Hvordan fortsætter jeg...........?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvordan fortsætter jeg...........?

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. sep 2021, 08:50

MissNoName skrev:
DetSorteCirkus skrev:Det lyder, som om tiden er inde til, at du giver ham et ultimatum.

Jeg gad i øvrigt vide, om han har samme tilgang til andre facetter af jeres samliv? Altså at han kun behøver gøre ting, som han har lyst til, mens du må indordne dig?
Og nej, jeg mener ikke, at han skal have sex uden at have lyst, men at han godt kunne være villig til at forsøge at gøre noget ved sin manglende lyst.


Jeg er ikke helt klar til ultimatum, men det har bestemt været oppe og vende flere gange, i mit hoved.

Ser man bort fra vores sexliv, så har vi det faktisk godt. Hvis jeg keder mig, kan jeg godt lokke ham med i Ikea eller Bauhaus for ideer til hjemmet.

Nej, selvfølgelig skal han ikke tvinges til sex. Men i min optik tager man et valg og står ved det. Ikke skifter, som han gør. Enten er det et problem og vi skal løse det eller så er det ikke..




Jeg vil gerne lige uddybe, at jeg ikke havde til hensigt at påstå, at du vil tvinge ham til sex :)
Det var bare for at pointere, at min egen formulering om "at indordne sig" heller ikke skulle forstås sådan.
Jeg er helt enig med dig i, at han bør deltage aktivt og fokuseret i løsningen af problemet eller melde klart ud, at det ikke kommer til at ske.
0
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10070
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1211
Likede indlæg: 18114

Re: Hvordan fortsætter jeg...........?

Indlægaf .Magic. » 17. sep 2021, 09:11

MissNoName skrev:
.Magic. skrev:Hvad er hans forslag til at forbedre tingene?


Seriøst - At vi bare skal blive bedre til at have mere sex. Han kommer ikke med noget konkret og jeg ved ikke hvad jeg efterhånden skal gøre.

Så er han en smule tung at danse med. Jeg tror simpelthen han trænger til et vink med en vognstang. Det er jo ikke nok bare at svare at i skal bare til at have mere sex uden at han selv kommer på banen med forslag.
Virker vognstangen ikke så må du nok til at tænke på hvad DU vil - uden ham.
Det nytter ikke at være i et forhold, hvor den ene ikke gør noget for at fikse forholdet.
1
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvordan fortsætter jeg...........?

Indlægaf Elvispop » 17. sep 2021, 10:24

Pardon My french...

Men han mener at i skal blive bedre til mere sex..
Hold kæ.. en tumpe.
Det er HAM der er ligeglad med sex.
Det er HAM der ikke ser det som et stort problem.
Det er HAM der ER problemet.

Du skriver at det har stået på i lang tid, så jeg tør sgu ikke at håbe på at du kan ændre noget som helst.

Du er nødt til at koge det ned til et ja/nej-spørgsmål.
Ikke noget med; måske og hvis nu, dit og dat...

Kan du leve med at det fortsætter som det er nu?
Ja eller nej.
4
Så tænd dog for helvede de baglygter
Søhesten
Indlæg: 412
Tilmeldt: 26. dec 2018, 15:41
Kort karma: 34
Likede indlæg: 806

Re: Hvordan fortsætter jeg...........?

Indlægaf Søhesten » 18. sep 2021, 09:39

Jeg har ikke lige et konkret råd til selve sex delen. Men jeg har en vinkel til det med at føle sig afvist og utilstrækkelig, det er DINE følelser og faktisk reelt ikke noget han siger. Så i stedet for at føle sådan vil jeg vende den 180 grader. Så når du siger til dig selv at du ikke er attraktiv så sig t gu fanden er du attraktiv.

Det virker utroligt fjollet men det hjælper at vende tingene om og så slipper du får at sidde med en træls følelse
0

Tilbage til "Forhold og sex"