? :rulle:
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46279

Re: Er der nogen emner, I undgår at snakke med jeres partner om?

Indlægaf LadyFox » 23. feb 2016, 11:50

Ballademager skrev:
LadyFox skrev:
Ballademager skrev:
Danseprinsesse skrev:Savsmuldstapetet i vores lejlighed. Det er et sprængfarligt emne.


:lol:

Det ER da heller ikke et samtaleemne for almindelige mennesker :D

Er det ikke? :shock: Heller ikke for alle os der er uheldige at bo med sådan rædselsfuldt tapet? :rulle:


Jeg bor også selv med det (OG glasfilt!) og vi malede bare over det uden at tale om det :D

Det er selvfølgelig en mulighed, jeg bor så hos min kæreste, en lejelejlighed som jeg HADER, så smide penge efter den, det skal jeg ikke. :P Men så er det jo så også min egen skyld jeg lever med grimme vægge :boo:
0
...
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Er der nogen emner, I undgår at snakke med jeres partner om?

Indlægaf vibbsen » 23. feb 2016, 11:56

Det er bedst at vi ikke taler om flygtninge.....For jeg ender altid med at blive så gal at jeg er lige ved at spytte ham i ansigtet :-D

Ikke fordi han er specielt DF-agtig...Men fordi han -efter min mening - har en virkelig overlegen tilgang til emnet....Sådan lidt "Hvis det var mig, så ville jeg......"

MEN DET ER IKKE DIG DIN SMÆK FORKÆLEDE DANSKER OG NÅR DU SIGER AT "DU VILLE GØRE SÅDAN OG SÅDAN" VISER DET BARE AT DU IKKE HAR FATTET EN SKID !!!!!!!!

Ja, jeg bliver så gal at der går CAPS lock i den....Og det er bare ikke særlig konstruktivt :lol: :lol: :lol:
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Er der nogen emner, I undgår at snakke med jeres partner om?

Indlægaf Danseprinsesse » 24. feb 2016, 21:32

Ballademager skrev:
Danseprinsesse skrev:Savsmuldstapetet i vores lejlighed. Det er et sprængfarligt emne.


:lol:

Det ER da heller ikke et samtaleemne for almindelige mennesker :D


Nej, er du sindssyg. Det har resulteret i tårer herhjemme.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Er der nogen emner, I undgår at snakke med jeres partner om?

Indlægaf Danseprinsesse » 24. feb 2016, 21:39

LadyFox skrev:Det er selvfølgelig en mulighed, jeg bor så hos min kæreste, en lejelejlighed som jeg HADER, så smide penge efter den, det skal jeg ikke. :P Men så er det jo så også min egen skyld jeg lever med grimme vægge :boo:


Vi er i efteråret flyttet ind i den lejlighed, som min kæreste købte for 8 år siden, altså inden vi mødte hinanden. Han købte den som projektlejlighed og har dermed haft indflydelse på alle materialer. Granitbordpladen har jeg lært at leve med (næsten), men jeg kan ikke tilgive ham for savsmuldstapetet. Bizar prioritering.
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Er der nogen emner, I undgår at snakke med jeres partner om?

Indlægaf vibbsen » 25. feb 2016, 12:26

KitKat skrev:Vi diskuterer ikke øst europæere. Som regel deler han nemlig den almindelige holdning herovre, som er at "de allesammen kommer til Danmark i store kassebiler for at stjæle vores havetraktorer!!!!" og jeg reagerer bare ikke skide konstruktivt på det :fløjt:

Han kan fx komme hjem og fortælle, at "der er set nogle mistænkelige, østeuropæisk udseende mænd luske rundt i området og se ind ad folks vinduer, så vi må hellere passe på" og jeg bliver automatisk på tværs og galper op om, at det sgu da er fuldstændig ligegyldigt hvordan de ser ud, så hvad fanden skal man bruge dén del af oplysningen til?
(hvor den rationelle approach nok ville være, at "jamen, så holder vi da lige lidt øje med området, uanset hvordan de ser ud") :genert:


Ahhh...Ja...Østeuropæere...De er lidt et farligt emne her i huset også....Især de store BANDER af østeuropæerer som VÆLTER ind over grænserne og nærmest suger hele byer tørre for alle værdier der ikke er boltet fast. :nerve: :nerve: :nerve: :nerve:

Og så har han også en prik omkring homoseksuelle....Han mener at det er sådan nogen der render rundt og udstiller deres seksualitet alle steder hvor det er muligt......Han reference ramme her er folk fra medierne. "Bare se på Gustav" er et af hans mest yndede argumenter.
Jeg har dels et familiemedlem som er homoseksuel og har flere gode kollegaer og tidligere kollegaer som også er homoseksuelle. Og ingen af dem ønsker at bliver slået i hardcore med Gustav. Hvilket er et af mine mest yndede argumenter. Hvortil han svarer "Men måske lader de bare somom"...Og så kører bussen :-D Sidst sagde jeg til ham at jeg ikke håbede for ham at hans homofobi kom til at smitte af på vores datter. For så ville der falde brænde ned....
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Forhold og sex"