Min bonusdatter hader mig

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Min bonusdatter hader mig

Indlægaf HappyPaww » 2. maj 2016, 18:59

Firebird skrev:
Muspel skrev:
Firebird skrev:Stolen for døren. Enten er det ham og dig, eller også er det ham og datteren i dobbeltsengen. Der er ikke noget fedt ved at være tredje hjul, så hvis i skal finde ud af det sammen, er det klaphammertid. Mænd forstår det med klaphammeren. Ulempen er jo naturligvis at han kan vælge datteren. Spørgsmålet er så om det er dit tab. Hvis du ikke sætter foden ned nu, kommer du til at leve med det her for evigt.


Her er jeg godt nok helt uenig! Dater man en mand med barn, så ER man i anden række. Selvfølgelig! Hvis han fik valget mellem datter eller kæreste, vil enhver ordentlig mand da vælge datteren?
Men dermed ikke sagt, at hun skal bestemme alt.


Du er fuldstændig i din egen ret til at bestemme hvordan du vil gøre tingene, og hvordan du opfatter din egen situation i relationen. Det ændrer ikke på det faktum at den lille terrorist kan fortsætte den her stil de næste 15 år. Ville du selv kunne holde til det? Dater du manden eller datteren? Er du virkelig klar til at underlægge dig en 10 årigs luner? Jeg tror du kører sur på et tidspunkt. Så hellere klare rammer fra starten af.

Såå erkender man at det ikke er manden for en, og så smutter man. Man kan sgu da ikke straffe et barn for at have nogle helt naturlige reaktioner! Det vil klæde en ny kæreste at træde lidt varsomt og lige lade stormen lægge sig, inden man begynder at stille så store krav.
Senest rettet af HappyPaww 2. maj 2016, 19:09, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Seraphina
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. jan 2016, 19:50
Kort karma: 44
Likede indlæg: 568

Re: Min bonusdatter hader mig

Indlægaf Seraphina » 2. maj 2016, 19:02

JackieO skrev:Selvfølgelig skal børnenes behov ikke tilsidesættes bare fordi der kommer en ny kæreste ind i billedet. Men omvendt synes jeg også det virker lidt skævt, at en 10-årig pige insisterer på at sove sammen med sin far hver nat. Hvad siger faren selv, synes han slet ikke at hun er ved at være lidt for gammel til det?


Jo, det gør han bestemt. Og har også sagt til mig flere gange, at det er uheldigt at hun ikke blev vænnet mere til at sove hos sig selv, inden jeg kom ind i billedet.
I øvrigt kan hun sagtens sove i sin egen seng. Har hun fx legekammerater overnattende, sover de selvfølgelig på hendes værelse sammen med hende.
3
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Min bonusdatter hader mig

Indlægaf Firebird » 2. maj 2016, 19:06

HappyPaww skrev:
Firebird skrev:
Muspel skrev:
Firebird skrev:Stolen for døren. Enten er det ham og dig, eller også er det ham og datteren i dobbeltsengen. Der er ikke noget fedt ved at være tredje hjul, så hvis i skal finde ud af det sammen, er det klaphammertid. Mænd forstår det med klaphammeren. Ulempen er jo naturligvis at han kan vælge datteren. Spørgsmålet er så om det er dit tab. Hvis du ikke sætter foden ned nu, kommer du til at leve med det her for evigt.


Her er jeg godt nok helt uenig! Dater man en mand med barn, så ER man i anden række. Selvfølgelig! Hvis han fik valget mellem datter eller kæreste, vil enhver ordentlig mand da vælge datteren?
Men dermed ikke sagt, at hun skal bestemme alt.


Du er fuldstændig i din egen ret til at bestemme hvordan du vil gøre tingene, og hvordan du opfatter din egen situation i relationen. Det ændrer ikke på det faktum at den lille terrorist kan fortsætte den her stil de næste 15 år. Ville du selv kunne holde til det? Dater du manden eller datteren? Er du virkelig klar til at underlægge dig en 10 årigs luner? Jeg tror du kører sur på et tidspunkt. Så hellere klare rammer fra starten af.

Såå erkender man at det ikke er manden for en, og så smutter man. Man kan sgu da ikke straffe et barn for at have nogle helt naturlige reaktioner! Det vil klæde en ny kæreste at træde lidt varsomt og lige lade stormen lægge sig, inden man begynder at stille så store krav.


