Hvad betyder job for valg af date/kæreste?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Hvad betyder job for valg af date/kæreste?

Indlægaf Wizzze » 26. feb 2016, 06:55

Tinder har offentliggjort en liste over hvilke jobs som giver størst chance for et match. Opgørelsen viser også at dem som opgiver job i deres profil har større chancer for succes på Tinder, end dem som ikke opgiver deres job.

http://www.bt.dk/viralt/vil-du-score-pa ... -disse-job

jobs med størst succesrate er:
Billede

Nu er undersøgelsen baseret på hele brugermassen i alle lande, og her tæller DK nok ikke så meget, men holder den også her i DK, at visse job giver større chancer for en date? :gruble:

(Er jeg iøvrigt den eneste der griner over at BT oversætter Interior Design (indretningsarkitekt) til Møbel Designer? :-D )
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9523
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7836

Re: Hvad betyder job for valg af date/kæreste?

Indlægaf Sophies-mor » 26. feb 2016, 07:05

Well... både og, tror jeg.
Personligt har jeg aldrig valgt en partner efter hans job, men der er da ingen tvivl om, at jeg ville være yderst forsigtig, hvis han eks. var bistandsklient.
Og typemæssigt ER jeg tiltrukket af mænd med "magt" ... i gåseøjne, fordi det ikke er selve magten (som fx. en læge har), men mere den personlighed der kræves, for at nå derop :stoned:
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad betyder job for valg af date/kæreste?

Indlægaf Wizzze » 26. feb 2016, 07:28

Så jobbet er i virkelighed ikke det interessante, men det giver en indikation om personlighed, og det er vel så derfor også at dem som opgiver job, har større chancer, fordi det så giver mere information om hvilken type der er "under huden" end bare et billede? :gruble:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9523
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7836

Re: Hvad betyder job for valg af date/kæreste?

Indlægaf Sophies-mor » 26. feb 2016, 07:33

Wizzze skrev:Så jobbet er i virkelighed ikke det interessante, men det giver en indikation om personlighed, og det er vel så derfor også at dem som opgiver job, har større chancer, fordi det så giver mere information om hvilken type der er "under huden" end bare et billede? :gruble:

Sådan har jeg det i hvert fald.
Omvendt, så kan en jord-og betonarbejder have mindst lige så mange kvaliteter (eller flere) end en advokat, så hvis jeg blev matchet med to (en af hver), ville det ikke nødvendigvis være advokaten, jeg valgte. Det afhænger jo også af "klikket" :)
0
Hæklerier på hjernen :cool:
JoyNips
Indlæg: 12084
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33983

Re: Hvad betyder job for valg af date/kæreste?

Indlægaf JoyNips » 26. feb 2016, 07:33

Mnøøøh... Jeg tror måske, listen er rigtigt nok for mændenes job. For kvinderne bærer den nok præg af, at det i mange andre lande er noget mere almindeligt at kvinder er hjemmegående og har "bløde" jobs.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3476

Re: Hvad betyder job for valg af date/kæreste?

Indlægaf Torn » 26. feb 2016, 07:45

Jobbet betyder i hvert fald noget for mig, men jeg er i tvivl om, hvor meget det betyder.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Hvad betyder job for valg af date/kæreste?

Indlægaf 2SHY » 26. feb 2016, 07:48

Ha! Jeg tror ikke jeg har vundet noget på datingmarkedet ved at være fys. Til gengæld har jeg haft sære henvendelser fra fyre der har sendt mig hele deres sygehistorie eller havde forskellige handicaps. Ehm... No offence... Men nej tak. Bl.a. fordi jeg har indsigt i hvad det kræver med diverse sygdomme og handicaps og jeg vil alt for hurtigt falde i passe, pleje og træne fælden. Og jeg har ingen intentioner om at skulle agere personlig fys og evt plejer for en kæreste
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29281

Re: Hvad betyder job for valg af date/kæreste?

Indlægaf Sangius » 26. feb 2016, 07:48

Jeg tror jeg var for ung da jeg mødte min mand, til overhoved at skænke sådan noget en tanke. Har i hvert fald aldrig tænkt over det, når jeg ledte efter en partner. Han var pædagogmedhjælper da jeg mødte ham.
Måske ville det betyde noget for mig, hvis jeg skulle lede efter en partner nu. Men det er jo ikke aktuelt.
Jeg er i hvert fald ligeglad med hvad min mand laver, så længe, at han trives med det. Men når man først er forelsket, gift og alt det gejl, så synes jeg på ingen måde et jobskifte kan gøre nogen forskel.

Så generelt tror jeg, at langt de fleste TROR de går op i det, men hvis man først ser sig varm på en mand, så er det ret ligemeget, hvad han laver. :)
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvad betyder job for valg af date/kæreste?

Indlægaf Mulan » 26. feb 2016, 08:00

2SHY skrev:Ha! Jeg tror ikke jeg har vundet noget på datingmarkedet ved at være fys. Til gengæld har jeg haft sære henvendelser fra fyre der har sendt mig hele deres sygehistorie eller havde forskellige handicaps. Ehm... No offence... Men nej tak. Bl.a. fordi jeg har indsigt i hvad det kræver med diverse sygdomme og handicaps og jeg vil alt for hurtigt falde i passe, pleje og træne fælden. Og jeg har ingen intentioner om at skulle agere personlig fys og evt plejer for en kæreste

Jeg læste ellers et sted at det at væe kvindelig fys, faktisk var top 1 på hotteste job for kvinder på Tinder.
Ooog man skulle måske lige have slugt kaffen, før man begynder at skrive præcis det samme som i startoplægget. :fløjt:
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Hvad betyder job for valg af date/kæreste?

