Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
didas
Kort karma: 357
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 4542

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf didas » 12. dec 2018, 23:42

Han er tydeligvis ikke på Team Alpaca :lol:

30BD7480-2B8A-4048-8F79-52BEF68CFC93.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
19
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
MissHindenburg
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1406

Indlægaf MissHindenburg » 16. dec 2018, 19:08

Han kommer stormende op af trapperne til 1. Sal.
Ham: Skat, hør lige her, jeg har opfundet en ny sang, til i Januar, når man skal have smidt alle jule-kiloene.
Mig: øh ja okay?!?
Ham: *rømmer sig*.... Delle klang, delle klang, bukserne er trang... (og så synger han videre og jeg kan ikke huske mere af teksten, men der var indtil flere vers :lol:)
21
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 159
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 3102

Indlægaf Ladysparrow » 18. dec 2018, 10:44

ikke så meget det han sagde - men mere der han gjorde eller ikke gjorde... :lol2:

Han ville afrime vores fryser i går - klokken 7 om morgenen spørger han man hvordan jeg ville gøre det. Jeg fortæller om at
1. Slukke for fryser/køleskab
2. Tømme det.
3. Koge vand og stille i fryseren (her troede jeg det gav sig selv at man så skrabe/fjernede isen væk med det varme vand. )

Han går i gang inden jeg tager afsted kl. 7:10

Da jeg så kommer hjem 10 timer senere står fryseren stadig åben og med is i og en skål med vand + vand i en bakke under fryseren... :forvirret: Jeg spørger lidt forvirret hvorfor han ikke er færdig. Hans svar var - jamen der er stadig is i? Jeg finder så ud af jeg ikke har været tydelig med at man også skal foretage lidt manuelt arbejde for at få isen væk og rengjort den.

Vores fryser er ret lille så jeg er imponeret om at han har brugt +10 timer på at afrime den. :lun:

Heldigvis har vi minus grader- så indholdet var stadig bundfrosset... :P
0
Neverkont
Kort karma: 44
Likede indlæg: 790

Indlægaf Neverkont » 18. dec 2018, 16:24

Ladysparrow skrev:ikke så meget det han sagde - men mere der han gjorde eller ikke gjorde... :lol2:

Han ville afrime vores fryser i går - klokken 7 om morgenen spørger han man hvordan jeg ville gøre det. Jeg fortæller om at
1. Slukke for fryser/køleskab
2. Tømme det.
3. Koge vand og stille i fryseren (her troede jeg det gav sig selv at man så skrabe/fjernede isen væk med det varme vand. )

Han går i gang inden jeg tager afsted kl. 7:10

Da jeg så kommer hjem 10 timer senere står fryseren stadig åben og med is i og en skål med vand + vand i en bakke under fryseren... :forvirret: Jeg spørger lidt forvirret hvorfor han ikke er færdig. Hans svar var - jamen der er stadig is i? Jeg finder så ud af jeg ikke har været tydelig med at man også skal foretage lidt manuelt arbejde for at få isen væk og rengjort den.

Vores fryser er ret lille så jeg er imponeret om at han har brugt +10 timer på at afrime den. :lun:

Heldigvis har vi minus grader- så indholdet var stadig bundfrosset... :P

Hmmm, den undrer jeg mig godt nok over.

Når jeg rimede min skabsfryser af (nu har jeg en, der klarer det selv) slukkede jeg for den, satte et par skåle kogende vand ind i den, lukkede døren i noget tid (husker ikke hvor længe). Så åbnede jeg den, og lagde et viskestykke i bunden(så dryppende smeltevand ikke skulle springe ud på gulvet) og en flad beholder under afløbet. Så skiftede jeg det kogende vand med jævne mellemrum sideløbende med, at jeg tørrede det smeltede vand op fra bunden. Jeg mener ikke, at det har taget mere end 1-2 timer at afrime.

Det eneste manuelle arbejde var, at skifte det kogende vand, og tørre vand op, og efterfølgende vaske fryseren af med sæbevand.
3
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 1022
Likede indlæg: 11345

Indlægaf Rikke » 20. dec 2018, 23:15

Det kunne lige så godt være i nar-tråden, men nu er det her, fordi jeg brød helt sammen af grin bagefter :D

Mig: "Dem der (peger på to tomme øldåser, som vi lige havde delt), tager du lige med, når når du går ned til dig selv...
UnderBo kigger bare på mig. Går ned til sig selv (med de to skide øldåser), kommer smilende op igen og konstaterer knastørt "Nu ved jeg, hvordan det er at være gift med dig. Stakkels Søren" :lol:
11
:whip:
Brugeravatar
Rikke

Indlægaf Rikke » 23. dec 2018, 17:21

“Jeg SIGER dig min nye støvsuger er effektiv! Jeg beklager, sukkerrumpe. Jeg slår op!” :lol:
4
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 250
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 3861

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 26. dec 2018, 08:54

Vi lå i sengen og snakkede om at det var lidt underligt at han gerne ville have sex når mine veninder var på besøg, men ligeså snart min familie var i huset, var der lukket og slukket.

A - hvad så hvis vi får børn? Er der så ingen sex overhovedet?
C - jo, men det er anderledes.
A - hvorfor?
C - de er her fordi vi gjorde det. Så det er okay.

