Nul-tolerance

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Nul-tolerance

Indlægaf Muspel » 16. feb 2016, 19:38

kidkomb skrev:
Muspel skrev:Vold, voldtægt og stofmisbrug. For de to første, vil det være nok, at det lå i fortiden.

Og så har jeg oplevet det som en dealbreaker, at en kæreste negligerede det, at jeg blev misbrugt som helt lille med kommentarer som 'hvordan kan du vide, at det ikke bare er noget, du husker forkert' og 'hvordan kan det have betydning når du kun var tre år, så forstod du det jo ikke'. Altså principielt kunne det jo være, at han bare var spejlblank på det område. Jeg lod ikke tvivlen komme ham til gode..

:ad!:
Ej, hvor er det bare ikke i orden. Det kan jeg godt forstå du ikke ville stå model til :ae:


Ved du hvad? Jeg bliver simpelthen så glad for din reaktion. Fordi et eller andet sted helt inde, så kan jeg i nogle øjeblikke blive i tvivl om rimeligheden i min reaktion. Så tak for realitets-tjekket. :kys:
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Nul-tolerance

Indlægaf LadyFox » 16. feb 2016, 19:49

Muspel skrev:
kidkomb skrev:
Muspel skrev:Vold, voldtægt og stofmisbrug. For de to første, vil det være nok, at det lå i fortiden.

Og så har jeg oplevet det som en dealbreaker, at en kæreste negligerede det, at jeg blev misbrugt som helt lille med kommentarer som 'hvordan kan du vide, at det ikke bare er noget, du husker forkert' og 'hvordan kan det have betydning når du kun var tre år, så forstod du det jo ikke'. Altså principielt kunne det jo være, at han bare var spejlblank på det område. Jeg lod ikke tvivlen komme ham til gode..

:ad!:
Ej, hvor er det bare ikke i orden. Det kan jeg godt forstå du ikke ville stå model til :ae:


Ved du hvad? Jeg bliver simpelthen så glad for din reaktion. Fordi et eller andet sted helt inde, så kan jeg i nogle øjeblikke blive i tvivl om rimeligheden i min reaktion. Så tak for realitets-tjekket. :kys:

Ej, det er da en helt rimelig reaktion! Det er da noget ondskabsfuldt noget at så tvivl om :)
4
...
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12189

Re: Nul-tolerance

Indlægaf achillaxedprune » 16. feb 2016, 20:59

Muspel skrev:
kidkomb skrev:
Muspel skrev:Vold, voldtægt og stofmisbrug. For de to første, vil det være nok, at det lå i fortiden.

Og så har jeg oplevet det som en dealbreaker, at en kæreste negligerede det, at jeg blev misbrugt som helt lille med kommentarer som 'hvordan kan du vide, at det ikke bare er noget, du husker forkert' og 'hvordan kan det have betydning når du kun var tre år, så forstod du det jo ikke'. Altså principielt kunne det jo være, at han bare var spejlblank på det område. Jeg lod ikke tvivlen komme ham til gode..

:ad!:
Ej, hvor er det bare ikke i orden. Det kan jeg godt forstå du ikke ville stå model til :ae:


Ved du hvad? Jeg bliver simpelthen så glad for din reaktion. Fordi et eller andet sted helt inde, så kan jeg i nogle øjeblikke blive i tvivl om rimeligheden i min reaktion. Så tak for realitets-tjekket. :kys:


What? Han har været en total lort! :boo: Du skal ikke blive i tvivl om at misbrug har temmelig store konsekvenser for den det går ud over... Jeg håber, at du får talt med en psykolog om det, for det tror jeg du kunne få rigtig meget godt ud af... Og du kan få tilskud og en henvisning fra din egen læge, når det er pga. man har været udsat som misbrug som barn.

Nej, der er intet urimeligt over din reaktion... :kys:
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Nul-tolerance

Indlægaf girl_beat » 16. feb 2016, 21:07

Wizzze skrev:Ikke noget vi har sat ord på, men vi har ret ens værdier, så det er sådan noget med ikke at tage stoffer, ikke sexe udenom, ikke køre bil i fuld tilstand osv.
Hvad der så faktisk ville ske, hvis det alligevel skete, ved jeg ikke :gruble:

This :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Nul-tolerance

Indlægaf Muspel » 16. feb 2016, 21:21

achillaxedprune skrev:
Muspel skrev:
kidkomb skrev:
Muspel skrev:Vold, voldtægt og stofmisbrug. For de to første, vil det være nok, at det lå i fortiden.

Og så har jeg oplevet det som en dealbreaker, at en kæreste negligerede det, at jeg blev misbrugt som helt lille med kommentarer som 'hvordan kan du vide, at det ikke bare er noget, du husker forkert' og 'hvordan kan det have betydning når du kun var tre år, så forstod du det jo ikke'. Altså principielt kunne det jo være, at han bare var spejlblank på det område. Jeg lod ikke tvivlen komme ham til gode..

:ad!:
Ej, hvor er det bare ikke i orden. Det kan jeg godt forstå du ikke ville stå model til :ae:


Ved du hvad? Jeg bliver simpelthen så glad for din reaktion. Fordi et eller andet sted helt inde, så kan jeg i nogle øjeblikke blive i tvivl om rimeligheden i min reaktion. Så tak for realitets-tjekket. :kys:


What? Han har været en total lort! :boo: Du skal ikke blive i tvivl om at misbrug har temmelig store konsekvenser for den det går ud over... Jeg håber, at du får talt med en psykolog om det, for det tror jeg du kunne få rigtig meget godt ud af... Og du kan få tilskud og en henvisning fra din egen læge, når det er pga. man har været udsat som misbrug som barn.