Barnet er jo udemærket godt klar over at mor og far ikke er sammen mere. Barenet er også udemærket klar over at far har fundet en ny kæreste. Der er da ingen straf i at fortælle barnet at man gerne vil være alene sammen med sin kæreste. Det får hun jo ikke mindre far af. Hun bliver bare smidt ud af en forum hun aldrig har været en del af. Skal det nu også være kriminelt?
2
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Min bonusdatter hader mig

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. maj 2016, 19:08

Seraphina skrev:Jo, det gør han bestemt. Og har også sagt til mig flere gange, at det er uheldigt at hun ikke blev vænnet mere til at sove hos sig selv, inden jeg kom ind i billedet.
I øvrigt kan hun sagtens sove i sin egen seng. Har hun fx legekammerater overnattende, sover de selvfølgelig på hendes værelse sammen med hende.


Det er sådan noget, der giver mig et indtryk af, at din kæreste på en eller anden måde har dårlig samvittighed over, at han nu ser sin kæreste, mens datteren også er der, og hvis det er korrekt, er det temmelig sikkert der, at al hans eftergivenhed og gliden af på hendes opførsel starter.
Det er et meget følsomt emne, så det ville ikke være noget, jeg direkte ville konfrontere ham med, men jeg ville helt sikkert, på en interesseret måde, spørge, hvorfor han ikke valgte at vænne hende til at sove for sig selv på forhånd.
0
Brugeravatar
Seraphina
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. jan 2016, 19:50
Kort karma: 44
Likede indlæg: 568

Re: Min bonusdatter hader mig

Indlægaf Seraphina » 2. maj 2016, 19:16

DetSorteCirkus skrev:
Seraphina skrev:Jo, det gør han bestemt. Og har også sagt til mig flere gange, at det er uheldigt at hun ikke blev vænnet mere til at sove hos sig selv, inden jeg kom ind i billedet.
I øvrigt kan hun sagtens sove i sin egen seng. Har hun fx legekammerater overnattende, sover de selvfølgelig på hendes værelse sammen med hende.


Det er sådan noget, der giver mig et indtryk af, at din kæreste på en eller anden måde har dårlig samvittighed over, at han nu ser sin kæreste, mens datteren også er der, og hvis det er korrekt, er det temmelig sikkert der, at al hans eftergivenhed og gliden af på hendes opførsel starter.
Det er et meget følsomt emne, så det ville ikke være noget, jeg direkte ville konfrontere ham med, men jeg ville helt sikkert, på en interesseret måde, spørge, hvorfor han ikke valgte at vænne hende til at sove for sig selv på forhånd.


Det er rigtig godt set. Jeg tror der er en hel del dårlig samvittighed fra hans side. Jeg ved ikke præcist over hvad, og jeg har egentligt også lidt svært ved at forstå det. Jeg synes han er en god far, og jeg tror, at han giver hende et rigtig dejligt børneliv. Jeg er uenig med ham i mange ting også - jævnfør tråden her - men overordnet synes jeg ikke, han har noget at have dårlig samvittighed over.
Måske jeg skulle spørge ham.
0
Seance
Indlæg: 372
Tilmeldt: 5. jan 2016, 09:45
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1836

Re: Min bonusdatter hader mig

Indlægaf Seance » 2. maj 2016, 19:20

Hvis hans datter kun har kendt dig en måned, så er det måske også lidt for meget for hende at se dig hele 2 -3 gange på en uge.
Hun kommer for at være sammen med sin far, pludselig er du der igen og igen, og på hendes plads i sengen endda.
Prøv at skrue lidt ned for samvær med kæresten når hans datter er på besøg, og så skal det 100% være ham, som står for opdragelse og regler, alt andet er med til at skabe en kløft mellem dig og pigen.
I starten vil det bedste nok være at i tre er sammen på neutral grund, og du tager hjem til dig selv bagefter.
Jeg syntes det er lidt voldsomt for en ti årig at gå fra at være alene med far, og til han har en kæreste som overnatter når hun kun har kendt dig en måned.
4
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Min bonusdatter hader mig

Indlægaf Animi » 2. maj 2016, 19:33

Jeg synes faktisk at det er rigtig hurtigt at hun efter blot en måned, skal finde sig i at blive "smidt væk" om natten når du er der. Hun forstår jo ikke det som vi voksne gør - at I som kærester selvfølgelig gerne vil sove sammen om natten. Hun vil jo også gerne have sin far om natten, og især hvis hun skal undvære ham en uge ad gangen.
Prøv at se det fra hendes perspektiv: Hun har været vant til at have sin fars opmærksomhed 100%. Det skal hun pludselig til at dele med en anden kvinde, og selvom det i vores voksen-øjne, ikke er særlig meget, tror jeg at det er rigtig overvældende at en fremmed kvinde pludselig er der 2-3 gange om ugen. Og hun føler jo sikkert at hendes far vælger dig over hende, siden hun de nætter hvor du er der, bliver sendt ind og sove alene i sin seng, mens I hygger jer sammen.

