Din værste walk of shame historie?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Hurrze » 7. mar 2016, 23:40

Er ikke en disideret walk of shame, da det skete mens jeg stadig var hjemme ved ham, men pinligt var det. Var lige den historie jeg kunne komme i tanke om...

Nå men gik på gymnasiet, og havde haft lidt sygefravær bla. pga. migræne anfald. Var ofte i byen, også nogle gange på hverdagsaftener for at slippe væk hjemmefra. Nå, men jeg var 17 og havde det sidste stykke tid kysset lidt med en fyr og vi havde også haft sex et par gange. Var havnet hjemme med ham en aften. Vi blev vækket af at en bankede på døren, så jeg gemte mig lidt under dynen, han tog bukser på og gik ud til døren. Han havde en forholdvis lille lejlighed, kun en 1 værelses. Døren indtil værelset stod på klem, og han åbnede op. Hvem stod udenfor? Det gjorde min far... :8: :nerve: Han havde været lidt bekymret for mig. Og han blev mødt af synet af en fyr i bar overkrop og at man kunne ane mig liggende inde i sengen under dynen. Og jeg lå altså splitterragende nøgen derunder. Og han ville gerne snakke med mig. Fik sendt ham ud, hvorefter jeg tog tøj på og gik ud og snakkede med ham.. Selvom det ikke var en disideret walk of shame var det meget pinligt :gisp:



Er også vågnet op engang hjemme ved en flirt, hvor hans mor kort tid efter stod med hovedet ind af vinduet... Mest meget akavet... :gisp:
2
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf hotlips » 8. mar 2016, 01:11

Hurrze skrev:Er ikke en disideret walk of shame, da det skete mens jeg stadig var hjemme ved ham, men pinligt var det. Var lige den historie jeg kunne komme i tanke om...

Nå men gik på gymnasiet, og havde haft lidt sygefravær bla. pga. migræne anfald. Var ofte i byen, også nogle gange på hverdagsaftener for at slippe væk hjemmefra. Nå, men jeg var 17 og havde det sidste stykke tid kysset lidt med en fyr og vi havde også haft sex et par gange. Var havnet hjemme med ham en aften. Vi blev vækket af at en bankede på døren, så jeg gemte mig lidt under dynen, han tog bukser på og gik ud til døren. Han havde en forholdvis lille lejlighed, kun en 1 værelses. Døren indtil værelset stod på klem, og han åbnede op. Hvem stod udenfor? Det gjorde min far... :8: :nerve: Han havde været lidt bekymret for mig. Og han blev mødt af synet af en fyr i bar overkrop og at man kunne ane mig liggende inde i sengen under dynen. Og jeg lå altså splitterragende nøgen derunder. Og han ville gerne snakke med mig. Fik sendt ham ud, hvorefter jeg tog tøj på og gik ud og snakkede med ham.. Selvom det ikke var en disideret walk of shame var det meget pinligt :gisp:



Er også vågnet op engang hjemme ved en flirt, hvor hans mor kort tid efter stod med hovedet ind af vinduet... Mest meget akavet... :gisp:


Er der en forhistorie af en slags?

Det virker sådan lidt ekstremt på mig at rende og banke på ude i byen fordi en på 17 har sovet ude og især at insistere på at hive dig ud for at tale med dig på den måde efter at have set du var i fin form ihvertfald i min bog.
1
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Hurrze » 8. mar 2016, 03:25

hotlips skrev:
Hurrze skrev:Er ikke en disideret walk of shame, da det skete mens jeg stadig var hjemme ved ham, men pinligt var det. Var lige den historie jeg kunne komme i tanke om...

