Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Anne Droid » 1. jul 2017, 04:50

didas skrev:Han kom glad hjem i dag og proklamerede "Hvis det virker, er det noget af det fedeste jeg nogensinde har købt"....hvorefter han tændte for Batsignalet :lol:

IMG_3843.JPG


Kommer der ikke snart en opdatering? Virker det?
1
Klimatosse
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf ExCoastal » 1. jul 2017, 05:50

Kommer hjem fra arbejde, og min kone erklærer, at nu er hun gået igang med at motionere. Jeg spurgte forsigtigt til, hvad der havde fået hende på den tanke.

My daughter took a picture of me and I look like a "before" picture :D
20
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf didas » 1. jul 2017, 15:57

Anne Droid skrev:
didas skrev:Han kom glad hjem i dag og proklamerede "Hvis det virker, er det noget af det fedeste jeg nogensinde har købt"....hvorefter han tændte for Batsignalet :lol:

IMG_3843.JPG


Kommer der ikke snart en opdatering? Virker det?


Vi venter desværre stadig forgæves på Batman :lol:
5
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Joe » 2. jul 2017, 21:22

Vi skal jo giftes næste forår, og jeg talte om, hvordan folk herinde (og på facebook og sikkert andre steder) bliver opfordret til at spørge bruden, hvis de er i tvivl om, om farven på deres kjole er okay.
Det kunne der ikke blive tale om ved vores bryllup, mente han så. Der skal man spørge gommen, og så skal man nok få en mening fra ham - og hvis man har brugt mere end 500 kr på den, vil man få at vide, at man er sindssyg og skal levere den tilbage og i stedet bruge pengene på verdens fattige eller sådan noget. Stoppede med at lytte.
Vi taler ikke om, hvordan jeg har fået banken til at oprette en konto til mig udelukkende med det formål at spare op til brudekjole (og mit rådighedsbeløb er altså normalt sådan at jeg ikke behøver spare op til ting der koster under 500 kroner.)

Ikke lang tid efter blev det næste punkt i planlægningen, at han også vil gå op ad kirkegulvet, og det skal være til en sang han selv har valgt. Fik desværre ikke spurgt til hvilken. Men jeg er sikker på at det bliver godt.
7
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9665
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29283

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Sangius » 2. jul 2017, 22:18

Vores datter har kastet sin kærlighed på en lille flodhestebamse. Jeg spørger min mand (som går hjemme på barsel), om de har givet den et navn. Han svarer, at den hedder Otto. Jeg spørger hvorfor. Så kigger han helt alvorligt på mig og svarer:
"For Otto er en flodhest."
15
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Evapeva » 3. jul 2017, 20:02

Han er herresjov i dag, faktisk!

Først i eftermiddags, hvor vi snakker om den kommende fødsel i august, og jeg i sjov siger, at han hellere må få en solid madpakke med; det er jo hårdt at stå der på de billige rækker ved siden af.
Han: "Ja, jeg regner med at spise én af de gode kringler, jeg har bagt. Dem med revet appelsin"
Jeg: "Æh... Har bagt?"
Han: "Ja, altså en uges tid før fødslen. Jeg tænker at bage en stak kringler til barselsgæsterne, og så kan jeg jo tage en smagsprøve med på hospitalet."
Jeg: "Jamen - du taler om fremtiden i datidsform?"
Han - nu opgivende: "Ved du ikke, hvad rollespil er?!" :lol: :lol:

Og så lige for få øjeblikke siden. Vi har begge lyst til kaffe, men kun lortekaffe i huset. Han tilbyder at suse ned og hente kaffe til os fra 7/11.
Jeg siger: "Kom og få et kram!" og derefter noget fedterøvsagtigt i retning af, hvor pæn han i grunden stadig er.
Han: "Lægger du an på mig?"
Jeg: "Nej, nu har jeg lige lyst til kaffe jo."
Han: ":lol:" klør sig lektor-agtigt i skægget "Aha. Først kaffe, så pik?" :fløjt: :fløjt:
12
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Evapeva » 4. jul 2017, 09:33

Evapeva skrev:Han er herresjov i dag, faktisk!