Jeg tror at I skal overveje at prøve at lade overgangen være mere blidere. Jeg så godt at du skrev at hvis du ikke kunne sove der, så ville du slet ikke kunne se ham i den uge han har sin datter. Men måske skulle I prøve det alligevel, at du er der uden at overnatte der i en periode. For selvom det selvfølgelig er pisse irriterende, så er det jo kun i en midlertidig periode. Og det er vel bedre at I alle tre på længere sigt kan komme godt ud af det med hinanden, end at det går i stykker fordi det er for hårdt for datteren.

(Undskyld hvis jeg gentager noget der allerede er skrevet, fik ikke lige læst alle siderne)

EDIT: Jeg fik lige skrevet noget rod, som jeg rettede.
Senest rettet af Animi 2. maj 2016, 19:47, rettet i alt 2 gange.
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Min bonusdatter hader mig

Indlægaf Zombie » 2. maj 2016, 19:38

Jeg tænker, at det optimale ville være hvis I kunne ses alle tre, UDEN du skulle overnatte der. Det kan godt være, at det er bøvlet, men det ville betyde at hans datter lærte dig at kende, uden at der samtidig blev taget noget fra hende.

Når I har gjort det lidt tid, så kan faren selv øve med datteren, at hun skal sove i sin egen seng om natten. Også selvom du ikke overnatter der. Hun er stor, så hun laver måske selv en kobling mellem dette og så dig - men så er det din kæreste, der skal holde fast i, at hun skal sove i sin egen seng uanset om du er der eller ej.

Som de andre skriver, skal hun jo også vænne sig til situationen. Hun er måske meget jaloux på dig, samtidig med at hun kæmper for at kunne lide dig, fordi dels er du nok sød nok ellers, dels ved hun at det er hendes fars ønske. Men det er bare svært, når det hele vendes op og ned, når du er på besøg. Og jalousi kan godt være svært at tackle, hvis man bare er 10 år gammel og ikke tidligere har været vant til de faste rammer, der kræves.
3
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Min bonusdatter hader mig

Indlægaf Zombie » 2. maj 2016, 19:42

Angelina skrev:På den anden side, så ville jeg have sparket ny kæreste ud hvis han troede han på nogen som helst måde skulle bestemme over mine børn, i mit hjem, efter at have kendt dem en måned...


Så vidt jeg ved, er de blevet enige om det, og da TS så bekræfter dette over for datteren, klapper kæresten i og bakker hende ikke op. Så det er altså ikke noget, hun har bestemt, det er noget de er blevet enige om, men hvor kæresten bakker ned og ikke efterlever det i praksis.
5
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Min bonusdatter hader mig

Indlægaf Animi » 2. maj 2016, 19:46

Desuden synes jeg det er lidt sjovt så mange synes det er vildt mærkeligt at en 10 årige pige sover hos sin forælder. Jeg kan egentlig ikke se noget galt i det, vi er jo alle sammen forskellige og jeg synes ikke at det er mere eller mindre forkert at sove inde hos sine forældre.
Jeg har mange veninder der sov i samme seng som deres forældre, indtil de var 11-12år. De skal jo nok vænne sig af med det, det er vel de færreste 15årige der sover i dobbeltseng med sine mor og far :P Jeg synes bare ikke at det behøves at stoppe fra den ene dag til den anden, og slet ikke for at gøre plads til en "fremmed".
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Min bonusdatter hader mig

Indlægaf Zombie » 2. maj 2016, 19:49

Angelina skrev:
Zombie skrev:
Angelina skrev:På den anden side, så ville jeg have sparket ny kæreste ud hvis han troede han på nogen som helst måde skulle bestemme over mine børn, i mit hjem, efter at have kendt dem en måned...


Så vidt jeg ved, er de blevet enige om det, og da TS så bekræfter dette over for datteren, klapper kæresten i og bakker hende ikke op. Så det er altså ikke noget, hun har bestemt, det er noget de er blevet enige om, men hvor kæresten bakker ned og ikke efterlever det i praksis.


Jo, men det er ikke hendes plads at sige det til barnet - det er kun farens plads. Så kan de voksne diskutere det (når barnet ikke hører det) hvorfor far ikke bad barn om at hoppe ind på sit eget værelse...men helt nye kæreste der ikke kender barnet skal ikke blande sig i det, ever. Så kan man vælge at tage hjem i stedet eller lign. det er også ok. Men det er ikke ok at irettesætte andre folks børn, i barnets eget hjem, heller ikke selvom man tror barnets forældre er enige.


