Ham der den søde fra byen

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf ManicNinja » 27. apr 2016, 19:42

Smiling_Goat skrev:
ManicNinja skrev:
Akehurst2 skrev:
ManicNinja skrev:Jeg synes, du er ret tålmodig. Jeg havde droppet ham. Når du har lagt så meget mod og initiativ for dagen, må han sgu lige se at oppe sig og ikke blive siddende på måsen som en anden prinsesse. :D


Efter kun 2-3 dage?

Så er jeg også tålmodig, for jeg synes det ville være hurtigt at afskrive ham.



Nja. Okay. Havde måske ventet yderligere en dags tid eller to. :) Men havde ret sikkert ikke gidet BÅDE at skulle tage indledende skridt og derefter selv foreslå date. Gider ikke være manden. Ikke så hurtigt. :D Glem det! Og det er sikkert mit tab og alt det der. :D Men jeg ved bare, at hans "sløvhed" ville irritere mig. Så ingen grund til at realisere den date med det udgangspunkt.


Det kan jo også være, han bare lige skal finde ud af hvor fantastisk hun er. Måske sidder han derhjemme på facebook og er lidt i tvivl, om han har lyst, fordi han ikke rigtigt kender likelike, men hvis hun nu selv spørger, og han tænker: "Ah, hvad pokker" og de går på date, opdager han jo hvor awesome hun er (hvis hun er det, men det antager jeg :D) og så er der ikke længere tvivl, og han er med til at tage teten fremadrettet.

At han ikke tage initiativ nu er ikke ens betydende med, at han aldrig kommer til det, når de har kendt hinanden så kort tid. Den der er mest interesseret må bare lige arbejde hårdest i starten og overbevise den anden, synes jeg.


Du har helt ret: Det kan være en hel masse. Det kan også være, han bare er smigret, men ikke interesseret. Eller at han ikke rigtigt ved, hvordan han skal få sagt "tak, men nej tak". Eller at de lever lykkeligt til deres dages ende. Det kan være alt muligt, og vi kan ikke læse andres tanker. Men vi kender forhåbentlig os selv og vores prioriteter og behov nogenlunde. Dem kan vi så forsøge at pejle efter, hvis vi af den ene eller den anden grund ikke ønsker at spørge folk direkte, hvor "de er".

Hvis debattøren her er frisk på at invitere ham gutten ud, skal hun da gøre det. JEG er bare ikke skruet sammen, så jeg passer til dem, der tager tilløb. Ender med at blive irriteret og mister interessen, hvis han er alt for forsigtig i sine replikker + langsom i handlingsoptrækket.
Har jeg først taget initiativ af en kaliber som i dette tilfælde (fundet fremmed mand på FB og skrevet til ham), så må han sgu lige matche op.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Likelike
Indlæg: 30
Tilmeldt: 24. apr 2016, 06:20
Kort karma: 5
Likede indlæg: 148

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Likelike » 28. apr 2016, 18:06

Nå, har heller ikke hørt fra ham i dag - så det var det. Men pyt, er alligevel glad for at jeg tog mod til mig og skrev (og fandt ud af at det ikke var så slemt!) :)

Det eneste jeg kæmper med er at jeg har SÅ svært ved at få min hjerne til at acceptere at han bare slet ikke skriver.. Jeg er langt bedre til at håndtere et direkte afslag, for så ved jeg at det er det.. Denne her måde hvor det bare går fra at han skriver til at jeg slet ikke hører fra ham mere, gør at jeg har sværere ved at droppe ham helt og mest bare har lyst til at skrive en sidste besked - selvom jeg ikke engang ved hvad jeg skulle skrive og jeg ved jeg nok burde lade være.. Men ih altså, hvorfor er det så svært bare at skrive "hey, tak for beskeden, men jeg er ikke interesseret" eller et eller andet :genert:
4
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Sangius » 28. apr 2016, 18:08

Iiih. Jeg forstår dig godt... Det er da også vattet, ikke engang at turde afvise folk O.o

Øv bøv. Han var en fuser.
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Lurende Peber » 28. apr 2016, 18:12

Likelike skrev:.. Men ih altså, hvorfor er det så svært bare at skrive "hey, tak for beskeden, men jeg er ikke interesseret" eller et eller andet :genert:
Ikke interesseret i hvad? Har du inviteret ham på date? Eller bare småsnakket?
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Likelike
Indlæg: 30
Tilmeldt: 24. apr 2016, 06:20
Kort karma: 5
Likede indlæg: 148

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Likelike » 28. apr 2016, 18:19

Lurende Peber skrev:Ikke interesseret i hvad? Har du inviteret ham på date? Eller bare småsnakket?


