Milesten i parforhold

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf Badesandalen » 11. feb 2016, 08:10

Det er lidt sjovt at sidde og læse om hvordan alle jeres forhold startede. :lun:

- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester og - 1. kys:
Vi mødte hinanden en onsdag, hvor han så kørte mig hjem fra gymnasiet, det samme torsdag og fredag. Vi aftalte at jeg kom ind til ham lørdag, fordi jeg skulle til fødselsdagsmiddag hos min stedfars mor og så til fest hos min bedste ven fredag. Da vi havde spist tog jeg lige hjem for at gøre mig klar, og tjekkede selvfølgelig Messenger, hvor han så skrev om vi ikke lige kunne ses alligevel "bare lige hurtigt" hvilket jeg jo ikke kunne sige nej til. Så hans mor insisterede på at køre ham ud til mig og vi gik en tur rundt om noget industri, og da vi kom til et stort lyskryds, stoppede han mig, drejede mig og kyssede mig. :lun: Lige der midt på cykelstien, imens alle bilerne der kørte forbi dyttede af os... :blush2:
Vi blev sådan set først enige om senere at vi var kærester retroaktivt fra den dag. Og det var faktisk den dato 10 år senere vi blev gift.

- 1. overnatning:
Det kan jeg ikke huske, det er trods alt 11 år siden. Men jeg mener det var da min storebror kom ret hurtigt på sygehus og skulle have fjernet en tumor i hjernen, så jeg skulle blive hjemme ved mine små søskende, og spurgte om han ikke ville komme og hjælpe mig.

- første knald:
Næsten præcis en måned efter første kys sagde jeg noget i stil med "kom, nu gør vi det her, jeg gider ikke vente mere." :lol:

- 1. ting i lod ligge hos ham/hende:
Det gjorde jeg aldrig. Han boede jo stadig hjemme, ligesom mig, og hans mor var meget... opmærksom.

- hvornår flyttede i sammen:
Uofficielt efter omkring 3 måneder, tror jeg. Hans mor ville ikke have at jeg sov hjemme ved dem, så hun spurgte om han ikke kunne leje et kollegieværelse til når vi skulle sove sammen, men han synes det var skudt i hovedet at skulle betale et andet sted når han boede hjemme, så han flyttede ind på det der værelse. Min situation derhjemme var ikke ideel på nogen måde, så jeg smuttede hen til ham på kollegiet en dag jeg var alene hjemme. Hans forældre kunne godt se at jeg boede ved ham på værelset, så de gav mig mit eget værelse lige ved siden af hans da jeg blev 18 kort efter. Men det gik jo ikke. Så vi fandt en lille lejlighed og flyttede ind i den efter omkring 9 måneder.

- hvornår blev i forlovet:
Igen, 11 år. Det var mellem 1 og 5 måneder, tror jeg. Han var en romantisk gut, så da han var med mig ovre ved min far første gang smuttede han diskret ind i en butik da vi var ude og gå alle sammen, og da vi så kom hjem tog han mig med op på vores værelse og satte sig på knæ foran mig der sad på sengen. Han kendte mig godt nok til at vide at jeg ikke er til noget flashy, så det var en enkel sølvring med bølger på og han gjorde det mens vi var alene fordi jeg ikke bryder mig om at være i centrum. Men vi fortalte det ikke til nogen. Det var vores lille hemmelighed.

- hvor længe før i fik børn:
Sådan nogle har vi ikke. Vi har aftalt at tale endegyldigt om det når vi er blevet 30, men jeg tør godt at sige allerede nu at det nok ikke kommer til at ske.

- 1. rejse sammen:
Det må være da han tog med mig over til min far. Så var vi også i hans bedsteforældres sommerhus i nogle dage et par uger inden vi flyttede ind i vores første lejlighed. Vi har ikke været på store ture i udlandet endnu, det har mest været i DK. Og så har vi sløjfet juleaften 2 gange (ind til videre) for at være alene på et flot strandhotel i Tyskland. Det var fantastisk begge gange, vi var nærmest forladte og følte os som de eneste mennesker i verden. :lun:

- mødte svigerforældre/familie:
Han havde nok fortalt sine forældre at jeg kom på besøg den der lørdag, for hans mor var tilfældigvis i gang med at lægge tøj sammen i bryggerset da vi kom ind ad døren. Jeg fik stukket hendes hånd i fjæset og fik af vide hvad hun hed og at hun var hans mor, hvilket gjorde mig helt befippet, og fik nærmest stammet mig gennem sætningen om hvad jeg hedder og at jeg var hans veninde inden jeg blev trukket ind på hans værelse. Virkelig godt første indtryk. Hjemme hos mig selv sagde jeg bare "det her er [hans navn], vi går ind på mit værelse." :lol:

- Blev officielle på facebook:
Ingen af os bruger FB, så det er ikke aktuelt.

