Slettet

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Slettet

[i:3dbab9nj]Slettet[/i:3dbab9nj]
3
2%
[i:3dbab9nj]Slettet[/i:3dbab9nj]
120
98%
 
Afgivne stemmer: 123
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: PIKbilleder

Indlægaf Trommedreng » 6. apr 2016, 05:22

Jeg har gjort det én gang, og kun én gang, og der var min egen pik ikke engang impliceret - det var en tilfældig pik. En ikke særlig køn pik. Der var lagt op til semi-faglig drøftelse (ja, om pikke) - det var i hvert fald intentionen - men modtageren var ikke lige blevet briefet kort forinden afsendelsen af billedet. My mistake, stor mistake.... Jeg gør det aldrig igen.

Så, min pik eller tilfældig pik - en succes var det just ikke.

Sandelig, sandelig, siger jeg jer... En ikke særlig køn pik.
Senest rettet af Trommedreng 6. apr 2016, 15:06, rettet i alt 1 gang.
0
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: PIKbilleder

Indlægaf Annione » 6. apr 2016, 05:37

Et uopfordret pikbillede er bare aldrig fedt. Gustent og klamt - ja.
2
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: PIKbilleder

Indlægaf Novella » 6. apr 2016, 05:43

Nej. Og jeg har tit tænkt på at stille netop det spørgsmål - bla til afsenderne.
1
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 478
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: PIKbilleder

Indlægaf Sukisaki » 6. apr 2016, 05:47

Uopfordrede pik-billeder er en af grundene til at jeg ikke kommer på dating-sider - så nej, ikke rigtig et hit her!
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: PIKbilleder

Indlægaf Code71 » 6. apr 2016, 06:09

Sig mig er der virkelig så mange mænd der gør det? Jeg tænker lidt at det er sindssygt. Det var det sidste jeg nogensinde ville gøre og jeg synes det er så max klamt at gøre. Men at tænke på at hvis det er sandheden at så mange gør det, så kunne det være folk i min omgangskreds som gør det og det er sgu sært at tænke på :D
10
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: PIKbilleder

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 6. apr 2016, 06:12

Code71 skrev:Sig mig er der virkelig så mange mænd der gør det? Jeg tænker lidt at det er sindssygt. Det var det sidste jeg nogensinde ville gøre og jeg synes det er så max klamt at gøre. Men at tænke på at hvis det er sandheden at så mange gør det, så kunne det være folk i min omgangskreds som gør det og det er sgu sært at tænke på :D
The lady doth protest too much, methinks.

Jeg vil dog gerne lige brokke mig over jeg aldrig har fået pussy-billeder :( Eller har faktisk. Men kun en gang :( :(
0
Grab them by the pussy
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: PIKbilleder

Indlægaf Mocca » 6. apr 2016, 06:19

Nu har jeg lige stemt nej, og kan se, at der er et par stykker, der har svaret ja.
Så jeg bliver da vildt nysgerrig efter at høre nærmere fra dem, der har haft en positiv oplevelse med det....

Om det er afsenderen eller modtageren, der synes at, det har været en succes?
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46274

Re: PIKbilleder

Indlægaf LadyFox » 6. apr 2016, 06:27

Jeg havde lagt mit snapchat navn op på Woman, de skal man aldrig gøre. Hold nu op jeg fik mange pik-billeder, jævnligt i flere år, og jeg gætter på at halvdelen ikke var en dag over 15. Jeg ved ikke hvorfor jeg var så langsom til at få sat en stopper for det der, selvom jeg ofte ikke åbnede til jeg ikke viste hvem var fra var det egentlig irriterende at vide at det jeg ikke åbnede med 99% sikkerhed var en pik - men når jeg åbnede sende jeg normalt et billede af en hundelort tilbage.

Jeg tror de mænd de sender pikbilleder uopfordret er lidt ligeglad med kvindernes reaktion - jeg tror ikke de senderdem for at glæde andre, menfordi at de får noget ud af det selv.
4
...
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: PIKbilleder

Indlægaf Blonderella » 6. apr 2016, 06:56

Rikke skrev:Jeg har stemt ja. Som modtager ;)


Og det var fra en fremmed?
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8936
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25598

Re: PIKbilleder

Indlægaf Madam Pomfrey » 6. apr 2016, 07:01

Selv M! har forstået det, og givet deres læsere en hjælpende hånd.
http://mmm.dk/sex-artikler/derfor-skal- ... il-en-pige
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8936
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25598

Re: PIKbilleder

Indlægaf Madam Pomfrey » 6. apr 2016, 07:02

Allmost_Famous skrev:Jeg mindes ikke at have modtaget sådan et billede. De eneste hankøn, jeg skriver med, er enten familie, fra studiet eller fædre til sønnikes klassekammerater. Så det forklarer det måske :lol:



Jeg fik tilsendt 3 stks på "den unævnelige" via PB, - helt ude af kontekts, og fra en ikke kendt og ikke aktiv bruger.
Har ikke fået via mms, men jeg har også været i fast forhold fra før det der smartphone blev en realitet ;)
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: PIKbilleder

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 6. apr 2016, 08:52

Allmost_Famous skrev:
DD_81 skrev:
Allmost_Famous skrev:Jeg mindes ikke at have modtaget sådan et billede. De eneste hankøn, jeg skriver med, er enten familie, fra studiet eller fædre til sønnikes klassekammerater. Så det forklarer det måske :lol:



Jeg fik tilsendt 3 stks på "den unævnelige" via PB, - helt ude af kontekts, og fra en ikke kendt og ikke aktiv bruger.
Har ikke fået via mms, men jeg har også været i fast forhold fra før det der smartphone blev en realitet ;)

Jeg forstår det virkelig ikke. Selv det mest imponerende vedhæng er jo ikke attraktivt i sig selv. Jeg vil godt lige kende indehaveren lidt før jeg potentielt dåner over hans manddom i bukserne.
Du har tydeligvis ikke set min. 2 sek. skal lige finde ud af hvordan man pb'er.
7
Grab them by the pussy
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: PIKbilleder

Indlægaf Slettet bruger » 6. apr 2016, 09:41

Jeg har aldrig sendt et, har aldrig vurderet at det ville være den optimale kommunikationsløsning. Det strider jo også mod det sunde princip om at man ikke skal løfte sløret for tidligt; at starte med at sende et pikbillede ville være lige som at afsløre filmens lykkelige slutning i første scene, og så bliver filmen jo kedelig.
2
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3095
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6067

Re: PIKbilleder

Indlægaf Lurende Peber » 6. apr 2016, 10:17

Hov? Hvis det ikke behøver at være egen stolthed, man sender illustrationer ud af, så har jeg da haft positive reaktioner.
Jeg foretrækker at tro, at modtagerne har moret sig over den joke, som har været i enten billedet eller konteksten.
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9079
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21917

Re: PIKbilleder

Indlægaf Purple Haze » 6. apr 2016, 10:41

Lurende Peber skrev:Hov? Hvis det ikke behøver at være egen stolthed, man sender illustrationer ud af, så har jeg da haft positive reaktioner.
Jeg foretrækker at tro, at modtagerne har moret sig over den joke, som har været i enten billedet eller konteksten.


Meeeen, Prebsi. Jeg tror altså ikke på at du har sendt billeder af en pik fuldstændig uopfordret til fremmede, uanset om det har været som en joke eller ej.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"