Indlægaf Lurende Peber » 26. feb 2016, 08:01

Ha! :D Læste på mobil så mand#1 var pirat :gogo:
Hvem kan overraskes over det?
4
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Hvad betyder job for valg af date/kæreste?

Indlægaf 2SHY » 26. feb 2016, 08:04

Mulan skrev:
2SHY skrev:Ha! Jeg tror ikke jeg har vundet noget på datingmarkedet ved at være fys. Til gengæld har jeg haft sære henvendelser fra fyre der har sendt mig hele deres sygehistorie eller havde forskellige handicaps. Ehm... No offence... Men nej tak. Bl.a. fordi jeg har indsigt i hvad det kræver med diverse sygdomme og handicaps og jeg vil alt for hurtigt falde i passe, pleje og træne fælden. Og jeg har ingen intentioner om at skulle agere personlig fys og evt plejer for en kæreste

Jeg læste ellers et sted at det at væe kvindelig fys, faktisk var top 1 på hotteste job for kvinder på Tinder.
Ooog man skulle måske lige have slugt kaffen, før man begynder at skrive præcis det samme som i startoplægget. :fløjt:

Jeg holdt faktisk op med at nævne det efter at have fået en masse mails med "Hø hø hø så må du være god til at give massage :slem: :slem: :slem: ". Nåh ja for det eneste en fys laver er jo at massere dagen lang :stoned: (personligt har jeg kun masseret i den seneste ansættelse og ellers ikke siden vi havde massageordning på studiet). Og så higer man jo efter at skulle hjem og massere en kæreste efter at have lavet det i 7-8 timer i forvejen :stoned:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvad betyder job for valg af date/kæreste?

Indlægaf Mulan » 26. feb 2016, 08:07

2SHY skrev:
Mulan skrev:
2SHY skrev:Ha! Jeg tror ikke jeg har vundet noget på datingmarkedet ved at være fys. Til gengæld har jeg haft sære henvendelser fra fyre der har sendt mig hele deres sygehistorie eller havde forskellige handicaps. Ehm... No offence... Men nej tak. Bl.a. fordi jeg har indsigt i hvad det kræver med diverse sygdomme og handicaps og jeg vil alt for hurtigt falde i passe, pleje og træne fælden. Og jeg har ingen intentioner om at skulle agere personlig fys og evt plejer for en kæreste

Jeg læste ellers et sted at det at væe kvindelig fys, faktisk var top 1 på hotteste job for kvinder på Tinder.
Ooog man skulle måske lige have slugt kaffen, før man begynder at skrive præcis det samme som i startoplægget. :fløjt:

Jeg holdt faktisk op med at nævne det efter at have fået en masse mails med "Hø hø hø så må du være god til at give massage :slem: :slem: :slem: ". Nåh ja for det eneste en fys laver er jo at massere dagen lang :stoned: (personligt har jeg kun masseret i den seneste ansættelse og ellers ikke siden vi havde massageordning på studiet). Og så higer man jo efter at skulle hjem og massere en kæreste efter at have lavet det i 7-8 timer i forvejen :stoned:

Jeps - min veninde og jeg (hun er sygeplejerske og jeg er også sundhedsfaglig) stod på et tidspunkt og sniksnakkede om noget sygehusrelateret udenfor min lejlighed. Min nabo overhører det, beder os komme over og så smed hun ellers bukserne - frit skræv udsigt - og ville vide om hendes operationsar så infeceret ud. :nerve:
Tak nabo. Tak.
8
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6633

Re: Hvad betyder job for valg af date/kæreste?

Indlægaf Sophaya » 26. feb 2016, 08:08

Det var ikke noget jeg tænkte over med min eks, fordi jeg var så ung, men i de 5 år jeg har kendt ham har han stadig ikke fået en uddannelse, hvilket har fået mig til at tænke at det i hvert fald betyder noget, at den næste mand i mit liv har en uddannelse af en slags. Jo, den må meget gerne være akademisk, for jeg er meget optaget af mit eget studie/fag, så det kunne være fedt at have en der også lavede noget i den akademiske verden, men det er ikke det, det står og falder på. Så længe han har er drive og er glad for sin beskæftigelse - det synes jeg er det vigtigste. Jeg skal dog gerne indrømme at jeg synes det ville være for fedt med en læge, for så havde han hele den somatiske verden hvor jeg havde psyken, og det kunne virkelig være nogle spændende samtaler :lol:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Hvad betyder job for valg af date/kæreste?

Indlægaf MissDitte » 26. feb 2016, 08:09

Det eneste der reelt betyder noget er om hun har en uddannelse og laver noget som hun finder interessant. Jeg kunne aldrig bo med en, der ikke rigtigt gad noget.
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Hvad betyder job for valg af date/kæreste?

Indlægaf 2SHY » 26. feb 2016, 08:12

Mulan skrev:Jeps - min veninde og jeg (hun er sygeplejerske og jeg er også sundhedsfaglig) stod på et tidspunkt og sniksnakkede om noget sygehusrelateret udenfor min lejlighed. Min nabo overhører det, beder os komme over og så smed hun ellers bukserne - frit skræv udsigt - og ville vide om hendes operationsar så infeceret ud. :nerve:
Tak nabo. Tak.

:lol: Ej der er altså nogle der bare slet slet ikke tænker sig om :lol:

Jeg har engang haft en patient der var ved at flashe sin barm fordi der var nogle ar jeg skulle se... Og det var altså mit i et træningscenter foran andre patienter og "almindelige" medlemmer i centret :nerve: Hun kunne slet ikke se problemet selvom jeg nærmest flåede hende ud i omklædningsrummet :nerve:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Forhold og sex"