- 1.skænderi/kure på tråden:
Det kan jeg ikke huske.

- Sagde "jeg elsker dig":
Ca en måned efter, men en uge inden vi havde sex første gang. Den eneste grund til at jeg kan huske det er fordi jeg skrev det i min kalender. :blush:


Det blev sørme langt. Undskyld! :blomst:
1
Brugeravatar
Craver
Indlæg: 255
Tilmeldt: 9. sep 2015, 07:41
Kort karma: 72
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 638

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf Craver » 11. feb 2016, 08:56

- Hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester:
Vi havde matchet af to omgange på Tinder; første gang i begyndelsen af november, hvor vi ikke skrev sammen. Jeg endte med at slette min profil i et anfald "jeg hader mænd mere end noget andet" pga en anden fyr, men så gik der 14 dage fra mit graciøse exit, til jeg oprettede den igen :fløjt: - den anden gang i begyndelsen af december. Vi skrev dagligt sammen fra andet match til vi mødtes første gang d. 22 december :) Vi blev eksklusive efter 14 dage, og vi blev kærester den 14.februar.
- 1. kys:
Samme aften som 1. date.
- 1. overnatning:
Samme aften som 1. date.
- første knald:
Samme aften som 1.date.
- 1. ting i lod ligge hos ham/hende:
Jeg er rimeligt sikker på, det var en studiebog.
- hvornår flyttede i sammen:
Vi flyttede sammen 8 måneder efter vi lærte hinanden at kende. Inden da havde jeg mere eller mindre boet hos ham siden 1.date, da han bor i samme by, som jeg var i praktik i.
- hvornår blev i forlovet:
Ikke endnu :)
- hvor længe før i fik børn:
Ikke endnu :)
- 1. rejse sammen:
4 måneder efter - roadtrip til Berlin.
- mødte svigerforældre/familie:
Han mødte mine forældre efter 3 måneder, jeg mødte hans efter 4 måneder.
- Blev officielle på facebook:
Efter fire eller fem måneder, tror jeg.
- 1.skænderi/kure på tråden:
Efter et halvt år ca.
- Sagde "jeg elsker dig":
Jeg sagde det efter 2 måneder - han sagde det en måneds tid efter, hvor han nærmest helt tilfældigt slyngede det ud :lun: .
0
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf Q-beben » 11. feb 2016, 08:58

hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester:
- 1. kys og 1. overnatning:
Anden gang vi mødte hinanden

- første knald:
Efter ca. en måned - han krævede, at vi begge blev testet for HIV og andre ting først - og ville ikke bruge kondom.

- 1. ting i lod ligge hos ham/hende:
Kontaktlinser, vatrondeller og tandbørstehoved, - efter ca. 1,5 måned

- hvornår flyttede i sammen:
Vi bor ikke sammen

- hvornår blev i forlovet:
Vi er ikke forlovet - og har ingen tanker eller ønsker om at blive det.

- hvor længe før i fik børn:
Forhåbentlig ingen fælles børn. Vi er begge skilt og med børn.

- 1. rejse sammen:
Skiferie efter et halvt år

- mødte svigerforældre/familie:
Han sagde det efter ca. 1,5 måned, og jeg gjorde det efter ca. fire måneder

- Blev officielle på facebook:
Det er vi ikke og blir det nok heller ikke. Vores venner og familie ved, at vi er i et forhold. Han er nærmest ikke eksisterende på facebook, så det gør ikke ham noget :)

- 1.skænderi/kure på tråden:
Inden for den første måned - vi diskuterer meget - vi er begge to meget stædige... desværre. Det blir dog bedre og bedre...

- Sagde "jeg elsker dig":
Fem måneder

- Blev gift
Vi er ikke gift.
0
Brugeravatar
123million
Indlæg: 60
Tilmeldt: 11. jan 2016, 15:24
Kort karma: 6
Likede indlæg: 66

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf 123million » 11. feb 2016, 12:32

- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester: 1 1/2 måned
- 1. kys: 2 uger (efter 2 dates)
- 1. overnatning: 3 uger (4. date)
- første knald: 3 uger (4. date)
- 1. ting i lod ligge hos ham/hende: bodylotion og vaskepulver
- hvornår flyttede i sammen: Ikke endnu
- hvornår blev i forlovet: Ikke endnu
- hvor længe før i fik børn: Ikke endnu - men han har allerede børn
- 1. rejse sammen: Skiferie efter ca. 5 måneder (Weekendture i sommerhus inden da)
- mødte svigerforældre/familie: dem mødte jeg en måned før, jeg mødte ham, fordi de kender min bror
- Blev officielle på facebook: Not going to happen
- 1.skænderi/kure på tråden: 2 måneder
- Sagde "jeg elsker dig": 2 1/2 måneder
0

Tilbage til "Forhold og sex"