Nå men gik på gymnasiet, og havde haft lidt sygefravær bla. pga. migræne anfald. Var ofte i byen, også nogle gange på hverdagsaftener for at slippe væk hjemmefra. Nå, men jeg var 17 og havde det sidste stykke tid kysset lidt med en fyr og vi havde også haft sex et par gange. Var havnet hjemme med ham en aften. Vi blev vækket af at en bankede på døren, så jeg gemte mig lidt under dynen, han tog bukser på og gik ud til døren. Han havde en forholdvis lille lejlighed, kun en 1 værelses. Døren indtil værelset stod på klem, og han åbnede op. Hvem stod udenfor? Det gjorde min far... :8: :nerve: Han havde været lidt bekymret for mig. Og han blev mødt af synet af en fyr i bar overkrop og at man kunne ane mig liggende inde i sengen under dynen. Og jeg lå altså splitterragende nøgen derunder. Og han ville gerne snakke med mig. Fik sendt ham ud, hvorefter jeg tog tøj på og gik ud og snakkede med ham.. Selvom det ikke var en disideret walk of shame var det meget pinligt :gisp:



Er også vågnet op engang hjemme ved en flirt, hvor hans mor kort tid efter stod med hovedet ind af vinduet... Mest meget akavet... :gisp:


Er der en forhistorie af en slags?

Det virker sådan lidt ekstremt på mig at rende og banke på ude i byen fordi en på 17 har sovet ude og især at insistere på at hive dig ud for at tale med dig på den måde efter at have set du var i fin form ihvertfald i min bog.


Han vidste godt hvor jeg var. Han gik ikke og bankede på alle steder... Men han kom fordi jeg burde have været i skole, havde meget fravær, og derfor var bekymret for mig. Altså at jeg på det tidspunkt han kom burde have været i skole. Men ville ikke være hjemme om aftenen, derfor gik jeg i byen og drak mig fuld, og kom derfor sjældent op i skole.. men det er en længere forklaring hvorfor jeg ikke ville være hjemme... Jeg boede desuden ikke hos min far. Mine forældre blev skilt da jeg var 3,5 og boede hos min mor til jeg var 18...
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Wizzze » 8. mar 2016, 06:23

Jeg elsker debatten :love:
Her krænger folk deres pinligheder og skam ud for åben skærm, og i stedet for at støtte folk, og sende kort med :kram: og :ae:, så liker vi det, der er sket for dem :devil:
6
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Q-beben » 8. mar 2016, 09:18

Da jeg læste i gymnasiet, begyndte jeg at arbejde et sted, hvor ejeren havde et meget tæt far/søn forhold til en af mine kollegaer. De foretog sig alle mulige ting sammen i fritiden som en far og en søn ville gøre.

Jeg faldt rigtig godt til på jobbet, og en eller anden torsdag blev min kollega og jeg hængende efter job og endte med at gå på bar og så i byen. Vi blev enormt fulde, og sent på natten fortæller han mig, at han er homoseksuel, men at han ikke turde komme ud af skabet, så hverken hans forældre, søskende, venner eller vores chef vidste det. Det endte med, at vi tog på bøssebar - og at jeg sov hjemme hos ham. Vi vågnede så desværre ikke, da vækkeuret ringede.

Chefen ringede først til min kollega og derefter mig. Da vi begge ikke dukkede op på jobbet til normal mødetid, var det ligesom "tydeligt" for alle, at vi havde "lavet noget". Det var enormt kikset og gav anledning til en masse snak i krogene. Selvom jeg sagde, at det havde vi ikke, så var der bare ikke nogen, der troede på det.


PS. Han blev min allerbedste ven, og vi var uadskillelige i mange år, lige indtil han desværre begik selvmord her for nogle år tilbage. Det var tydeligt at se, at han undervejs fortrød sit selvmord, men da var det desværre for sent :(

Tænker tit på ham og savner ham rigtig meget. Selvom han fik fortalt det med hans seksualitet til hans forældre, søskende og venner, så viste det sig til hans begravelse, at vores tidl. chef og hans kone stadig ikke vidste det. På trods af at de stadig havde set ham jævnligt igennem årene. De blev dog kede af, at han ikke havde turde fortælle dem det selv. For det betød jo intet for dem, om han var til kvinder eller mænd.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Zombie » 8. mar 2016, 09:50

Ballademager skrev:Måske ikke direkte wall of shame, men pinligt, DET var det (og jeg kan ikke en gang undskylde mig med ungdom, jeg var rigtig voksen :blush: )

Havde haft en kortvarig flirt med en kollega (rebound, så primitiv var jeg), men det var simpelthen bare helt forkert, så jeg stoppede det igen med den undskyldning, at jeg snart skulle til udlandet. Det var ikke forkert, var på vej til at skulle arbejde for vores udenlandske filial.

