Min kæreste er deprimeret....

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf bluetof1 » 29. maj 2016, 14:40

LaScrooge skrev:Jeg er helt enig. Det med venskabet, altså at hænge ud en masse, er noget, der må komme langsomt. Men det handler også om, at vi ønsker at bevare en positiv relation til hinanden og prøver at runde det godt af. Det er også dét, der ligger i det. Og vi har en fælles vennekreds, som vi gerne skal kunne ses med, begge to, fordi vi laver mange ting sammen, allesammen. Der skal være plads til os begge to. Og det kan lade sig gøre, hvis vi opfører os ordentligt overfor hinanden.


Og hvad så hvis han bliver ved med ikke at behandle dig ordentligt?
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf Sjo » 6. jun 2016, 17:08

Alt vel, Scrooge?
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf LaScrooge » 6. jun 2016, 17:14

Sjo skrev:Alt vel, Scrooge?


Nja. Jeg skal flytte på lørdag og min ekskæreste har lige givet mig et godt tilbud, som jeg har refereret i denne tråd: viewtopic.php?p=203633#p203632

Jeg er i chok, lettere, og ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til ham. Han er lige kommet hjem og det sagde jeg til ham og hans svar var "Det kan jeg godt mærke. Jeg håber du finder ud af det, så det ikke skal være sådan her frem til på lørdag - og efter det."

Altså, jeg har svært ved at finde en grimasse der kan passe.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf LaScrooge » 6. jun 2016, 17:17

Dikus skrev:Hvad ligger der i at opgøre sig ordentligt for dig?


Respekt og indføling, blandt andet. I hvert fald ikke i praksis at gøre det umuligt for mig at være sammen med vores venner fordi han også er der og er ubehagelig overfor mig. Især ikke, når det er ham der har lagt vægt på, at det er vigtigt at vi kan fungere sammen, når vi har så stor en fælles vennekreds.

Jeg synes han er et egosvin. Han er derhenne hvor han kun tænker på sig selv og sine egne behov. Jf. også det spændende forslag (som jeg ikke har lyst til at kopiere ind i denne tråd).
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf LaScrooge » 6. jun 2016, 17:22

bluetof1 skrev:
LaScrooge skrev:Jeg er helt enig. Det med venskabet, altså at hænge ud en masse, er noget, der må komme langsomt. Men det handler også om, at vi ønsker at bevare en positiv relation til hinanden og prøver at runde det godt af. Det er også dét, der ligger i det. Og vi har en fælles vennekreds, som vi gerne skal kunne ses med, begge to, fordi vi laver mange ting sammen, allesammen. Der skal være plads til os begge to. Og det kan lade sig gøre, hvis vi opfører os ordentligt overfor hinanden.


Og hvad så hvis han bliver ved med ikke at behandle dig ordentligt?


Så må jeg jo bare afskrive ham som en af de der kæmpemæssige fejl man begår uden at vide det. Jeg er allerede vældig tæt på.
5
And we both know: I will be delicious
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf bluetof1 » 6. jun 2016, 17:25

LaScrooge skrev:
bluetof1 skrev:
LaScrooge skrev:Jeg er helt enig. Det med venskabet, altså at hænge ud en masse, er noget, der må komme langsomt. Men det handler også om, at vi ønsker at bevare en positiv relation til hinanden og prøver at runde det godt af. Det er også dét, der ligger i det. Og vi har en fælles vennekreds, som vi gerne skal kunne ses med, begge to, fordi vi laver mange ting sammen, allesammen. Der skal være plads til os begge to. Og det kan lade sig gøre, hvis vi opfører os ordentligt overfor hinanden.


Og hvad så hvis han bliver ved med ikke at behandle dig ordentligt?


Så må jeg jo bare afskrive ham som en af de der kæmpemæssige fejl man begår uden at vide det. Jeg er allerede vældig tæt på.


Med tanke på hans seneste stunt så synes det lyder rigtig fornuftigt.
Det grimmeste ord jeg kender er ikke nok til at beskrive hvad jeg tænker om ham. Føj.
3
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf kidkomb » 6. jun 2016, 17:26

LaScrooge skrev:
Så må jeg jo bare afskrive ham som en af de der kæmpemæssige fejl man begår uden at vide det. Jeg er allerede vældig tæt på.

Well, i det mindste gør det forhåbentlig helingsprocessen væsentlig kortere :kys:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf LaScrooge » 6. jun 2016, 17:27

Jeg HADER at flytte og kan ikke komme i gang med at pakke.

Jeg har ikke bestilt flyttebil.

Jeg skal også bestille opmagasineringsplads og arrangere fragt til det sted.

Jeg har to venner til at hjælpe mig og min eks hjælper nok også. Jeg ved ikke om det er nok, men jeg har heller ikke lyst til at lave en tråd på facebook med alle jeg kender, og virkelig skilte med, at jeg skal flytte igen.

Jeg kan ikke overskue pakningen, at der skal pakkes til 2 steder og hele logistikken omkring det. Det til trods for, at jeg almindeligvis er en meget effektiv organisator.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf LaScrooge » 6. jun 2016, 17:29

bluetof1 skrev:
Med tanke på hans seneste stunt så synes det lyder rigtig fornuftigt.
Det grimmeste ord jeg kender er ikke nok til at beskrive hvad jeg tænker om ham. Føj.