:lol: :lol:
1
LaMariposa
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8510

Indlægaf LaMariposa » 1. jan 2019, 04:00

Jeg har taget mad med hjem til ham, fordi han har tømmermænd. Efter at have spist det, erklærede han, at jeg sandsynligvis lige har reddet hans liv :-D
6
:lun:

Be brave
Brugeravatar
Rikke

Indlægaf Rikke » 9. jan 2019, 18:44

Jeg fik denne besked i går på arbejde.
66B56C5C-04D3-4BBE-A043-DF08EC434521.jpeg

Og tænkte: Hvor ved han fra at jeg elsker diamanter?” :D

Så fik jeg den her

1DFFE88C-A41B-445B-A107-C7FDE1B39692.jpeg

Og tænkte: “Hvad fanden er dét?! :D

6B6799C8-F4B7-4BA6-B360-E08F2D73AAA3.jpeg

Jeg siger det bare. Hævnen er sød :devil:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1598
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 20076
Kontakt:

Indlægaf Ado » 9. jan 2019, 19:18

Han havde en længere samtale med hunden, som er en gammel dame på 13 år. "Ja, nu er der jo nok ikke længe til du render gennem den store hæk. Har du egentlig taget stilling til om du vil begraves eller laves til sæbe? Det er jo vigtigt at tage sådanne beslutninger mens man stadig er klar i hovedet". Og pelspigen lyttede meget interesseret. :lol:

Han sætter stemme på hende, så hun blander sig ret tit i vores samtaler. Stemmen er meget nasal og med kraftig jysk dialekt "Jeg trår bar' jeg vil være sææb'. Det er godt nok te' mig".
21
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 698
Likede indlæg: 14821

Indlægaf Sangius » 10. jan 2019, 18:31

Min søn på 2 måneder slår en prut. Jeg kommenterer: "hold da op, du lugter råddent lille Max".
Min mand siger prompte: "betyder det så at jeg har en freebie?"
Og så slog han en ordentlig skid. Ved ikke om jeg synes han er sjov eller nedern.

Vi har været sammen for længe.
3
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 10. jan 2019, 19:05

Jeg bliver ved med at synes det er sjovt, at han snakker som Svend-Erik Skov. Alti'-alti'-manden. "Jeg elsker dig - alti' alti' - os' i bil, det er jeg ligeglaj mæ'"
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Rikke

Indlægaf Rikke » 12. jan 2019, 20:59

Han var ufrivilligt sjov.

“Jeg skal til Fyn i dag. Vi skal holde surpriseparty for Ulla”

Jeg ved at Ulla er clairvoyant :lol:
18
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 20. jan 2019, 11:16

Vi lå i sengen i morges og snakkede om det der krammeterapi, hvor folk betaler 700,- kr. for at deltage. Han mente han havde fået en endnu bedre idé. Han ville være coach og tilbyde terapi til voksne, som havde glemt at være børn og til voksne, som led under dengang de var børn og blev kørt i børnehave og hvor de stod og græd ved lågen til børnehaven, når mor/far kørte derfra.
Hans plan var i grove træk:

1: Udvidet krammeterapi. Deltagerne skal iføres flyverdragter og elefanthuer og så skal der krammes liggende på jorden. Rullerullerulle rundt indfiltret i et kram - og gerne på en plæne, hvor det går lidt ned af, så de rigtig kan trille og rulle.

2: Deltagerne (stadig i deres flyverdragter og elefanthuer) skal proppes ind bag i en gammel Ford Taunus. Her vil han køre dem hen og aflevere dem bag en jernlåge og køre fra dem. Ikke en hel dag. Kun en time, så de lærer, at de ikke er blevet efterladt for evigt.
I den time de skal stå og vente bag lågen, vil han holde i tomgang et stykke derfra og sidde inde i bilen og ryge en masse cigaretter - udelukkende for at gøre oplevelsen så autentisk som muligt - så deltagerne kan blive fragtet hjem igen på bagsædet i en gennemrøget bil.

Jeg elsker hans hoved! :lol:
8
Muspel
Kort karma: 332
Likede indlæg: 5459

Indlægaf Muspel » 20. jan 2019, 13:52

Ado skrev:Vi lå i sengen i morges og snakkede om det der krammeterapi, hvor folk betaler 700,- kr. for at deltage. Han mente han havde fået en endnu bedre idé. Han ville være coach og tilbyde terapi til voksne, som havde glemt at være børn og til voksne, som led under dengang de var børn og blev kørt i børnehave og hvor de stod og græd ved lågen til børnehaven, når mor/far kørte derfra.
Hans plan var i grove træk:

1: Udvidet krammeterapi. Deltagerne skal iføres flyverdragter og elefanthuer og så skal der krammes liggende på jorden. Rullerullerulle rundt indfiltret i et kram - og gerne på en plæne, hvor det går lidt ned af, så de rigtig kan trille og rulle.

2: Deltagerne (stadig i deres flyverdragter og elefanthuer) skal proppes ind bag i en gammel Ford Taunus. Her vil han køre dem hen og aflevere dem bag en jernlåge og køre fra dem. Ikke en hel dag. Kun en time, så de lærer, at de ikke er blevet efterladt for evigt.
I den time de skal stå og vente bag lågen, vil han holde i tomgang et stykke derfra og sidde inde i bilen og ryge en masse cigaretter - udelukkende for at gøre oplevelsen så autentisk som muligt - så deltagerne kan blive fragtet hjem igen på bagsædet i en gennemrøget bil.

Jeg elsker hans hoved! :lol:

Lyder som en god forretningsplan. Jeg vil foreslå et tredje modul, hvor man går i skoven i flyverdragterne og klatrer i træer, og kommer hen til kursuslederen og får lunkne leverpostejsmadder og tynd saftevand.
6

Tilbage til "Forhold og sex"