Fyren kontaktede mig nogle gange efter, at jeg var taget af sted, men jeg svarede temmelig overfladisk. Efter nogle måneder begyndte min nuværende kæreste og jeg at flirte temmelig meget på Skype, og efter noget tid blev vi enige om, at min kæreste skulle komme og besøge mig.

Kort efter fortalte eks-flirt mig, at han skulle være fire uger på min lokation. Og her begynder så dårlig amerikansk komedie-forløbet :shock:

De to gutter var nemlig med samme fly! Og da jeg stod i lille lokal lufthavn og ventede på min på det tidspunkt kommende kæreste (med maven propfuld af sommerfugle) kom der pludselig en og kastede sig om halsen på mig. Min tidligere flirt havde set mig og var sikker på, at jeg var kommet for at hente ham :panik: I tumulten overså jeg slet og ret min nuværende kæreste, som forvirret ringede og spurgte, hvor jeg dog var.

Moralen: Lad være med at tro, at det er nok at flygte om på den anden side af jorden :D

Min kæreste og jeg har været sammen lige siden, og han har næsten tilgivet mig, at jeg overså ham på grund af min eks-flirt.


Det er en virkelig sjov historie, men hvad har det med WALK of shame at gøre? :genert:
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf HappyPaww » 8. mar 2016, 13:53

Ballademager skrev:
Zombie skrev:
Ballademager skrev:Måske ikke direkte wall of shame, men pinligt, DET var det (og jeg kan ikke en gang undskylde mig med ungdom, jeg var rigtig voksen :blush: )

Havde haft en kortvarig flirt med en kollega (rebound, så primitiv var jeg), men det var simpelthen bare helt forkert, så jeg stoppede det igen med den undskyldning, at jeg snart skulle til udlandet. Det var ikke forkert, var på vej til at skulle arbejde for vores udenlandske filial.

Fyren kontaktede mig nogle gange efter, at jeg var taget af sted, men jeg svarede temmelig overfladisk. Efter nogle måneder begyndte min nuværende kæreste og jeg at flirte temmelig meget på Skype, og efter noget tid blev vi enige om, at min kæreste skulle komme og besøge mig.

Kort efter fortalte eks-flirt mig, at han skulle være fire uger på min lokation. Og her begynder så dårlig amerikansk komedie-forløbet :shock:

De to gutter var nemlig med samme fly! Og da jeg stod i lille lokal lufthavn og ventede på min på det tidspunkt kommende kæreste (med maven propfuld af sommerfugle) kom der pludselig en og kastede sig om halsen på mig. Min tidligere flirt havde set mig og var sikker på, at jeg var kommet for at hente ham :panik: I tumulten overså jeg slet og ret min nuværende kæreste, som forvirret ringede og spurgte, hvor jeg dog var.

Moralen: Lad være med at tro, at det er nok at flygte om på den anden side af jorden :D

Min kæreste og jeg har været sammen lige siden, og han har næsten tilgivet mig, at jeg overså ham på grund af min eks-flirt.


Det er en virkelig sjov historie, men hvad har det med WALK of shame at gøre? :genert:


Måske ikke det vilde... Bortset fra sådan en følelse af, at HELE virksomheden vidste det, og at jeg brugte en hel måned efterfølgende på ar flygte fra fyren :genert:

Måske en lidt løs fortolkning dog :D


Hvad skete der bagefter? Hvordan fik du sagt til ham filejsen, at du altså ikke var der for at mødes med ham? Og hvad havde du svaret ham til at starte med, da han skrev, at han kom i en måned? :popkorn:
5
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Muuh » 8. mar 2016, 16:01

Lurende Peber skrev:Vi var 3 gutter, der havde fundet sammen med 2 piger (sådan 17-20årige) og var taget hjem til en af dem. 2 par hyggede sig, hvoraf jeg virkelig nød natten med værtinden. Om morgen begyndte hun at vimse rundt og rydde op og lave lagkage :genert:
Ja for hendes familie kom til fødselsdag her om lidt!
"Din fødselsdag?"
"Jeps"
"Tillykke da" *kys* "Hvor mange år, hvis man må spørge?"
"15"
:8:
Jeg ved stadig ikke, om det var en snedig måde at få mig til at sparke vennerne sammen og komme ud af døren i en ruf :tie:
Men jeg havde INGEN intentioner om at blive og hilse på familien :panik:


