Hvad tænker I om skænderier i parforholdet?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvad tænker I om skænderier i parforholdet?

Indlægaf Slettet bruger » 17. feb 2016, 22:17

Skumfidusen skrev:
Fru Sunshine skrev:Når man lidt for tit har oplevet at sidde krøllet sammen i et hjørne af stuen, mens skældsordene regner ned over en - som regel efter en ordentlig omgang silent treatment, hvor man lister rundt og nærmest ikke tør trække vejret, fordi man ved, hvad der venter, men ikke hvornår eller hvad den udløsende faktor bliver denne gang - mens 140 kilo rasende mandsperson står lænet over en, så bliver man ret overfølsom overfor en hævet stemme.


Det er noget jeg selv tænker ret meget over, når jeg bliver gal - at jeg med godt nok kun 90 kilo (cirka) og 190 cm er virkelig, virkelig intimiderende over for både min kæreste og mine børn, hvis jeg råber og bliver gal. Ikke at jeg vil bruge en eller anden form for korporlig afstraffelse, men det må være skræmmende alligevel. Jeg føler mig som den største tumpe, når jeg i afmagt og fladpandet aggression har råbt af mine børn, for de bliver bange og det skal de ikke være.

En stor filosof har engang sagt at "når man er stærk, skal man også være rar". Det er jeg meget enig i.


God pointe, det må jeg lige huske. Jeg er ikke helt lige så stor, men jeg har sådan et ansigstudtryk der nogen gange kommer frem når jeg er vred der virkeligt freaker folk ud. Noget i retning af Jack Nicholson i "The Shining" vel. Er først blevet opmærksom på det indenfor det sidste år ca, og det har fået mig til at forstå et par situationer hvor folk pludseligt, til min store forbløffelse for jeg er ganske fredelig, er blevet bange for mig.
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hvad tænker I om skænderier i parforholdet?

Indlægaf OberstNasig » 20. feb 2016, 09:52

Vi slås bare, når vi er uenige. Så bliver det afgjort på kort tid, for jeg har nogle grimme tricks, fx holder jeg fast i den samme finger under hele slåskampen eller trækker hans underbukser op imellem ballerne. Ej, vi slås kun, når vi har skændtes over noget latterligt og det går op for os, at det rent faktisk er latterligt. Så begynder vi at grine istedet. Og SÅ kommer vi i håndgemæng.

Bare rolig. Vi skændes også. Vi har begge, for det meste, en høj tolerancetærskel, men sommetider skændes vi alligevel. Det sker nok hver 2-3 måned i snit, at vi hæver stemmen. Vi er vist begge ret cool med det, så i vores tilfælde er det ikke noget, som gør nogen kede af det. Snarere tværtimod. I vores tilfælde renser det nærmest luften.
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Hvad tænker I om skænderier i parforholdet?

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 22. feb 2016, 09:45

Skændes kan ske. Alle kan blive sure en gang i mellem. Men aldrig nogen sinde ville jeg accepterer at blive kritiseret offentligt. Det er en grad af disloyalitet ingen skal accepterer. Jeg ville aldrig ydmyge en pige på den måde, og hvis en prøvede det med mig ville jeg hurtigt skyde det ned, og ellers instant deal-breaker.
0
Grab them by the pussy

Tilbage til "Forhold og sex"