Hvem har magten?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Hvem har magten?

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 31. maj 2016, 05:31

Bad Samaritan skrev:De fleste der kender mig vil nok mene, at jeg trives bedst med unge mennesker eller i hvert fald mennesker, som er unge af sind - ikke fordi at dér er det nemmere (for TRO mig, det er det ikke! :lol: ), men fordi jeg lever et (for mange) noget rodløst liv, og hverken har papbørn eller skilsmisser i rygsækken. Ikke fordi ansvar eller commitment skræmmer - for det HAR været tæt på et par gange. Men fordi friværdi og samtalekøkkener ikke siger mig en skid, og jeg får lyst til at dolke mig i øregangen med en stegegaffel, hver gang en jævnaldrende kvinder hælder alt sit bræk om "yngre, strammere modeller" ud over mig, fordi hun ikke lige kan holde synet af sig selv i spejlet ud længere.
Sjovt som ældre mænd altid har en længere indviklet forklaring på hvorfor det er noget ganske andet og helt anderledes når lige netop de går efter yngre kvinder. Man kan også vælge den anden model, og ikke give 2 fucks for omverdenens kritiske øjne.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Hvem har magten?

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 31. maj 2016, 11:43

Bad Samaritan skrev:Jeg synes ikke den er særlig indviklet. Om det er specielt anderledes skal jeg ikke kloge mig på. Hvis jeg vitterligt er en midtvejskrise, som bare knalder unge damer fordi de er... well... unge.. så tror jeg ikke, at jeg er en særlig typisk én af slagsen. Men du har ret I een ting: omverdenens kritiske øjne - og i særdeleshed dine - er ikke 2 fucks værd i mit aldrende univers. :)
Du brugte 1 fuck på at svare på min besked. Men jeg er ikke kritisk, syntes bare det er lidt sjovt med alle dem der føler det nødvendigt at forklarer hvorfor det lige præcis er helt anderledes når de går efter unge kvinder - og overhovedet slet ikke som alle andre mænd der også går efter unge kvinder.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Hvem har magten?

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 31. maj 2016, 12:24

Bad Samaritan skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Du brugte 1 fuck på at svare på min besked.


Det må være sådan loppen føler sig, når hunden i et fjernt øjeblik giver den lidt opmærksomhed...
Den var 2. fucks.
0
Grab them by the pussy
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Hvem har magten?

Indlægaf Mocca » 31. maj 2016, 17:47

Vlad Kalashnikov skrev:
Bad Samaritan skrev:De fleste der kender mig vil nok mene, at jeg trives bedst med unge mennesker eller i hvert fald mennesker, som er unge af sind - ikke fordi at dér er det nemmere (for TRO mig, det er det ikke! :lol: ), men fordi jeg lever et (for mange) noget rodløst liv, og hverken har papbørn eller skilsmisser i rygsækken. Ikke fordi ansvar eller commitment skræmmer - for det HAR været tæt på et par gange. Men fordi friværdi og samtalekøkkener ikke siger mig en skid, og jeg får lyst til at dolke mig i øregangen med en stegegaffel, hver gang en jævnaldrende kvinder hælder alt sit bræk om "yngre, strammere modeller" ud over mig, fordi hun ikke lige kan holde synet af sig selv i spejlet ud længere.
Sjovt som ældre mænd altid har en længere indviklet forklaring på hvorfor det er noget ganske andet og helt anderledes når lige netop de går efter yngre kvinder. Man kan også vælge den anden model, og ikke give 2 fucks for omverdenens kritiske øjne.


Sjovt! For set udefra, virker det som om, at I begge to mener, at det er helt fint og ganske rimeligt og forståeligt, når I hver især selv primært er interesseret i kvinder, der er langt yngre, end jer selv, - men latterligt og tåbeligt, når andre midaldrende mænd gør det samme... :lol2:
8
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvem har magten?

Indlægaf ManicNinja » 31. maj 2016, 18:13

Mocca skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Bad Samaritan skrev:De fleste der kender mig vil nok mene, at jeg trives bedst med unge mennesker eller i hvert fald mennesker, som er unge af sind - ikke fordi at dér er det nemmere (for TRO mig, det er det ikke! :lol: ), men fordi jeg lever et (for mange) noget rodløst liv, og hverken har papbørn eller skilsmisser i rygsækken. Ikke fordi ansvar eller commitment skræmmer - for det HAR været tæt på et par gange. Men fordi friværdi og samtalekøkkener ikke siger mig en skid, og jeg får lyst til at dolke mig i øregangen med en stegegaffel, hver gang en jævnaldrende kvinder hælder alt sit bræk om "yngre, strammere modeller" ud over mig, fordi hun ikke lige kan holde synet af sig selv i spejlet ud længere.
Sjovt som ældre mænd altid har en længere indviklet forklaring på hvorfor det er noget ganske andet og helt anderledes når lige netop de går efter yngre kvinder. Man kan også vælge den anden model, og ikke give 2 fucks for omverdenens kritiske øjne.


