Kunne du date en med...

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Kunne du date en med...

Indlægaf Sophaya » 26. apr 2016, 11:26

En døv eller blind ville desuden være svært for mig, fordi jeg synes vi vill gå glip af meget af de typer kommunikation, jeg har brug for.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
limitededition
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1782

Re: Kunne du date en med...

Indlægaf limitededition » 26. apr 2016, 11:32

Dirtylittledevil skrev:Jeg har selv oplevet at en virkelig sød og charmerende mand sagtens kunne holde min opmærksomhed selvom han manglede 1 finger og var et par cm lavere end mig (noget jeg ellers ikke bryder mig om).
Da han så skadede sit ene ben så det ikke længere kunne bøje + mistede en finger mere sååå kunne jeg godt mærke det blev lidt meget.
Og da han mistede 3. finger mistede jeg al interesse, men det hang også sammen med at jeg syntes det begyndte at blive lidt sært at han beholdt et job der var skyld i alle de skader. Så tænker man altså ikke ret langsigtet mht sig selv. Og det var nok mere dét der var turn-off, end det var konkret de manglende fingre.


Hvad pokker var det for et job? :wacko:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Kunne du date en med...

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. apr 2016, 11:37

Hov, jeg kom lige i tanke om at jeg også engang har haft en datingrelateret snak med en mand i kørestol. Jeg var selv ret blandet i forhold til om jeg kunne date ham eller ej, men besluttede at åbne en skriftlig snak før jeg afgjorde det.
Den snak gjorde så at jeg helt mistede lysten, fordi han hele tiden bagatelliserede "det åbenlyse" og slog det hen med humor på en ret kikset og overfladisk måde sådan a la "Ja men så kan jeg til gengæld overhale de fleste ned ad bakke" og det var så tydeligt at han ikke var okay med sin situation og ikke engang var kommet dertil hvor han selv indså at han måtte igennem en proces for at acceptere nogle ting osv... jeg kunne bare mærke der var lang vej for ham og at jeg hurtigt kunne ende med at påtage mig en terapeutrolle.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Kunne du date en med...

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. apr 2016, 11:39

limitededition skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg har selv oplevet at en virkelig sød og charmerende mand sagtens kunne holde min opmærksomhed selvom han manglede 1 finger og var et par cm lavere end mig (noget jeg ellers ikke bryder mig om).
Da han så skadede sit ene ben så det ikke længere kunne bøje + mistede en finger mere sååå kunne jeg godt mærke det blev lidt meget.
Og da han mistede 3. finger mistede jeg al interesse, men det hang også sammen med at jeg syntes det begyndte at blive lidt sært at han beholdt et job der var skyld i alle de skader. Så tænker man altså ikke ret langsigtet mht sig selv. Og det var nok mere dét der var turn-off, end det var konkret de manglende fingre.


Hvad pokker var det for et job? :wacko:


:lol: han var gartner og var ansat til at klippe nogle meget skrå områder, hvor han så op til MANGE gange endte med at ligge under en eller anden klippetraktor eller hvad pokker sådan en hedder. Man skulle tro den slags kun sker én gang.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Kunne du date en med...

Indlægaf Aima » 26. apr 2016, 11:40

En forudsætning for at jeg forelsker mig er, at jeg er seksuelt tiltrukket, og uanset hvor fantastisk en personlighed jeg synes, manden måtte have, ville jeg være fuld af løgn, hvis jeg påstod at den alene kunne gøre mig seksuelt tiltrukket. Visse ting ville simpelthen være en seksuel deal-breaker for mig, og det ville så helt automatisk sætte en stopper for, at relationen udviklede sig til andet end et platonisk forhold. Jeg tror ikke, en manglende arm eller ben ville være et problem, jeg ved, dværgvækst ville.
2
I'll stick with hell no's and headphones...
limitededition
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1782

Re: Kunne du date en med...

Indlægaf limitededition » 26. apr 2016, 11:41

Dirtylittledevil skrev:
limitededition skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg har selv oplevet at en virkelig sød og charmerende mand sagtens kunne holde min opmærksomhed selvom han manglede 1 finger og var et par cm lavere end mig (noget jeg ellers ikke bryder mig om).
Da han så skadede sit ene ben så det ikke længere kunne bøje + mistede en finger mere sååå kunne jeg godt mærke det blev lidt meget.
Og da han mistede 3. finger mistede jeg al interesse, men det hang også sammen med at jeg syntes det begyndte at blive lidt sært at han beholdt et job der var skyld i alle de skader. Så tænker man altså ikke ret langsigtet mht sig selv. Og det var nok mere dét der var turn-off, end det var konkret de manglende fingre.


Hvad pokker var det for et job? :wacko:


:lol: han var gartner og var ansat til at klippe nogle meget skrå områder, hvor han så op til MANGE gange endte med at ligge under en eller anden klippetraktor eller hvad pokker sådan en hedder. Man skulle tro den slags kun sker én gang.


Altså han må da have været ualmindelig klodset eller også har sikkerheden ikke været i orden :wacko: Det lyder jo helt skørt.
1
Brugeravatar
Rothkeen
Indlæg: 83
Tilmeldt: 30. dec 2015, 18:01
Kort karma: 32
Geografisk sted: Sjælland
Likede indlæg: 119

Re: Kunne du date en med...

