Mænd (drenge) og bryster

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19613

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Animi » 14. apr 2016, 11:06

dgd2007 skrev:
Animi skrev:Jeg ville egentlig ønske at jeg kunne "tænde og slukke" for mine bryster. Så når jeg fx tog på stranden og gerne ville ligge topløs, så kunne jeg trykke på en knap der gjorde mine bryster ligeså ligegyldige som mine tæer. Og når jeg så gerne vil have opmærksomhed, så kunne jeg tænde for dem igen.
Dét ville dælme være smart!

Sådan syntes jeg da også, det var, dengang alle var topløse på stranden :)


Klart, for det var det normalt, men det er det jo ikke mere. Hvis det igen blev normalt at være topløs på stranden, ville man nok ikke løfte et øjenbryn. Men for at det skal blive normalt igen, skal nogen jo starte, og hvem har lyst til det, når man så risikerer kommentarer og en masse blikke fra mænd? Ikke jeg, i hvert fald. Bare tænk på alt den modgang ammende kvinder i offentligheden desværre får, fordi de, uha, trækker sit bryst frem. :nej:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Lykke » 14. apr 2016, 11:28

Jeg synes nu heller ikke min mand falder i sviner. Han synes mine bryster er dejlige, ligesom jeg selv synes. Synes bedre og bedre om dem, også efter en baby.
Tror jeg for alvor vil prøve at dyrke det at være topløs på stranden i år. Håber at det kunne få andre med, så det hele blev lidt mere afslappet.

Da jeg var i Malawi oplevede jeg at bryster ikke var noget som blev gemt af vejen. Det var mad til baby. Lår til gengæld. Det var meget seksuelt.

Jeg tror helt ærligt ikke jeg kunne tage nogen seriøst, heller ikke min mand hvis han skulle gå helt i koma over mine bryster. Det virker for barnligt.
0
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Pixie88 » 14. apr 2016, 12:16

Min kæreste er mest til numser. Jeg kan heldigvis ikke se hans ansigtsudtryk/læse hans tanker hver gang han ser min røv. Vil faktisk helst også undvære, når jeg tænker over hvordan han reagerer på mine bryster. For han bliver ellevild hvis de er i nærheden. Han laver sådan en dyb "uhh" lyd og kigger på mig, som var jeg en Victorias Secret model :ticks:

Seriøst, hvis han har en virkelig dårlig dag, er sur eller lignenede, skal jeg bare løfte blusen, så bliver jeg glad. Hvis jeg maser et bryst ind i hans ansigt, kan INTET gøre ham sur resten af dagen. Intet.

Jeg både synes det er fascinerende og irriterende primitivt.
6
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Mi55y » 14. apr 2016, 13:17

Kom til at tænke på denne tråd i går aftes... Kæresten var kommet hjem fra to dages konference og var helt smadret - sad og faldt i søvn i min sofa. Så jeg tog beslutningen om, at nu gik vi i seng. På trods af at han næsten ikke kunne holde øjnene åbne og stort set allerede sov, da jeg kravlede under dynen, så skulle hvert bryst da lige have et klem. :lol:
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Forhold og sex"