Det har jeg engang i min brandert udsat en fyr for :genert:

Jeg boede på det tidspunkt stadig hjemme og da der ikke var værelser nok til alle os børn, sov mine forældre i stuen på en sovesofa, så vi kunne få hvert vores værelse

Lørdag aften var jeg så i byen, for at fejre min fødselsdag og den fik ikke for lidt, så jeg blev ret fuld. Jeg faldt i snak med en sød fyr, som jeg fik scoret og slæbt med hjem. Fik kort advaret ham om, at han skulle være stille på vej igennem huset, for mine forældre sov altså i den stue, som vi skulle igennem for at kommet til mit værelse.
Det jeg så havde glemt var at hele familien var inviteret til fødselsdag søndag kl 9, så det var ret pinligt, da min mor kom og bankede på min dør kl 8.30 for at fortælle, at jeg nok skulle til at stå op og at ham fyren jeg havde taget med hjem, da var velkommen til at deltage i fødselsdagen.
Vi havde åbenbart ikke været så stille som vi troede, så mine forældre var udmærket klar over at jeg havde haft en med hjem om natten :blush:
Fyren valgte så at blive liggende i min seng til alle gæster var taget hjem og han stille kunne liste af

Jeg har aldrig haft et one night med hjem siden mens jeg boede hjemme
11
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Mangoness » 8. mar 2016, 18:38

Wizzze skrev:Jeg elsker debatten :love:
Her krænger folk deres pinligheder og skam ud for åben skærm, og i stedet for at støtte folk, og sende kort med :kram: og :ae:, så liker vi det, der er sket for dem :devil:


:klap:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. mar 2016, 22:56

Jeg har skrevet min før ved flere lejligheder, men hvorfor gå glip af en chance for at blamere sig selv.

Jeg havde en fling med byens taber, som både drak for meget, og levede i en campingvogn, parkeret i baghaven hos nogen af vores fælles venner.
Det var sådan en bette campingvogn uden toilet, så skulle man tisse foregik det bagved, og bagved var med åben udsigt til en togbane. Godt så.

Det blev en kortvarig fling, for man har vel noget selvrespekt. Ahremm.

Men en enkelt nat overnattede jeg altså hos ham i den lortecampingvogn. Muligvis den varmeste nat den sommer, og de dårlige plexiglasvinduer kunne ikke åbnes, så det var klam svedig sex i en kogende tæt campingvogn. Jeg husker hvor klistret og fedtet og ulækker jeg følte mig næste morgen, og kæmpe hovedpine havde jeg også. Intet badeværelse, intet koldt vand, intet spejl.

Og da jeg forlod vognen for at tage hjem, skulle jeg jo op forbi vores fælles venners hus for at komme ud af haven, og ja de sad selvfølgelig rigtig hele familien med deres søndagsmorgenkaffe og vinkede meget indforstået til mig gennem det store stuevindue. Æv æv æv.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Guldfuglen
Indlæg: 165
Tilmeldt: 8. sep 2015, 20:45
Kort karma: 31
Likede indlæg: 425

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Guldfuglen » 9. mar 2016, 00:34

Åh, min værste var vist i Thailand efter en full moon fest. Jeg vågnede op på den modsatte side af en ø end jeg troede :fløjt:

Jeg havde været sammen med en sød nordmand, men hans hotel-roomies var kommet hjem i løbet af natten. Så jeg vågnede i et rum med tre fremmede fyre og forsøgte febrilsk at finde mit tøj. Mine shorts var bare væk..... Så jeg låner et par mandeshorts af en af nordmandens venner(!) og siger akavet farvel. Da jeg forlader hotellet indser jeg, at jeg er i en lille landsby laaaaangt væk fra hovedbyen. Jeg husker ikke præcis hvordan, men jeg får et lift og får fundet en færgehavn. Normalt tager man speedbåde hjem til ens egen ø efter en full moon fest, men de gik ikke længere (og de gik også på den modsatte side af øen). Så jeg stod altså mutters alene i Thailand på den forkerte ø, i mande-shorts, med øl i håret osv. blandt alle børnefamilierne på den normale færge. Frygteligt.
4
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Grissebassen » 9. mar 2016, 19:26

Gælder det, hvis man rent faktisk ikke har knaldet, men at alle bare tror man har? Og at størstedelen af pinligheden ikke ligger hos en selv?

