Hvornår ved man, at man skal slå op?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Hvornår ved man, at man skal slå op?

Indlægaf Rapfisk » 14. apr 2016, 06:09

Fortvivlede20 skrev:Jer der havde mistet lysten til jeres mænd - ikke ville røre dem og være kærlig på anden måde.
Hvordan vidste i at det var det rigtige at gå fra jeres mænd?
Jeg er så meget i tvivl! :s Jeg var lææææænge (måske 2 år) ikke rigtig gidet min kæreste sådan seksuelt, og nu er det det sidste år virkelig blevet sådan at vi helst heller ikke skal have kropskontakt... Men forfanden hvor er det svært! Vi har været sammen i 4 år og har et barn sammen...

Jamen, alene ved det. Dels er det som regel udtryk for en masse ting, dels kan det virkelig, virkelig ødelægge én, hvis man overskrider sine grænser seksuelt, uanset om man selv indvilliger.

Når der er et barn, ville jeg arbejde på det, men så er det til parterapi eller sexolog, pronto.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår ved man, at man skal slå op?

Indlægaf Fru Sunshine » 14. apr 2016, 07:14

Fortvivlede20 skrev:Jer der havde mistet lysten til jeres mænd - ikke ville røre dem og være kærlig på anden måde.
Hvordan vidste i at det var det rigtige at gå fra jeres mænd?
Jeg er så meget i tvivl! :s Jeg var lææææænge (måske 2 år) ikke rigtig gidet min kæreste sådan seksuelt, og nu er det det sidste år virkelig blevet sådan at vi helst heller ikke skal have kropskontakt... Men forfanden hvor er det svært! Vi har været sammen i 4 år og har et barn sammen...

Jeg er ikke sådan specielt kropslig, så jeg vidste det først i det øjeblik, jeg begyndte at fantasere om en anden.
Eller: min sidste eks. vidste jeg det egentlig godt med længe før, men havde ikke "nosser" til at gøre det forbi, så det var først, da jeg for alvor fik følelser for ham, der nu er min mand, at jeg kunne bryde. Det var nemmere at lade være.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Forhold og sex"