Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf dykkersild » 10. jan 2017, 16:15

Han havde taget det grimmeste foto af mig og min kommentar var: ej jeg ligner sgu da en hjemløs. Hans kommentar: pjat der er slet ikke nogen plastikposer og hunde med på det foto.

Jeg dånede af grin.
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Sangius » 11. jan 2017, 18:53

Nu insisterer han på at bruge dette billede til invitationen til navngivningsfesten. :lol: :nej:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Luffegås » 12. jan 2017, 12:41

Sangius skrev:Nu insisterer han på at bruge dette billede til invitationen til navngivningsfesten. :lol: :nej:

Vi skal giftes, og jeg foreslog for sjov(lidt seriøst) om vores kage-figur ikke skulle være noget med Han Solo og Prinsesse Leia. Straks begyndte han så at google pris for at få nogen udklædte som stormtroopers, eller en Darth Wader ud til kirken og lave espalier :ticks:
2
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8893

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf D.itsen » 12. jan 2017, 14:29

Luffegås skrev:
Sangius skrev:Nu insisterer han på at bruge dette billede til invitationen til navngivningsfesten. :lol: :nej:

Vi skal giftes, og jeg foreslog for sjov(lidt seriøst) om vores kage-figur ikke skulle være noget med Han Solo og Prinsesse Leia. Straks begyndte han så at google pris for at få nogen udklædte som stormtroopers, eller en Darth Wader ud til kirken og lave espalier :ticks:

Ååååååååååøøåøåååååååh espalier af lyssværd, jeg vil giftes nu
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Vendela
Indlæg: 130
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:57
Kort karma: 15
Likede indlæg: 177

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Vendela » 12. jan 2017, 16:37

Luffegås skrev:
Sangius skrev:Nu insisterer han på at bruge dette billede til invitationen til navngivningsfesten. :lol: :nej:

Vi skal giftes, og jeg foreslog for sjov(lidt seriøst) om vores kage-figur ikke skulle være noget med Han Solo og Prinsesse Leia. Straks begyndte han så at google pris for at få nogen udklædte som stormtroopers, eller en Darth Wader ud til kirken og lave espalier :ticks:


Derudover fungerer empirial march fantastisk til brudens indgang ved vielsen :love2:
Vi havde den til vores bryllup - jeg gik (prøvede i hvert fald) i halv takt, så hastigheden passede lidt bedre ;)
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf kidkomb » 13. jan 2017, 18:12

Smiling_Goat skrev:Kæreste går rundt og siger: "blop-blop-blop(...)" igennem hele huset, mens han kigger ind i alle værelser.
Jeg kigger på ham, idet han kommer "bloppende" forbi mig og indskyder: "Hvad laver du egentligt?"
Kæreste svarer "kalder på mine hajer" mens han blopper den anden vej igen.

Han ledte efter sine hjemmesko formet som hajer (jeg hæklede og gav ham dem til forrige jul,) og han var kommet frem til, at det var sådan man bedst kaldte på dem for sådan lyder vand. Nogle gange overvejer jeg, om han mon føler sig lidt for tryg med mig..

Det der er det dejligste jeg har hørt hele dagen :lun:
Hvor er han hyggelig :lol:
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18168

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Mi55y » 14. jan 2017, 09:19

Han har gået rundt og ledt efter sit bælte i et stykke tid. Pludselig udbryder han: der var det! Jeg spørger, hvor han fandt det og får svaret: de sad i bukserne- som jeg har på...
16
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Dragen
Indlæg: 97
Tilmeldt: 17. aug 2015, 10:38
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Dragen » 15. jan 2017, 09:32

Smiling_Goat skrev:Og han fortsætter..

Jeg gik rundt og småsang for mig selv, og kendte ikke rigtigt teksten, så jeg lavede en slags "blo blo blo"-lyde i stedet. Det hørte min kæreste, for inde fra sofaen lød pludseligt: "Blop-blop-blop? .... De siger, de ikke rigtigt kan forstå din dialekt"

Jeg kunne have givet ham et par tøfler, men næh "hækl ham et par hajer" tænkte jeg "det bliver han glad for" tænkte jeg. Nu har jeg så brugt en aften i går på at ae dem, fordi de blev oprørte, når de så hajen i Jaws. Den slags problematikker, var ikke nogen jeg oplevede, før jeg mødte ham.


