Høj/lav, hot or not

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Ville du date en der er betydeligt højere/lavere end dig selv?

Mand : Ja. Små eller store, alle fisk er gode.
16
18%
Mand : Kun lavere.
2
2%
Mand : Kun højere.
0
Ingen stemmer
Mand : Nej, kun omk. samme højde.
4
5%
Kvinde : Ja. Store eller lille, jeg har en bred smag.
30
34%
Kvinde : Kun lavere.
1
1%
Kvinde : Kun højere.
30
34%
Kvinde : Nej, kun omk. samme højde.
5
6%
 
Afgivne stemmer: 88
Brugeravatar
AFK
Indlæg: 3117
Tilmeldt: 6. maj 2022, 10:54
Kort karma: 43
Likede indlæg: 5347

Re: Høj/lav, hot or not

Indlægaf AFK » 15. feb 2024, 03:46

DS.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
You can't truly call yourself "peaceful" unless you're capable of great violence. If you're not capable of violence, you're not peaceful. You're harmless.

Important distinction.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4128
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3725

Re: Høj/lav, hot or not

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 15. feb 2024, 06:17

Er 185. Har været sammen med en der var højere, men ikke markant højere. Måske 188. Hun var nice, lignede en russisk-ukraninsk fertilitetsgudinde. Kunne sagtens være sammen med en der var markant højere. 200+

Har også være sammen med en der var under 150. Hvilket er betydeligt lavere. Hun var også petite, så det var lidt 12årige (sagde hun skulle lade det gro ud). Men ellers var hun også super nice. Sex var dog lidt med problemer pga. størrelsesforskel.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Mivsen
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 3. sep 2021, 07:39
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1097

Re: Høj/lav, hot or not

Indlægaf Mivsen » 15. feb 2024, 06:39

jeg fortrækker høje mænd men ville aldrig vælge en mand fra pga højde :)
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16410
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1416
Likede indlæg: 30536

Re: Høj/lav, hot or not

Indlægaf TinaW » 15. feb 2024, 06:58

Jeg er 163, så det er ikke ret tit jeg har mødt en mand, der var lavere end jeg.
Mine kærester har spændt fra 170-190 tror jeg.
Jeg ville nok ikke blive tiltrukket af en alt for høj mand (over de 190)
Min mand er vist 183.
Hvis jeg skulle vælge en ideel partnerhøjde for mig ville det være omkring 175.
0
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 214
Likede indlæg: 6182

Re: Høj/lav, hot or not

Indlægaf Contrast » 15. feb 2024, 07:06

Min kæreste er 30 cm højere end mig :D
Jeg elsker at jeg kan lægge hovedet ind til hans brystkasse når vi krammer. Eller når han krammer mig bagfra med armene ind over mig.

Jeg er egentlig ligeglad med højde, så længe han ikke er lavere end mig. Et par centimeter højere end mig ville også være fint.
0
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Moe
Indlæg: 4233
Tilmeldt: 9. sep 2022, 11:34
Kort karma: 23
Likede indlæg: 1195

Re: Høj/lav, hot or not

Indlægaf Moe » 15. feb 2024, 08:28

Vlad Kalashnikov skrev:Er 185. Har været sammen med en der var højere, men ikke markant højere. Måske 188. Hun var nice, lignede en russisk-ukraninsk fertilitetsgudinde. Kunne sagtens være sammen med en der var markant højere. 200+

Har også være sammen med en der var under 150. Hvilket er betydeligt lavere. Hun var også petite, så det var lidt 12årige (sagde hun skulle lade det gro ud). Men ellers var hun også super nice. Sex var dog lidt med problemer pga. størrelsesforskel.

Jeg tænker, at du godt kender svaret på forhånd, det er jo alment kendt, hvordan mænd og især kvinders præferencer er angående højde.

Det betyder mest for kvinder, som foretrækker mænd, der er højere end dem selv, ofte er bundgrænsen omkring deres egen højde. Mænd er mere fleksible, men tiltrækkes i modsætning til kvinder ofte af dem, som er mindre end dem selv.