En aften tager jeg i byen med en venneflok, og vi får drukket os fra sans og samling. Vi er på en bar i nærheden af mig, og min ven spørger om han ikke må sove på min sofa, da han bor længere væk. Jeg advarer ham om, at mine forældre kommer næste morgen, men at han selvfølgelig er velkommen. Få timer efter vi rammer min lejlighed (han på min sofa, mig i min seng, ingen knalderi!), ringer det på døren. Jeg får slænget et håndklæde om mig og åbner døren. Mine forældre vader direkte ind i stuen, hvor de finder min ven liggende på sofaen, hvor han krammer en spand han ligger og kaster op i. De tager det meget cool, og spørger ham om han ikke vil ind i min seng og ligge med spanden, så han kan sove videre. Min ven derimod går i panik, rejser sig op og tager flugten. På vej får han dog lige kastet op ud over mit gulv foran mine forældre. Inden han får bakset bukserne på, får jeg lige fortalt ham, at jeg nok skal klare gulvet, og at han altså er velkommen til at låne min seng og sove videre i, og at han bare smækker sig ud, når han vågner. Han vil dog bare væk, hvilket jeg egentlig godt forstår.
Én ting er, at mine forældre var overbeviste om at vi havde knaldet, på trods af de fandt ham på sofaen, og at episoden primært var pinlig for min ven. Anden del af historien er mere pinlig for mig.
Grunden til at mine forældre kom, var fordi de skulle hente mig på vej til et familiemedlems arrangement. Jeg når ikke i bad, men får smækket en kjole over hovedet inden vi kører, hvor jeg fikser hår og makeup i bilen. Familiearrangementet viser sig, mod min forventning, at være i den pæne ende, og hovedsageligt bestå af gæster jeg ikke kender. Da vi sidder ved det pæne spisebord udbryder min far: "Hold da op, du stinker af øl og røg". Herefter siger min mor: "Ja, og hvad blev der egentlig af ham manden i din seng, der brækkede sig?"
Den del af familien har ikke inviteret mig til nogen af deres arrangementer siden.
12
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Miss_no_More » 12. mar 2016, 10:05

Grissebassen skrev:Gælder det, hvis man rent faktisk ikke har knaldet, men at alle bare tror man har? Og at størstedelen af pinligheden ikke ligger hos en selv?

En aften tager jeg i byen med en venneflok, og vi får drukket os fra sans og samling. Vi er på en bar i nærheden af mig, og min ven spørger om han ikke må sove på min sofa, da han bor længere væk. Jeg advarer ham om, at mine forældre kommer næste morgen, men at han selvfølgelig er velkommen. Få timer efter vi rammer min lejlighed (han på min sofa, mig i min seng, ingen knalderi!), ringer det på døren. Jeg får slænget et håndklæde om mig og åbner døren. Mine forældre vader direkte ind i stuen, hvor de finder min ven liggende på sofaen, hvor han krammer en spand han ligger og kaster op i. De tager det meget cool, og spørger ham om han ikke vil ind i min seng og ligge med spanden, så han kan sove videre. Min ven derimod går i panik, rejser sig op og tager flugten. På vej får han dog lige kastet op ud over mit gulv foran mine forældre. Inden han får bakset bukserne på, får jeg lige fortalt ham, at jeg nok skal klare gulvet, og at han altså er velkommen til at låne min seng og sove videre i, og at han bare smækker sig ud, når han vågner. Han vil dog bare væk, hvilket jeg egentlig godt forstår.
Én ting er, at mine forældre var overbeviste om at vi havde knaldet, på trods af de fandt ham på sofaen, og at episoden primært var pinlig for min ven. Anden del af historien er mere pinlig for mig.
Grunden til at mine forældre kom, var fordi de skulle hente mig på vej til et familiemedlems arrangement. Jeg når ikke i bad, men får smækket en kjole over hovedet inden vi kører, hvor jeg fikser hår og makeup i bilen. Familiearrangementet viser sig, mod min forventning, at være i den pæne ende, og hovedsageligt bestå af gæster jeg ikke kender. Da vi sidder ved det pæne spisebord udbryder min far: "Hold da op, du stinker af øl og røg". Herefter siger min mor: "Ja, og hvad blev der egentlig af ham manden i din seng, der brækkede sig?"
Den del af familien har ikke inviteret mig til nogen af deres arrangementer siden.


