Din værste walk of shame historie?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Wizzze » 7. mar 2016, 07:05

Kvinden her må vidst siges af have en af de værre :tie:
http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/kvi ... pe-for-den

Men hvad er det sjoveste/værste du har oplevet?
0
Do as I say! :whip:
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Guldfisk » 7. mar 2016, 07:14

Jeg var ikke vildt stolt, da jeg mødte fyr, jeg har et crush på + hans mor + hans søster, da jeg midt på dagen var på vej hjem i kjolen fra dagen før.
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Wizzze » 7. mar 2016, 07:15

For mange mange år siden, så jeg en pige, det var vidst 3-4. date :gruble: vi have aftalt at mødes efter arbejde på noget cafe (jeg tror faktisk det var i Krasnapolskys storhedstid :gruble: ) og så tage den derfra. Havde egentlig regnet med noget bøf og bio, men det endte med video hjemme hos hende, og så senere hygge. Vi faldt i søvn bagefter, og det gik selvfølgelig ikke bedre end at vi sov for længe, og jeg måtte halse ud af døren, for at komme på arbejde. I det samme tøj som dagen før (betydeligt mere krøllet) og endnu værre, uden boxers. Så jeg sad hele dagen og vred på stolen, fordi jeans nev :genert: Hvilket jo bare tiltrak endnu mere opmærksomhed, synes alle kiggede skævt på mig. Det har sikkert bare været indbildning meget af det, men jeg følge mig meget pinlig :blush:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Mi55y » 7. mar 2016, 09:47

Jeg vågnede hos en fremmed dude, jeg var taget med hjem om natten. Han sov tungt, så jeg trissede lidt rundt i lejligheden og kiggede ud af vinduerne for at finde ud af, hvor jeg var - det var før GPS på mobilen. Nå, men gutten vågnede ikke, og jeg ville virkelig gerne hjem og pleje mine tømmermænd, så jeg måtte jo til det. Tog stilletterne i hånden ned af trappen og fik dem på nede ved hoveddøren. Ude på gaden vandrer jeg målrettet derud af - uden mål. Og så går det hverken værre eller bedre, end at jeg render ind i en studieveninde. Som vil kramme. Ej, men jeg følte mig så ussel. Stilletter, partykluns, alkoånde og smurt ind i make-up og fremmed mand... Og klokken var 10 en søndag formiddag... Mens jeg snakker med hende øjner jeg Spinderiet i baggrunden, og ved nu hvor jeg er. Får hurtigt veninden ud af vagten med en undskyldning om at have travlt, så jeg kan komme hjem og dø langsomt...
3
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf lillebjoern » 7. mar 2016, 10:26

Jeg har to historier, som stadig står ret skarpt i min bevidsthed. Jeg har også haft en ret vild ungdom, som der heldigvis er lagt låg på nu. :genert:


Jeg så engang en fyr, som jeg havde et ret syret forhold til. Vi kunne egentlig ikke så godt lide hinanden, men der var god sex og det var hyggeligt, og vi lavede alt muligt sammen. En aften tog jeg hjem til ham, og undrede mig da noget over at der stod hans efternavn og en andens efternavn – han havde aldrig nævnt at han havde en roommate. Men ja, vi gjorde det, der skulle gøres, og vi faldt i søvn. Jeg vågner brat ved at døren bliver åbnet, men at min fyr stadig ligger ved siden af mig. Der kommer en yngre pige ind og en ældre kvinde. Hun råber og skriger – mens vi ligger i sengen – og jeg kan så regne ud at det er hans kæreste/ekskæreste, som er kommet med hendes mor for at flytte nogle af hendes ting. Akavet, much? Jeg havde seriøse tømmermænd, og tænkte bare, ”jeg ORKER det ikke”, så jeg gik ud i køkkenet og røg en smøg mens de alle sammen skændtes. Jeg tog mit tøj på og skred, og da jeg stadig boede hjemme hos mine forældre, tog jeg hjem til en veninde i stedet. Jeg var helt fucked, og klokken var måske 7 om morgenen. Da jeg kommer ind, siger min veninde bare, ”øh.. . bøh… jeg tror du har fået menstruation”, og så kigger jeg i spejlet. En KÆMPE plet midt på min hvide nederdel. Og jeg ved ikke hvornår den er kommet. Om det var hjemme hos ham fyren, eller i bussen, eller i toget, eller på vej ned af Gammel Kongevej…

