Ham der den søde fra byen

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
JackieO
Indlæg: 158
Tilmeldt: 8. nov 2015, 22:08
Kort karma: 25
Likede indlæg: 574

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf JackieO » 4. maj 2016, 13:07

JessicaD skrev:Jeg ville nok også forvente, at modparten selv inviterede på en date, hvis det var det, de ville. Men ja - hvis man ikke rigtig får så meget respons tilbage, så gider man jo heller ikke spørge. Jeg havde nok gjort det alligevel. Hader uvished. Så hellere bare få en afvisning! Det kan man da forholde sig til. :D


Men hvordan kan han vide, om han vil på date med hende på nuværende tidspunkt? De har smilet til hinanden nogle gange i byen og skrevet beskeder sammen i 4-5 dage. Han har måske ikke haft nogen romantiske tanker om hende, før hun kontaktede ham, og han får dem måske heller ikke af bare at sidde og chatte sammen på Facebook. Så jeg synes ikke han skylder hende en invitation til en date efter den begrænsede kontakt de har haft.

Kontakten er sket på hendes initiativ, så han kan jo meget vel tænke, at hun må sige til, hvis hun er interesseret i mere end at skrive sammen.
2
Likelike
Indlæg: 30
Tilmeldt: 24. apr 2016, 06:20
Kort karma: 5
Likede indlæg: 148

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Likelike » 4. maj 2016, 16:14

Tak for jeres svar og inputs :)
Jeg havde jo egentligt besluttet mig for bare selv at spørge om han ville ses - men da han så begyndte at blive endnu dårligere til at skrive og ikke rigtig spørger ind til mig, men mest bare svarer høfligt tilbage, så tager jeg det bare som manglende interesse :)
0
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf NLeth » 4. maj 2016, 18:39

Jeg tænker: Der kan jo være andre årsager til, at manden ikke fluks inviterer på date et par dage efter at have modtaget en facebookbesked. Måske er han lunken, eller måske ser han lige nu en anden, og dater ikke flere ad gangen? Jeg ville heller ikke tage mere initiativ, når jeg allerede var den, der havde taget første skridt, men jeg synes det er noget uberettiget at kalde hans opførsel latterlig.
5

Tilbage til "Forhold og sex"