Intet odiøst, intet nyt, og så er der naturligvis individuelle forskelle, men det er sådan, det er for de fleste, og det er der masser af tal og undersøgelser på.
0
Homer: “Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that’s even remotely true. Facts schmacts.”
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4128
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3725

Re: Høj/lav, hot or not

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 15. feb 2024, 08:40

Moe skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Er 185. Har været sammen med en der var højere, men ikke markant højere. Måske 188. Hun var nice, lignede en russisk-ukraninsk fertilitetsgudinde. Kunne sagtens være sammen med en der var markant højere. 200+

Har også være sammen med en der var under 150. Hvilket er betydeligt lavere. Hun var også petite, så det var lidt 12årige (sagde hun skulle lade det gro ud). Men ellers var hun også super nice. Sex var dog lidt med problemer pga. størrelsesforskel.
Jeg tænker, at du godt kender svaret på forhånd, det er jo alment kendt, hvordan mænd og især kvinders præferencer er angående højde.
Nej, tror faktisk ikke denne højdepræference er så stærk i Danmark som i USA. Måske jeg missede det, men erindre slet ikke det var en sag der blev nævnt før måske 2010erne. Det er jo også ofte nævnt at mænd foretrækker piger der er mindre end dem selv. Sådan har jeg det ikke. Er heller ikke udbredt i svarene her.
1
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4128
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3725

Re: Høj/lav, hot or not

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 15. feb 2024, 08:46

AFK skrev:
DS.jpg
Har lavet ny afstemning til dette helt essentielle spørgsmål: viewtopic.php?f=7&t=25164
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Moe
Indlæg: 4233
Tilmeldt: 9. sep 2022, 11:34
Kort karma: 23
Likede indlæg: 1195

Re: Høj/lav, hot or not

Indlægaf Moe » 15. feb 2024, 09:09

Vlad Kalashnikov skrev:
Moe skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Er 185. Har været sammen med en der var højere, men ikke markant højere. Måske 188. Hun var nice, lignede en russisk-ukraninsk fertilitetsgudinde. Kunne sagtens være sammen med en der var markant højere. 200+

Har også være sammen med en der var under 150. Hvilket er betydeligt lavere. Hun var også petite, så det var lidt 12årige (sagde hun skulle lade det gro ud). Men ellers var hun også super nice. Sex var dog lidt med problemer pga. størrelsesforskel.
Jeg tænker, at du godt kender svaret på forhånd, det er jo alment kendt, hvordan mænd og især kvinders præferencer er angående højde.
Nej, tror faktisk ikke denne højdepræference er så stærk i Danmark som i USA. Måske jeg missede det, men erindre slet ikke det var en sag der blev nævnt før måske 2010erne. Det er jo også ofte nævnt at mænd foretrækker piger der er mindre end dem selv. Sådan har jeg det ikke. Er heller ikke udbredt i svarene her.

Tror mere, at det er en vrangforestilling vi får fra USA. De tal, vi har, viser en klar præference, men højde står jo ikke alene. Det er også aldersfordelt; unge pigers højdepræference er mere fastsat end mere modne kvinders. Men den præference er tydelig uanset af kultur og aldersgruppe. Kvinder foretrækker mænd, som er højere, samme højde eller mindre kan være acceptabelt, men er ikke ideelt. Omvendt er en for stor højdeforskel også uønsket.

Det er de universelle trends, hvad ens højde er, og hvor stor en forskel i højdeforskel er, og hvor stor en betydning højde har i forhold til andre kriterier er som altid variable. Men trenden er sikker og vist og vises også her i tråden. Mænd har mindre højdepræference end kvinder, ligesom kvinder har mindre alderspræference end mænd.
0
Homer: “Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that’s even remotely true. Facts schmacts.”
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25021
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30014

Re: Høj/lav, hot or not

Indlægaf Wizzze » 15. feb 2024, 09:35

Jeg har aldrig været sammen med en som var meget højere eller meget lavere, så ved ikke om “ekstrem” forskel som i det første indlæg ville påvirke mig. Jeg tror det ikke, men ved det jo reelt ikke. Frk W er højere end mig, når hun har høje hæle på, og det generer mig ikke, tror faktisk det irriterer hende mere end det gør mig :gruble:
Hvis, gud forbyde det, jeg skulle begynde at date igen, så er der virkelig mange andre ting jeg ville bekymre mig mere over end højde. Det sagt, hvis det var et tilfældigt møde ude i virkeligheden, så ville jeg umiddelbart nok bemærke en høj/lang benet kvinde, før jeg bemærkede en kortere kvinde :gruble:
0
Do as I say! :whip:
D.itsen
Indlæg: 3341
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 564
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 9027