Sjovt! For set udefra, virker det som om, at I begge to mener, at det er helt fint og ganske rimeligt og forståeligt, når I hver især selv primært er interesseret i kvinder, der er langt yngre, end jer selv, - men latterligt og tåbeligt, når andre midaldrende mænd gør det samme... :lol2:


Hovedet på sømmet - jeg sad også og kunne ikke finde ud af, hvorfor de to hanner blev SÅ fornærmede og arrige på hinanden! :D Ja, sorry, lads, men på mig virkede det både lidt komisk, lidt overkill og lidt uforståeligt.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Hvem har magten?

Indlægaf Mocca » 31. maj 2016, 18:41

Bad Samaritan skrev:
ManicNinja skrev:
Mocca skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Bad Samaritan skrev:De fleste der kender mig vil nok mene, at jeg trives bedst med unge mennesker eller i hvert fald mennesker, som er unge af sind - ikke fordi at dér er det nemmere (for TRO mig, det er det ikke! :lol: ), men fordi jeg lever et (for mange) noget rodløst liv, og hverken har papbørn eller skilsmisser i rygsækken. Ikke fordi ansvar eller commitment skræmmer - for det HAR været tæt på et par gange. Men fordi friværdi og samtalekøkkener ikke siger mig en skid, og jeg får lyst til at dolke mig i øregangen med en stegegaffel, hver gang en jævnaldrende kvinder hælder alt sit bræk om "yngre, strammere modeller" ud over mig, fordi hun ikke lige kan holde synet af sig selv i spejlet ud længere.
Sjovt som ældre mænd altid har en længere indviklet forklaring på hvorfor det er noget ganske andet og helt anderledes når lige netop de går efter yngre kvinder. Man kan også vælge den anden model, og ikke give 2 fucks for omverdenens kritiske øjne.


Sjovt! For set udefra, virker det som om, at I begge to mener, at det er helt fint og ganske rimeligt og forståeligt, når I hver især selv primært er interesseret i kvinder, der er langt yngre, end jer selv, - men latterligt og tåbeligt, når andre midaldrende mænd gør det samme... :lol2:


Hovedet på sømmet - jeg sad også og kunne ikke finde ud af, hvorfor de to hanner blev SÅ fornærmede og arrige på hinanden! :D Ja, sorry, lads, men på mig virkede det både lidt komisk, lidt overkill og lidt uforståeligt.


Jeg synes I skal blogge om det! :lol:


Burde bloggen så hedde noget med 'Mænds selvbedrag...'? :gruble:
Nej, det vil jeg overlade til andre, der måske mener at have forstået dilemmaet. :lol2:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvem har magten?

Indlægaf ManicNinja » 31. maj 2016, 18:44

Bad Samaritan skrev:
ManicNinja skrev:
Mocca skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Bad Samaritan skrev:De fleste der kender mig vil nok mene, at jeg trives bedst med unge mennesker eller i hvert fald mennesker, som er unge af sind - ikke fordi at dér er det nemmere (for TRO mig, det er det ikke! :lol: ), men fordi jeg lever et (for mange) noget rodløst liv, og hverken har papbørn eller skilsmisser i rygsækken. Ikke fordi ansvar eller commitment skræmmer - for det HAR været tæt på et par gange. Men fordi friværdi og samtalekøkkener ikke siger mig en skid, og jeg får lyst til at dolke mig i øregangen med en stegegaffel, hver gang en jævnaldrende kvinder hælder alt sit bræk om "yngre, strammere modeller" ud over mig, fordi hun ikke lige kan holde synet af sig selv i spejlet ud længere.
Sjovt som ældre mænd altid har en længere indviklet forklaring på hvorfor det er noget ganske andet og helt anderledes når lige netop de går efter yngre kvinder. Man kan også vælge den anden model, og ikke give 2 fucks for omverdenens kritiske øjne.


Sjovt! For set udefra, virker det som om, at I begge to mener, at det er helt fint og ganske rimeligt og forståeligt, når I hver især selv primært er interesseret i kvinder, der er langt yngre, end jer selv, - men latterligt og tåbeligt, når andre midaldrende mænd gør det samme... :lol2:


Hovedet på sømmet - jeg sad også og kunne ikke finde ud af, hvorfor de to hanner blev SÅ fornærmede og arrige på hinanden! :D Ja, sorry, lads, men på mig virkede det både lidt komisk, lidt overkill og lidt uforståeligt.