Indlægaf Rothkeen » 26. apr 2016, 11:44

Døv/Blind/Dværg og kørestolsbruger, vil jeg desværre nok ikke kunne med.

Dog mindre ting som, manglede finger, deformt øre eller brandskader vil ikke røre mig det store.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Kunne du date en med...

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. apr 2016, 11:44

limitededition skrev:
Altså han må da have været ualmindelig klodset eller også har sikkerheden ikke været i orden :wacko: Det lyder jo helt skørt.


Jeg har aldrig oplevet ham i en arbejdssituation, så jeg ved det faktisk ikke. Men mit gæt er sløseri med sikkerheden kombineret med muligvis et par genstande i arbejdstiden.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
limitededition
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1782

Re: Kunne du date en med...

Indlægaf limitededition » 26. apr 2016, 11:50

Dirtylittledevil skrev:
limitededition skrev:
Altså han må da have været ualmindelig klodset eller også har sikkerheden ikke været i orden :wacko: Det lyder jo helt skørt.


Jeg har aldrig oplevet ham i en arbejdssituation, så jeg ved det faktisk ikke. Men mit gæt er sløseri med sikkerheden kombineret med muligvis et par genstande i arbejdstiden.


Det kunne lyde sådan. Andet ville jo være åndssvagt, altså han ender jo uden arme og ben hvis han fortsætter:(
0
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33855

Re: Kunne du date en med...

Indlægaf JoyNips » 26. apr 2016, 12:25

Afhængrt af, hvad der var i vejen med vedkommende.
Jeg ville ikke kunne indgå i en plejerrolle for en kæreste, så jeg forudsætter, at vedkommende var selvhjulpen (uden alt for mange hjælpemidler). Altså bevares, min kæreste hjælper også mig med at nå ting på øverste hylde, det er ikke sådan noget vi taler om. Men vedkommende skulle som udgangspunkt kunne fungere normalt.
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Lulu
Indlæg: 2222
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2760

Re: Kunne du date en med...

Indlægaf Lulu » 26. apr 2016, 13:41

For mig ville det nok mest af alt komme an på hvordan personen håndterede sit handicap.
Gjorde personen ikke noget stort ud af det og accepterede de begrænsningerne der følger med forskellige handicaps fint, ville det ikke betyde noget. Var personen ikke selv ok med sine handicaps ville det blive en dealbreaker.
2
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: Kunne du date en med...

Indlægaf Sangius » 26. apr 2016, 14:18

Jeg forelsker mig som regel først, og bliver først derefter seksuelt tiltrukket. Jeg har af denne årsag aldrig været særlig visuel i mit valg af mænd. Har datet mænd der er lavere end mig, overvægtige, med dårlig hud osv.
Jeg kan dog tydeligt mærke, at jeg reagerer med interesse på mænd som er højere end mig, gerne en del højere, som i 190 eller derover. Jeg er selv 176. Men jeg er super kræsen med hvordan mænd opfører sig. En enkelt forkert sætning i starten, og så er jeg fuldstændig slukket - uanset udseende.

Kan bedst lide mine mænd smågenerte, nørdede, good-guys og fornuftige. Er disse ting opfyldt, så tror jeg sgu ikke jeg ville tænke videre over et handikap.

Tror dog aldrig jeg kunne med en mand i kørestol. Eller en dværg. Det ser jeg bare slet ikke for mig. Måske er det fordi, jeg aldrig har været i en situation, hvor det har været aktuelt.
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24985
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Kunne du date en med...

Indlægaf Wizzze » 26. apr 2016, 14:22

Aima skrev:En forudsætning for at jeg forelsker mig er, at jeg er seksuelt tiltrukket, og uanset hvor fantastisk en personlighed jeg synes, manden måtte have, ville jeg være fuld af løgn, hvis jeg påstod at den alene kunne gøre mig seksuelt tiltrukket. Visse ting ville simpelthen være en seksuel deal-breaker for mig, og det ville så helt automatisk sætte en stopper for, at relationen udviklede sig til andet end et platonisk forhold. Jeg tror ikke, en manglende arm eller ben ville være et problem, jeg ved, dværgvækst ville.


Også Peter Dinklage ??

Billede
0
Do as I say! :whip:
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Kunne du date en med...

Indlægaf Mocca » 26. apr 2016, 14:30

Nej, jeg tror ikke, jeg ville vælge at date et mand, der havde et handikap.
Kosmetiske 'fejl' som ar eller lign., ville dog ikke genere mig.

Det er så en generalisering. Som med så meget andet i livet, ved jeg ikke, hvordan jeg vil reagere i en given situation, før jeg har prøvet det.
Så hvem ved... Hvis jeg mødte den 'rigtige', der på en eller anden måde pirrede min nysgerrighed, og hvis selskab tiltalte mig, kan det da godt være, at et evt. handikap ingen betydning havde.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6643
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18791

Re: Kunne du date en med...

Indlægaf Æble » 26. apr 2016, 14:30

Min mand er født med en mindre ansigtsdeformitet, der gør hans ansigt asymmetrisk. Jeg synes stadig han er ser godt ud og er lækker og han opfylder alle de for mig vigtige ting.

Kunme også godt leve med en manglede arm eller ben eller andet, for mig er lækkerhed noget med om jeg kan lide ansigtet og kroppen og så alle de ikke-fysiske ting. Det er også vigtigt for mig med en rimelig høj intelligens.
2

Tilbage til "Forhold og sex"