Det synes jeg, er en god pointe. Også fordi at her i starten, bør alle konfrontationer og konflikter tages af far og KUN far.

Det er faktisk også en god idé, hvis der er "ikke alvorlige" situationer, hvor pigerne kan rotte sig sammen mod faren. F.eks. hvis de stemmer om at se film, og pigerne rotter sig sammen og stemmer begge på Frozen. Det er selvf. noget helt andet end en konfliktsituation, men kan give en følelse af samhørighed, også selvom det er en lille ting (og de små ting er for mange børn også store ting).

Mens alt det udfordrende, det bør far tage alene. Enig med dig.
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Min bonusdatter hader mig

Indlægaf Zombie » 2. maj 2016, 19:51

Animi skrev:Desuden synes jeg det er lidt sjovt så mange synes det er vildt mærkeligt at en 10 årige pige sover hos sin forælder. Jeg kan egentlig ikke se noget galt i det, vi er jo alle sammen forskellige og jeg synes ikke at det er mere eller mindre forkert at sove inde hos sine forældre.
Jeg har mange veninder der sov i samme seng som deres forældre, indtil de var 11-12år. De skal jo nok vænne sig af med det, det er vel de færreste 15årige der sover i dobbeltseng med sine mor og far :P Jeg synes bare ikke at det behøves at stoppe fra den ene dag til den anden, og slet ikke for at gøre plads til en "fremmed".


Jeg sov på en madras på gulvet hos mine forældre, indtil jeg var 12. En stor del af det skyldtes, at jeg fik de vildeste mareridt, så selve det at sove var altid utrygt for mig, mareridt eller ej.
Jeg havde nok tacklet det ret dårligt, hvis jeg ikke fik lov til det. Det var generelt en meget svær periode af mit liv, fra 10-12 år.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7454
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1758
Likede indlæg: 24344

Re: Min bonusdatter hader mig

Indlægaf Moxy-lady » 2. maj 2016, 19:52

Zombie skrev:Jeg tænker, at det optimale ville være hvis I kunne ses alle tre, UDEN du skulle overnatte der. Det kan godt være, at det er bøvlet, men det ville betyde at hans datter lærte dig at kende, uden at der samtidig blev taget noget fra hende.

Når I har gjort det lidt tid, så kan faren selv øve med datteren, at hun skal sove i sin egen seng om natten. Også selvom du ikke overnatter der. Hun er stor, så hun laver måske selv en kobling mellem dette og så dig - men så er det din kæreste, der skal holde fast i, at hun skal sove i sin egen seng uanset om du er der eller ej.

Som de andre skriver, skal hun jo også vænne sig til situationen. Hun er måske meget jaloux på dig, samtidig med at hun kæmper for at kunne lide dig, fordi dels er du nok sød nok ellers, dels ved hun at det er hendes fars ønske. Men det er bare svært, når det hele vendes op og ned, når du er på besøg. Og jalousi kan godt være svært at tackle, hvis man bare er 10 år gammel og ikke tidligere har været vant til de faste rammer, der kræves.


Er meget enig i dette indlæg! Jeg synes at det er vigtigt at 1. Barnet i etaper vænner sig til at du er en del af fars liv, altså at I omgås i hverdagene, laver ting sammen på neutral grund og hjemme hos dem i dagtimerne og først efter en længere periode kommer til at indebære (dine) overnatninger. I den mellemliggende periode kan far så vænne sin datter af med at sove i hans seng hver nat. Jeg synes ikke at det er dit job at skulle retfærdiggøre eller beslutte/bestemme at pigen ikke må sove i sengen med jer - det er fars job og det synes jeg at du skal gøre klart for ham. Hans datter, hans ansvar. Og det skal ske uden at dine overnatninger kan komme ind og overfor datteren være årsagen til at hun ikke kan sove hos far mere.

Jeg vil også bare lige sige at jeg altså ikke synes at du lyder egoistisk eller noget som helst andet. Det lyder som om at du gerne vil pigen det bedste og at du gør dig overvejelser om at hun også skal kunne være der. Det er vel naturligt at det ikke er noget du kan vide alle aspekter af, og det lyder lidt som om at nogle debattører tiltror dig det værste fordi du ikke har samme kendskab til børn som de selv har, fordi de selv har børn.
4
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Seraphina
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. jan 2016, 19:50
Kort karma: 44
Likede indlæg: 568

Re: Min bonusdatter hader mig

Indlægaf Seraphina » 2. maj 2016, 21:09

Angelina skrev:
Zombie skrev:
Angelina skrev:På den anden side, så ville jeg have sparket ny kæreste ud hvis han troede han på nogen som helst måde skulle bestemme over mine børn, i mit hjem, efter at have kendt dem en måned...