Jeg synes I skal blogge om det! :lol:


Blogge? :gruble: Ville det ikke kræve, at I sagde noget, når I snakkede?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvem har magten?

Indlægaf ManicNinja » 31. maj 2016, 18:46

Mocca skrev:
Bad Samaritan skrev:
ManicNinja skrev:
Mocca skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Bad Samaritan skrev:De fleste der kender mig vil nok mene, at jeg trives bedst med unge mennesker eller i hvert fald mennesker, som er unge af sind - ikke fordi at dér er det nemmere (for TRO mig, det er det ikke! :lol: ), men fordi jeg lever et (for mange) noget rodløst liv, og hverken har papbørn eller skilsmisser i rygsækken. Ikke fordi ansvar eller commitment skræmmer - for det HAR været tæt på et par gange. Men fordi friværdi og samtalekøkkener ikke siger mig en skid, og jeg får lyst til at dolke mig i øregangen med en stegegaffel, hver gang en jævnaldrende kvinder hælder alt sit bræk om "yngre, strammere modeller" ud over mig, fordi hun ikke lige kan holde synet af sig selv i spejlet ud længere.
Sjovt som ældre mænd altid har en længere indviklet forklaring på hvorfor det er noget ganske andet og helt anderledes når lige netop de går efter yngre kvinder. Man kan også vælge den anden model, og ikke give 2 fucks for omverdenens kritiske øjne.


Sjovt! For set udefra, virker det som om, at I begge to mener, at det er helt fint og ganske rimeligt og forståeligt, når I hver især selv primært er interesseret i kvinder, der er langt yngre, end jer selv, - men latterligt og tåbeligt, når andre midaldrende mænd gør det samme... :lol2:


Hovedet på sømmet - jeg sad også og kunne ikke finde ud af, hvorfor de to hanner blev SÅ fornærmede og arrige på hinanden! :D Ja, sorry, lads, men på mig virkede det både lidt komisk, lidt overkill og lidt uforståeligt.


Jeg synes I skal blogge om det! :lol:


Burde bloggen så hedde noget med 'Mænds selvbedrag...'? :gruble:
Nej, det vil jeg overlade til andre, der måske mener at have forstået dilemmaet. :lol2:


Husk at indbygge Debat-disclaimeren - det er jo ikke aaaaalle mænd, vel, Mocca? :naughty: :D Så ... Jeg foreslår arbejdstitlen: "To mænds selvbedrag - forsvar og benægtelse i tre akter".
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Hvem har magten?

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 1. jun 2016, 01:29

Mocca skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Sjovt! For set udefra, virker det som om, at I begge to mener, at det er helt fint og ganske rimeligt og forståeligt, når I hver især selv primært er interesseret i kvinder, der er langt yngre, end jer selv, - men latterligt og tåbeligt, når andre midaldrende mænd gør det samme... :lol2:
Jeg syntes det er helt fint og ganske rimeligt at alle og enhver primært er interesseret i kvinder der er langt yngre end dem selv - eller i det hele taget primært er interesseret i hvad de nu har lyst til. Jeg syntes det er latterligt og tåbeligt når alle og enhver finder det nødvendigt at undskylde deres valg, som i x-er-latterligt-og-tåbeligt-men-for-lige-præcis-mig-er-der-en-helt-speciel-grund-for-hvorfor-det-er-ok.
2
Grab them by the pussy
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Hvem har magten?

Indlægaf englishchannel » 1. jun 2016, 05:25

Jeg er enig med Vlad i, at den enkelte person (mand såvel som kvinde) har 100% ret til at være tiltrukket af og date hvad der nu er ens præference.

Problemet begynder, når man gør præferencer til en objektiv sandhed. At nogle mænds præference for unge kvinder bliver til en "Young is always better!"-tankegang. At nogle kvinders præference for velhavende mænd bliver til "Rich is always better!"-tankegang - ikke hos den enkelte mand eller kvinde, men hos os som samfund. Det går fra at være enkelte personers tiltrækning (der typisk ikke engang er så fastlåst igen, at man kun vil date 21-årige eller millionærer) til at devaluere hele grupper.

Det er jo også formålet med teorien om "The Wall". Det er et instrument til at devaluere alle kvinder ved at tilskrive dem én værdi og hovere over, at den værdi har en tidlig (meget tidlig i deres verden) udløbsdato. "Uanset hvor klog, interessant eller sød du er, vil du altid blive værdiløs." er det, de siger. Og det er fuldkommen bevidst, på samme måde som andre grupper gennem historien er gået efter at skabe fortællinger, der devaluerede de grupper som de følte sig truede af.
7
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Hvem har magten?