Mig og fyren så vist aldrig hinanden igen :-D
18
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf lillebjoern » 7. mar 2016, 10:32

Den anden var da jeg tog hjem hos en vildt fremmed fyr. Han var meget sød og sådan noget, men om morgenen skulle jeg jo væk, og han lå og sov. Så jeg samlede mine ting og sneg mig ud. Hans opgang lå i en baggård på Odensegade på Østerbro (speltmødrenes mekka), og sådan set kun fem minutter fra hvor jeg selv boede, så det ville jo gå snildt. Men nej. Da jeg kommer ud af døren i baggården og skal ud af porten, kan den ikke åbnes indefra. Man skal bruge nøgle. Jeg har sjovt nok smækket mig ud af opgangsdøren, og der er ingen dørtelefoner inde i gården, så mit eneste alternativ er jo at stå og råbe hans navn (som jeg ikke kunne huske), og håbe, at han vågnede. Men det kunne jeg altså ikke få mig selv til… Så jeg undersøger porten lidt og vurderer, at jeg da godt kan komme over lågen i et mikroskopisk lille mellemrum mellem porten og ”loftet”. Porten er i øvrigt en massiv dør, og ikke et gitter, så jeg aner ikke hvad der foregår ude på gaden. Først over med tasken. Så mine stiletter. Og så mig, i et forsøg på at klatre over på strømpesokker, med klattet makeup og en lidt for fin kjole. Da jeg endelig hopper ned, står der seriøst fire kvinder med deres barnevogne og stirrer. Jeg kigger ondt på dem, samler mine ting, og LØBER væk. På mine strømpesokker. Da jeg når Trianglen må jeg gå ind i en opgang og lige samle mig lidt.

Men jeg kom hjem! Og den dag i dag tror jeg sgu også jeg havde stirret, hvis jeg pludselig havde set en taske efterfulgt af et par stilletter blive smidt over en port. :lol:
43
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf LaScrooge » 7. mar 2016, 11:49

lillebjoern skrev:Den anden var da jeg tog hjem hos en vildt fremmed fyr. Han var meget sød og sådan noget, men om morgenen skulle jeg jo væk, og han lå og sov. Så jeg samlede mine ting og sneg mig ud. Hans opgang lå i en baggård på Odensegade på Østerbro (speltmødrenes mekka), og sådan set kun fem minutter fra hvor jeg selv boede, så det ville jo gå snildt. Men nej. Da jeg kommer ud af døren i baggården og skal ud af porten, kan den ikke åbnes indefra. Man skal bruge nøgle. Jeg har sjovt nok smækket mig ud af opgangsdøren, og der er ingen dørtelefoner inde i gården, så mit eneste alternativ er jo at stå og råbe hans navn (som jeg ikke kunne huske), og håbe, at han vågnede. Men det kunne jeg altså ikke få mig selv til… Så jeg undersøger porten lidt og vurderer, at jeg da godt kan komme over lågen i et mikroskopisk lille mellemrum mellem porten og ”loftet”. Porten er i øvrigt en massiv dør, og ikke et gitter, så jeg aner ikke hvad der foregår ude på gaden. Først over med tasken. Så mine stiletter. Og så mig, i et forsøg på at klatre over på strømpesokker, med klattet makeup og en lidt for fin kjole. Da jeg endelig hopper ned, står der seriøst fire kvinder med deres barnevogne og stirrer. Jeg kigger ondt på dem, samler mine ting, og LØBER væk. På mine strømpesokker. Da jeg når Trianglen må jeg gå ind i en opgang og lige samle mig lidt.

Men jeg kom hjem! Og den dag i dag tror jeg sgu også jeg havde stirret, hvis jeg pludselig havde set en taske efterfulgt af et par stilletter blive smidt over en port. :lol:


Fantastisk! Den helt rigtige måde at bedrive en walk of shame på - eller, et crawl of shame :lol: Og hvor fedt at du bare *spænede* fra gerningsstedet :D Du var sgu da ligeglad med at prøve at fake værdighed! hahaha elsker det!

