Kønsorganers navne

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Kønsorganers navne

Indlægaf LadyFox » 10. apr 2016, 09:05

Jeg siger pik og fisse. Og det har jeg det fint med, bortset fra når jeg pludselig har behov for at snakke om kønsorganer med ældre mennesker..
0
...
Brugeravatar
Suzan
Indlæg: 442
Tilmeldt: 3. sep 2015, 12:29
Kort karma: 31
Likede indlæg: 556

Re: Kønsorganers navne

Indlægaf Suzan » 10. apr 2016, 09:21

Intressant.
Jeg bruger flere forskellige ord alt efter situation og sammenhæng, -dog aldrig de "moderne" som fx punani.

Jeg siger : fisse, pik, fjams, kusse, dunkedyret :D , skede, forneden, mellem benene, fitten...

Har faktisk lidt svært ved atbruge ordet penis eller vagina.
Vil nok vælge bare at sige kønsorgan.
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Kønsorganers navne

Indlægaf malou_43 » 10. apr 2016, 11:09

Kommer virkelig an på den kontekst, jeg skal bruge det i. Jeg bruger ordene Pik/penis/skede for det meste

Jeg brugte ordet "min wohaa" overfor min eks engang - mest fordi jeg synes det var en dejligt ord, ikke fordi jeg på noget måde er genert overfor ord. Jeg bruger dog ordet fisse sjældent, og aldrig ordet Kusse. Jeg synes det sidste er herre grimt og er et levn fra 80'erne :lol: Jeg mindes at have læst i min mors "kvinde, kend din krop" som ret ung, hvor der var en livlig historie om et lesbisk par som udvekslede "kussesafter", tror jeg det var :lol:
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Kønsorganers navne

Indlægaf decibell » 10. apr 2016, 12:07

Skridtet?
5
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Kønsorganers navne

Indlægaf Pjeps » 10. apr 2016, 12:22

Alle navne lyder lidt vulgære uanset hvad, så jeg siger bare hvad der lige falder mig ind. Oftest kussen omskrevet til fru Knudsen.

Det værste jeg har hørt var da en ældre pt spurgte om hun skulle vaske "dukke Lise" :8: der fik jeg sådan et incestbillede ind i mit hovede :8:
1
:ninja:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14369

Re: Kønsorganers navne

Indlægaf Mangoness » 10. apr 2016, 12:35

Jeg siger underlivet, forneden, skridtet eller kønsorganerne :genert:
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9010
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Kønsorganers navne

Indlægaf Purple Haze » 10. apr 2016, 13:48

Tror det er grimme ord, fordi de bliver brugt som skældsord.
Pik bliver ikke brugt som skældsord på samme måde, man kan godt kalde en fyr for en klam pik, men det har bare ikke rigtig nogen "gennemslagskraft", og jeg oplever det ikke som normalt at det er noget man kalder mænd hvis man vil nedgøre dem.

At blive kaldt en klam fisse eller ulækre kusse som kvinde oplever jeg til gændgæld som værende ret "normalt" hvis nogen vil nedgøre en kvinde, gerne sagt dryppende af foragt.

Og når man nu er vænnet til at det er ord der bruges til at nedgøre og skamme ud, så er det ikke så mærkeligt at mange ikke har det godt ved at bruge dem, om en ellers fantastisk del af sin krop.

Selv bruger jeg nok mest fisse eller kusse, men er så småt begyndt at bruge nuggi.
Fra Papfars sang "lad mig rulle dig".
5
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3755
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Kønsorganers navne

Indlægaf Anilara » 10. apr 2016, 14:39

Purple Haze skrev:Tror det er grimme ord, fordi de bliver brugt som skældsord.
Pik bliver ikke brugt som skældsord på samme måde, man kan godt kalde en fyr for en klam pik, men det har bare ikke rigtig nogen "gennemslagskraft", og jeg oplever det ikke som normalt at det er noget man kalder mænd hvis man vil nedgøre dem.

At blive kaldt en klam fisse eller ulækre kusse som kvinde oplever jeg til gændgæld som værende ret "normalt" hvis nogen vil nedgøre en kvinde, gerne sagt dryppende af foragt.

Og når man nu er vænnet til at det er ord der bruges til at nedgøre og skamme ud, så er det ikke så mærkeligt at mange ikke har det godt ved at bruge dem, om en ellers fantastisk del af sin krop.

Selv bruger jeg nok mest fisse eller kusse, men er så småt begyndt at bruge nuggi.
Fra Papfars sang "lad mig rulle dig".

Nuggi?! Det ville jeg tro var røvhullet (ja sorry). :-p

Jeg siger selv bare forneden eller fi.
4
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 844
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Kønsorganers navne

Indlægaf Precaseptica » 10. apr 2016, 14:51

Det er klart at der er en trend hvor man ikke siger ordet. Det tror jeg egentlig der har været lige siden kusse begyndte at lyde som Urskovens tilbagevending.

