Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9079
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21919

Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Purple Haze » 7. apr 2016, 18:20

Inspireret af irreteret tråden, hvor Zombie fortalte at hun havde sparket en "ven" i hovedet så han fik et blåt øje og fik et par løse tænder - og hun derefter nægtede at sige undskyld bagefter, fordi han hande haft sjov med at give ham en sjov kildetur.

Så tænker er DU kilden?
Og kan du sætte dig ind i en situation som den beskrevet?


Personligt kan jeg sagtens se mig selv gøre det samme.
Er heldigvis ikke så kilden længere, og kan godt tåle et prik i siden eller et lille kild under foden, men så heller ikke mere. Fortæller folk at jeg ikke er kilden, og kan som regel lade som ingenting hvis de lige tester med et prik.

For mig husker jeg de der "sjove" kildeture på den måde at det følels som hvis man bliver slået hårdt på næsen, eller får en "lammer" - bare over hele kroppen. Og det lyder som latter, men rent faktisk er det skrig.
Hvis jeg nogensinde bliver kildet sådan igen - så er blå øjne og løse tænder billigt sluppet!
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Animi » 7. apr 2016, 18:22

Ja, jeg er mega kilden. Især min bror synes det er supersjovt at holde mig fast og kilde mig, hvilket har resulteret i et par spark et mindre sjovt sted.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3666
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12185

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf achillaxedprune » 7. apr 2016, 18:39

Ja, jeg er kilden... Men det føles ikke så voldsomt ubehageligt, som I andre beskriver. Mit trick lærte jeg dog som barn, da min storebror nogle gange overfaldskildede mig. Jeg skal bare sige, at jeg tisser i bukserne, hvis de ikke holder op... Så holder kilderiet op.

...ingen gider at have tis på sig. :-D trick hermed givet videre.
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Fru Sunshine » 7. apr 2016, 18:45

Ja, og jeg hader det virkelig! Det er så rædsomt.

Jeg har engang i ren refleks brækket næsen på en stakkel, der jog to fingre i siden på mig. Og hold nu kæft, hvor var jeg ked af det.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Wizzze » 7. apr 2016, 18:51

achillaxedprune skrev:Ja, jeg er kilden... Men det føles ikke så voldsomt ubehageligt, som I andre beskriver. Mit trick lærte jeg dog som barn, da min storebror nogle gange overfaldskildede mig. Jeg skal bare sige, at jeg tisser i bukserne, hvis de ikke holder op... Så holder kilderiet op.

...ingen gider at have tis på sig. :-D trick hermed givet videre.


Det er så ikke altid et trick :genert:

Jeg har en MEGET kilden kæreste, og jeg er et ondt ondt menneske :devil:

Det har så resulteret i dråber, både i trussen og fra min næse Billede

Ikke fordi hun sådan slår eller sparker, men hun mister bare al kontrol over lemmer, som så flyver omkring.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16139

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Urtekussen » 7. apr 2016, 19:03

Som barn var jeg meget kilden. Nu er jeg det kun under tæerne, så det er kun min kæreste, der af og til kan komme til dem, og efter ét velplaceret sparls, har han aldrig kildet mig der.
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2971
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6615

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Sophaya » 7. apr 2016, 19:19

Jeg er ikke overdrevent kilden, men har altid syntes at det var voldsomt ubehageligt. Min eks-papfar lærte på den hårde måde, at jeg slet ikke kunne have at blive kildet, da han stod med en stortudende 10-årig pige efter at have holdt mig fast og kildet mig. Jeg var og er enormt sensitiv med lys, lyd og berøring. Man skal ikke kilde mig for sjov, for der er vitterligt intet sjovt i det for mig.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Mulan » 7. apr 2016, 19:20

Jeg er kilden, hader at blive rørt ved og den næste spasser, som rør mig igen uden at få lov eller som igen rør mig, trods gentagne påtalelser om at FUCKING lade være, får næste gang en brækket næse. Hvis folk ikke respekterer andre menneskers grænser, så har de fortjent løse tænder. Idioter. IDGF.
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Annione » 7. apr 2016, 19:27

Jeg er lidt kilden, men jeg bliver ikke voldelig, bare sur :-D
1
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf In_your_eyes » 7. apr 2016, 19:30

Jeg advarer folk om at jeg bruger bissetricks, hvis de kilder mig. Det er HELT på eget ansvar, hvis de vælger at kilde mig.
0
:pompom:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Aima » 7. apr 2016, 19:30

Jeg er pishamrende kilden, og jeg synes det er så møgubehageligt og frusterende at blive kildet.

Jeg har fortalt om denne episode flere gange på den gamle debat, men i aktualitetens navn kommer den her igen.