Jeg har været alt for dydig i engangsknaldstilfældigsexgenren, så jeg har desværre ingen walks of shame at byde ind med :blush:
5
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf LadyFox » 7. mar 2016, 11:59

Da jeg var yngre havde jeg det med at lyve helt vildt overfor mine engangs knald hvis sandsynligheden for at løbe ind i dem igen var tilpas lille. Jeg havde så mødt en fyr i byen, og han havde fået nogle ret misvisende informationer om hvem jeg var, og hvad jeg lavede og vi hyggede os en hel del. Næste morgen vågner jeg først, og vil liste mig ud af døren og være væk før han vågner, og det går også fint ud af døren til hans soveværelse, men ude i stuen møder jeg så hans roomie. Hans roomie var så desværre bare en fyr jeg kendte - sådan en fyr jeg altid havde haft en lille forelskelse i, lige siden jeg var 12 eller sådan noget. To venner der bor under samme tag snakker jo sammen - så der er ingen tvivl om at de begge fandt ud af jeg var fuld af løgn. Shit det var en dårlig start på dagen.
- Og ja, jeg mødte ham jeg sov hos mange gange igen efterfølgene.
1
...
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf lillebjoern » 7. mar 2016, 12:01

LaScrooge skrev:
lillebjoern skrev:Den anden var da jeg tog hjem hos en vildt fremmed fyr. Han var meget sød og sådan noget, men om morgenen skulle jeg jo væk, og han lå og sov. Så jeg samlede mine ting og sneg mig ud. Hans opgang lå i en baggård på Odensegade på Østerbro (speltmødrenes mekka), og sådan set kun fem minutter fra hvor jeg selv boede, så det ville jo gå snildt. Men nej. Da jeg kommer ud af døren i baggården og skal ud af porten, kan den ikke åbnes indefra. Man skal bruge nøgle. Jeg har sjovt nok smækket mig ud af opgangsdøren, og der er ingen dørtelefoner inde i gården, så mit eneste alternativ er jo at stå og råbe hans navn (som jeg ikke kunne huske), og håbe, at han vågnede. Men det kunne jeg altså ikke få mig selv til… Så jeg undersøger porten lidt og vurderer, at jeg da godt kan komme over lågen i et mikroskopisk lille mellemrum mellem porten og ”loftet”. Porten er i øvrigt en massiv dør, og ikke et gitter, så jeg aner ikke hvad der foregår ude på gaden. Først over med tasken. Så mine stiletter. Og så mig, i et forsøg på at klatre over på strømpesokker, med klattet makeup og en lidt for fin kjole. Da jeg endelig hopper ned, står der seriøst fire kvinder med deres barnevogne og stirrer. Jeg kigger ondt på dem, samler mine ting, og LØBER væk. På mine strømpesokker. Da jeg når Trianglen må jeg gå ind i en opgang og lige samle mig lidt.

Men jeg kom hjem! Og den dag i dag tror jeg sgu også jeg havde stirret, hvis jeg pludselig havde set en taske efterfulgt af et par stilletter blive smidt over en port. :lol:


Fantastisk! Den helt rigtige måde at bedrive en walk of shame på - eller, et crawl of shame :lol: Og hvor fedt at du bare *spænede* fra gerningsstedet :D Du var sgu da ligeglad med at prøve at fake værdighed! hahaha elsker det!

Jeg har været alt for dydig i engangsknaldstilfældigsexgenren, så jeg har desværre ingen walks of shame at byde ind med :blush:


Min stolthed var allerede ret skadet, så jeg havde ikke rigtig noget at miste :-D Men hvem fanden laver også sådan et system? Man kan jo som gæst ikke komme ud :sur: Man er fanget for altid........
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf LaScrooge » 7. mar 2016, 12:06

lillebjoern skrev:
Min stolthed var allerede ret skadet, så jeg havde ikke rigtig noget at miste :-D Men hvem fanden laver også sådan et system? Man kan jo som gæst ikke komme ud :sur: Man er fanget for altid........


Ja, det er tarveligt. I det mindste kunne de lave en kattelem i menneskestørrelse der kunne åbnes indefra :-D
4
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf hotlips » 7. mar 2016, 12:58

Jeg gik hjem med sko hvor snørebåndene bare hang,for jeg havde brækket begge arme og det gik først op for mig da jeg kom ned på gaden at jeg burde have bedt om hjælp til det.og jeg var træt og bagstiv og gad ikke gå op ad trapperne igen,jeg fik virkelig mange sære blikke da jeg gik der med slaskesnørebånd og gipsarmene hængende slapt fordi de er så tunge når man er træt og jeg tror ikke der var nogen der var i tvivl om at jeg var på vej hjem fra bytur, kl 4 om eftermiddagen og der er ret mange ved søerne i kbh en solrig juli lørdag på den tid.

