Hvordan åbner jeg ham?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
mozzarellaosten
Indlæg: 13
Tilmeldt: 6. mar 2024, 18:53
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Hvordan åbner jeg ham?

Indlægaf mozzarellaosten » 24. apr 2024, 15:48

Jeg sætter virkelig pris på jeres mange fine synspunkter og "wake-up calls". Tak :)

Jeg tror også han passer på sig selv, uden helt at vide hvad han sidder inde med. Jeg ved, at han har haft mange one night stands - men han udtrykker til mig, at han virkelig gerne vil have sig en kæreste og få noget tosomhed. Han er kørt fuldstændig i død med uforpligtende og intetsigende relationer, siger han.

Han skriver til mig hver eneste dag. Han spørger til min dag osv. Vi har ligesom altid fingeren på pulsen hos hinanden.

Jeg kan selv være forundret over, at jeg har kunnet "holde stand" så længe. Jeg giver gerne folk en chance, men jeg har også en grænse. Så jeg sælger ikke mig selv billigt, men jeg lader ham også få den ro og plads han muligvis skal have til at kunne åbne op.

Vi har aftalt at ses i weekenden, men jeg tænker at italesætte mine tanker på en fin måde og tage den derfra.
2
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6688
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 872
Likede indlæg: 19073

Re: Hvordan åbner jeg ham?

Indlægaf Æble » 29. apr 2024, 06:15

Hvordan gik snakken?
1
mozzarellaosten
Indlæg: 13
Tilmeldt: 6. mar 2024, 18:53
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Hvordan åbner jeg ham?

Indlægaf mozzarellaosten » 1. maj 2024, 14:04

Æble skrev:Hvordan gik snakken?


Jeg fortalte, at jeg anerkendte at han spørg til min dag og daglige gøremål, han gør et forsøg, at det gør mig glad, men at jeg mangler han tager initiativ til at mødes. At jeg gentagende gange har skullet gøre dette, men at jeg også har brug for at føle begær og en indsats hos ham. Dette forstod han, han var godt klar over, at han har været for dårlig, men at han samtidig har været rigtig glad over at jeg har været så meget på banen. Hans forklaring var, at han havde tænkt mit arbejde krævede mere planlægning end hans, derfor ville han lade det være op til mig at styre vores møder. Til dét svarede jeg, at selvom jeg har en anden arbejdskalender, så skader det uanset ikke at den anden inviterer til et møde og man så tager den derfra. Han forstod ikke, at jeg manglede at føle mig speciel og begær, da han selvfølgelig ikke ville mødes og have så megen kontakt hvis ikke han fandt mig interessant. Jeg prøvede at uddybe, at selvom det kan virke indlysende, så er det altid rart at få at vide eller mærke, enten ved ord eller initiativ til at ville mødes. Jeg savnede også, at han ville spørge mere ind til mig, på et dybere plan og ikke bare til hvad jeg har lavet i løbet af dagen. Dette virkede han også meget uforstående over. Jeg tror ikke han tænker over det, og han mener selv, at han kender mig godt siger han. Jeg italesatte, at jeg ikke synes vi har meget intimitet, og at jeg ikke selv har inviteret til det, men dette har skyldtes at jeg jo har følt mig usikker på ham. Han lovede mig, at han ville spørge mig ud næste gang. Der er gået 1 uge siden vi sås sidst, men han har ikke lagt op til et nyt møde... :/
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15727
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1645
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21142

Re: Hvordan åbner jeg ham?

Indlægaf 2SHY » 1. maj 2024, 15:13

Min mavefornemmelse er nok lidt at “maybe he’s just not that into you”
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
mozzarellaosten
Indlæg: 13
Tilmeldt: 6. mar 2024, 18:53
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Hvordan åbner jeg ham?

Indlægaf mozzarellaosten » 1. maj 2024, 15:29

2SHY skrev:Min mavefornemmelse er nok lidt at “maybe he’s just not that into you”

Det er også det jeg selv tænker, men det undre mig at han opsøger kontakt med mig hver eneste evig dag trods det...
0
Sofakartoflen
Indlæg: 3903
Tilmeldt: 28. sep 2020, 12:32
Kort karma: 437
Likede indlæg: 9270

Re: Hvordan åbner jeg ham?

Indlægaf Sofakartoflen » 1. maj 2024, 15:50

mozzarellaosten skrev:Det er også det jeg selv tænker, men det undre mig at han opsøger kontakt med mig hver eneste evig dag trods det...


Hvis han kontakter dig hver dag, så tror jeg nu, at grunden til, at han ikke lægger op til et møde, er, at det nu er blevet endnu sværere. Nu har han en opgave, han ikke rigtig kan forstå, fordi han ikke er vant til at tale ret meget.

Der er ikke noget forkert ved hverken dig eller ham, - måske passer i bare ikke sammen; hvis det ikke falder ham naturligt at italesætte følelser og tanker, og du har brug for netop det, skal en af jer jo gøre vold på jer selv.
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6688
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 872
Likede indlæg: 19073

Re: Hvordan åbner jeg ham?

Indlægaf Æble » 1. maj 2024, 16:48

Tror desværre ikke i er et match. Måske er han interesseret men kan ikke vise det, måske er hn ikke interesseret nok til st vise det. Du har givet klart udtryk for hvad dit behov er og er ikke blevet mødt med forståelse. Så uanset opfylder han ikke dine behov på de plan. Det bliver kun større frustration over det med tiden når i i nyforelskelsesfasen burde føle i kan klare alt og at den anden er nær perfekt.
0

Tilbage til "Forhold og sex"