Din kones/søster, mands/bror

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Ville du gifte dig med en søster/bror til din afdøde kone/mand?

Min kones søster - jeps
5
10%
Min kones søster - nope nope nope
4
8%
Min mands bror - jeps
2
4%
Min mands bror - nope nope nope
41
79%
 
Afgivne stemmer: 52
ajnaM
Indlæg: 10104
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1058
Likede indlæg: 27661

Re: Din kones/søster, mands/bror

Indlægaf ajnaM » 1. maj 2024, 16:29

Jeg er engang blevet tilbudt en trekant med to brødre. Flotte mænd i øvrigt, men bare… mærkeligt. Mest for dem måske, men jeg kunne ikke se bort fra, hvorfor de dog havde lyst til sådan en konstellation. :genert:
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
mozzarellaosten
Indlæg: 13
Tilmeldt: 6. mar 2024, 18:53
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Din kones/søster, mands/bror

Indlægaf mozzarellaosten » 1. maj 2024, 16:50

Jeg ville muligvis godt kunne have haft gjort det.
Min eks' lillebror hvor flere år yngre end mig, men vi havde meget mere tilfælles end hvad jeg egentlig havde med min eks. Vi havde rigtig god kemi, en meget sød og flot fyr med hovedet godt skruet på og jeg tænkte tit, at hans fremtidige kæreste ville blive meget heldig med ham. Ham og jeg søgte altid hinandens selskab til diverse familie arrangementer. Det var næsten mere trist ikke at kunne tale med ham mere end mit brud med min eks :lol:
0
Cornus
Indlæg: 145
Tilmeldt: 10. okt 2022, 08:11
Kort karma: 1
Likede indlæg: 24

Re: Din kones/søster, mands/bror

Indlægaf Cornus » 1. maj 2024, 17:44

Jeg læste engang i Ude & Hjemme om en mand og en kvinde der havde fundet sammen. Han havde så en
datter, og hun en søn(eller oz var det omvendt) De 2 blev så OGSÅ kærester... Og forældrene var
slet ikke begejstrede... :D

I øvrigt så ku jeg aldrig finde på at starte et forhold til min x-kærestes søster. Jeg er for "fin" til at gøre sådanne mærkelige ting...
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16488
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30812

Re: Din kones/søster, mands/bror

Indlægaf TinaW » 1. maj 2024, 17:58

ajnaM skrev:Jeg er engang blevet tilbudt en trekant med to brødre. Flotte mænd i øvrigt, men bare… mærkeligt. Mest for dem måske, men jeg kunne ikke se bort fra, hvorfor de dog havde lyst til sådan en konstellation. :genert:


Sådan noget undrer også mig. Hvis søstre eller brødre vil have en trekant sammen med tredje person.
Hvem har dog lyst til at have sex med/ved siden af ens søster/bror.
0
fisken80
Indlæg: 22607
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1145
Likede indlæg: 53166

Re: Din kones/søster, mands/bror

Indlægaf fisken80 » 1. maj 2024, 18:31

TinaW skrev:
ajnaM skrev:Jeg er engang blevet tilbudt en trekant med to brødre. Flotte mænd i øvrigt, men bare… mærkeligt. Mest for dem måske, men jeg kunne ikke se bort fra, hvorfor de dog havde lyst til sådan en konstellation. :genert:


Sådan noget undrer også mig. Hvis søstre eller brødre vil have en trekant sammen med tredje person.
Hvem har dog lyst til at have sex med/ved siden af ens søster/bror.


Det er simpelthen for mærkeligt.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10257
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1225
Likede indlæg: 18489

Re: Din kones/søster, mands/bror

Indlægaf .Magic. » 1. maj 2024, 18:43

Hans lillebror er sød og en rigtig fin fyr men det kan jeg slet ikke forestille mig. Jeg kan slet ikke forestille mig at nogen ville fange min interesse så meget hvis min kæreste dør før mig.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 9006
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1529
Likede indlæg: 25757

Re: Din kones/søster, mands/bror

Indlægaf Madam Pomfrey » 1. maj 2024, 19:46

Min kæreste har kun en søster, så det er qua preferencer ikke aktuelt, men altså jeg synes hun er ret cool...

Min eksmand har også kun en søster, og det ville uagtet præferencer blive et klar nej tak, vi ser på verden på nogle meget forskellige måder.

Så er der kun en enkelt ungdomskæreste tilbage, og jeg skal da ikke udelukke at han storebror kunne have været interessant også.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Dårlig Stemning
Indlæg: 2771
Tilmeldt: 29. okt 2015, 22:20
Kort karma: 157
Likede indlæg: 2232

Re: Din kones/søster, mands/bror

Indlægaf Dårlig Stemning » 1. maj 2024, 20:18

Jeg er ikke gift, men min kærestes søster ligner hende en hel del - både fysisk og i væremåde. Så jo, det vil jeg nok kunne, hvis det var kutyme.
0
ajnaM
Indlæg: 10104
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1058
Likede indlæg: 27661

Re: Din kones/søster, mands/bror

Indlægaf ajnaM » 1. maj 2024, 20:59

Elsker kønsfordelingen i svarene her. :lol:

… det ligner, at et flertal af mændene ville hoppe over på søsteren, hvis konen døde. :genert:
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
libertá
Indlæg: 884
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 357

Re: Din kones/søster, mands/bror

Indlægaf libertá » 1. maj 2024, 23:48

ajnaM skrev:Jeg er engang blevet tilbudt en trekant med to brødre. Flotte mænd i øvrigt, men bare… mærkeligt. Mest for dem måske, men jeg kunne ikke se bort fra, hvorfor de dog havde lyst til sådan en konstellation. :genert:


Jeg kunne heller aldrig drømme om at lave noget erotisk sammen med min egen bror - det ville virke meget akavet og forkert.