Han var nu ikke specielt bemærkelsesværdig bortset fra det lange men faktisk scorede han mig da jeg allerede var på vej hjem fra byen og det er eneste gang jeg har ladet mig samle op på den måde, men han var nu sød nok,jeg fik en kæmpe buket langstilkede roser og vi var nærmest på sightseeing i 3-4 timer før det sådan blev til noget,vildt hyggeligt og skægt.

4 år senere stod jeg så på arbejde mens nyhederne kørte og kunne se ham vinde en pris i Cannes, næsten uigenkendelig for rockfyren var blevet til 90er udgaven af en hipster, meget surrealistisk.
2
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Persnikedy » 7. mar 2016, 13:44

Jeg bære for det meste min walk med en god del humor. Især hvis jeg er bagstiv så er det gerne som her



Men der er en enkel gang hvor den walk var mindre sjov for mig (men høre stadig for det fra et par venner som stadig syndes det er ganske underholdende)

Jeg var 18 og var taget hjem til en jeg havde mødt på nettet. Han havde snakket om at han altså var ret veludstyret men ja ja, det siger de jo alle sammen. Vi deler en flaske eller 2 (eller 3) og hyggesnakker og er godt lumre. Han boede i en form for kollektiv men hans roommates var alle ude. Da vi endelig går rigtigt igang og jeg opdager hvor stor den så er bliver jeg faktisk chokkeret.
Den er enorm. Han bliver stadig omtalt som snøvsen når historien genfortælles. Ikke fordi den er lille, men fordi den er på størrelse med snøvsen fra børnefilmen. Jeg kunne ikke gabe over den :tie:
Men ung som jeg var tog jeg det i stiv arm og med massere af opvarmning (og alkoholden) lykkes det og det er ganske dejligt.

Men næste dag...
Han vågnede ikke af hans vækkeur så jeg vil bare slukke det og liste ud. Morgen snak med en one night? nej tak.
Jeg opdager så at vi må have været lige aktive nok fordi mine ben og underliv værker under mig. Jeg går seriøst som en cowboy. Hans roommates/kollektiv deler sidder ude i stuen og jeg smiler hurtigt imens jeg bevæger mig emd hastige cowboy stridt imod døren. Deres blikke... nej nej nej :tie:
Her snakker vi omkring kl 8 en søndag i modsatte ende af byen af hvor jeg bor så først lige gå en km, også i bus i en halv time, også gå i endnu en km.
Jeg følte det hele bare så pinligt! Ikke fordi jeg ahvde sex, men fordi jeg jo ikke kunne gå som et normalt menneske. Ingen permanent skade sket, men kæft jeg var øm.

Jeg hørte fra ham en lilel uge sener. Det sædvanlige "Hej, tak for sidst. Hvad skal du i weekenden?". Jeg måtte simpelthen sige til ham at det altså ikke gik, for jeg havde ikke kunne gå ordenligt i 3 dage. Han var simpelthen for stor en mundfuld (tøhø). Hans svar var: "Ikke igen" efterfuldt af et dybt suk
Jeg havde jo næsten ondt af manden, men aldrig igen vil jeg knalde med en i snøvse størrelsen
16
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf kidkomb » 7. mar 2016, 14:19

hotlips skrev:Jeg gik hjem med sko hvor snørebåndene bare hang,for jeg havde brækket begge arme og det gik først op for mig da jeg kom ned på gaden at jeg burde have bedt om hjælp til det.og jeg var træt og bagstiv og gad ikke gå op ad trapperne igen,jeg fik virkelig mange sære blikke da jeg gik der med slaskesnørebånd og gipsarmene hængende slapt fordi de er så tunge når man er træt og jeg tror ikke der var nogen der var i tvivl om at jeg var på vej hjem fra bytur, kl 4 om eftermiddagen og der er ret mange ved søerne i kbh en solrig juli lørdag på den tid.