Jeg havde fået en ret ny kæreste, og en aften fjoller vi rundt på gulvet i hans soveværelse, vi er vist ved at samle et skab. På et tidspunkt holder han mig fast og kilder mig, og han bliver ved og ved og ved, og det føles mere og mere ubehageligt, jeg skriger og græder, men han opfanger det ikke, for jeg griner jo på samme tid, det GØR man jo, når man bliver kildet, og han kendte mig på tidspunktet simpelthen ikke godt nok til at opfange mine signaler og at jeg rent faktisk græd rigtigt og havde det virkeligt ubehageligt.
Jeg råber faktisk et par gange noget i stil med "jeg slår dig, jeg slår dig altså!", for jeg vidste nok godt, at det var dét der ville ske, hvis jeg fik muligheden. Og det gjorde jeg så. På et tidspunkt får jeg min arm fri, og så langer jeg med al kraft jeg har, ud efter hans ansigt. Jeg ramte ham lige på næsen så det begyndte at bløde.

Jeg brød fuldstændig sammen bagefter, jeg græd så jeg hulkede og hikstede. Jeg ved ikke, om det var fordi jeg var så ked af, jeg havde slået ham, eller om det var en reaktion på, hvor voldsomt det hele havde føltes, det var nok en blanding. Jeg undskyldte 100 gange og det gjorde han i øvrigt også, han kunne jo sagtens fornemme, at jeg virkelig var blevet presset så han påtog sig ansvaret helt og holdent.

Jeg forstår godt, man kan drives derud. Jeg forstår ikke helt, man ikke vil sige undskyld for at have opført sig på en måde der var ubehagelig overfor andre, uanset om det var tilsigtet eller ej, men nu har jeg heller ikke læst tråden der refereres til i oplægget.

At kilde nogen som i mit tilfælde, er vel aldrig med udgangspunkt i at den man kilder skal have det møgubehageligt, og generelt er der vel mange der ikke er nær så kildesensitive som mig men bedre kan klare mosten. Hensigten er vel gak og sjov og ikke at påføre andre skade, og det synes jeg er en formildende faktor. Derfor skal der da naturligvis stadig siges undskyld, men det synes jeg så også omvendt man skal, når man placerer en flad eller knytnæve i ansigtet på en anden, også uanset at det var det eneste man kunne gøre i situationen.
7
I'll stick with hell no's and headphones...
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Nuttede-Nuser » 7. apr 2016, 19:48

Jeg har altid været meget kilden, og været så uheldig at have en far og hans venner, som syntes det sjoveste i hele verden at holde mig fast og kilde mig til jeg begyndte at græde. Jeg hader det, jeg kan godt klare at få en finger prikket i siden. Men jeg bliver direkte angst og begynde at græde stortest med det samme hvis jeg bliver holdt fast eller trængt op i en krog og så bliver kildet. Altså hvis personen er mig fysisk overlegen. Jeg har aldrig rigtig ramt nogen, men jeg sparker, slår og kradser for at komme fri, og hvis ikke personen kan læse mine signaler og ikke hører mig sige stop, så er jeg ikke sikker på at jeg ville sige undskyld hvis jeg kom til at skade nogen. På mig er det et direkte overgreb. Min kæreste holdet da heldigvis også hurtigt op med det.
Senest rettet af Nuttede-Nuser 7. apr 2016, 20:03, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Pixie88 » 7. apr 2016, 19:49

Jeg er ikke super kilden, men hvis jeg bliver kildet under fødderne går jeg helt i panik. Hvis mine ben samtidig bliver holdt fast, får jeg den der følelse man får i drømme, når der sker noget ubehageligt men man kan ikke vågne.
Full blown panik blandet med klaustrofobi og at jeg er har accepteret, at nu skal jeg dø. Det er lige før jeg ønsker at dø, i situationen :genert:
Jeg sparker i øvrigt som en sindssyg & det er generelt på eget ansvar hvis man kilder mig under fødderne. Men hvis jeg ligefrem gav en et blåt øje eller slog hans tænder løs, så ville jeg nu nok undskylde og føle mig som en lort.

Min kæreste er ultra kilden, det er næsten latterligt. Hvis man prikker ham stille i siden spjætter han. Nogle gange får han ondt i ryggen, fordi han vrider den.
Han bliver ikke voldelig, han bliver helt lammet af grin.. han hader at blive kildet - det er bare så sjovt at gøre det!
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
JoyNips
Indlæg: 12084
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33982

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf JoyNips » 7. apr 2016, 19:56

Ja, jeg er kilden. Og uheld kan ske når man spjætter og prøver at slippe fri. Men jeg bliver bestemt ikke voldelig med overlæg.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Persnikedy » 7. apr 2016, 19:57

Jeg er meget kilden, og hader at blive kildet. Det ved mine venner, familie og forhenværende kærester alle har vidst og derfor holdt nallerne for sig selv.
Det er den hurtigste måde at søger for at jeg får et panik anfald med dertil tilhørende dage i sengen, skrøbelig psyke i en uge og flere anfald. Fornemmelse af at være ved at dø? nej tak...
Dem i min omgangskreds får det at vide første gang de forsøgte og der har aldrig været flere forsøg.

Hvis der var en jeg ikke kendte/fjernt bekendtskab (som er det eneste scenarie jeg kan forestille mig) som forsøgte sig på at kilde mig ville jeg råbe stop og skabe mig som en i helvede, og hvis personen fortsatte ville jeg nok vippe personen en flad, og hvis en af mine venner overtrådte mine grænser på den måde ville det også resultere i en lussing.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Forhold og sex"