Men jeg tror at det er meget forskelligt fra familie til familie og fra brødre til brødre. Det kommer nok også an på, hvor meget man har set hinanden nøgne igennem opvæksten og i teenageårene og evt. også som voksen. Jeg og min lillebror har ikke set hinanden uden tøj på siden vi var 8-10 år gamle, så derfor ville det virke helt forkert at skulle have en trekant med min bror, også selvom vi ikke direkte lavede noget sammen.

Men jeg ved da at der er andre brødre, der har set hinanden nøgne gennem hele livet og er fuldstændigt kolde i røven over at se hinanden uden tøj på. Jeg ved også, at der findes brødre, der gokker den af sammen i drengeårene og måske endda også i teenageårene eller de unge voksne år. Det ved jeg, fordi jeg selv er til fyre og har snakket med mange fyre om den slags - så det er min erfaring, at der er meget stor forskel på, hvor åbne brødre er overfor hinanden med hensyn til nøgenhed og seksualitet/sex.

Med enæggede tvillinger er det nok noget andet. Når man ligner hinanden på en prik, behøver man jo ikke skjule noget for hinanden. Og der kunne jeg bedre se, at det ville give mening, at man ville kunne finde på at have en trekant med en kvinde...
0
Sofakartoflen
Indlæg: 3901
Tilmeldt: 28. sep 2020, 12:32
Kort karma: 437
Likede indlæg: 9260

Re: Din kones/søster, mands/bror

Indlægaf Sofakartoflen » 2. maj 2024, 08:39

Min eksmand var "anderledes" end resten af familien, og det var en kæmpe bonus at slippe for den svigerfamilie, da vi blev skilt, så det bliver et kolossalt nej tak herfra.

Min kæreste har ingen brødre og meget lidt kontakt med sine søstre, som jeg heller ikke har noget som helst til fælles med.

Jeg har haft en kollega, som havde datet en bror, hvorefter hun blev kæreste med den anden bror og gift med ham. Jeg ved, at det har givet nogle akavede situationer, fordi første bror ikke har holdt sig for fin til at lade nogle kommentarer om deres forhold falde, når familien var samlet. Det må være så ubehageligt for alle parter.
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4686
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 684
Likede indlæg: 21512

Re: Din kones/søster, mands/bror

Indlægaf catnip » 2. maj 2024, 08:48

Yeah no. Min mand min er faldet ret langt fra stammen på alle tænkelige måder, måske fordi han kun deler far med sine søskende? Anyway, hans bror er en vaskeægte Hill Billy fra rural Florida. Han har et godt hjerte, men vi har meget lidt til fælles.
0
- Nevertheless she persisted -
Sommeren
Indlæg: 96
Tilmeldt: 10. mar 2020, 19:14
Kort karma: 5
Likede indlæg: 101

Re: Din kones/søster, mands/bror

Indlægaf Sommeren » 4. maj 2024, 15:29

Jeg har på et tidspunkt været på date med en mand (ikke dansk), som pga kultur giftede sig med sin afdøde brors kone fik hans børn med i købet og selv fik børn med hende.
Jeg må indrømmer jeg synes det var underligt.
0
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6450
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 768
Likede indlæg: 15238

Re: Din kones/søster, mands/bror

Indlægaf Ata » 4. maj 2024, 15:34

libertá skrev:
ajnaM skrev:Jeg er engang blevet tilbudt en trekant med to brødre. Flotte mænd i øvrigt, men bare… mærkeligt. Mest for dem måske, men jeg kunne ikke se bort fra, hvorfor de dog havde lyst til sådan en konstellation. :genert:


Jeg kunne heller aldrig drømme om at lave noget erotisk sammen med min egen bror - det ville virke meget akavet og forkert.

Men jeg tror at det er meget forskelligt fra familie til familie og fra brødre til brødre. Det kommer nok også an på, hvor meget man har set hinanden nøgne igennem opvæksten og i teenageårene og evt. også som voksen. Jeg og min lillebror har ikke set hinanden uden tøj på siden vi var 8-10 år gamle, så derfor ville det virke helt forkert at skulle have en trekant med min bror, også selvom vi ikke direkte lavede noget sammen.

Men jeg ved da at der er andre brødre, der har set hinanden nøgne gennem hele livet og er fuldstændigt kolde i røven over at se hinanden uden tøj på. Jeg ved også, at der findes brødre, der gokker den af sammen i drengeårene og måske endda også i teenageårene eller de unge voksne år. Det ved jeg, fordi jeg selv er til fyre og har snakket med mange fyre om den slags - så det er min erfaring, at der er meget stor forskel på, hvor åbne brødre er overfor hinanden med hensyn til nøgenhed og seksualitet/sex.

Med enæggede tvillinger er det nok noget andet. Når man ligner hinanden på en prik, behøver man jo ikke skjule noget for hinanden. Og der kunne jeg bedre se, at det ville give mening, at man ville kunne finde på at have en trekant med en kvinde...

Jeg synes absolut ikke, at nøgenhed har noget med sagen at gøre. At have været nøgne sammen og at foretage sig seksuelle ting sammen er to VIDT forskellige ting i min verden. Som i at det absolut ingenting har med hinanden at gøre...
0

Tilbage til "Forhold og sex"