Teknisk set burde der intet være i vejen med ordene fisse eller kusse. Problemet eksisterer fordi vi kollektivt set har accepteret at det er grimme ord. Det stammer helt sikkert fra noget kønsforskrækkelse, at ordene fik den klang i tidernes morgen (80erne), men jeg tror ikke det har noget med forskrækkelse at gøre længere. Jeg har kendt en række frøkener, der intet problem havde med deres køn, men hvor ingen af dem kunne få ordet over deres læber i almindelig tale.

Off-topic: Hvordan dirty talker man sig uden om ordet for det kvindelige kønsorgan? Jeg finder det herre snyd at tøsen kan ligge der og snakke om pik-mig-dit og pik-mig-dat, imens jeg lander på "mis" fordi det nogen gange er det mindste onde.
1
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Kønsorganers navne

Indlægaf Joe » 10. apr 2016, 14:54

Anilara skrev:
Purple Haze skrev:Tror det er grimme ord, fordi de bliver brugt som skældsord.
Pik bliver ikke brugt som skældsord på samme måde, man kan godt kalde en fyr for en klam pik, men det har bare ikke rigtig nogen "gennemslagskraft", og jeg oplever det ikke som normalt at det er noget man kalder mænd hvis man vil nedgøre dem.

At blive kaldt en klam fisse eller ulækre kusse som kvinde oplever jeg til gændgæld som værende ret "normalt" hvis nogen vil nedgøre en kvinde, gerne sagt dryppende af foragt.

Og når man nu er vænnet til at det er ord der bruges til at nedgøre og skamme ud, så er det ikke så mærkeligt at mange ikke har det godt ved at bruge dem, om en ellers fantastisk del af sin krop.

Selv bruger jeg nok mest fisse eller kusse, men er så småt begyndt at bruge nuggi.
Fra Papfars sang "lad mig rulle dig".

Nuggi?! Det ville jeg tro var røvhullet (ja sorry). :-p

Jeg siger selv bare forneden eller fi.


I hvert fald så jeg engang et afsnit af "For lækker til love", hvor Gustav fik vokset "nuggi".
Jeg er ret sikker på, han ikke har en fisse.
2
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Kønsorganers navne

Indlægaf In_your_eyes » 10. apr 2016, 16:46

Petrix skrev:Hvorfor så ikke kalde den for Fie

Deeet ville give nogle forkerte associationer her, for det kalder jeg også min bil :lol:
0
:pompom:
Brugeravatar
Kantstenen Knud
Indlæg: 24
Tilmeldt: 4. apr 2016, 17:19
Kort karma: 3
Geografisk sted: Langå
Likede indlæg: 17
Kontakt:

Re: Kønsorganers navne

Indlægaf Kantstenen Knud » 10. apr 2016, 21:19

"porten til paradis" - "fisfis" - "hul #1" - "grotten" - "kælderen" - "modsat røv" - "baby kanalen" - "vag'en" - "mandefælden" osv. der er mange alternativer, om de er gode ved jeg ikke, jeg siger bare missen, det kan jeg bedst lide. Det er sødt at sige, let at sige, kan bruges forholdsvis neutralt og har ikke meget "gammelmor" over sig :)
0
-------------
Rock and Roll
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Kønsorganers navne

Indlægaf LadyFox » 10. apr 2016, 21:26

Kantstenen Knud skrev:"porten til paradis" - "fisfis" - "hul #1" - "grotten" - "kælderen" - "modsat røv" - "baby kanalen" - "vag'en" - "mandefælden" osv. der er mange alternativer, om de er gode ved jeg ikke, jeg siger bare missen, det kan jeg bedst lide. Det er sødt at sige, let at sige, kan bruges forholdsvis neutralt og har ikke meget "gammelmor" over sig :)

Kunne "modsat røv" ikke lige så godt være "mund"? :)
0
...
Brugeravatar
Kantstenen Knud
Indlæg: 24
Tilmeldt: 4. apr 2016, 17:19
Kort karma: 3
Geografisk sted: Langå
Likede indlæg: 17
Kontakt:

Re: Kønsorganers navne

Indlægaf Kantstenen Knud » 10. apr 2016, 21:29

LadyFox skrev:
Kantstenen Knud skrev:"porten til paradis" - "fisfis" - "hul #1" - "grotten" - "kælderen" - "modsat røv" - "baby kanalen" - "vag'en" - "mandefælden" osv. der er mange alternativer, om de er gode ved jeg ikke, jeg siger bare missen, det kan jeg bedst lide. Det er sødt at sige, let at sige, kan bruges forholdsvis neutralt og har ikke meget "gammelmor" over sig :)

Kunne "modsat røv" ikke lige så godt være "mund"? :)


Jo det kunne det jo som sådan godt, hvis man i situationen er så vag at man ender med at antyde at hun har røv i begge ender :P
Vil dog mene at man let kan få formuleter sig godt nok til at hun ikke er i tvivl :)
1
-------------
Rock and Roll
Brugeravatar
Flammula
Indlæg: 54
Tilmeldt: 16. apr 2016, 10:20
Kort karma: 7
Geografisk sted: København.
Likede indlæg: 58

Re: Kønsorganers navne

Indlægaf Flammula » 16. apr 2016, 11:44

Min kæreste kalder min fisse for misse. Det synes jeg egentlig er ret fint hehe. Bruger det mere og mere selv.
0

Tilbage til "Forhold og sex"