Armen, tak mor og far :lol: :klap:
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21841

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Purple Haze » 12. mar 2016, 11:28

Miss_no_More skrev:
Grissebassen skrev:Gælder det, hvis man rent faktisk ikke har knaldet, men at alle bare tror man har? Og at størstedelen af pinligheden ikke ligger hos en selv?

En aften tager jeg i byen med en venneflok, og vi får drukket os fra sans og samling. Vi er på en bar i nærheden af mig, og min ven spørger om han ikke må sove på min sofa, da han bor længere væk. Jeg advarer ham om, at mine forældre kommer næste morgen, men at han selvfølgelig er velkommen. Få timer efter vi rammer min lejlighed (han på min sofa, mig i min seng, ingen knalderi!), ringer det på døren. Jeg får slænget et håndklæde om mig og åbner døren. Mine forældre vader direkte ind i stuen, hvor de finder min ven liggende på sofaen, hvor han krammer en spand han ligger og kaster op i. De tager det meget cool, og spørger ham om han ikke vil ind i min seng og ligge med spanden, så han kan sove videre. Min ven derimod går i panik, rejser sig op og tager flugten. På vej får han dog lige kastet op ud over mit gulv foran mine forældre. Inden han får bakset bukserne på, får jeg lige fortalt ham, at jeg nok skal klare gulvet, og at han altså er velkommen til at låne min seng og sove videre i, og at han bare smækker sig ud, når han vågner. Han vil dog bare væk, hvilket jeg egentlig godt forstår.
Én ting er, at mine forældre var overbeviste om at vi havde knaldet, på trods af de fandt ham på sofaen, og at episoden primært var pinlig for min ven. Anden del af historien er mere pinlig for mig.
Grunden til at mine forældre kom, var fordi de skulle hente mig på vej til et familiemedlems arrangement. Jeg når ikke i bad, men får smækket en kjole over hovedet inden vi kører, hvor jeg fikser hår og makeup i bilen. Familiearrangementet viser sig, mod min forventning, at være i den pæne ende, og hovedsageligt bestå af gæster jeg ikke kender. Da vi sidder ved det pæne spisebord udbryder min far: "Hold da op, du stinker af øl og røg". Herefter siger min mor: "Ja, og hvad blev der egentlig af ham manden i din seng, der brækkede sig?"
Den del af familien har ikke inviteret mig til nogen af deres arrangementer siden.


Armen, tak mor og far :lol: :klap:


Der lyder alligevel ikke til at være folk man gider inviteres af ;)
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Akehurst2 » 12. mar 2016, 12:29

Det er så dejligt, når folk gider kommentere på at man lugter.

Røg engang i byen på en onsdag og blev sejlende fuld. Sådan at jeg ringede til min veninde, da jeg kom hjem og smågræd i telefonen, at jeg ikke kunne få mine støvler af og hun trøstede mig og sagde at jeg jo bare kunne sove med dem på.

Alligevel syntes jeg ikke, jeg kunne brænde min anden veninde af til aftalt morgenspinning torsdag, hvor jeg fik slæbt mig op på cyklen ved siden af hende hvorefter hun højt udbryder: Undskyld mig meget, men stinker du af sprut?

Det er egentlig lidt walk of shame-agtigt, nu jeg tænker over det. Når hele spinningholdet glor på hende, der lugter af sprut på en hverdagsmorgen og ligner døden fra Lübeck :tie:
6

Tilbage til "Forhold og sex"