Indlægaf A 7 » 1. jun 2016, 06:27

englishchannel skrev:Jeg er enig med Vlad i, at den enkelte person (mand såvel som kvinde) har 100% ret til at være tiltrukket af og date hvad der nu er ens præference.

Problemet begynder, når man gør præferencer til en objektiv sandhed. At nogle mænds præference for unge kvinder bliver til en "Young is always better!"-tankegang. At nogle kvinders præference for velhavende mænd bliver til "Rich is always better!"-tankegang - ikke hos den enkelte mand eller kvinde, men hos os som samfund. Det går fra at være enkelte personers tiltrækning (der typisk ikke engang er så fastlåst igen, at man kun vil date 21-årige eller millionærer) til at devaluere hele grupper.

Det er jo også formålet med teorien om "The Wall". Det er et instrument til at devaluere alle kvinder ved at tilskrive dem én værdi og hovere over, at den værdi har en tidlig (meget tidlig i deres verden) udløbsdato. "Uanset hvor klog, interessant eller sød du er, vil du altid blive værdiløs." er det, de siger. Og det er fuldkommen bevidst, på samme måde som andre grupper gennem historien er gået efter at skabe fortællinger, der devaluerede de grupper som de følte sig truede af.

Men er det noget problem? Tilhængere af "The Wall" (som jeg aldrig havde hørt om før den her tråd), bliver vel i stor stil bare betragtet som nogle bitre mænd, der ikke kan score, og er der nogen gruppe, der bliver hoveret over, så er det da netop dem.
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hvem har magten?

Indlægaf Lurende Peber » 1. jun 2016, 06:38

Det der "Wall" virker da bare som en udvidet "Du er også bare grim. Og lugter" når YY igen er blevet afvist. Eller ikke turde prøve.
4
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvem har magten?

Indlægaf Novella » 1. jun 2016, 23:45

Samano skrev:Jeg undrer mig over at det en sandhed at mænd vil have yngre kvinder. De fleste single mænd jeg kender på plus 30 gider ikke at have en ung pige på 18-20 år. De vil da have en kvinde på deres egen alder højest et par år yngre. Dette er da også sådan jeg selv har det om kvinde på 25 år. Jeg gider da ikke nogen over 30 år og under 22 år sådan i grove træk.

Jeg forstår heller ikke, at unge kvinder skulle være så lette at score. Jeg havde brækket mig på stedet, hvis en 40-årig havde forsøgt sig, da jeg var 20. Gud fader, se dig dog i spejlet, gamle mand. Jeg ville stadig have det stramt med scoringsforsøg fra en 50-årig, men jeg ville nok trods alt opføre mig en anelse mere modent.
3
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: Hvem har magten?

Indlægaf paint » 2. jun 2016, 08:59

Samano skrev:Jeg undrer mig over at det en sandhed at mænd vil have yngre kvinder. De fleste single mænd jeg kender på plus 30 gider ikke at have en ung pige på 18-20 år. De vil da have en kvinde på deres egen alder højest et par år yngre. Dette er da også sådan jeg selv har det om kvinde på 25 år. Jeg gider da ikke nogen over 30 år og under 22 år sådan i grove træk.



Jeg tror vi skal op i en lidt højere aldersklasse, før det er aktuelt. Som 'Skum' skriver i tråden ”man kan tage tigeren ud af junglen, men ikke junglen ud af tigeren”

Det moderne menneske, er stadig biologisk set, et stenalder-menneske med tilsvarende instinkter. Det er nok noget vi ofte glemmer.
Evolutionsforskere, er ret overbeviste om at grunden til at f.eks ældre mænd vil have yngre kvinder – vi snakker måske aldersforskel på + 20 år hér er, at unge kvinder kan få børn og jo yngre de er, des mere fertile er de (generelt set). Manden har et iboende behov for at sprede sine gener, til så mange kvinder som muligt og chancen for at det giver bingo, er størst hos yngre kvinder. Det ligger dybt begravet i vores gener, at vi skal mangfoldiggøre os for at menneskeheden skal overleve.