Han var nu ikke specielt bemærkelsesværdig bortset fra det lange men faktisk scorede han mig da jeg allerede var på vej hjem fra byen og det er eneste gang jeg har ladet mig samle op på den måde, men han var nu sød nok,jeg fik en kæmpe buket langstilkede roser og vi var nærmest på sightseeing i 3-4 timer før det sådan blev til noget,vildt hyggeligt og skægt.

4 år senere stod jeg så på arbejde mens nyhederne kørte og kunne se ham vinde en pris i Cannes, næsten uigenkendelig for rockfyren var blevet til 90er udgaven af en hipster, meget surrealistisk.

Altså, øhm, den skal jeg lige have igen:
Du tog i byen med to brækkede arme. I gips.
Hvordan drak du? Hvordan havde du fået tøj på? Hvordan tørrer man sig, når man har tisset med to arme i gips?
Jamen? :nerve:
Senest rettet af kidkomb 7. mar 2016, 15:45, rettet i alt 1 gang.
16
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf HappyPaww » 7. mar 2016, 14:21

hotlips skrev:Jeg gik hjem med sko hvor snørebåndene bare hang,for jeg havde brækket begge arme og det gik først op for mig da jeg kom ned på gaden at jeg burde have bedt om hjælp til det.og jeg var træt og bagstiv og gad ikke gå op ad trapperne igen,jeg fik virkelig mange sære blikke da jeg gik der med slaskesnørebånd og gipsarmene hængende slapt fordi de er så tunge når man er træt og jeg tror ikke der var nogen der var i tvivl om at jeg var på vej hjem fra bytur, kl 4 om eftermiddagen og der er ret mange ved søerne i kbh en solrig juli lørdag på den tid.

Han var nu ikke specielt bemærkelsesværdig bortset fra det lange men faktisk scorede han mig da jeg allerede var på vej hjem fra byen og det er eneste gang jeg har ladet mig samle op på den måde, men han var nu sød nok,jeg fik en kæmpe buket langstilkede roser og vi var nærmest på sightseeing i 3-4 timer før det sådan blev til noget,vildt hyggeligt og skægt.

4 år senere stod jeg så på arbejde mens nyhederne kørte og kunne se ham vinde en pris i Cannes, næsten uigenkendelig for rockfyren var blevet til 90er udgaven af en hipster, meget surrealistisk.


:lol: Rimelig sejt at score med begge arme i gips :stoned:
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf hotlips » 7. mar 2016, 15:06

kidkomb skrev:
hotlips skrev:Jeg gik hjem med sko hvor snørebåndene bare hang,for jeg havde brækket begge arme og det gik først op for mig da jeg kom ned på gaden at jeg burde have bedt om hjælp til det.og jeg var træt og bagstiv og gad ikke gå op ad trapperne igen,jeg fik virkelig mange sære blikke da jeg gik der med slaskesnørebånd og gipsarmene hængende slapt fordi de er så tunge når man er træt og jeg tror ikke der var nogen der var i tvivl om at jeg var på vej hjem fra bytur, kl 4 om eftermiddagen og der er ret mange ved søerne i kbh en solrig juli lørdag på den tid.

Han var nu ikke specielt bemærkelsesværdig bortset fra det lange men faktisk scorede han mig da jeg allerede var på vej hjem fra byen og det er eneste gang jeg har ladet mig samle op på den måde, men han var nu sød nok,jeg fik en kæmpe buket langstilkede roser og vi var nærmest på sightseeing i 3-4 timer før det sådan blev til noget,vildt hyggeligt og skægt.

4 år senere stod jeg så på arbejde mens nyhederne kørte og kunne se ham vinde en pris i Cannes, næsten uigenkendelig for rockfyren var blevet til 90er udgaven af en hipster, meget surrealistisk.

Altså, øhm, den skal jeg lige have igen:
Du tog i byen med to brækkede arme. I gips.
Hvordan drak du? Hvordan havde du fået tøj på? Hvordan tørre man sig, når man har tisset med to arme i gips?
Jamen? :nerve:


Jeg havde haft den første i gips i 6 måneder før nr 2 kom på så jeg havde lært alle tricksene, jeg kunne åbne døre med tæerne og den slags, men det var nu også kun til under albuen, så er det meste til at klare med lidt træning men jeg kunne sq ikke binde sko.

Faktisk var det med til at han scorede, han smurte Nutella madder til mig :blush:
4

Tilbage til "Forhold og sex"