Er man mærkelig hvis man har mange eller få forhold?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 3677

Re: Er man mærkelig hvis man har mange eller få forhold?

Indlægaf hotlips » 30. mar 2016, 02:43

Hurrze skrev:
Mani skrev:
Hurrze skrev:
Mani skrev:Ej - come on - du læser en masse ind i en bemærkning, som slet ikke står der. Der står jo bliver psykisk syg eller på anden vis ændre karakter - og det har jeg fuld forståelse for. Jeg har også en diagnose - og jeg forstår sagtens hvis man ikke orker blive for en værd pris.

Du tolker voldsomt når du gør det til at man går fra sin partner lige meget hvad.

Har intet sted skrevet man eller jeg ville blive ved partneren uanset hvad. Som jeg har skrevet i mit indlæg lige før er der betydelig forskel på at forlade pga psykisk sygdom, og så pga konskvenserne af psykisk sygdom. Når man skriver forlade pga psykisk sygdom, kan det meget nemt forståes som at forlade kun pga sygdommen. Kun fordi der opstår sygdom, ikke pga den måde sygdommen er på og konsekvenser heraf.... Læs hvad jeg skriver ovenover her.... :)

Men hvad i alverden er du så uenig i, når der bliver skrevet psykisk sygdom eller på anden vis ændre karakter? Der står jo ikke 'forlader ved psykisk sygdom lige meget i hvilken grad og ligegyldig om den påvirker karakteren eller ej'
Er det nødvendigt at tilføje disclaimere hver gang man skriver noget? For jeg synes at det fremgår tydeligt at vedkommende mener ved psykisk sygdom, der ændre partnerens karakter i væsentlig grad.

Det står psykisk sygdom der ændret karakteren ikke psykisk sygdom der KAN ændre karakteren. Sorry hvis jeg ser det forkert, men for mig lyder det altså bare som at psykisk sygdom altid gør at personen ændrer karakter, eller altid får voldsomme konskvenser. Da jeg fik konstateret mine psykiske sygdomme havde jeg haft den fra barnsben, de blev bare først opdaget senere i livet. Jeg har altid været den samme også selvom jeg har fået diagnose på.... For mig lyder det stadig som at man altid ændrer karakter hvis det opstår, hvilket ikke er sandt. Man kan godt leve i et sundt forhold med en der er psykisk syg, ellers ville jeg aldrig få et sundt forhold (hvilket jeg ikke tror på) da jeg altid vil være syg pga jeg har ADHD....

Det er ikke det der står, det er ikke det det blev ment,du har sågar fået en beklagelse over det var formuleret som det var så drop det dog.

Jeg synes det var en fin ting der blev taget op men nu er tråden jo kørt helt af sporet og jeg er for irriteret til at gide alligevel.
3
LaSantaGirl
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Er man mærkelig hvis man har mange eller få forhold?

Indlægaf LaSantaGirl » 5. apr 2016, 23:23

Det jo ret forskelligt . Jeg var lidt en vild kanin i HF dagene men nu kan der da godt gå lang tid imellem både dates og kærester. Jeg har ikk behov for T slæbe fremmede med hjem vil heller noget fast :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"