Vi skrev jo sådan set bare sammen i nogle dage og eftersom at han ret pludseligt bare stoppede med at skrive går jeg ud fra at han ikke er interesseret i noget med mig :)
0
Likelike
Indlæg: 30
Tilmeldt: 24. apr 2016, 06:20
Kort karma: 5
Likede indlæg: 148

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Likelike » 28. apr 2016, 18:20

Santopia skrev:Hvordan lød din sidste besked? Lød den som noget der krævede respons eller som noget der godt kunne slutte en samtale?


Skrev og spurgte hvordan hans aften dagen før var gået (han skulle ses med nogle venner) og ønskede ham en god dag :)
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. apr 2016, 18:23

Det var godt nok en uforskammet opførsel :boo:
3
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Lurende Peber » 28. apr 2016, 18:27

Likelike skrev:
Santopia skrev:Hvordan lød din sidste besked? Lød den som noget der krævede respons eller som noget der godt kunne slutte en samtale?


Skrev og spurgte hvordan hans aften dagen før var gået (han skulle ses med nogle venner) og ønskede ham en god dag :)
OK så er der vist ikke meget at bygge videre på :kram:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Animi » 28. apr 2016, 18:30

Øv hvor ærgerligt. Men nu prøvede du i det mindste, og behøver ikke gå og tænke "Hvad nu hvis..."
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Likelike
Indlæg: 30
Tilmeldt: 24. apr 2016, 06:20
Kort karma: 5
Likede indlæg: 148

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Likelike » 28. apr 2016, 18:33

Præcis - jeg gjorde der og synes egentligt det er lidt sejt alligevel :D

Der er flere fisk i havet :P
12
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4336
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10605

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf BlueBunny » 28. apr 2016, 18:41

Kan du se om han har set beskeden? :/
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Likelike
Indlæg: 30
Tilmeldt: 24. apr 2016, 06:20
Kort karma: 5
Likede indlæg: 148

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Likelike » 28. apr 2016, 18:44

BlueBunny skrev:Kan du se om han har set beskeden? :/


Den står som læst kl 10 i går formiddags.. Dumme fyr :lol:



Altså, jeg kan ikke undgå at møde ham igen da jeg tit er i byen hvor han arbejder - men skal jeg ikke bare ignorere ham, evt lige smile hurtigt? Det er jo ikke fordi jeg er sur - det er jo fair nok at man ikke er interesseret..
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4336
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10605

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf BlueBunny » 28. apr 2016, 18:57

Likelike skrev:
BlueBunny skrev:Kan du se om han har set beskeden? :/


Den står som læst kl 10 i går formiddags.. Dumme fyr :lol:



Altså, jeg kan ikke undgå at møde ham igen da jeg tit er i byen hvor han arbejder - men skal jeg ikke bare ignorere ham, evt lige smile hurtigt? Det er jo ikke fordi jeg er sur - det er jo fair nok at man ikke er interesseret..


Æv :(

Jeg synes bare du skal være normal overfor ham. Hvis du blir fuld nok så kan du jo joke med det. Det kræver nok lidt overskud :)
1
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Juki » 28. apr 2016, 19:31

Ih, hvorfor har jeg ikke set den her tråd noget før! Jeg var ellers klar til at heppe med popcorn Billede

Dumme ham!

Ps. Jeg synes du er mega sej!
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Panton » 28. apr 2016, 19:33

Jeg synes også det var sejt gået, intet vover intet vinder :kram:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win

Tilbage til "Forhold og sex"