Tak. Jeg trænger til at høre hvad andre tænker om det. Måske for virkelig at få understreget, at det er et dårligt forslag? Jeg ved godt at det er det for mig, men er han så egoistisk i det som jeg tænker? Og hvorfor er jeg overhovedet i tvivl om det? Måske fordi jeg ikke kan forbinde det med det at føle kærlighed og at have respekt for mig.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf Sophies-mor » 6. jun 2016, 17:40

LaScrooge skrev:
bluetof1 skrev:
Med tanke på hans seneste stunt så synes det lyder rigtig fornuftigt.
Det grimmeste ord jeg kender er ikke nok til at beskrive hvad jeg tænker om ham. Føj.


Tak. Jeg trænger til at høre hvad andre tænker om det. Måske for virkelig at få understreget, at det er et dårligt forslag? Jeg ved godt at det er det for mig, men er han så egoistisk i det som jeg tænker? Og hvorfor er jeg overhovedet i tvivl om det? Måske fordi jeg ikke kan forbinde det med det at føle kærlighed og at have respekt for mig.

Ja, det er han.
Jeg havde sagt rend mig!

Som du selv siger, det er 100% til hans fordel, ikke din overhovedet.
3
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf LaScrooge » 6. jun 2016, 17:43

Sophies-mor skrev:Ja, det er han.
Jeg havde sagt rend mig!

Som du selv siger, det er 100% til hans fordel, ikke din overhovedet.


Men hvordan kan han så foreslå det? Det er dét der fucker med mig. Det er slet ikke hvad jeg forbinder med empati og ordentlighed, noget han ellers bryster sig af at have og at være. Er det respektløst overfor mig? - eller er det bare tankeløst? Jeg mener, kan det skade at foreslå nogen noget, når de bare kan sige nej? Hvad er problemet?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf HappyPaww » 6. jun 2016, 17:44

Det skriger jo til himlen, at han tænker med pikken som så mange andre mænd, når de øjner en chance for uforpligtende sex :rulle: Bliver så gal altså!

Det er simpelthen så egoistisk og uden nogen hensyntagen til dig!
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf Sophies-mor » 6. jun 2016, 17:53

LaScrooge skrev:
Sophies-mor skrev:Ja, det er han.
Jeg havde sagt rend mig!

Som du selv siger, det er 100% til hans fordel, ikke din overhovedet.


Men hvordan kan han så foreslå det? Det er dét der fucker med mig. Det er slet ikke hvad jeg forbinder med empati og ordentlighed, noget han ellers bryster sig af at have og at være. Er det respektløst overfor mig? - eller er det bare tankeløst? Jeg mener, kan det skade at foreslå nogen noget, når de bare kan sige nej? Hvad er problemet?

Jeg væger at smide den ind under kategorien "visse mænd".
Den type lader det nederste hovede overtage en del hjernekapacitet.
Og så tænker jeg lidt, at han måske håber, at fordi I kender hinanden, så er det nemmere at lokke dig med i seng. Og han ved jo - undskyld udtrykket - hvad han får.
Der er - med min mands udtryk - under forudsætning af, at du sagde ja, garanti for et slag fi*** og han skal ikke ofre x antal kroner på drinks med risiko for IKKE at få noget. Jagten er ikke så vigtig som garantien for et bytte.

Tænker jeg. Jeg kan sagtens tage fejl.
3
Hæklerier på hjernen :cool:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf bluetof1 » 6. jun 2016, 17:58

LaScrooge skrev:
bluetof1 skrev:
Med tanke på hans seneste stunt så synes det lyder rigtig fornuftigt.
Det grimmeste ord jeg kender er ikke nok til at beskrive hvad jeg tænker om ham. Føj.


Tak. Jeg trænger til at høre hvad andre tænker om det. Måske for virkelig at få understreget, at det er et dårligt forslag? Jeg ved godt at det er det for mig, men er han så egoistisk i det som jeg tænker? Og hvorfor er jeg overhovedet i tvivl om det? Måske fordi jeg ikke kan forbinde det med det at føle kærlighed og at have respekt for mig.


Man ser det ikke klart når man selv står i det.
Men det forslag der... holde på dig som glorificeret bolledukke (jo, det er hvad du vil være. Både for ham og i din egen opfattelse) mens han ved hvad det koster dig? Han må jo fået akut svamp i hjernen. Alternativt har han bare altid været egotripper på den grimme måde, men din kærlighed til ham har udvisket de skarpeste kanter og lagt et lag fernis over den værste idioti for det er jo hvad kærlighed gør. Uden det så kunne ingen jo holde ud at være sammen.
Men det er ikke dig, det ER ham.
11
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf Æble » 6. jun 2016, 18:01

Det er et helt gak forslag. Men tror nu godt det "bare" kan være tankeløshed. Set fra en pragmatisk side er det da nemmere end en kold tyrker og så kan i hygge lidt og få det bedste ud af det. Dvs hvis man ser bort fra følelserne. Hvilket man naturligvis hverken bør eller kan. Han vil da heller ikke kunne håndtere det i praksis. Måske en tid med hovedet i busken, men det vil jo ende med at en af jer eller begge bliver endnu mere sårede end i er nu.

Brug det til din fordel hvis du kan. Altså det er et eksempel på at det faktisk er en lettelse for dig at slippe for at være offer for hans tankeløshed. Alt hvad der kan bruges til at fortælle dig at det er bedre for dig at i splitter kan bruges.

Forstår godt det bliver nedern at flytte. Men faktisk lyder det som om at det mere er nederlaget end det er at du skal flytte fra ham, der gør ondt?
4

Tilbage til "Forhold og sex"