Først i eftermiddags, hvor vi snakker om den kommende fødsel i august, og jeg i sjov siger, at han hellere må få en solid madpakke med; det er jo hårdt at stå der på de billige rækker ved siden af.
Han: "Ja, jeg regner med at spise én af de gode kringler, jeg har bagt. Dem med revet appelsin"
Jeg: "Æh... Har bagt?"
Han: "Ja, altså en uges tid før fødslen. Jeg tænker at bage en stak kringler til barselsgæsterne, og så kan jeg jo tage en smagsprøve med på hospitalet."
Jeg: "Jamen - du taler om fremtiden i datidsform?"
Han - nu opgivende: "Ved du ikke, hvad rollespil er?!" :lol: :lol:

Og så lige for få øjeblikke siden. Vi har begge lyst til kaffe, men kun lortekaffe i huset. Han tilbyder at suse ned og hente kaffe til os fra 7/11.
Jeg siger: "Kom og få et kram!" og derefter noget fedterøvsagtigt i retning af, hvor pæn han i grunden stadig er.
Han: "Lægger du an på mig?"
Jeg: "Nej, nu har jeg lige lyst til kaffe jo."
Han: ":lol:" klør sig lektor-agtigt i skægget "Aha. Først kaffe, så pik?" :fløjt: :fløjt:


Sidstnævnte blev ikke til noget. Måske jeg skal skrive om det i "hvornår har DU sidst været en nar?"-tråden. :D
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Zombie » 11. jul 2017, 17:26

Både ham og hans venner. :lol:

Han var til noget rollespil og en kvinde lagde an på ham semi-ingame (yeah right):

Hende: "So, you must be exhausted from all the fighting. Why don't you come over here and have a massage?"

Kæreste: "Thanks, but no thanks"

Hende: "aaaw, why not?"

Kærestens ven: "His girlfriend is too hot. If he fucks up and loses her, he'll never get the chance with such a hottie again!"

Hende, irriteret over at det insinueres af vennerne, at hans kæreste er hottere end hende: "Aw baby, I'm sure that's not true.."

Min kæreste: "Well, she is the hottest woman I've ever seen. It's true. Adieu!"

Og så gik de bare deres vej. :lol: :stoned:
5
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41858

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf LaMariposa » 29. jul 2017, 16:58

Mig: "Ej, skal nok tømme opvaskeren, gider bare først gøre det i morgen"

Kæreste svarer ikke, men går hen til opvaskeren, åbner lågen, kigger indgående på den rene service og råber:

"Er der nogen herinde, der har tænkt sig at løbe nogen steder i nat?" Derefter sætter han hånden op til øret, som om han lytter ind i maskinen, hvorefter han konkluderer, at der ikke er nogen problemer i at udskyde projektet.

:lol:
27
:lun: Be brave
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Pandesteg » 31. jul 2017, 19:26

Sagt til en af vores katte, da han forsøger at få hende til at hoppe ned fra bordet: "Hvad ER der med dig, kan du ikke forstå dansk?!"

:lol:
7
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7626

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 8. aug 2017, 10:44

Min kone blev ringet op af en "sælgertype" fra et træningsmagasin, som hun havde opsagt abonnementet på, og spurgt hvorfor hun ikke var interesseret længere.
Hendes svar var at hun ikke gad læse om kvinder der løb et maraton hver morgen og kun spiste skyr :lol:
15
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Maoam » 16. aug 2017, 17:44

Mig: Hvad regner du mig for?
Ham: Dum.
2
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 16. aug 2017, 20:23

Midt i måltid i Costco, hvor vi snakker om min evt. laktoseintolerance og tilsætningsstoffer i mælk:

"Hvorfor sælger de ikke bare menneskemælk?"
2
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ladysparrow » 21. aug 2017, 05:59

Min kæreste har et sovehjerte som få. Det indebærer at han falder i søvn så snart hans hoved lander på hovedpuden. I går lå vi og snakkede da vi kom i seng og midt i en sætning begynder han at snorke- ikke bare lidt, men virkelig højt. :stoned: Troede først det var en joke, men nej han fortsatte trække torsk i land.. Well, mister godnat til dig med... :P
4
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf lillebjoern » 21. aug 2017, 07:29

Da vi ventede på toget i morges, kom der et fragt/godstog forbi med sådan nogle åbne vogne bagpå. Vi stod og småfrøs, og så siger han, ”så, skat, der kommer dit tog. Det er cabrioletversionen med vind i håret og det hele” :lol:
7
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Forhold og sex"