Nogle mener, at når yngre kvinder, i nogle tilfælde, er med på den, kunne det skyldes at engang var det sådan, at en mand der overlevede længe nok til at blive lidt ældre, måtte have gode gener og egenskaber. (som hendes børn så ville arve)
Dette skulle være forklaringen på, at mange midaldrende og ældre mænd, pludselig får en stærk interesse for yngre kvinder og evt. dropper deres jævnaldrende koner (som ikke er fertile længere)

Alt ovenstående, kan naturligvis ( især i den vestlige verden) dækkes lidt af et lag kulturelt fernis. Men inde bag det hele er det nedarvede instinkter, der styrer. Men hvordan de kommer til udtryk, vil ofte være styret af kulturelle konstruktioner. (ifølge evolutionsforskeres kliniske blik)

I øvrigt, går teorierne også på, at når kvinder når den alder, hvor de fertilitetsmæssigt, kan øjne afslutningen, søger de yngre mænd, fordi yngre mænds fertilitet er højere. Ikke fordi de aktuelt ønsker flere børn men alene ud fra de omtalte stenalder-instinkter'

;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: Hvem har magten?

Indlægaf paint » 2. jun 2016, 09:41

Samano skrev:
paint skrev:
Samano skrev:Jeg undrer mig over at det en sandhed at mænd vil have yngre kvinder. De fleste single mænd jeg kender på plus 30 gider ikke at have en ung pige på 18-20 år. De vil da have en kvinde på deres egen alder højest et par år yngre. Dette er da også sådan jeg selv har det om kvinde på 25 år. Jeg gider da ikke nogen over 30 år og under 22 år sådan i grove træk.



Jeg tror vi skal op i en lidt højere aldersklasse, før det er aktuelt. Som 'Skum' skriver i tråden ”man kan tage tigeren ud af junglen, men ikke junglen ud af tigeren”

Det moderne menneske, er stadig biologisk set, et stenalder-menneske med tilsvarende instinkter. Det er nok noget vi ofte glemmer.
Evolutionsforskere, er ret overbeviste om at grunden til at f.eks ældre mænd vil have yngre kvinder – vi snakker måske aldersforskel på + 20 år hér er, at unge kvinder kan få børn og jo yngre de er, des mere fertile er de (generelt set). Manden har et iboende behov for at sprede sine gener, til så mange kvinder som muligt og chancen for at det giver bingo, er størst hos yngre kvinder. Det ligger dybt begravet i vores gener, at vi skal mangfoldiggøre os for at menneskeheden skal overleve.

Nogle mener, at når yngre kvinder, i nogle tilfælde, er med på den, kunne det skyldes at engang var det sådan, at en mand der overlevede længe nok til at blive lidt ældre, måtte have gode gener og egenskaber. (som hendes børn så ville arve)
Dette skulle være forklaringen på, at mange midaldrende og ældre mænd, pludselig får en stærk interesse for yngre kvinder og evt. dropper deres jævnaldrende koner (som ikke er fertile længere)

Alt ovenstående, kan naturligvis ( især i den vestlige verden) dækkes lidt af et lag kulturelt fernis. Men inde bag det hele er det nedarvede instinkter, der styrer. Men hvordan de kommer til udtryk, vil ofte være styret af kulturelle konstruktioner. (ifølge evolutionsforskeres kliniske blik)

I øvrigt, går teorierne også på, at når kvinder når den alder, hvor de fertilitetsmæssigt, kan øjne afslutningen, søger de yngre mænd, fordi yngre mænds fertilitet er højere. Ikke fordi de aktuelt ønsker flere børn men alene ud fra de omtalte stenalder-instinkter'

;)

Jeg tror så det er lidt at overvurdere betydning af de nedarvede instinker.
Jeg kender vitterlige ikke mange kvinder der er interesseret i de der markant ældre mænd.
Jeg tror faktisk kun jeg kender et tilfælde og jeg kender altså en hel del kvinder i aldersgruppen 20-30 år.
De fleste kvinder jeg kender vil gerne have en unge frisk mand på deres egen alder, fordi de ser sgu bare bedre ud og så man også bare mere på niveau.
Hvad de halv gamle mænd vil have det ved jeg ikke noget om for jeg kender ikke nær så mange :p
Men jeg kan sige de ikke har meget held hvis de forsøger sig i min omgangskreds.


Det var nu også, primært, en forklaring på at (nogle) midaldrende mænd, pludselig får en stor interesse for meget yngre kvinder. Der var sikkert ikke dating i stenalderen. Manden bankede kvinden i hovedet og slæbte hende hjem til hulen ved håret. En anelse mere primitivt end i dag.
Men instinkterne lever i bedste velgående. De forsvinder ikke sådan lige i løbet af 5 - 10.000 år. Faktisk er der en hel del der giver god mening, ved menneskers adfærd, hvis man ser det ud fra dét perspektiv. ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Forhold og sex"