Kan man måske blive adopteret ind i det der? :dåne:
9
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Phlox9 » 15. jan 2017, 14:10

Jeg stod i køkkenet og lavede en portion instant nudler, og han kom derud, åbnede den lille pakke med tørrede krydderurter og hældte den i gryden med ordene "Spis dine grøntsager, skat" :lol:
9
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Joe » 15. jan 2017, 17:17

Smiling_Goat skrev:
(Jeg er bare glad for, det på én eller anden måde er lykkedes mig at finde en mand, der er lige så sær, som jeg er :D)


Min mor spurgte faktisk mig og min bror, hvordan det var lykkedes os at finde kærester, der var lige så mærkelige som vi selv var.
Jeg tror det var efter jeg havde vist hende et billede min kæreste havde sendt, hvor inderkredsen af bamser (vi har så mange, at der altså er en inderkreds) sad foran en skål popcorn og så en film på iPaden.

Og ham her er så også sådan en romantiker at han jævnligt serenader mig (ja, det er helt klart et verbum.) Sangene indeholder som regel bare ikke andet end "Rullepot, Rullepot..." sat på melodi. Og det er så mig der for tiden hedder Rullepot. Jeg hedder altid Pot, men hvad der kommer foran skifter lidt.

Det er nok bare bedst, når begge parter er sære.
6
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Phlox9 » 15. jan 2017, 19:24

Min mand og jeg har fire elefanter (tøjdyr), der bor i soveværelset, og når han har været i bad om aftenen, tegner han altid en elefant til mig i duggen på badeværelsesspejlet :lol2:
8
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Mangoness » 15. jan 2017, 20:08

Phlox9 skrev:Min mand og jeg har fire elefanter (tøjdyr), der bor i soveværelset, og når han har været i bad om aftenen, tegner han altid en elefant til mig i duggen på badeværelsesspejlet :lol2:


Det vil jeg også ha'! :love:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf kidkomb » 15. jan 2017, 22:51

Jeg synes faktisk at det er meget rart at det kun er mig der er så fucked up. Det er sådan en sport at få ham til at blive overrasket over at der alligevel var endnu et level nutcase at stige til.
Jeg elsker hans nedepåjordenhed og jeg elsker den måde han synes at det er lidt kært at jeg er så vanvittig :lun:
Til gengæld er vores sms-humor ret syret. Skummel, sort og så politisk ukorrekt at ingen nogensinde må se de samtaler :genert:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf MissHindenburg » 16. jan 2017, 22:08

Joe skrev:
Smiling_Goat skrev:
(Jeg er bare glad for, det på én eller anden måde er lykkedes mig at finde en mand, der er lige så sær, som jeg er :D)


Min mor spurgte faktisk mig og min bror, hvordan det var lykkedes os at finde kærester, der var lige så mærkelige som vi selv var.
Jeg tror det var efter jeg havde vist hende et billede min kæreste havde sendt, hvor inderkredsen af bamser (vi har så mange, at der altså er en inderkreds) sad foran en skål popcorn og så en film på iPaden.

Og ham her er så også sådan en romantiker at han jævnligt serenader mig (ja, det er helt klart et verbum.) Sangene indeholder som regel bare ikke andet end "Rullepot, Rullepot..." sat på melodi. Og det er så mig der for tiden hedder Rullepot. Jeg hedder altid Pot, men hvad der kommer foran skifter lidt.

Det er nok bare bedst, når begge parter er sære.


Jeg er utroligt glad for at høre at vi ikke er de eneste der har nok tøjdyr til at der ligefrem kan opstå en inderkreds! :lol:

Min kæreste har introduceret mig for Rrrrauw som er en slags selvbestaltet leder af alle tøjdyrene. Rrrrauw er en sort katte bamse m. Storhedsvanvid,et bijob som international katnip smugler m. Escobar tendenser samt et næsten sygeligt forhold til / behov for blingbling(smykker, jo dyrere jo bedre) pt. Har den min kærestes kæmpe sølv halskæde viklet om halsen + et katte halsbånd m. Krystaller købt i Bilka) :stoned:

Her til aften har de to så ført en længere samtale om at min kæreste gerne vil have hans halskæde tilbage - katten / tøjdyret er ikke enig - kæresten forsøger at få den til at forstå at der er tale om at halskæden er en slags dele - blingbling - katten nægter stadig og slutter diskussionen med at hvæse og smide sig på en pude med krydsede potter, stadig iført halskæde m.m.
Kæresten kigger opgivende på mig. Og jeg forsøger ikke at tisse i sengen af grin! :blush:
6
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18168

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Mi55y » 17. jan 2017, 10:06

Min kæreste påstår, at vi har sliknisser herhjemme. Det er usynlige små nisser, som farer ud fra deres skjul og slikker mig på næsen, lige når jeg har lukket øjnene for at kysse ham. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal tro. Min kæreste virker lige så indigneret som mig, når det sker...
12
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Forhold og sex"