Så vidt jeg ved, er de blevet enige om det, og da TS så bekræfter dette over for datteren, klapper kæresten i og bakker hende ikke op. Så det er altså ikke noget, hun har bestemt, det er noget de er blevet enige om, men hvor kæresten bakker ned og ikke efterlever det i praksis.


Jo, men det er ikke hendes plads at sige det til barnet - det er kun farens plads. Så kan de voksne diskutere det (når barnet ikke hører det) hvorfor far ikke bad barn om at hoppe ind på sit eget værelse...men helt nye kæreste der ikke kender barnet skal ikke blande sig i det, ever. Så kan man vælge at tage hjem i stedet eller lign. det er også ok. Men det er ikke ok at irettesætte andre folks børn, i barnets eget hjem, heller ikke selvom man tror barnets forældre er enige.


Jeg ville ønske at virkeligheden var så ligetil som den nogle gange bliver slået op på en debatside. Selvfølgelig skal jeg ikke opdrage eller rette på hende. Det er hendes fars job.
Da vi sidder i Tivoli fredag aften og hun siger at jeg skal sove i hendes seng, så hun kan sove i dobbeltsengen, bliver jeg dog temmelig paf. Jeg kigger sigende på faren som ikke siger noget, og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Det kan godt være, at det var uhensigtsmæssigt at sige at det skulle jeg ikke, men i situationen var det det jeg valgte at gøre. Måske jeg havde valgt anderledes, hvis jeg havde spurgt debatten først, men det havde jeg altså ikke tid til :)
Min kæreste må mere på banen.
12
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Min bonusdatter hader mig

Indlægaf Karkluden » 2. maj 2016, 21:10

Samano skrev:
Karkluden skrev:
avdotja skrev:Personligt er jeg af den holdning at der selvfølgelig skal tages hensyn til børn, men at hele verden ikke behøver rotere rundt om dem af den grund. En mand der altid satte sine børn over mig, var ikke en mand jeg gad have noget at gøre med. Det gør man ikke når man i forhold med barnets biologiske andenforældre, så har aldrig forstået at man skulle gøre det med en partner der slet ikke er relateret til barnet.

Jeg kunne forstå hvis du var der hele tiden, men når det kun drejer sig om 2-3 dage/nætter ud af 7 dage, så burde faderen tage en snak med datteren og forklare hvordan tingene blev fremadrettet. Det er ikke noget han skal tørre af på dig, så jeg kan sagtens forstå din skuffelse i forhold til ham (og i modsætning til de fleste andre åbenbart, læste jeg mest dit indlæg som en kritik af ham, ikke pigen)

Det er der vist delte meninger om.
Jeg har flere venner og veninder med børn, og har også talt med min egen mor og mine svigerforældre om ovenstående med hvem man sætter først, og svaret fra alle parter (hvor alle pånær min mor er sammen med den biologiske andenforælder - min far er død, så det giver ligesom sig selv...) var, at deres børn altid ville komme først.
Min kæreste er 28 og min svoger 34, og min svigermor siger uden at tøve, at hun altid ville sætte deres liv og velvære over både sit eget og min svigerfars. Det siger han i øvrigt også, men lidt mere nordjysk.
Der er så bare forskel på, hvordan det kommer til udtryk, når barnet er 1 måned, 5 år eller 34 år.


Altså selvom man prioriterer sine børn først skal der jo være plads til alle i en familie. Jeg har i hvert fald endnu ikke hørt om nogle familier hvor de voksnes behov bliver trumlet fuldstændigt for at tilgodese børnenes behov. Det fleste steder finder man jo er kompromis hvor alle kan være der og bliver tilgodeset.

Det siger jeg da ved gud heller ikke?
Jeg er enebarn, og min mors behov er tit kommet foran mine. Fordi et behov for konstante tegnefilm fx ikke er vigtigere end behovet for voksentv. Agtigt. Men mit behov for fx søvn som 5-årig var vigtigere end min mors behov for socialisering udenfor hjemmet mandag aften. Det er nok sådan de fleste tolker at børnenes BEHOV kommer først.
Fx sætter jeg på onsdag også mit behov for at fejre min fødselsdag bag min mors behov for at jeg er der, når hun skal opereres. For det gør voksne. Men jeg ved også, at stod det mellem hendes liv og mit-agtigt, ville hun vælge mit.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Forhold og sex"