Re: Høj/lav, hot or not

Indlægaf D.itsen » 15. feb 2024, 09:44

Jeg er 165 og har været samme med alt fra min højde til omkring de 2 meter. Det er da lidt komisk, når der er stor højdeforskel, men det er virkelig ikke vigtigt for mig
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1442
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 103
Likede indlæg: 4926

Re: Høj/lav, hot or not

Indlægaf Patience » 15. feb 2024, 13:33

For mig er det sådan et spørgsmål der er ren teori da jeg da sådan set på papiret godt kan finde en højde jeg synes er mest attraktiv i forhold til min egen - jeg er 161 så et sted ml 180-185 +/- vil i teorien føles rigtig rart for mig - så er han markant højere hvilket jeg synes er rart og ikke så høj så jeg føler mig som en dværg.

Men i praksis ved jeg om mig selv at højde og kropsbygning, vægt og andre at den slags ydre ting ikke gør nogen som helst forskel. Jeg har haft 2 seriøse kærester i mit liv den første var 175 og meget spinkel af bygning og jeg elskede ham meget og var bestemt meget fysisk tiltrukket af ham. Min nuværende kæreste gennem 15 år er lige knap 2 meter høj og fylder godt -han ligger vel lige på den gode side af normalt BMI ish. Lige i starten synes jeg godt nok han var meget høj og jeg følte mig sådan latterligt lav ved siden af ham, men der gik ikke længe før jeg overhovedet ikke tænkte over det. Nu synes jeg bare han er vildt smuk med sin højde og ranke holdning.
Nu synes jeg mænd under 175 er virkelig lave, men det er jo kun fordi jeg er vant til noget andet. Jeg ved at jeg sagtens kunne ændre smag igen, hvis manden var dejlig.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4503
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 943
Likede indlæg: 4733

Re: Høj/lav, hot or not

Indlægaf Panton » 16. feb 2024, 10:28

Jeg har aldrig været sammen med en mand der er lavere end jeg selv. Jeg går kun efter dem der er højere, og jeg er selv 176.
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2382
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 94
Likede indlæg: 2340

Re: Høj/lav, hot or not

Indlægaf Elverpigen » 16. mar 2024, 13:44

Altså, hvis jeg selv kunne konstruere en kæreste som i en build-a-bear biks, så foretrækker jeg klart en i øjenhøjde, dvs. omkring min egen højde +/-.

De seneste uger er det 2 stk upraktisk høje mænd, der har smilet sødt til mig. Deres højde forhindrer ikke, at jeg kan smile tilbage, men det føles bare træls for mig at se op til folk. Det kan der være praktiske løsninger på, hvis der skulle være fin kompatibilitet på de vigtige områder.

paint skrev:Da jeg var studerende, havde jeg et kortvarigt forhold til en anden studerende - en kvinde. Hun var virkelig sød, humoristisk og begavet at tale med. Men hun var næsten samme højde som mig selv (185 cm)
For mig, føltes det underligt akavet. Hun var simpelthen for høj til min smag, fandt jeg ud af. At være sammen med en på min egen højde, virkede på en eller anden måde, for maskulint eller noget i dén retning. :gruble:


Tak for ærligheden og bringe et eksempel på, at det ikke kun er Onde Kvinder (R), der kræver mænd højere end dem selv :gogo: :worship:




Nu er der ikke så mange mænd, der er lavere end undertegnede. Jeg har dog oplevet, at en sagtens kunne være tiltrækkende alligevel - det virkede også som noget så måske sjældent, som en mand med højde under gennemsnittet, der i høj grad virkede til at hvile i sig selv incl. sin højde.

Det nedkøler hurtigt interesse, hvis et eksemplar på en håndfuld cm højere jamrer i det øjeblik, jeg tilfældigvis havde få cm hæl på og dermed var cirka i øjenhøjde.
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6761
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1210
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9766

Re: Høj/lav, hot or not

Indlægaf FrøkenM » 17. mar 2024, 08:02

Jeg foretrækker mænd, der er højere end mig. Jeg er så også kun 160 cm lav selv, så det er ikke svært at have den præference, da de fleste mænd er højere end mig :lol:


Ham jeg ser nu er 20-25 cm højere end mig og det er ret perfekt, hvis man spørger mig. Jeg får lov til at føle mig lille, selvom jeg i drøjde ikke nødvendigvis er det - og så kan jeg bare virkelig godt lide at se op på ham :blush2:

Han er til gengæld også ret glad for, at jeg ikke er højere og sætter stor pris på former, så på den måde er vi et ret fint match.
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"