Nej, der er intet urimeligt over din reaktion... :kys:


Jo jo det har jeg bestemt - det er helt bearbejdet - men han kunne jo have spurgt fordi han reelt ikke vidste bedre. Hvis nu han var vokset op i en verden af solstråler og firkløvere. Men det retfærdiggør jo så ikke den absolutte mangel på situationsfornemmelse.
. Tak for omsorgen.
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Nul-tolerance

Indlægaf Bimmerdyret » 16. feb 2016, 22:05

Vold, voldtægt, misbrug, økonomisk uansvarlighed, utroskab, religiøsitet (bekendelse til en trosretning uanset hvilken), kriminalitet (i den hårde kategori, der ikke indebar selvtægt), spritkørsel.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8208

Re: Nul-tolerance

Indlægaf Anilara » 16. feb 2016, 22:15

Bimmerdyret skrev:Vold, voldtægt, misbrug, økonomisk uansvarlighed, utroskab, religiøsitet (bekendelse til en trosretning uanset hvilken), kriminalitet (i den hårde kategori, der ikke indebar selvtægt), spritkørsel.

Også uanset i hvilken grad?
1
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3480

Re: Nul-tolerance

Indlægaf Torn » 16. feb 2016, 22:23

Uvilje til at ændre uheldig eller usund opførsel.
1
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Nul-tolerance

Indlægaf Bimmerdyret » 16. feb 2016, 22:31

Anilara skrev:
Bimmerdyret skrev:Vold, voldtægt, misbrug, økonomisk uansvarlighed, utroskab, religiøsitet (bekendelse til en trosretning uanset hvilken), kriminalitet (i den hårde kategori, der ikke indebar selvtægt), spritkørsel.

Også uanset i hvilken grad?


Hvad mener du med uanset i hvilken grad?
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8208

Re: Nul-tolerance

Indlægaf Anilara » 16. feb 2016, 22:47

Bimmerdyret skrev:
Anilara skrev:
Bimmerdyret skrev:Vold, voldtægt, misbrug, økonomisk uansvarlighed, utroskab, religiøsitet (bekendelse til en trosretning uanset hvilken), kriminalitet (i den hårde kategori, der ikke indebar selvtægt), spritkørsel.

Også uanset i hvilken grad?


Hvad mener du med uanset i hvilken grad?

Hvis personen f.eks. anser sig som troende, men det ikke er noget der bliver talt om, bliver praktiseret fysisk eller på anden vis har indvirke på dit liv, og man derved kan tale om, at religiøsiteten har en lille/nærmest ingen indflydelse på dig :)
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Nul-tolerance

Indlægaf hotlips » 16. feb 2016, 23:37

Stoffer og rockere.. Det meste andet kunne jeg muligvis klare eller ihvertfald have et minimum af chance for at forstå nok til at komme videre fra.
0
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Nul-tolerance

Indlægaf Hurrze » 17. feb 2016, 00:34

Hvis det er et seriøst forhold, hvor man har aftalt at man ikke ser andre, ville jeg ikke kunne tolerer utroskab... Altså hvis man ikke har aftalt noget endnu og kun været på få dates og sådan, ville jeg godt kunne tolere det, men så er der jo hverken et seriøst forhold endnu og derved heller ikke utroskab....

Mænd der slår på kvinder... Hvis han har gjort (en enkelt gang f.eks.) skal der også være en virkelig god grund til det...
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Nul-tolerance

Indlægaf Cookie » 17. feb 2016, 01:27

Hurrze skrev:Hvis det er et seriøst forhold, hvor man har aftalt at man ikke ser andre, ville jeg ikke kunne tolerer utroskab... Altså hvis man ikke har aftalt noget endnu og kun været på få dates og sådan, ville jeg godt kunne tolere det, men så er der jo hverken et seriøst forhold endnu og derved heller ikke utroskab....

Mænd der slår på kvinder... Hvis han har gjort (en enkelt gang f.eks.) skal der også være en virkelig god grund til det...


En god grund? Findes sådan en nogensinde?
2
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Nul-tolerance

Indlægaf Annione » 17. feb 2016, 01:50

Jeg kan ikke umiddelbart se, at der ville være noget, som jeg har totalt nul-toleance over. Vi har været sammen i snart 12 år og er ved at planlægge bryllup.
Det er for mig helt bizart, at han skulle ændre sig så meget, at han pludselig kunne gøre noget, som ville frastøde mig så meget, at jeg ville droppe ham på stedet.
2
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Nul-tolerance

Indlægaf Purple Haze » 17. feb 2016, 02:18

Cookie skrev:
Hurrze skrev:Hvis det er et seriøst forhold, hvor man har aftalt at man ikke ser andre, ville jeg ikke kunne tolerer utroskab... Altså hvis man ikke har aftalt noget endnu og kun været på få dates og sådan, ville jeg godt kunne tolere det, men så er der jo hverken et seriøst forhold endnu og derved heller ikke utroskab....

Mænd der slår på kvinder... Hvis han har gjort (en enkelt gang f.eks.) skal der også være en virkelig god grund til det...


En god grund? Findes sådan en nogensinde?


Hun var ved at tæve hans barn og det var den eneste måde han kunne stoppe hende på?

Der skal nok være noget.
5
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"